Afgelopen event was wel te doen, Cerrone was een lock, had je zo overal aan toe kunnen voegenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:38 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Ook parlays geloof ik, maar die speel ik eigenlijk nooit
ik vond t wel sterk dat ie t niet deed eigenlijk! Is de main event en Carwin zat nog op z'n knieën met z'n hand voor z'n hoofd! Hij zag er ook niet out uit en het was eind van de ronde!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:04 schreef WammesWaggel het volgende:
Hoe JDS aan het einde van de eerste ronde naar de ref keekdat had de ref eigenlijk al moeten stoppen
Klopt maar hij was zichzelf niet intelligent aan het verdedigen.. wat de maatstaaf vaak is. Als het geen main event/#1 contender fight was was het ook allang gestopt. Maar Junior zei zelf dat hij het goed vond dat het niet gestopt werd, en Carwin inderdaad niet out.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
ik vond t wel sterk dat ie t niet deed eigenlijk! Is de main event en Carwin zat nog op z'n knieën met z'n hand voor z'n hoofd! Hij zag er ook niet out uit en het was eind van de ronde!
Inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2011 23:28 schreef Fenomeno het volgende:
Nee, jds zegt overal 'man' bij
'Is this fight not over man, ok man, then i will keep hitting (spreek uit als hiettieng) him man'
Maar dan met dat braziliaanse accent
Eens, erg indrukwekkendquote:Op maandag 13 juni 2011 23:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaadmaar ik heb wel respect voor hem, hij doet zijn best en spreekt nu al heel goed Engels. Dat is gewoon belangrijk voor fanbase / marketing.
Klopt, maar Herb is niet voor niets een van de beste refsquote:Op maandag 13 juni 2011 23:27 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Klopt maar hij was zichzelf niet intelligent aan het verdedigen.. wat de maatstaaf vaak is. Als het geen main event/#1 contender fight was was het ook allang gestopt. Maar Junior zei zelf dat hij het goed vond dat het niet gestopt werd, en Carwin inderdaad niet out.
Die regel is er niet zozeer om het event spannend te houden als om de vechters te beschermen en op de langere termijn dus ook het draagvlak wbt de sport.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:23 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
ik vond t wel sterk dat ie t niet deed eigenlijk! Is de main event en Carwin zat nog op z'n knieën met z'n hand voor z'n hoofd! Hij zag er ook niet out uit en het was eind van de ronde!
Jups hands down, beste refquote:Op maandag 13 juni 2011 23:29 schreef Hoogstaande het volgende:
[..]
Klopt, maar Herb is niet voor niets een van de beste refs
GVVR: Grote Vriendelijke Vecht Reusquote:Op maandag 13 juni 2011 23:29 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Inderdaadmaar ik heb wel respect voor hem, hij doet zijn best en spreekt nu al heel goed Engels. Dat is gewoon belangrijk voor fanbase / marketing.
Het gaat niet om spannend houden, maar om het feit dat Carwin gewoon nog lang niet verslagen is!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:30 schreef WammesWaggel het volgende:
[..]
Die regel is er niet zozeer om het event spannend te houden als om de vechters te beschermen en op de langere termijn dus ook het draagvlak wbt de sport.
Je loopt een beetje voor, we zijn hier pasquote:Op maandag 13 juni 2011 22:54 schreef Geo3kant het volgende:
The Answer to End Nut Shots Once And For All
En hij ramt ook gewoon door terwijl hij Herb Dean aankijktquote:Op maandag 13 juni 2011 23:25 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
bam bam bam bam bam bam
"Izz over? No?"
bam bam bam bam bam bam
Idd, check z'n wikipedia paginaquote:Op maandag 13 juni 2011 23:29 schreef Hoogstaande het volgende:
Klopt, maar Herb is niet voor niets een van de beste refs
Shields trained ook al wat jaartjes kickbox/MT..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:02 schreef slashdotter3 het volgende:
Geen wonder trouwens dat Damian Maia z'n standup zoveel verbeterd is. Hij en JDS trainen samen met het brazilian national boxing team (die met de Olympics meedoen).
Je doet alleen maincard bij deze stats?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Ohja, fuck!
Helemaal vergeten.. Ik ben pleite trouwens, open jij maar een nieuw topic.
Maak van de week wel nieuwe OP.
[ afbeelding ]
Shields kon de bully niet eens eruit slaan bij Bully Beatdown, dat zegt wel genoeg denk ik. Ik zou op mezelf betten in een kickbokspartijtje tegen Shields.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:30 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Shields trained ook al wat jaartjes kickbox/MT..goede trainer/sparringspartners helpt veel maar je moet er ook aanleg voor hebben.
Lol, zo deed ik ook in een partij van mij, zat die dude ook kapot te raggen vanuit mount en scheids stond erbij en keek ernaar, toen vroeg ik ook maar of hij het gevecht misschien wou stoppen.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:25 schreef Hooidraad het volgende:
[ afbeelding ]
bam bam bam bam bam bam
"Izz over? No?"
bam bam bam bam bam bam
Hij zou nu nog 4 tot 5 maanden nodig hebben dacht ik.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wanneer kan Cain eigenlijk weer vechten volgend jaar pas? Zou het dan niet eerlijk zijn op JDS interim HW champion te maken...
Ah mooi zo op de een of andere manier dacht ik dat hij nog bijna een jaar out wasquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:05 schreef Jajong het volgende:
[..]
Hij zou nu nog 4 tot 5 maanden nodig hebben dacht ik.
Volgens mij had hij dezelfde blessure als ik heb gehad, en daar staat normaliter 9 maanden voor om te herstellen. En dat is zonder tijd om weer topfit te worden. Maar aangezien hij een prof is zal dat sneller gaan omdat die lui toch vol worden gestopt met Deca.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:05 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Ah mooi zo op de een of andere manier dacht ik dat hij nog bijna een jaar out was
Ik dacht dat de geruchten oktober waren.. Maarja hoelang krijgt hij? JDS nog iemand laten bevechten is lullig, Frank Mir werd gestript van zijn titel (wel een motorongeluk, is wat erger) maar toch.. je kunt ook niet te lang wachten.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Wanneer kan Cain eigenlijk weer vechten volgend jaar pas? Zou het dan niet eerlijk zijn op JDS interim HW champion te maken...
Waar train jij ergens?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:00 schreef Jajong het volgende:
Lol, zo deed ik ook in een partij van mij, zat die dude ook kapot te raggen vanuit mount en scheids stond erbij en keek ernaar, toen vroeg ik ook maar of hij het gevecht misschien wou stoppen.
In Groningen, wil graag naar de Randstad omdat het niveau niet zo denderend is hier. Qua kickboksen is het geen probleem maar qua MMA-training is het meh.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:15 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Waar train jij ergens?
Merk overigens sinds ik zelf kickboks (al is het nog erg kort) dat ik veel meer zie qua bewegingen. Vooral kleine dingetjes, faints en positie van voeten enzo. Erg maf hoeveel detail er nog zit in alles wat ik eerder niet zag ondanks dat ik de sport echt snap.
Ditto.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
Wat mij nog altijd blijft verbazen is dat er zo weinig gedaan wordt met legkicks... Bedoel dit event zag je ook weer hoeveel effect die kunnen hebben. Ook een kerel als JDS krijg je klein met 10 goede kicks op zijn bovenbeen hoor...
Probleem van leg kicks is dat je open staat voor takedowns.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
Wat mij nog altijd blijft verbazen is dat er zo weinig gedaan wordt met legkicks... Bedoel dit event zag je ook weer hoeveel effect die kunnen hebben. Ook een kerel als JDS krijg je klein met 10 goede kicks op zijn bovenbeen hoor...
Inderdaad paar ufc's terug had Barbosa (volgens mij zijn debut) ook iemand kapot getrapt met zijn leg kicks.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
JDS z'n reach en jab is sneller dan de lowkick van menig tegenstanderquote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:19 schreef -_Tommy_- het volgende:
Dit dus.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:13 schreef Paxlie het volgende:
Probleem van leg kicks is dat je open staat voor takedowns.
Daarnaast is een goede block ervan altijd bizar kut, dat doet echt goed zeer.
Als je je voet breekt bij een lowkick doe je het verkeerd. Also een jab kan je counteren. Lowkicks zijn underused. Dat is een algemeen geaccepteerd feit in de MMA scene.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:54 schreef slashdotter3 het volgende:
[..]
JDS z'n reach en jab is sneller dan de lowkick van menig tegenstander
[..]
Dit dus.
- takedowns
- jab in je gezicht
- checken van de kick met de knie (zo brak Pat Barry z'n voet tegen Crocop)
Kijk Aldo vs Faber eens, legkick clinicquote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:38 schreef LuieSurinamer het volgende:
[..]
Inderdaad paar ufc's terug had Barbosa (volgens mij zijn debut) ook iemand kapot getrapt met zijn leg kicks.
Amir Sadollah doet dat goed. Die heeft echt hele scherpe combinaties en eindigt echt heel vaak met een lowkick.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:54 schreef Jajong het volgende:
Daarom moeten lowkicks ook volgen na een combinatie. De meeste vechters in de UFC openen met lowkicks maar dan ben je idd kwetsbaar met oog op TDs.
Ik kan me nog herinneren ufc 2, royce gracie tegen jason delucia (dacht ik) kwam jason met zijn side kick werd toen geblocked door royce en braka jason zijn been..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:13 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Probleem van leg kicks is dat je open staat voor takedowns.
Wat dat betreft ben ik verbaasd dat ze weinig inside legkicks doen. Dat zijn echt hele korte trappen die vernietigend aankomen. Vind het zelf een van de fijnere trappen om te geven.
Cain gaat @ UFC 136 vechten tegen JDS op October 8, 2011quote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:04 schreef LitmanenAFCA het volgende:
Idd, het eerste wat ik leerde als het om lowkicks ging. Altijd na een combinatie doen, anders is het: takedown. Die van Aldo zijn bijvoorbeeld geweldig om te zien.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:54 schreef Jajong het volgende:
Daarom moeten lowkicks ook volgen na een combinatie. De meeste vechters in de UFC openen met lowkicks maar dan ben je idd kwetsbaar met oog op TDs.
Keep em guessingquote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:48 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik vond de vechtstijl van Florian wel heel appart om te zien. Hij maakte een soort van pushkick beweging naar voren, zodat zijn tegenstander denkt dat ie een pushkick krijgt, om dan vervolgens een straight right of hook er achteraan te geven! Mooie move!
Dat zagen we afgelopen weekend tijdens Poirier vs. Young.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 11:13 schreef Paxlie het volgende:
GSP doet dat standaard. Meerdere keren per ronde: 1, 2, lowkick.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 12:55 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Amir Sadollah doet dat goed. Die heeft echt hele scherpe combinaties en eindigt echt heel vaak met een lowkick.
mijn voet is nu ook zoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat zagen we afgelopen weekend tijdens Poirier vs. Young.
Young was heel effectief met zijn legkicks, totdat Poirier er eentje checkte. Toen trapte hij opeens niet meer.
click
Zo'n gezwollen voet is trouwens ook flink kut, had ik een tijdje geleden ook en bij het staan voelt het alsof je voet elk moment uit elkaar kan barsten. Maar na een weekendje in horizontale houding was de meeste zwelling wel weer weg.
volgens mij was dat ook een keer geval tussen ortiz en chuck liddell.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Dat zagen we afgelopen weekend tijdens Poirier vs. Young.
Young was heel effectief met zijn legkicks, totdat Poirier er eentje checkte. Toen trapte hij opeens niet meer.
click
Zo'n gezwollen voet is trouwens ook flink kut, had ik een tijdje geleden ook en bij het staan voelt het alsof je voet elk moment uit elkaar kan barsten. Maar na een weekendje in horizontale houding was de meeste zwelling wel weer weg.
Moet zeggen dat het voor mij niet duidelijk was wanneer die dokter kwam, normaal doen ze dat altijd uitgebreider als je keek naar Hominick bijv, maar als je vraagt zie je nog iets.. wat denk je dan dat hij zegt? Natuurlijk liegt hij, 1 klap kan genoeg zijn..quote:Carwin fooled doctor over ability to see at UFC 131
Shane Carwin has admitted he lied to the doctor in order to avoid being stopped in UFC 131's main event.
Carwin suffered a beating from Junior Dos Santos in Saturday's heavyweight showdown, receiving heavy cuts around his eyes as well as a busted nose. He fought to the final bell though, despite a third-round pause for a medical check.
Referee Herb Dean became concerned about one particular cut around Carwin's eye, and the heavyweight admits he could not see for the final five minutes.
A doctor was clearly seen asking Carwin if, when looking directly ahead, he could see the medic's hand out the corner of his eye. Carwin convincingly replied 'Yes', but he admits the truth was rather different.
"After the second round I knew I was in trouble," the American was quoted as saying by USA Today. "My nose made it impossible to breathe, my eyes were full of blood and Junior was still coming at me. When the ref stopped the fight in the third, I thought it was over.
"When the doctor came in the Octagon I knew it was going to be up to me to sell them on letting me continue. I knew I was in deep trouble but I also knew that all I needed was one clean shot.
"I wanted to keep myself in the fight. I wasn't able to see but I said I could and we continued."
kloptquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:17 schreef Hooidraad het volgende:
Het viel mij ook op dat het doktersonderzoek heel vluchtig gebeurde.
Kun je mijn hand zien?
- Ja.
Ok, ga maar verder.
Kom op, een beetje UFC-vechter zal altijd "ja" zeggen, er staat zoveel op het spel.
Zo'n dokter kan Carwin (bij dezelfde test) beter laten aangeven wanneer hij zijn hand/vingers beweegt. Als Carwin 2-3x de beweging niet detecteert, dan kun je er vanuit gaan dat hij niks ziet met dat oog. Op de manier waarop hij het nu deed weet je alleen of de vechter nog wil doorgaan.
GSP zou toegeven dat ie niets zietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het voor mij niet duidelijk was wanneer die dokter kwam, normaal doen ze dat altijd uitgebreider als je keek naar Hominick bijv, maar als je vraagt zie je nog iets.. wat denk je dan dat hij zegt? Natuurlijk liegt hij, 1 klap kan genoeg zijn..
Wel gevaarlijk, met je ogen wil je eigenlijk niks riskeren.. net als Kosheck, dat had gestopt moeten worden.
GSP zou liegen maar gruwelijk door de mand vallen!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
GSP zou toegeven dat ie niets ziet
Wel mooi dat iedereen Overeem zo geweldig vindquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:36 schreef StefanP het volgende:
Alistair
De weigh-ins zijn hier in het America Airlines center op vrijdag... gratis toegang... hmm zal ik gaan of niet. Ook handig dat ik vandaag net 3 maanden gratis Showtime kreeg
Dat Dos Santos Cain maar gauw verrot mag slaan... om vervolgens van Overeem te verliezen die ongetwijfeld spoedig zijn intrede doet bij de UFC.
Nu we het er toch over hebben, weet je dat je nog een signature-bet met Fyodor hebt inzake Overeem vs. Werdum?quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel mooi dat iedereen Overeem zo geweldig vind
Ach, het is een combinatie van patriottisme, spectaculaire prestaties tegen inferieure oppositie, het uiterlijk van een comic book superheld en belachelijk veel potentie. Overeem heeft nog heel ver te gaan als hij zich als de beste heavyweight in MMA wil onderscheiden, maar dat neemt niet weg dat hij daar wel de potentie voor heeft. Hij is waarschijnlijk de meest complete en krachtigste striker in de divisie (vooral nu zijn verdediging ook beter is geworden, want die liet een paar jaar geleden sterk te wensen over), en een behoorlijk goede grappler met een guillotine waar maar weinigen uit kunnen komen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel mooi dat iedereen Overeem zo geweldig vind
Gaaf, als ik de mogelijkheid had zou ik direct gaan!quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:36 schreef StefanP het volgende:
Alistair
De weigh-ins zijn hier in het America Airlines center op vrijdag... gratis toegang... hmm zal ik gaan of niet. Ook handig dat ik vandaag net 3 maanden gratis Showtime kreeg
Dat Dos Santos Cain maar gauw verrot mag slaan... om vervolgens van Overeem te verliezen die ongetwijfeld spoedig zijn intrede doet bij de UFC.
Mooi verwoord. Kan niet wachten op dit weekend!quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ach, het is een combinatie van patriottisme, spectaculaire prestaties tegen inferieure oppositie, het uiterlijk van een comic book superheld en belachelijk veel potentie. Overeem heeft nog heel ver te gaan als hij zich als de beste heavyweight in MMA wil onderscheiden, maar dat neemt niet weg dat hij daar wel de potentie voor heeft. Hij is waarschijnlijk de meest complete en krachtigste striker in de divisie (vooral nu zijn verdediging ook beter is geworden, want die liet een paar jaar geleden sterk te wensen over), en een behoorlijk goede grappler met een guillotine waar maar weinigen uit kunnen komen.
Daarnaast hoor je in MMA vaak de dooddoener 'styles make fights', die in het geval van Overeem meer waarde heeft dan bij veel anderen. Ik ben een fan geworden van JDS, en zijn gevecht tegen Carwin was misschien wel zijn meest indrukwekkende tot nu toe. Maar stylewise denk ik dat Overeem in vrijwel elk aspect de betere is. Dos Santos heeft betere handen, maar Overeem is goed genoeg om te kunnen clinchen en zijn knieen het werk te laten doen. Of anders de snelheid uit Dos Santos te halen met lowkicks. Of het naar de grond te brengen voor een beetje GNP of grappling. Ik geeft Dos Santos meer kans om van Velasquez te winnen, maar onderling zie ik Overeem toch echt als de favoriet.
Oei, ik heb net even gezocht maar kan het niet vinden. Wie helpt me evenquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nu we het er toch over hebben, weet je dat je nog een signature-bet met Fyodor hebt inzake Overeem vs. Werdum?
Tja, ik onthoud zulke dingen
Mits Marquardt een goede cut heeft/dieet en dus een goede gastank, marquardt maakt zijn debuut op welterweight he, en hij is hugequote:Op woensdag 15 juni 2011 08:55 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik ben zwaar benieuwd naar de Story VS Marquard matchup...![]()
Rick aimed op hoge daken, maar ik denk dat Marquardt hem keihard afmaakt!
Hij heeft gisteren in ieder geval al z'n licentie gekregen om te vechtenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
Kan ook niet wachten tot zaterdag inderdaad! Ik ben zelf ook erg benieuwd hoe goed Barnett het gaat doen.
Waarnaar toe? Olympisch worstelen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:42 schreef incognitoomuch het volgende:
Huge? Dat valt best wel mee hoor!Marquard kan het wel hebben...
Plus tegen de tijd dat Marquard een titleshot krijgt is GSP allang al vertrokken.
Ik denk dat hij niet wil/durf.. en aan de ene kant snap ik dat, als je nu al lang aanschouwt wordt als de beste door bijna iedereen (ook al vind Dana AS p4p#1) waarom dan zoveel riskeren? Als Silva je binnen 2 rondes knockout slaat en je eruit laat zien als een amateur...quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:50 schreef Fenomeno het volgende:
Ik denk dat GSP Silva wel kan hebben eigenlijk, tegen Uncle Chael lag Silva ook 4,5 ronde op z'n rug.
KO gaat niet lukken, GSP tapt gewoon als het hem te veel wordtquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet wil/durf.. en aan de ene kant snap ik dat, als je nu al lang aanschouwt wordt als de beste door bijna iedereen (ook al vind Dana AS p4p#1) waarom dan zoveel riskeren? Als Silva je binnen 2 rondes knockout slaat en je eruit laat zien als een amateur...
Veel mensen zullen je beoordelen op hoe goed/slecht je was in je laatste gevecht, ook al heb je ervoor heel veel bereikt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:56 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
KO gaat niet lukken, GSP tapt gewoon als het hem te veel wordt
Wat was precies die voorwaarde ook alweer.. Ik denk nog steeds dat Werdum wint van Overeem door een subquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nu we het er toch over hebben, weet je dat je nog een signature-bet met Fyodor hebt inzake Overeem vs. Werdum?
Tja, ik onthoud zulke dingen
StefanPquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:36 schreef StefanP het volgende:
Alistair
Een avatar en/of onderschrift naar keuze?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat was precies die voorwaarde ook alweer.. Ik denk nog steeds dat Werdum wint van Overeem door een sub
In de OPquote:Op woensdag 15 juni 2011 15:00 schreef incognitoomuch het volgende:
Waren de TUP uitslagen al gepost?
Ik heb hem net gepost boven je.. zie je hem daar ook niet?quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:25 schreef incognitoomuch het volgende:
Hmh dan word de OP zeker weg gefiltert door mijn werk... Ik zal em wel thuis nog es checken..
Nee. Helaas...quote:Op woensdag 15 juni 2011 15:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik heb hem net gepost boven je.. zie je hem daar ook niet?
Zo moeilijk is het deze keer toch niet? De eerste 3 in ieder geval niet!quote:Op woensdag 15 juni 2011 17:21 schreef Geo3kant het volgende:
Ik zal ook ff wachten tot vrijdag/zaterdag met mijn picks, maar eens goed over nadenken
Ja, tegen Dan Henderson. Maar dat is pas op 30 juli. Zie http://en.wikipedia.org/wiki/Strikeforce:_Fedor_vs._Hendersonquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |