de dames en heren durven er niet op in te gaan..... veel te bang dat ze een broekkie wegjagenquote:
Dit!quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat speel je? Trompet?
Ik zou lokaal gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik neig ook naar lokaal. Vooral omdat een harmonie eigenlijk een lokaal iets is.
Speel jij eigenlijk nog?
Je bedoelt zeker niet mij met "de homo's"quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:24 schreef wonderer het volgende:
Ik wil nu ook haring
Maar ik ga maar een tostie met bacon eten met de homo's
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:26 schreef lezzer het volgende:
[..]Ik speel niet meer, denk dat het wel weer terug komt als ik klaar ben met studeren. Wel laatst nog op zeskamp geweest met mijn oude harmonie, toch grappig dat er zo weinig eigenlijk verandert en dat ik er gewoon meteen weer bij hoorde, ondanks dat ik al 4 jaar niemand behalve een paar gezien had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik neig ook naar lokaal. Vooral omdat een harmonie eigenlijk een lokaal iets is.
Speel jij eigenlijk nog?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Wat een goeie dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:02 schreef Bakfiets. het volgende:
En anders kun je altijd nog een muntje opgooien.
[...]
Nou was mijn opmerking ook wel heel verstandigquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:59 schreef Nizno het volgende:
idd eerst lokaal de sfeer proeven en dan kun je altijd nog beslissen of je ook op 12km afstand de sfeer wilt proeven....
Damn ben het nu wel erg vaak eens met wat degenen voor mij zeggen... jakkie.
Ja, ik denk dat ik dat ook ga doenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:54 schreef Nirak het volgende:
Ik zou eerst eens lokaal sfeer gaan proeven lezzer.
Je bent van harte welkom hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker niet mij met "de homo's". Ik wil ook
. Jij doet niets anders dan gezellige dingen met homo's
.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |