Ohhhh gaan we zo beginnenquote:
Nee linksquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gangpad doorlopen, 2e deurtje rechts.
Ach, even staand plassen bij de mannenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal hard aan het werk?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
JawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal hard aan het werk?
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal hard aan het werk?
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
oh dat.. Nee dat doe ik vanavond pas weer.. Hoppaaaaa beentje in de lucht achter 't centraal!quote:
Één been ook echt? Soepel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oh dat.. Nee dat doe ik vanavond pas weer.. Hoppaaaaa beentje in de lucht achter 't centraal!
Technisch gezien genoeg om dat geld achter Centraal toch nog mee te verdienen. Maar dan moeten de klanten wel wat flexibel zijn.quote:
Straks heeft die arme jongen toch helemaal niets meer over?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is dat nog een goed been?
Ik heb namelijk een nieuwe knie nodig, dus kan er wel 1 gebruiken
Ach daar komt hij dan ook wel overheenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Straks heeft die arme jongen toch helemaal niets meer over?
Wehehehequote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach daar komt hij dan ook wel overheen
Mijne kopen? Gebruik em bijna nooit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil weer gaan voetballen, dus heb een nieuwe knie nodig...
Ja dat is geen probleem, kruisbanden ook helemaal in orde?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:37 schreef Gridlok het volgende:
natuurlijk, je moet alleen nog wel even scheren
Helemaal toppiequote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is geen probleem, kruisbanden ook helemaal in orde?
Kakkineus. Althans: moet nog wel het een en ander aanpassen. Ik dacht dat het veel werk was... maar het lijkt enigszins mee te vallenquote:
In een vol topic naast 'nieuw', maar hij doet het nog niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht dat ze op mobiel 'open nieuw deel' knopje hadden toegevoegd?
Ik zie hem niet hoor
Dat plusje?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
In een vol topic naast 'nieuw', maar hij doet het nog niet.
Echt, zodra die functie het doet ga ik lapohunten of mijn leven er vanaf hangt. Gewoon, omdat ik het ook eens kan.quote:
Ja en om het te testenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt, zodra die functie het doet ga ik lapohunten of mijn leven er vanaf hangt. Gewoon, omdat ik het ook eens kan.
Ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en om het te testen
Wil je trouwens even lachen??? Want dan stuur ik je een pm
Okquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja.
En ik wil altijd lachen, kom maar door.
Nee joh hoe moet ik hinkelen???quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ken je er eventueel 2 missen? Ik bedoel die andere knie van mij begint ook kapot te gaan
Jij krijgt mijn knietjes, en ik kan nog wel normaal lopen. Ok je gaat er soms even doorheen, maar daar wen je wel aanquote:
Ik weet er alles van.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vanwege het feit dat het buiten toch wel 25 graden is
das gezond.....echtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik weet er alles van.We hadden gymles, buiten, op de hockeyvelden, vol in de zon.
Ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vanwege het feit dat het buiten toch wel 25 graden is
Waarquote:
Is goedquote:
quote:
quote:127 posts - Stuart - [RED ROOM #1215] Pics van je doekje
120 posts - Kally - [TAL # 240]Wijn, jumzzzz en jeweettoch!!
117 posts - crv - [TAL SC #580] I wanna know your name
116 posts - Stuart - [RED ROOM #1214] Waar we ijsjes eten en egeltjes opzetten!
116 posts - crv - [TAL SC #381] Bijna 9/11
Ja dat viel me ook al opquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:32 schreef Lutte het volgende:
Benny staat niet in de top vijf, dat mag ook wel eens gezegd worden.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:38 schreef Gridlok het volgende:
Veghel is echt een zaad dorp, enige reden dat ik er ooit kom zijn vrienden. Vermijd dat dorp als gonorroe
quote:
Mwah ik mijd die bende altijd gewoon. Tenzij ze me echt boos maken maar dat gebeurt eigenlijk niet omdat ik gewoon geen neuk geef om wat ze zeggen ofzoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:41 schreef Gridlok het volgende:
En dan fiets je langs dat stuk landschap-vervuiling wat ze een Moskee noemen, meteen van dat opgefokt kk volk overal dat meteen naar je schreeuwt als je kijkt.
Tip: Zelf grotere bek opzetten, snappen ze niet haha
Kut apen, verpesten het voor de rest.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:42 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Mwah ik mijd die bende altijd gewoon. Tenzij ze me echt boos maken maar dat gebeurt eigenlijk niet omdat ik gewoon geen neuk geef om wat ze zeggen ofzo
Behalve als ze mijn ouders ofzo beledigen als die erbij zijn.
De moskee bij de Aa of bij de kerk? Het is sowieso bij mijn school in de buurt in ieder geval.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:41 schreef Gridlok het volgende:
En dan fiets je langs dat stuk landschap-vervuiling wat ze een Moskee noemen, meteen van dat opgefokt kk volk overal dat meteen naar je schreeuwt als je kijkt.
Tip: Zelf grotere bek opzetten, snappen ze niet haha
Bij de Aa.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:43 schreef Lutte het volgende:
[..]
De moskee bij de Aa of bij de kerk? Het is sowieso bij mijn school in de buurt in ieder geval.
En ik woon er dus wel.
Wilders is een slimme vent, ben het alleen niet altijd met hem eens.quote:
Mwa, zo slim is hij nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wilders is een slimme vent, ben het alleen niet altijd met hem eens.
Mja en zijn punten beginnen steeds aangenamer te worden als je door zo'n verpauperde wijk fietstquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:44 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wilders is een slimme vent, ben het alleen niet altijd met hem eens.
Daar fiets ik iedere ochtend.quote:
Ik vind het wel knap dat je zoveel aandacht kunt trekken met bepaalde acties, het is ook een gedeelte lef wat hij heeft natuurlijk om zulke uitspraken te doen. Maarja negatieve aandacht is ook aandacht.quote:
Haha ja maar ik moet door die wijk wil ik over de fietsbrug kunnen naar Schijndel, en ik ga echt geen omweg nemen door die mongeulen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar fiets ik iedere ochtend.De brug over is mijn school, en bij de moskee dat weggetje in en dan een minuutje fietsen woon ik.
En het valt best mee als je wat wijken mijdt.
Ja, net als in Griekenland. Waar hij het land niet in komtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:46 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik vind het wel knap dat je zoveel aandacht kunt trekken met bepaalde acties, het is ook een gedeelte lef wat hij heeft natuurlijk om zulke uitspraken te doen. Maarja negatieve aandacht is ook aandacht.
mag ik mij afvragen wat dat is?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:01 schreef Renesite het volgende:
Thuus....
Vanavond een reproshop besuchen
Wijken mijden, serieus het is je eigen land waar je dus duidelijk niet meer veilig bentquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
Daar fiets ik iedere ochtend.De brug over is mijn school, en bij de moskee dat weggetje in en dan een minuutje fietsen woon ik.
En het valt best mee als je wat wijken mijdt.
Dat dusquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:47 schreef Gridlok het volgende:
[..]
Haha ja maar ik moet door die wijk wil ik over de fietsbrug kunnen naar Schijndel, en ik ga echt geen omweg nemen door die mongeulen.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:44 schreef PatriQue89 het volgende:
So come on and come on and raise your glass
Afgelopen nacht voor het eerst sinds donderdagnacht weer eens 8 uurtjes.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:08 schreef charmed_angel het volgende:
Ik slaap ook te weinig de afgelopen weekgrrr irritant
Ik ga de komende twee weken eens bijslapen. Bijna drie maanden om kwart over 6 naast m'n bed gestaanquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:21 schreef JJH het volgende:
[..]
Is over het algemeen overrated, maar zo af en toe uitslapen.
Slaaplekker!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:17 schreef Renesite het volgende:
Pfft.. Prrrt... Bam... en daar lig ik.
Uitgeblust.
Voor mij ook nietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:24 schreef Renesite het volgende:
[..]
Dit wordt voor mij, inderdaad, geen latertje
Nee.. Dit is veel beter!! Had het alleen even niet door.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
net zo lachwekkend als ik vanmiddag
Ik lach om andere dingen om eerlijk te zijn, dat was best ergquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:27 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
net zo lachwekkend als ik vanmiddag
Wacht maar dat je mod-af bent. Je hebt nu al een xxl-grootte. Stuur het door naar je kleaun!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:42 schreef Lutte het volgende:
Mijn inbox is bijna vol.. Maar ik kan hem niet legen.Dat heb ik al sinds januari niet gedaan en ik wil die PM's niet kwijt.
Oja, das waar natuurlijk.. Ik ga wel even de grootste troep schiften ofzo, dan kan ie nog even mee.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:43 schreef Renesite het volgende:
[..]
Wacht maar dat je mod-af bent. Je hebt nu al een xxl-grootte. Stuur het door naar je kleaun!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:42 schreef Lutte het volgende:
Mijn inbox is bijna vol.. Maar ik kan hem niet legen.Dat heb ik al sinds januari niet gedaan en ik wil die PM's niet kwijt.
quote:
Maar je kan toch de niet leuke verwijderenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:42 schreef Lutte het volgende:
Helemaal naar onder. Daar zie je dit.quote:
Jup.. Alleen het zijn tegen de vijfduizend PM's geloof ik.. Eerdat ik die allemaal door heb gelezen en heb getest op leukheid.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:50 schreef Kally het volgende:
[..]
Maar je kan toch de niet leuke verwijderen
Nee hoor..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:51 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Helemaal naar onder. Daar zie je dit.
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup.. Alleen het zijn tegen de vijfduizend PM's geloof ik.. Eerdat ik die allemaal door heb gelezen en heb getest op leukheid.
Dat is freaking veel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Jup.. Alleen het zijn tegen de vijfduizend PM's geloof ik.. Eerdat ik die allemaal door heb gelezen en heb getest op leukheid.
Ja, zal toch moetenquote:
Ik heb 'm al twee keer moeten exporteren. Maar hij telt verzonden en ingekomen PM's.quote:
Wtfquote:
Ja, dat het anders is.quote:
Ah goeie.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:58 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Kan je dat niet instellen onder opties?
Want ik heb hetzelfde als jou
Ik weet er alles van, ben met vijf mensen tegelijk aan het PM'men nu.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:59 schreef PatriQue89 het volgende:
Lutte, je PMbox raakt alleen maar voller, kutje
Je moet .txt selecteren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, ben met vijf mensen tegelijk aan het PM'men nu.
Maaaaar Zero, waar zijn ze naar toe als ik 'e-mail' aanklik?
naar de email die je hebt ingesteld?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:01 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik weet er alles van, ben met vijf mensen tegelijk aan het PM'men nu.
Maaaaar Zero, waar zijn ze naar toe als ik 'e-mail' aanklik?
ZOek.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:06 schreef Lutte het volgende:
Ook mislukt. Ik had TXT geselecteerd.. Maar waar zijn ze nu dan?
Dan moet je op 'exporteren als' klikken en download je een .txt bestand.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:06 schreef Lutte het volgende:
Ook mislukt. Ik had TXT geselecteerd.. Maar waar zijn ze nu dan?
Als ik erop klik ga ik naar boven aan de pagina.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:07 schreef Zeroku het volgende:
[..]
Dan moet je op 'exporteren als' klikken en download je een .txt bestand.
Heb je PM's geselecteerd?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:08 schreef Lutte het volgende:
[..]
Als ik erop klik ga ik naar boven aan de pagina.
quote:
Jij hebt mij nog geen pm gestuurd, dus waarom zou ik wat bewarenquote:
C:\users\NAAM\downloads waarschijnlijk. Of op je bureaublad.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:12 schreef Lutte het volgende:
En waar op de computer staan ze nu?
(Ik weet het, ze zouden me gewoon moeten verplichten op een computercursus te gaan.)
Datum : 2010-12-08 00:15:58quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:12 schreef Kally het volgende:
[..]
Jij hebt mij nog geen pm gestuurd, dus waarom zou ik wat bewaren
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:13 schreef Laysa het volgende:
Dank je zero![]()
Al tief ik altijd alles weg....ook die van mn Fobo eens in de zoveel tijd
()
Daar zit gelukkig geen limiet op,quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:15 schreef Laysa het volgende:
PM's. zijn zo 2010
Dm's...dan ben je helemaal hip....
Nee, kun je oneindig versturenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:16 schreef Laysa het volgende:
[..]
Nee toch?
Die flikker ik overigens ook gewoon eer weg
* ff dm's gaat weggooien
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:14 schreef Zeroku het volgende:
Tss. Ik heb je zelfs een kerstkaart gestuurd. Wat nou PM's,.
Ja dat snap ikquote:
Vèrreke.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:30 schreef Bellatrix het volgende:
Er liggen kippenpootjes in de pan, vraagt mijn vader wat voor vlees het is.![]()
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:30 schreef Bellatrix het volgende:
Er liggen kippenpootjes in de pan, vraagt mijn vader wat voor vlees het is.![]()
Gevleugelde Koequote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:30 schreef Bellatrix het volgende:
quote:
Waarom.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik dacht even dat Bella naar Serchonisoss ging
Als ze dit weekend zou gaan is de hele eerste selectie van mijn voetbalclub er.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:13 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik dacht even dat Bella naar Serchonisoss ging
Genoeg te doen dus.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:26 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Als ze dit weekend zou gaan is de hele eerste selectie van mijn voetbalclub er.
quote:
Ja mijne schrijf je met een s.quote:
quote:
met broeibroekjes jonguhquote:
quote:
Kutwijven ookquote:
Ik vind jou anders best leukquote:
Ze is wel een van de grappigste.quote:
Ik kan niet lachen om haar humor. Ik heb haar bij een paar van die CC roasts gezien. Maar nee.quote:
Net als jij.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind die kleine smileys zo lief
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is toch schattig
Gefeliciteerd met de buurvrouwquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:59 schreef Renesite het volgende:
Aaaaw
Buurvrouw heb een jongetje gekregen
Hihi precies om 22:00:00 gepostquote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de buurvrouw
Hoe heet het jongentje?
(ben altijd benieuwd naar jongensnaampjes)
Jitse.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:00 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Gefeliciteerd met de buurvrouw
Hoe heet het jongentje?
(ben altijd benieuwd naar jongensnaampjes)
Oeh even terugkijken straks, JONG is altijd wel mooi.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:00 schreef Renesite het volgende:
HELA! Mijn middelbare school net op TV in het programma 'JONG'. Dat meisje dat pest was van mijn basisschool. Vond het altijd al een onaardig persoon
Jaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:57 schreef charmed_angel het volgende:
Ik vind die kleine smileys zo lief
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
is toch schattig
Heeftquote:Op dinsdag 14 juni 2011 21:59 schreef Renesite het volgende:
Aaaaw
Buurvrouw heb een jongetje gekregen
Jezus, het wordt haast een gewoontequote:
Both.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:01 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oeh even terugkijken straks, JONG is altijd wel mooi.
Dus het ging over de pesters ipv de gepeste?
Goed zoquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |