Ohhhh gaan we zo beginnenquote:
Nee linksquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:15 schreef -Vaduz- het volgende:
[..]
Gangpad doorlopen, 2e deurtje rechts.
Ach, even staand plassen bij de mannenquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal hard aan het werk?
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
JawelSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal hard aan het werk?
Wij vormen tezamen gezellig een schaar.
Sportief zijn wij allen en voor elkaar.
Ons doel en ons streven is vriendschap en vree
Aan ons de victorie aan RKC!
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:20 schreef charmed_angel het volgende:
JaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Allemaal hard aan het werk?
| ❤ | Triquester... | ツ Met een accént aigu
oh dat.. Nee dat doe ik vanavond pas weer.. Hoppaaaaa beentje in de lucht achter 't centraal!quote:
Één been ook echt? Soepel.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:54 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
oh dat.. Nee dat doe ik vanavond pas weer.. Hoppaaaaa beentje in de lucht achter 't centraal!
Technisch gezien genoeg om dat geld achter Centraal toch nog mee te verdienen. Maar dan moeten de klanten wel wat flexibel zijn.quote:
Straks heeft die arme jongen toch helemaal niets meer over?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:07 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is dat nog een goed been?
Ik heb namelijk een nieuwe knie nodig, dus kan er wel 1 gebruiken
Ach daar komt hij dan ook wel overheenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:07 schreef Ian_Nick het volgende:
[..]
Straks heeft die arme jongen toch helemaal niets meer over?
Wehehehequote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:24 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ach daar komt hij dan ook wel overheen
Mijne kopen? Gebruik em bijna nooit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:32 schreef charmed_angel het volgende:
Ik wil weer gaan voetballen, dus heb een nieuwe knie nodig...
Ja dat is geen probleem, kruisbanden ook helemaal in orde?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:37 schreef Gridlok het volgende:
natuurlijk, je moet alleen nog wel even scheren
Helemaal toppiequote:Op dinsdag 14 juni 2011 13:39 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja dat is geen probleem, kruisbanden ook helemaal in orde?
Kakkineus. Althans: moet nog wel het een en ander aanpassen. Ik dacht dat het veel werk was... maar het lijkt enigszins mee te vallenquote:
In een vol topic naast 'nieuw', maar hij doet het nog niet.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 09:37 schreef charmed_angel het volgende:
Ik dacht dat ze op mobiel 'open nieuw deel' knopje hadden toegevoegd?
Ik zie hem niet hoor
Dat plusje?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:46 schreef Lutte het volgende:
[..]
In een vol topic naast 'nieuw', maar hij doet het nog niet.
Echt, zodra die functie het doet ga ik lapohunten of mijn leven er vanaf hangt. Gewoon, omdat ik het ook eens kan.quote:
Ja en om het te testenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:50 schreef Lutte het volgende:
[..]
Echt, zodra die functie het doet ga ik lapohunten of mijn leven er vanaf hangt. Gewoon, omdat ik het ook eens kan.
Ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:53 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja en om het te testen
Wil je trouwens even lachen??? Want dan stuur ik je een pm
Okquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:54 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ja.
En ik wil altijd lachen, kom maar door.
Nee joh hoe moet ik hinkelen???quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:02 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ken je er eventueel 2 missen? Ik bedoel die andere knie van mij begint ook kapot te gaan
Jij krijgt mijn knietjes, en ik kan nog wel normaal lopen. Ok je gaat er soms even doorheen, maar daar wen je wel aanquote:
Ik weet er alles van.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vanwege het feit dat het buiten toch wel 25 graden is
das gezond.....echtquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:34 schreef Lutte het volgende:
[..]
Ik weet er alles van.We hadden gymles, buiten, op de hockeyvelden, vol in de zon.
Ookquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:32 schreef Laysa het volgende:
[..]
Vanwege het feit dat het buiten toch wel 25 graden is
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |