Beter dat dan:quote:Op vrijdag 17 juni 2011 12:41 schreef Littlerabbit het volgende:
CL - PSV - Twente - CL dat kan vervelend worden overigens
Toch ben ik er niet van overtuigd. Een goede spits maakt ook doelpunten uit het niks, Siem heeft eigenlijk alleen doelpunten gemaakt die elke betaalde voetballer wel moet maken.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:24 schreef Sickert het volgende:
Wat een onzin over Siem, afgelopen seizoen was hij matig maar schiet hij er wel 2 kampioens goals in! En bewijst hij onder druk te kunnen presteren.
In een matig spelend elftal heeft elke (schaduw) spits het moeilijk
Wat een onzin ik ben het met je eens dat je niet volledig op Siem als spits kunt vertrouwen maar hij heeft best mooie doelpunten gemaakt. Ik vind ook dat hij als spits moet spelen tenzij er een Pantelic achtige spits wordt aangetrokken, want als echte middenvelder vind ik dat hij zich nog te weinig laat zien.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Toch ben ik er niet van overtuigd. Een goede spits maakt ook doelpunten uit het niks, Siem heeft eigenlijk alleen doelpunten gemaakt die elke betaalde voetballer wel moet maken.
Over onzin gesproken, jij baseert je mening nu op één wedstrijd waarin Siem inderdaad goed speelde. Maar de rest van het seizoen heeft hij geen enkele wedstrijd kunnen overtuigen als spits, wat hij simpelweg ook niet is. Het is geen killer, geen afmaker. Bovendien heb je dan helemaal niemand achter de hand blij blessures of vormcrisis (Hamdaoui reken ik niet meer op).quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:24 schreef Sickert het volgende:
Wat een onzin over Siem, afgelopen seizoen was hij matig maar schiet hij er wel 2 kampioens goals in! En bewijst hij onder druk te kunnen presteren.
In een matig spelend elftal heeft elke (schaduw) spits het moeilijk
Ik mis de optie: Ja natuurlijk want Ajax is sowieso de beste.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 13:49 schreef Ajacied422 het volgende:
Poll: Ajax zal kampioen worden als iedereen blijft
• Ja, Psv en Twente zullen verzwakken
• Nee, Twente krijgt een goede coach met Co
• Nee, Psv zal goede spelers aantrekken
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
iddquote:Op vrijdag 17 juni 2011 14:42 schreef HenkieVdV het volgende:
[..]
Ik mis de optie: Ja natuurlijk want Ajax is sowieso de beste.
Als je ziet wat Malaga allemaal aan het doen is zekerquote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:19 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik hoop stiekem nog steeds dat AJax wordt overgenomen
Kan, maar als je het doet ben je wel gegarandeerd van CL elk jaar, Malaga bijv niet. Ajax lijkt mij een koopje.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:22 schreef msnk het volgende:
[..]
Als je ziet wat Malaga allemaal aan het doen is zeker
Sowieso vreemd wat de rijke mensen tegenhoudt... Zwakke competitie?
Ziel N.V? Wat heb jij gesnoven.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:26 schreef Catch22- het volgende:
Van mij hoeft niet. Je verkoopt namelijk je ziel en we zijn nu een beetje bezig om die terug te krijgen.
Inderdaad nu juist de goede kant op. Voetbal zoals het hoort.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 15:26 schreef Catch22- het volgende:
Van mij hoeft niet. Je verkoopt namelijk je ziel en we zijn nu een beetje bezig om die terug te krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |