quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:40 schreef skunkasaur het volgende:
En dames, wat zouden jullie doen?
Na de zomer ben ik voorgoed vrij. Vanaf september heb ik geen baan, geen verplichtingen, alleen een auto en wat spullen. En ook geen voornemens. Mijn lief woont (en blijft daar ook nog 6 maanden wonen) in Frankrijk. Wat doe ik? Ga ik rondreizen? En dus mijn geld opmaken? Of in Frankrijk een mini woninkje zoeken en bij lief in de buurt gaan wonen? Of op een boerderij kost en inwoning? Of ga ik helemaal de andere kant op? Scandinavië bijvoorbeeld, wat wel betekent dat ik geheel en al voor mezelf kies maar ook dat ik mijn lief vanaf september een paar maanden niet zie, net zoals we nu al doen en dat is kut. Ik weet het niet.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:45 schreef Vanyel het volgende:
Flauwe vraag, maar wat wil je?
Zoals afschuwelijk foute mensen mij wel eens hebben gevraagd: waar gaat je hartje van zingen?
Ik zou overigens het reizen zeker overwegen, maar vind dat zelf een stuk leuker met lief dan zonder.
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:52 schreef Nizno het volgende:
Ben het wel met de vraag van Van eens... Wat wil je zelf... wat weegt zwaarder voor jezelf?
Net-afgestudeerd is zo'n beetje het enige moment in je hele leven waarin dit ook echt een reële optie is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:40 schreef skunkasaur het volgende:
wat wel betekent dat ik geheel en al voor mezelf kies
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:03 schreef lezzer het volgende:
^^ Oh DP, soms ben ik wel zo dol op jou hè
Ik wil vrijheid. Geen school, geen kantoorbaan. Liefst iets met paardenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:45 schreef Vanyel het volgende:
Flauwe vraag, maar wat wil je?
Zoals afschuwelijk foute mensen mij wel eens hebben gevraagd: waar gaat je hartje van zingen?
Ik zou overigens het reizen zeker overwegen, maar vind dat zelf een stuk leuker met lief dan zonder.
Jawel, maar pas in februari 2012 of misschien zelfs de september daarna. Ik kan er nu "heel gemakkelijk" even tussenuit, zonder daar alles voor op te moeten geven zoals hypotheek, baan, etc.quote:
Daar knelt het hem. Weet ik nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:52 schreef Nizno het volgende:
Ben het wel met de vraag van Van eens... Wat wil je zelf... wat weegt zwaarder voor jezelf?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Net-afgestudeerd is zo'n beetje het enige moment in je hele leven waarin dit ook echt een reële optie is.
Neem in je overwegingen mee dat wanneer je het nu niet doet, je het waarschijnlijk nooit gaat doen.
Hoeft niet zo te zijn. Ik ben 5 jaar na mijn afstuderen nog eens gegaan. Onderhuurders gezocht, baan opgezegd en weg. Was nog veel leuker dan direct na het afstuderenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Net-afgestudeerd is zo'n beetje het enige moment in je hele leven waarin dit ook echt een reële optie is.
Neem in je overwegingen mee dat wanneer je het nu niet doet, je het waarschijnlijk nooit gaat doen.
Vreemdgangerds!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:03 schreef lezzer het volgende:
^^ Oh DP, soms ben ik wel zo dol op jou hè
Fitness addict?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghghigigh o echt. Ik weet niet meer wie ik ben
Ik ga zo sporten en ik zit me nu al oprecht op te fokken dat ik dan tot zaterdag niet meer kan
OMGOMGOMG crazy shit
Eerlijk gezegd zou dat het laatste zijn dat ik zou zeggen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:29 schreef skunkasaur het volgende:
Eerlijk gezegd hoopte ik dat jullie zouden zeggen dat ik naar haar toe moest gaan.
Maar zie ook wel in dat ik misschien beter mijn eigen ding kan gaan doen, hoe erg ik die benaming ook haat ().
ondanks dat we juist niet zeiden wat jij ergens wel hoopte dat we zouden doen zodat je niet zelf je keuze zou hoeven maken? ;Pquote:
van geen kwaad bewustquote:
kijk thats the way!!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:56 schreef Vanyel het volgende:
Als zij werkt zoals veel mensen, word jij ook automatisch nog aantrekkelijker als je je eigen leuke leven gaat leiden, mét interesse in haar maar zonder afhankelijkheid. Van iemand die zich altijd aan jou aanpast wordt een mens maar lui.
Geniet van je ruimte, maak daarin ook ruimte voor haar en stuur af en toe die sexy shanelike foto van jou op dat bankje, dan eet ze uit je hand
Weet je meteen hoe lesbisch Shane eigenlijk isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vast omdat ze neukt alsof ze een piemol heeft.
Nou, ik dacht altijd zoiets van "nog in geen miljoen jaar". Ik was denk ik weggerend bij dat geram...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:38 schreef Vanyel het volgende:
Misschien vind ik haar seksscenes daarom zo onaantrekkelijk
I knoooooooooooooooooooooooooooooooooow, right?!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:38 schreef Vanyel het volgende:
Als ik t met een kerel doe, wil ik dan ook graag een echte piemol.
oww kijk nu snap ik ook mijn aversie tegen shane... of idd tegen haar sexscenes.....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:38 schreef Vanyel het volgende:
Misschien vind ik haar seksscenes daarom zo onaantrekkelijk
Als ik t met een kerel doe, wil ik dan ook graag een echte piemol.ancient history
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:46 schreef skunkasaur het volgende:
Nee, ik hou van jullie omdat het zo fijn is om alles eens neer te kwakken en dan er ongezouten meningen over te krijgen. Dat helpt bij het inzien van de keuzes en de mogelijkheden. Jullie zijn daar heul goed in.
Dat vind ik ook zo tof aan dit topicquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:46 schreef skunkasaur het volgende:
Nee, ik hou van jullie omdat het zo fijn is om alles eens neer te kwakken en dan er ongezouten meningen over te krijgen. Dat helpt bij het inzien van de keuzes en de mogelijkheden. Jullie zijn daar heul goed in.
quote:When faced with a decision, flip a coin. Not because it solves the problem, but because for the brief second it's in the air, you'll suddenly realize what you're hoping for
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:02 schreef Bakfiets. het volgende:
En anders kun je altijd nog een muntje opgooien.
[..]
hahahahahaha die ga ik er in houden!!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:02 schreef Bakfiets. het volgende:
En anders kun je altijd nog een muntje opgooien.
[..]
grijnzquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:43 schreef lezzer het volgende:
Ja ja, "begeleiden".
Bier de keel in begeleiden zul je bedoelen
We waren na twee nachten niet slapen na twee biertjes al dronken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:43 schreef lezzer het volgende:
Ja ja, "begeleiden".
Bier de keel in begeleiden zul je bedoelen
Paardenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:06 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik wil vrijheid. Geen school, geen kantoorbaan. Liefst iets met paarden
Maar het is niet zo belangrijk WAAR ik dat doe, wat mij betreft.
[..]
Jawel, maar pas in februari 2012 of misschien zelfs de september daarna. Ik kan er nu "heel gemakkelijk" even tussenuit, zonder daar alles voor op te moeten geven zoals hypotheek, baan, etc.
Als je dat vaak doet lukt dat niet meer hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:18 schreef Vanyel het volgende:
Maar veel leuker is om niet te leren en gewoon snel en goedkoop dronken te worden van weinig
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |