Hij is wel financieel onafhankelijk dus lekker boeiend.quote:Op donderdag 16 juni 2011 00:27 schreef stoeltafel het volgende:
Rik zijn hele carrière was kut, check maar is hoe die miljonair is geworden.
Is dat een argument?quote:Op donderdag 16 juni 2011 07:53 schreef fathank het volgende:
[..]
Hij is wel financieel onafhankelijk dus lekker boeiend.
quote:Op donderdag 16 juni 2011 09:54 schreef Tarado het volgende:
Volgens de Telegraaf gaat Ling zijn aandeel in AS Trencin verkopen, waardoor hij directeur van Ajax kan worden
quote:
Ajax kan La Ling toch aanstellen'
Tscheu La Ling gaat mogelijk toch als algemeen directeur aan de slag bij Ajax. De voormalige topvoetballer leek aanvankelijk niet bereid om afstand te doen van het belang dat hij heeft in de Slowaakse club AS Trencin.
Foto: ProShots
De FIFA-reglementen verbieden in dat geval een functie bij Ajax omdat dit zou kunnen leiden tot belangenverstrengeling.
Volgens De Telegraaf heeft La Ling de raad van commissarissen van Ajax intussen laten weten zijn rol bij Trencin toch te willen beëindigen.
De 55-jarige zakenman is voor Johan Cruijff, die is voorgedragen als lid van de raad van commissarissen, de voornaamste kandidaat voor de directeursfunctie in Amsterdam.
Woensdag liet Marc Overmars weten niet in aanmerking te willen komen voor de vacature die ontstaan is door het vertrek van Rik van den Boog.
Nee. Zowel Overmars als La Ling zijn erg intellegent en hebben ook zakelijk inzicht. Rijkaard heeft vooral voetbalverstand.quote:Op donderdag 16 juni 2011 08:05 schreef Mangoworks2002 het volgende:
[..]
Is dat een argument?
Persoonlijk heb ik liever Overmars dan Ling (gevoel). Maar zou een Rijkaard dit niet kunnen?
Achja, als je niets te zeggen hebt over de inhoud, begin je maar over de vorm he...quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:18 schreef mash_ het volgende:
[..]
Intelligent, en zeur niet zo want je snapte het gewoon.
Wat moet ik over de inhoud zeggen? Hebben ze gezamenlijk een IQ test afgelegd?quote:Op donderdag 16 juni 2011 10:37 schreef Catch22- het volgende:
[..]
Achja, als je niets te zeggen hebt over de inhoud, begin je maar over de vorm he...
Nou als ze echt 15 000 000 bieden dan een klein strikje er omheen en weg doen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:21 schreef Tarado het volgende:
The Kop side are battling Tottenham for Vurnon Anita, the Ajax defensive midfielder (The Times)
Anita heeft een clausule dat hij voor 15miljoen weg mag, wat zowel Tottenham als Liverpool geen probleem vinden
zeg dan niets. Rijkaard is denk ik niet veel meer dan 'het gezicht' van het merk geweest. Overmars heeft een eigen toko in vastgoedquote:Op donderdag 16 juni 2011 11:36 schreef Monolith het volgende:
[..]
Wat moet ik over de inhoud zeggen? Hebben ze gezamenlijk een IQ test afgelegd?
Ik weet verder alleen dat Rijkaard een eigen kledingmerk oid had, van de zakelijke carrière van Overmars weet ik verder niets.
Ja en meer Overmars is wel een goede zakenman volgens mij, maar hij heeft zelf al bedankt dus dat gaat het niet worden.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:31 schreef Catch22- het volgende:
[..]
zeg dan niets. Rijkaard is denk ik niet veel meer dan 'het gezicht' van het merk geweest. Overmars heeft een eigen toko in vastgoed
http://www.overmarsvastgoed.nl/
en is 1 van de rijkste ex-sporters van NL. Daarbij is hij heel goed bezig om Go Ahead op de rail te krijgen.
Dat is wel erg snelquote:Nicolai Boilesen debuteerde pas kort geleden in het eerste elftal van Ajax. Niettemin maakt de Deen, momenteel actief op het EK Onder-21, grote indruk op Barcelona en Manchester United.
De negentienjarige linksback, die ook in het centrum uit de voeten kan, speelde dinsdag tijdens de EK-wedstrijd tegen Wit-Rusland (2-1 winst) een uitstekende wedstrijd en verdween volgens Sporten direct in het boekje van scouts van de Champions League-finalisten van de afgelopen jaargang.
De Deense sportsite kreeg van de chef-scout van Barcelona te horen dat hij als prioriteit één in het archief verdween. Dit houdt in dat bij wedstrijden van Ajax altijd een scout van de Catalanen aanwezig is die speciaal voor Boilesen komt. Bij Barça wordt hij gezien als een speler die op termijn Eric Abidal zou kunnen opvolgen.
Boilesen liep in 2008 al stage bij Manchester United. Die club wilde de Deen destijds graag houden. De verdediger koos er echter voor naar Ajax te gaan, omdat hij dat als een betere stap voor zijn carrière zag. De Engelse club is hem echter niet vergeten en zit ook bij het jeugd-EK op de tribune om zijn progressie te bekijken.
hij heeft er net 5 wedstrijden eredivisie opzitten. maar hij zal wel niet gaan, hij heeft eerder al voor ajax gekozen omdat het hem een goede tussenstap leek dus hij zal nu echt niet meteen weg gaan.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:45 schreef j95 het volgende:
[..]
Dat is wel erg snel![]()
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)d&utm_medium=twitter
30 miljoen mogen ze hem hebben.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:45 schreef j95 het volgende:
[..]
Dat is wel erg snel![]()
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)d&utm_medium=twitter
+ Ibrahimovic of Rooney (Of heeft Milan de koop optie al gelicht op Ibrahimovic?)quote:Op donderdag 16 juni 2011 15:12 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
30 miljoen mogen ze hem hebben.
Dan staan we in de CL finale.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:13 schreef Adames het volgende:
Europa League 2013 in de Amsterdam Arena. Als Frank nou een beetje zijn best doet kan Ajax de finale thuis spelen.
Mooi van hem, maar 15 miljoen zou wel een erg mooi bedrag zijn.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:37 schreef Adames het volgende:
Makelaar: "Anita gaat helemaal voor Ajax"
Gepubliceerd op donderdag 16 juni 2011 om 18:30
Ajax hoeft niet te vrezen voor een vertrek van Vurnon Anita. Zijn zaakwaarnemer Harry Lulofs verzekert in het Algemeen Dagblad dat de multifunctionele speler in de Amsterdam ArenA blijft, ondanks vermeende interesse van Chelsea en Liverpool.
“Vurnon gaat helemaal voor Ajax”, aldus Lulofs. “Hij verheugt zich op het nieuwe seizoen met Champions League-voetbal. Hij kijkt er naar uit een middenveld te gaan vormen met Theo Jansen en Christian Eriksen of Siem de Jong. Mocht er echt een heel mooie aanbieding komen dan horen we dat vanzelf van Ajax.'
Anita verlengde eind vorige maand zijn contract bij Ajax tot de zomer van 2014.
Mogen ze de Arena wel snel gaan verbouwen en mooier maken.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:13 schreef Adames het volgende:
Europa League 2013 in de Amsterdam Arena. Als Frank nou een beetje zijn best doet kan Ajax de finale thuis spelen.
Fixed.quote:Op donderdag 16 juni 2011 18:13 schreef Adames het volgende:
Als Frank nou een beetje zijn best doet kan Ajax de finale thuis spelen overwinteren we voor het eerst sinds lange tijd weer eens in de Champions League en kan Ajax de Europa League-finale in eigen huis gestolen worden.
Hij heeft zich wel in het elftal gespeeld als verdedigende middenvelder dus in die zin kan hij dat zeggen, lijkt me stug dat Frank iets meer gezegd heeft dan dat hij op de goede weg is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 19:16 schreef Santello het volgende:
''Hij kijkt er naar uit een middenveld te gaan vormen met Theo Jansen en Christian Eriksen of Siem de Jong.''
Heeft frank wat beloofd? Alhoewel ik Anita retegoed vind.
De Jong zou een vrije rol rondom de diepe spits moeten krijgen zoals in de tijd met Pantelic. Heb m nooit meer zo goed zien spelen als toen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:39 schreef MaxC het volgende:
De Jong komt tekort als middenvelder vind ik. Vooral handelingssnelheid, dynamiek en snelheid.
We spelen een ander systeem als toen, dus dat gaat niet gebeurenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:04 schreef de_vrolijke_drinker het volgende:
[..]
De Jong zou een vrije rol rondom de diepe spits moeten krijgen zoals in de tijd met Pantelic. Heb m nooit meer zo goed zien spelen als toen.
Wel als je Siem op 10 laat spelen zoals Litmanen vroeger ook deed. Maar ik zie wel dat Siem in een lastig pakket komt te zitten wanneer er een spits wordt aangetrokken. Het wordt voor hem vrijwel onmogelijk om op 10 te spelen omdat Eriksen gewoon een niveautje hoger is. Terwijl er voor de andere twee posities erg veel concurrentie zal zijn met o.a. de Zeeuw, Anita, Janssen en Enoh.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:05 schreef gniffie het volgende:
[..]
We spelen een ander systeem als toen, dus dat gaat niet gebeuren
quote:Eredivisie start met stadsderby, Ajax naar Doetinchem
17/06/2011 00:00
De KNVB heeft het conceptprogramma voor het komende seizoen bekendgemaakt. De Eredivisie gaat op vrijdag 5 augustus 2011 van start met de stadsderby Excelsior - Feyenoord.
Ajax, dat zich de afgelopen jaargang voor de dertigste keer tot landskampioen kroonde, begint de nieuwe competitie twee dagen later met een uitwedstrijd tegen De Graafschap. Ook FC Twente en PSV beginnen met een uitduel. De Tukkers gaan op bezoek bij NAC Breda, terwijl AZ het opneemt tegen PSV.
Het uit de Jupiler League gepromoveerde RKC Waalwijk start het nieuwe seizoen in de Eredivisie met een thuiswedstrijd tegen Heracles Almelo. VVV-Venlo ontvangt FC Utrecht, FC Groningen gaat op bezoek bij Roda JC Kerkrade en net als vorig jaar spelen ADO Den Haag en Vitesse tegen elkaar in de eerste speelronde.
Topwedstrijden
De eerste kraker van het nieuwe seizoen staat gepland voor zondag 18 september wanneer PSV het in Eindhoven opneemt tegen Ajax. De data van de andere (al dan niet traditionele) toppers zijn: Ajax-Feyenoord (23 oktober), FC Twente-PSV (29 oktober), Feyenoord-PSV (4 december), Feyenoord-Ajax (29 januari 2012), PSV-Feyenoord (26 februari 2012), PSV-FC Twente (4 maart 2012), Ajax-PSV (25 maart 2012), FC Twente-Ajax (29 april) en
De KNVB zal het concept-programma vrijdag tijdens een werkbijeenkomst met clubs en afgevaardigden van gemeenten en politie bespreken. Er bestaat dus nog een kans dat er wijzigingen in het programma worden doorgevoerd. De bond hoopt het definitieve schema begin volgende week te presenteren.
Eredivisie start met stadsderby, Ajax naar Doetinchemquote:
ik vind het niet erg. Ik ga al mijn kaartjes bestellen voor Ajax - Twente , AZ, Feyenoordquote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuk voor jullie, in September/Oktober achter elkaar en ook nog CL wedstrijden erbij
Heracles - Ajax
PSV - Ajax
Ajax - Twente
FC Groningen - Ajax
Ajax - Az
Ajax - Feyenoord
Roda - Ajax
FC Utrecht - Ajax
Zitten een paar lastige wedstrijden tussen....quote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Leuk voor jullie, in September/Oktober achter elkaar en ook nog CL wedstrijden erbij
Heracles - Ajax
PSV - Ajax
Ajax - Twente
FC Groningen - Ajax
Ajax - Az
Ajax - Feyenoord
Roda - Ajax
FC Utrecht - Ajax
Dat worden minstens 24 punten.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heracles - Ajax
PSV - Ajax
Ajax - Twente
FC Groningen - Ajax
Ajax - Az
Ajax - Feyenoord
Roda - Ajax
FC Utrecht - Ajax
Is wel goed een beetje ritme, kan er niet verslapt worden ook, hopelijk niet teveel van die K 12 uurs wedstrijdenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 04:08 schreef Dj_Day-V het volgende:
Heracles - Ajax
PSV - Ajax
Ajax - Twente
FC Groningen - Ajax
Ajax - Az
Ajax - Feyenoord
Roda - Ajax
FC Utrecht - Ajax
Hier kun je weer 2 weken op adem komen.quote:Zaterdag 15 oktober 2011: Ajax - AZ
Zondag 23 oktober 2011: Ajax - Feyenoord
We spelen nu met 2 aanvallende middenvelders en enkel veldspel over de grond. Volgend jaar zul je af en toe nog wat ballen hoog achter de verdediging gespeeld zien worden waar Su/Ebe achteraan zullen rennen, maar die bal gaat bijna niet meer de lucht in.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 00:23 schreef de_vrolijke_drinker het volgende:
[..]
Wel als je Siem op 10 laat spelen zoals Litmanen vroeger ook deed. Maar ik zie wel dat Siem in een lastig pakket komt te zitten wanneer er een spits wordt aangetrokken. Het wordt voor hem vrijwel onmogelijk om op 10 te spelen omdat Eriksen gewoon een niveautje hoger is. Terwijl er voor de andere twee posities erg veel concurrentie zal zijn met o.a. de Zeeuw, Anita, Janssen en Enoh.
Maar misschien past dit wel in de visie van Frank aangezien hij toch meer wil gaan rouleren.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |