kloptquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:17 schreef Hooidraad het volgende:
Het viel mij ook op dat het doktersonderzoek heel vluchtig gebeurde.
Kun je mijn hand zien?
- Ja.
Ok, ga maar verder.
Kom op, een beetje UFC-vechter zal altijd "ja" zeggen, er staat zoveel op het spel.
Zo'n dokter kan Carwin (bij dezelfde test) beter laten aangeven wanneer hij zijn hand/vingers beweegt. Als Carwin 2-3x de beweging niet detecteert, dan kun je er vanuit gaan dat hij niks ziet met dat oog. Op de manier waarop hij het nu deed weet je alleen of de vechter nog wil doorgaan.
GSP zou toegeven dat ie niets zietquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:55 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Moet zeggen dat het voor mij niet duidelijk was wanneer die dokter kwam, normaal doen ze dat altijd uitgebreider als je keek naar Hominick bijv, maar als je vraagt zie je nog iets.. wat denk je dan dat hij zegt? Natuurlijk liegt hij, 1 klap kan genoeg zijn..
Wel gevaarlijk, met je ogen wil je eigenlijk niks riskeren.. net als Kosheck, dat had gestopt moeten worden.
GSP zou liegen maar gruwelijk door de mand vallen!quote:Op dinsdag 14 juni 2011 22:03 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
GSP zou toegeven dat ie niets ziet
Wel mooi dat iedereen Overeem zo geweldig vindquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:36 schreef StefanP het volgende:
Alistair
De weigh-ins zijn hier in het America Airlines center op vrijdag... gratis toegang... hmm zal ik gaan of niet. Ook handig dat ik vandaag net 3 maanden gratis Showtime kreeg
Dat Dos Santos Cain maar gauw verrot mag slaan... om vervolgens van Overeem te verliezen die ongetwijfeld spoedig zijn intrede doet bij de UFC.
Nu we het er toch over hebben, weet je dat je nog een signature-bet met Fyodor hebt inzake Overeem vs. Werdum?quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel mooi dat iedereen Overeem zo geweldig vind
Ach, het is een combinatie van patriottisme, spectaculaire prestaties tegen inferieure oppositie, het uiterlijk van een comic book superheld en belachelijk veel potentie. Overeem heeft nog heel ver te gaan als hij zich als de beste heavyweight in MMA wil onderscheiden, maar dat neemt niet weg dat hij daar wel de potentie voor heeft. Hij is waarschijnlijk de meest complete en krachtigste striker in de divisie (vooral nu zijn verdediging ook beter is geworden, want die liet een paar jaar geleden sterk te wensen over), en een behoorlijk goede grappler met een guillotine waar maar weinigen uit kunnen komen.quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:46 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wel mooi dat iedereen Overeem zo geweldig vind
Gaaf, als ik de mogelijkheid had zou ik direct gaan!quote:Op woensdag 15 juni 2011 01:36 schreef StefanP het volgende:
Alistair
De weigh-ins zijn hier in het America Airlines center op vrijdag... gratis toegang... hmm zal ik gaan of niet. Ook handig dat ik vandaag net 3 maanden gratis Showtime kreeg
Dat Dos Santos Cain maar gauw verrot mag slaan... om vervolgens van Overeem te verliezen die ongetwijfeld spoedig zijn intrede doet bij de UFC.
Mooi verwoord. Kan niet wachten op dit weekend!quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:09 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ach, het is een combinatie van patriottisme, spectaculaire prestaties tegen inferieure oppositie, het uiterlijk van een comic book superheld en belachelijk veel potentie. Overeem heeft nog heel ver te gaan als hij zich als de beste heavyweight in MMA wil onderscheiden, maar dat neemt niet weg dat hij daar wel de potentie voor heeft. Hij is waarschijnlijk de meest complete en krachtigste striker in de divisie (vooral nu zijn verdediging ook beter is geworden, want die liet een paar jaar geleden sterk te wensen over), en een behoorlijk goede grappler met een guillotine waar maar weinigen uit kunnen komen.
Daarnaast hoor je in MMA vaak de dooddoener 'styles make fights', die in het geval van Overeem meer waarde heeft dan bij veel anderen. Ik ben een fan geworden van JDS, en zijn gevecht tegen Carwin was misschien wel zijn meest indrukwekkende tot nu toe. Maar stylewise denk ik dat Overeem in vrijwel elk aspect de betere is. Dos Santos heeft betere handen, maar Overeem is goed genoeg om te kunnen clinchen en zijn knieen het werk te laten doen. Of anders de snelheid uit Dos Santos te halen met lowkicks. Of het naar de grond te brengen voor een beetje GNP of grappling. Ik geeft Dos Santos meer kans om van Velasquez te winnen, maar onderling zie ik Overeem toch echt als de favoriet.
Oei, ik heb net even gezocht maar kan het niet vinden. Wie helpt me evenquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nu we het er toch over hebben, weet je dat je nog een signature-bet met Fyodor hebt inzake Overeem vs. Werdum?
Tja, ik onthoud zulke dingen
Mits Marquardt een goede cut heeft/dieet en dus een goede gastank, marquardt maakt zijn debuut op welterweight he, en hij is hugequote:Op woensdag 15 juni 2011 08:55 schreef incognitoomuch het volgende:
Ik ben zwaar benieuwd naar de Story VS Marquard matchup...![]()
Rick aimed op hoge daken, maar ik denk dat Marquardt hem keihard afmaakt!
Hij heeft gisteren in ieder geval al z'n licentie gekregen om te vechtenquote:Op woensdag 15 juni 2011 10:15 schreef Splackavellie02 het volgende:
Kan ook niet wachten tot zaterdag inderdaad! Ik ben zelf ook erg benieuwd hoe goed Barnett het gaat doen.
Waarnaar toe? Olympisch worstelen?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:42 schreef incognitoomuch het volgende:
Huge? Dat valt best wel mee hoor!Marquard kan het wel hebben...
Plus tegen de tijd dat Marquard een titleshot krijgt is GSP allang al vertrokken.
Ik denk dat hij niet wil/durf.. en aan de ene kant snap ik dat, als je nu al lang aanschouwt wordt als de beste door bijna iedereen (ook al vind Dana AS p4p#1) waarom dan zoveel riskeren? Als Silva je binnen 2 rondes knockout slaat en je eruit laat zien als een amateur...quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:50 schreef Fenomeno het volgende:
Ik denk dat GSP Silva wel kan hebben eigenlijk, tegen Uncle Chael lag Silva ook 4,5 ronde op z'n rug.
KO gaat niet lukken, GSP tapt gewoon als het hem te veel wordtquote:Op woensdag 15 juni 2011 11:53 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Ik denk dat hij niet wil/durf.. en aan de ene kant snap ik dat, als je nu al lang aanschouwt wordt als de beste door bijna iedereen (ook al vind Dana AS p4p#1) waarom dan zoveel riskeren? Als Silva je binnen 2 rondes knockout slaat en je eruit laat zien als een amateur...
Veel mensen zullen je beoordelen op hoe goed/slecht je was in je laatste gevecht, ook al heb je ervoor heel veel bereikt.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:56 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
KO gaat niet lukken, GSP tapt gewoon als het hem te veel wordt
Wat was precies die voorwaarde ook alweer.. Ik denk nog steeds dat Werdum wint van Overeem door een subquote:Op woensdag 15 juni 2011 02:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Nu we het er toch over hebben, weet je dat je nog een signature-bet met Fyodor hebt inzake Overeem vs. Werdum?
Tja, ik onthoud zulke dingen
StefanPquote:Op woensdag 15 juni 2011 01:36 schreef StefanP het volgende:
Alistair
Een avatar en/of onderschrift naar keuze?quote:Op woensdag 15 juni 2011 12:06 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Wat was precies die voorwaarde ook alweer.. Ik denk nog steeds dat Werdum wint van Overeem door een sub
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |