quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:40 schreef skunkasaur het volgende:
En dames, wat zouden jullie doen?
Na de zomer ben ik voorgoed vrij. Vanaf september heb ik geen baan, geen verplichtingen, alleen een auto en wat spullen. En ook geen voornemens. Mijn lief woont (en blijft daar ook nog 6 maanden wonen) in Frankrijk. Wat doe ik? Ga ik rondreizen? En dus mijn geld opmaken? Of in Frankrijk een mini woninkje zoeken en bij lief in de buurt gaan wonen? Of op een boerderij kost en inwoning? Of ga ik helemaal de andere kant op? Scandinavië bijvoorbeeld, wat wel betekent dat ik geheel en al voor mezelf kies maar ook dat ik mijn lief vanaf september een paar maanden niet zie, net zoals we nu al doen en dat is kut. Ik weet het niet.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:45 schreef Vanyel het volgende:
Flauwe vraag, maar wat wil je?
Zoals afschuwelijk foute mensen mij wel eens hebben gevraagd: waar gaat je hartje van zingen?
Ik zou overigens het reizen zeker overwegen, maar vind dat zelf een stuk leuker met lief dan zonder.
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:52 schreef Nizno het volgende:
Ben het wel met de vraag van Van eens... Wat wil je zelf... wat weegt zwaarder voor jezelf?
Net-afgestudeerd is zo'n beetje het enige moment in je hele leven waarin dit ook echt een reële optie is.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:40 schreef skunkasaur het volgende:
wat wel betekent dat ik geheel en al voor mezelf kies
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:03 schreef lezzer het volgende:
^^ Oh DP, soms ben ik wel zo dol op jou hè
Ik wil vrijheid. Geen school, geen kantoorbaan. Liefst iets met paardenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:45 schreef Vanyel het volgende:
Flauwe vraag, maar wat wil je?
Zoals afschuwelijk foute mensen mij wel eens hebben gevraagd: waar gaat je hartje van zingen?
Ik zou overigens het reizen zeker overwegen, maar vind dat zelf een stuk leuker met lief dan zonder.
Jawel, maar pas in februari 2012 of misschien zelfs de september daarna. Ik kan er nu "heel gemakkelijk" even tussenuit, zonder daar alles voor op te moeten geven zoals hypotheek, baan, etc.quote:
Daar knelt het hem. Weet ik nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:52 schreef Nizno het volgende:
Ben het wel met de vraag van Van eens... Wat wil je zelf... wat weegt zwaarder voor jezelf?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Net-afgestudeerd is zo'n beetje het enige moment in je hele leven waarin dit ook echt een reële optie is.
Neem in je overwegingen mee dat wanneer je het nu niet doet, je het waarschijnlijk nooit gaat doen.
Hoeft niet zo te zijn. Ik ben 5 jaar na mijn afstuderen nog eens gegaan. Onderhuurders gezocht, baan opgezegd en weg. Was nog veel leuker dan direct na het afstuderenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:02 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Net-afgestudeerd is zo'n beetje het enige moment in je hele leven waarin dit ook echt een reële optie is.
Neem in je overwegingen mee dat wanneer je het nu niet doet, je het waarschijnlijk nooit gaat doen.
Vreemdgangerds!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:03 schreef lezzer het volgende:
^^ Oh DP, soms ben ik wel zo dol op jou hè
Fitness addict?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ghghigigh o echt. Ik weet niet meer wie ik ben
Ik ga zo sporten en ik zit me nu al oprecht op te fokken dat ik dan tot zaterdag niet meer kan
OMGOMGOMG crazy shit
Eerlijk gezegd zou dat het laatste zijn dat ik zou zeggen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:29 schreef skunkasaur het volgende:
Eerlijk gezegd hoopte ik dat jullie zouden zeggen dat ik naar haar toe moest gaan.
Maar zie ook wel in dat ik misschien beter mijn eigen ding kan gaan doen, hoe erg ik die benaming ook haat ().
ondanks dat we juist niet zeiden wat jij ergens wel hoopte dat we zouden doen zodat je niet zelf je keuze zou hoeven maken? ;Pquote:
van geen kwaad bewustquote:
kijk thats the way!!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:56 schreef Vanyel het volgende:
Als zij werkt zoals veel mensen, word jij ook automatisch nog aantrekkelijker als je je eigen leuke leven gaat leiden, mét interesse in haar maar zonder afhankelijkheid. Van iemand die zich altijd aan jou aanpast wordt een mens maar lui.
Geniet van je ruimte, maak daarin ook ruimte voor haar en stuur af en toe die sexy shanelike foto van jou op dat bankje, dan eet ze uit je hand
Weet je meteen hoe lesbisch Shane eigenlijk isquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:58 schreef DancingPhoebe het volgende:
Vast omdat ze neukt alsof ze een piemol heeft.
Nou, ik dacht altijd zoiets van "nog in geen miljoen jaar". Ik was denk ik weggerend bij dat geram...quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:38 schreef Vanyel het volgende:
Misschien vind ik haar seksscenes daarom zo onaantrekkelijk
I knoooooooooooooooooooooooooooooooooow, right?!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:38 schreef Vanyel het volgende:
Als ik t met een kerel doe, wil ik dan ook graag een echte piemol.
oww kijk nu snap ik ook mijn aversie tegen shane... of idd tegen haar sexscenes.....quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:38 schreef Vanyel het volgende:
Misschien vind ik haar seksscenes daarom zo onaantrekkelijk
Als ik t met een kerel doe, wil ik dan ook graag een echte piemol.ancient history
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:46 schreef skunkasaur het volgende:
Nee, ik hou van jullie omdat het zo fijn is om alles eens neer te kwakken en dan er ongezouten meningen over te krijgen. Dat helpt bij het inzien van de keuzes en de mogelijkheden. Jullie zijn daar heul goed in.
Dat vind ik ook zo tof aan dit topicquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:46 schreef skunkasaur het volgende:
Nee, ik hou van jullie omdat het zo fijn is om alles eens neer te kwakken en dan er ongezouten meningen over te krijgen. Dat helpt bij het inzien van de keuzes en de mogelijkheden. Jullie zijn daar heul goed in.
quote:When faced with a decision, flip a coin. Not because it solves the problem, but because for the brief second it's in the air, you'll suddenly realize what you're hoping for
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:02 schreef Bakfiets. het volgende:
En anders kun je altijd nog een muntje opgooien.
[..]
hahahahahaha die ga ik er in houden!!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:02 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
grijnzquote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:43 schreef lezzer het volgende:
Ja ja, "begeleiden".
Bier de keel in begeleiden zul je bedoelen
We waren na twee nachten niet slapen na twee biertjes al dronken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:43 schreef lezzer het volgende:
Ja ja, "begeleiden".
Bier de keel in begeleiden zul je bedoelen
Paardenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:06 schreef skunkasaur het volgende:
[..]
Ik wil vrijheid. Geen school, geen kantoorbaan. Liefst iets met paarden
Maar het is niet zo belangrijk WAAR ik dat doe, wat mij betreft.
[..]
Jawel, maar pas in februari 2012 of misschien zelfs de september daarna. Ik kan er nu "heel gemakkelijk" even tussenuit, zonder daar alles voor op te moeten geven zoals hypotheek, baan, etc.
Als je dat vaak doet lukt dat niet meer hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:18 schreef Vanyel het volgende:
Maar veel leuker is om niet te leren en gewoon snel en goedkoop dronken te worden van weinig
Dan scroll je toch met je wijsvingerquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:45 schreef lezzer het volgende:
Moet je eens scrollen met je scrollwieltje met zo iets
Die zit toch op de linkermuisknop?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dan scroll je toch met je wijsvinger?
Dat zelfs ook nogquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:00 schreef Bakfiets. het volgende:
Scroll en klik jij dan op precies dezelfde tijd?
Ja, met mijn middelvinger.quote:
alleen maar goed op jouw leeftijd... flink bewegenquote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
alleen maar goed op jouw leeftijd... flink bewegen
Dawilikooooooookquote:
ja heuj die was te makkelijk na een kwartier hoor lolquote:
Kom maar halen. Vrijdag. Kraam staat op de hoekquote:
de dames en heren durven er niet op in te gaan..... veel te bang dat ze een broekkie wegjagenquote:
Dit!quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:19 schreef Tha_Erik het volgende:
Wat speel je? Trompet?
Ik zou lokaal gaan.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik neig ook naar lokaal. Vooral omdat een harmonie eigenlijk een lokaal iets is.
Speel jij eigenlijk nog?
Je bedoelt zeker niet mij met "de homo's"quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:24 schreef wonderer het volgende:
Ik wil nu ook haring
Maar ik ga maar een tostie met bacon eten met de homo's
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:26 schreef lezzer het volgende:
[..]Ik speel niet meer, denk dat het wel weer terug komt als ik klaar ben met studeren. Wel laatst nog op zeskamp geweest met mijn oude harmonie, toch grappig dat er zo weinig eigenlijk verandert en dat ik er gewoon meteen weer bij hoorde, ondanks dat ik al 4 jaar niemand behalve een paar gezien had.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja, ik neig ook naar lokaal. Vooral omdat een harmonie eigenlijk een lokaal iets is.
Speel jij eigenlijk nog?Al die willen te kaap'ren varen, moeten mannen met baarden zijn.
Hoogachtend,
Erik.
Wat een goeie dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:02 schreef Bakfiets. het volgende:
[...]
Nou was mijn opmerking ook wel heel verstandigquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:59 schreef Nizno het volgende:
idd eerst lokaal de sfeer proeven en dan kun je altijd nog beslissen of je ook op 12km afstand de sfeer wilt proeven....
Damn ben het nu wel erg vaak eens met wat degenen voor mij zeggen... jakkie.
Ja, ik denk dat ik dat ook ga doenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:54 schreef Nirak het volgende:
Ik zou eerst eens lokaal sfeer gaan proeven lezzer.
Je bent van harte welkom hoorquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:27 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Je bedoelt zeker niet mij met "de homo's". Ik wil ook
. Jij doet niets anders dan gezellige dingen met homo's
.
Nou, dat beschuit is geen volkoren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:03 schreef DancingPhoebe het volgende:
Waarom zou je je nou schuldig voelen over beschuit met aardbeien?
Daar is eettechnisch toch niets zondigs aan?
Zit jij in Dieet?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Lezzer kom je ook naar de dieetclub? Lekker fappen op mij
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:57 schreef Nizno het volgende:
[..]
alleen maar goed op jouw leeftijd... flink bewegen
Pppsshhk, dat ging over heul iets anders.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:29 schreef lezzer het volgende:
Ik heb er al eens eerder wat over gezegd, en toen kreeg ik een opmerking in de trant van "denk je nou echt dat ik dat niet weet".
Dus, ik haak af hoor....
Ja, dat denk jijquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:50 schreef Bakfiets. het volgende:
Pppsshhk, dat ging over heul iets anders.
Ik weet dat je van pikken houdt, maar die heb ik niet. Bovendien moet je dat dan juist spellen.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:51 schreef Bakfiets. het volgende:
Ik heb trouwens een faux-hawk laten knippen.
Hoera!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:52 schreef Bakfiets. het volgende:
En m'n moeder maakte voor het eerst een lesbo-grap sinds mijn coming-out.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:14 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, en elke keer als ik "dottir" lees wil ik de Thule-trilogie van Thea Beckman lezen, maar die staat nog bij mijn ouders
We zagen een reclame van Mamma Mia the movie en toen zei ik 'Ik hou van Meryl Streep in elke film, maar deze nog het meest.' en toen reageerde ze met 'Tsja, dat komt omdat ze een tuinbroek aanheeft'.quote:
quote:
Oh het is nog een leuke ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:04 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
We zagen een reclame van Mamma Mia the movie en toen zei ik 'Ik hou van Meryl Streep in elke film, maar deze nog het meest.' en toen reageerde ze met 'Tsja, dat komt omdat ze een tuinbroek aanheeft'.![]()
oh ja, wat is jouw twitter dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben dol op twitter. Ik probeer al tijden Vanyel over te halen ook te gaan twitteren. Ze wil ook al niet op mijn partijtje komen. Ik denk dat het persoonlijk is.
Vanyel is gewoon niet zo modern denk ikquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Ik ben dol op twitter. Ik probeer al tijden Vanyel over te halen ook te gaan twitteren. Ze wil ook al niet op mijn partijtje komen. Ik denk dat het persoonlijk is.
In that case....quote:
Ik had dat ook. 1 magnum later niet meer. Kies een boterham, in peperkoek zit vet veel suiker.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:12 schreef lezzer het volgende:
Ik heb een beetje trek eigenlijk...
-ik dacht, dat willen jullie vast wel weten-
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:15 schreef DancingPhoebe het volgende:
Het is een Sjovanniequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:14 schreef wonderer het volgende:
Weet Nirak eigenlijk al of het een Dottir of een Son wordt?
Ik heb deel 1 (kinderen van moeder aarde) net gelezen, de andere 2 staan klaarquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:14 schreef wonderer het volgende:
Oh ja, en elke keer als ik "dottir" lees wil ik de Thule-trilogie van Thea Beckman lezen, maar die staat nog bij mijn ouders
Ik heb ze denk ik wel vijf keer gelezen of zo. Mooiquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:27 schreef Nirak het volgende:
[..]
Ik heb deel 1 (kinderen van moeder aarde) net gelezen, de andere 2 staan klaar
Zonder punt enzo.quote:Er zijn nieuwe updates. Klik hier om ze weer te geven
quote:Op zondag 6 februari 2011 19:52 schreef wonderer het volgende:
[..]
Ik hoop in ieder geval niet dat ze dezelfde geboortedatum krijgt als Arthur...
9 februari zou wel leuk zijn, ergens om half drie 's morgens.
Dat klopte niet toch? Ik weet niet eens meer wanneer Dottir is geborenquote:
Oh, okeequote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:59 schreef Vanyel het volgende:
Ja dat quote ik natuurlijk niet voor niks.
Ik had liever de 8e gehad, maar helaaaas.
9+2=11quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:59 schreef Vanyel het volgende:
Ja dat quote ik natuurlijk niet voor niks.
Ik had liever de 8e gehad, maar helaaaas.
Leuk hèquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:17 schreef Vanyel het volgende:
Ik zit de bevanyeling terug te lezen. Wat zijn jullie toch mopjes
Eigenlijk moet ik naar bed...
Ja haha dat is het probleem en ik ben zelf ook nog niet out.quote:
Jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:57 schreef DancingPhoebe het volgende:
Huh, post weg
Ik zei: ACH! Je hebt een vrouw!
Hoe wist je van haar dan dat ze tommie was?quote:
Wat voel je me toch goed aan. Na 5 dagen thuis heb ik daar heel geen zin in.quote:
Wie is je provider?quote:Op woensdag 15 juni 2011 08:26 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Wat voel je me toch goed aan. Na 5 dagen thuis heb ik daar heel geen zin in.
Zeg hoe goed werkt 3g eigenlijk op terschelling?
Ons topic was heel ver weg gezakt uit myAT.quote:
quote:[Fold] Internet PR glossary
Area of a Web page that appears within a browser window without requiring the user to scroll down.
Volgens mij wel dekking dus. Als ik goed heb waar Terschelling ligt.quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:40 schreef Vanyel het volgende:
Stomme kaart doet er mobiel een uur over om te laden en dan nog niks. Thuis proberen. Toch dank
En nóg hebben we geen beeldmateriaaal van onze reporter ter plaatse?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:08 schreef Tha_Erik het volgende:
Dat is 10 minuten bij mij vandaan fietsend.
Tijd voor een koptelefoon?quote:Op woensdag 15 juni 2011 16:32 schreef Vanyel het volgende:
Kan trouwens t filmpje niet openen, vind ik aso in de trein, maar word er acuut blij van.
Nee hoorquote:
nope... ben meer een liedjesluisterfan van clau..quote:
hmz.... moet ik dan echt echt usenet er voor aan zetten?quote:
weet ik veel waar ik was.... en uiteraard heb ik de cdquote:Op woensdag 15 juni 2011 18:44 schreef Vanyel het volgende:
Waar was jij toen ik al die filmpjes postte en nauwelijks iemand het wat vond?
Ik vond het zelfs zo leuk dat ik toen meteen de cd heb gekocht.
Maar zij moet slapen. Hopen dat haar doorslaapritme niet wordt verpest door vaccinatie, dus alles zo GEWOON mogelijk doen vandaag.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:09 schreef DancingPhoebe het volgende:
Dottir dr neus dichtknijpen, wordt ze vast wakker!
owww ze bezorgen vast ook wel ben en jerry'squote:Op woensdag 15 juni 2011 19:29 schreef Vanyel het volgende:
Jamaar ik heb stiekem ook al een bord chilli con carne op
Tja, elkaar via lbo leren kennen destijdsquote:Op dinsdag 14 juni 2011 23:19 schreef wonderer het volgende:
[..]
Hoe wist je van haar dan dat ze tommie was?
lbo is valsspelen grijnzquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:37 schreef Nirak het volgende:
[..]
Tja, elkaar via lbo leren kennen destijds
Wel naar dat laatste, minder naar het eerste. Ik denk nog steeds dat ik NOOOOIT meer wil.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:43 schreef Nizno het volgende:
verlang je al terug naar je zwangerschap Vanyel? 9 maand niet ongesteld?
Andere ongemakken compenseren dat "gemis" ruimschootsquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:43 schreef Nizno het volgende:
verlang je al terug naar je zwangerschap Vanyel? 9 maand niet ongesteld?
je was ook in Dieet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:17 schreef DancingPhoebe het volgende:
Een offer aan de tempel die je lichaam is.
Dus ja. Friet.
Echt nooit nooit. Ik vind deze kleine helemaal de bom (en als je denkt dat slapen leuk is, moet je eens meemaken dat zo'n kind gaat glimlachen als je binnenkomt of begint te schateren omdat je domme geluiden maakt), maar ik heb er nu een gemaakt en dat is genoeg. Als we een tweede willen, moet die uit een andere baarmoeder komen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 19:48 schreef Nizno het volgende:
echt nooit Vanyel? ook niet als je nu de kleine zo lief ziet slapen?
Wat hebben jullie een slecht geheugenquote:Op woensdag 15 juni 2011 19:53 schreef lezzer het volgende:
[..]
je was ook in Dieet?
En OMG Vanyel, die avatar
Maak daar maar vast 18 maanden van. De komende 6 zijn al gereserveerd door de fysio.quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:03 schreef Nizno het volgende:
lbo was dan een brakke site maar wel een stuk gezelliger dan de alternatieven die er nu zijn...
en Van.. ik snap je wel. wat betreft t lachen en schateren enzo.... maar dat dat niet eens de compensatie is voor die 9 maand vind ik schandelijk van je!
ach die 9 maanden fysio moet je al helemaal nie over piepen!!!! dju zeg alsof je dat niet gehad zou hebben als je een zware doos met een hondje er in zou moeten tillen ofzoquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:15 schreef Vanyel het volgende:
Nee popje, ik bedoel enkel de 9 maanden zwanger zijn plus 9 maanden fysio om fysiek weer een beetje op de been te raken.
Ik was de eerste keer zwanger hoor![]()
(waar de huisarts waarschuwde dat ik rekening moest houden met een jaar)
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:29 schreef Nizno het volgende:
[..]
ach die 9 maanden fysio moet je al helemaal nie over piepen!!!! dju zeg alsof je dat niet gehad zou hebben als je een zware doos met een hondje er in zou moeten tillen ofzo
oke een zwaar aquarium dan!quote:
Ik ga er niet over liegenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:28 schreef wonderer het volgende:
Het is natuurlijk ook wel egostrelend dat ze je echt willen...
*poezenboks*quote:
stinken.quote:
En dan nog. Ik wil jou wel eens een zwaar aquarium zien uitpoepen!quote:
Ik moest lachenquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:43 schreef Vanyel het volgende:
Vijf beschuitjes later ben ik een heel klein beetje misselijk.
Wie wil dat nouquote:Op woensdag 15 juni 2011 20:42 schreef Vanyel het volgende:
[..]
En dan nog. Ik wil jou wel eens een zwaar aquarium zien uitpoepen!
Wie worden onze uitverkorenen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
HONDENMENSENZIJNSTINKMENSEN!!!!!![]()
Wie pakt vast de olie?![]()
quote:Op woensdag 15 juni 2011 20:55 schreef DancingPhoebe het volgende:
HONDENMENSENZIJNSTINKMENSEN!!!!!![]()
Wie pakt vast de olie?![]()
Yeah, so? Weet je wel wat voor bacterien er allemaal in je vrouws mond rondhangen? En daar stop jij je tong in.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:16 schreef Nirak het volgende:
Gatverdamme... Das vies.. Weet je waar zo'n beest allemaal kont met die tongen die verschrijving is expres
Ik durf wel met een zekere stelligheid te beweren dat ze haar kont niet gelikt heeft....quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:18 schreef wonderer het volgende:
[..]
Yeah, so? Weet je wel wat voor bacterien er allemaal in je vrouws mond rondhangen? En daar stop jij je tong in.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:18 schreef lezzer het volgende:
[..]
Ik durf wel met een zekere stelligheid te beweren dat ze haar kont niet gelikt heeft....
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Mijn hond is anders heel zoet hoor.Hij is 14 en is groot en dik en heeft kleine grijze krulletjes en een oude hondensnoet en ligt de hele dag op de bank te slapen.
![]()
![]()
![]()
Als je dat zoquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef Bakfiets. het volgende:
Mijn hond is anders heel zoet hoor.Hij is 14 en is groot en dik en heeft kleine grijze krulletjes en een oude hondensnoet en ligt de hele dag op de bank te slapen.
![]()
![]()
![]()
'Cause she likes them bitches!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als je dat zovindt, waarom ben je dan in hemelsnaam lesbionic geworden?!!
Als bejaarden hun eigen kont konden likken, hadden we veel minder problemen in de zorg.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:27 schreef DancingPhoebe het volgende:
Bejaarden mogen ook niet op schoot en aan mijn handen likken!!
Om dames zoals jou te versieren, natuurlijk.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:25 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Als je dat zovindt, waarom ben je dan in hemelsnaam lesbionic geworden?!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Dit.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:28 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik heb liever een hond in huis dan een bejaarde.
Fietsen is gezond, dus eet meer fietsen.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:30 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Om dames zoals jou te versieren, natuurlijk.
hihih als je mn navel kunt vinden mag je er een kusje op gevenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[..]
Dit.
I'll be walking home after drinking all my pennies. I'll keep passing the open windows. I'll dance, even if I have nowhere to do it but in my own living room.
~ How do I feel this good, sober?
~ For the night is dark and full of terrors
oh gadver, krijg je zo'n pindakaas verhaal....quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:30 schreef Nirak het volgende:
[..]
Een poes likt niet, die wordt gelikt. Of bedoelde je een ander soort poes?
Nooooooooooh dit is een grap die ik van een man verwacht!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:30 schreef Nirak het volgende:
[..]
Een poes likt niet, die wordt gelikt. Of bedoelde je een ander soort poes?
Ik stel teleur hequote:Op woensdag 15 juni 2011 21:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
Nooooooooooh dit is een grap die ik van een man verwacht!
Deal.quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:31 schreef DancingPhoebe het volgende:
[..]
hihih als je mn navel kunt vinden mag je er een kusje op geven
IK ZAL JOU EENS SLAAN MET EEN BREINAALD GODVERDOMME.quote:
Oppassen jij!quote:
RRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRRROOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOFFAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAH!!quote:Op woensdag 15 juni 2011 21:32 schreef Bakfiets. het volgende:
[..]
Deal.Waar woon je ook al weer precies?
[..]
IK ZAL JOU EENS SLAAN MET EEN BREINAALD GODVERDOMME.![]()
![]()
![]()
![]()
NOU KOM MAAR OP ALS JE DURFT MET JE BREINAALD DAN. IK KAN EEN BREINAALD WEL HANDELEN HOOR *HMPFFFquote:Op woensdag 15 juni 2011 21:32 schreef Bakfiets. het volgende:
IK ZAL JOU EENS SLAAN MET EEN BREINAALD GODVERDOMME.![]()
![]()
![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |