Grapje? Snape killed Dumbledorequote:Op zondag 12 juni 2011 21:09 schreef THEFXR het volgende:
[..]
lullo!!
gebruik spoilers of blijf weg!!!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt. voor het winnen van de UP van deze week!!
Nieuwe scoresheet morgen rond de klok van 20:00Attended: UFC 99 - UFC 167 - UFC 175 - TUF 19 Finale - Invicta 13 - UFC 189 - Fight Night 84 / 87 / 90 - TUF 23 Finale - UFC 200 - UFC 205
4 time, 4 time, 4 time, 4 time TUP champion!!!
Als je als nieuweling de regels niet weet, dan vraag je dat gewoon, je had natuurlijk al lang begrepen door dit topic te lezen dat er een spoilerbeleid gold.quote:
ook dat klopt niet, altijd tot maandag en dinsdag weer vrijuit over het evenement praten.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:15 schreef Tazmaniac het volgende:
Gewoon op de zondag nog even spoilers gebruiken zoals we onderling hebben afgesproken.. zo moeilijk is het allemaal niet.
Pas je nou gewoon even aan man, iedereen gebruikt hier spoilers en jij komt even de troll uithangen.quote:
schijnbaar is het zo'n type, "de regels gelden niet voor mij",want ik ben........quote:Op zondag 12 juni 2011 23:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Pas je nou gewoon even aan man, iedereen gebruikt hier spoilers en jij komt even de troll uithangen.
Nieuweling? Ik postte al in deze reeks toen jij nog niet eens op FOK zat. Verder is die regel gewoon kankerdom. Kom gewoon niet op FOK voordat je t event hebt gezien. Wat de fuck moet je in deze thread als je t event nog niet hebt gezien? Lekker naar alle posts kijken die je niet kan lezen?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Als je als nieuweling de regels niet weet, dan vraag je dat gewoon, je had natuurlijk al lang begrepen door dit topic te lezen dat er een spoilerbeleid gold.
maar toch nog even express moedwillig spoileren???
hou je gewoon aan de regels of blijf weg!
Doe normaal vriendquote:Op maandag 13 juni 2011 00:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nieuweling? Ik postte al in deze reeks toen jij nog niet eens op FOK zat. Verder is die regel gewoon kankerdom. Kom gewoon niet op FOK voordat je t event hebt gezien. Wat de fuck moet je in deze thread als je t event nog niet hebt gezien? Lekker naar alle posts kijken die je niet kan lezen?
Toch gedraag je je als een nieuweling en die regel is wel logisch, alleen vind kutjong de regel kankerdom, dat zegt iig iets van jouw niveau!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:09 schreef Jajong het volgende:
[..]
Nieuweling? Ik postte al in deze reeks toen jij nog niet eens op FOK zat. Verder is die regel gewoon kankerdom. Kom gewoon niet op FOK voordat je t event hebt gezien. Wat de fuck moet je in deze thread als je t event nog niet hebt gezien? Lekker naar alle posts kijken die je niet kan lezen?
Zeg dat lekker tegen jezelf moron. Jij kan mij ook niet vertellen wat ik wel en niet mag posten in dit topic. Het is heel simpel, als je niet gespoiled wil worden, kom je niet op MMA websites en in forums waar over MMA gesproken wordt. Dat is een ongeschreven regel die van toepassing is op ELK MMA Forum waar ik kom, en dan zou dit topic een uitzondering zijn? Je gaat toch ook niet op Sherdog o.i.d. kijken als je een event nog niet hebt gezien. Dus waarom wel in dit topic kijken. Retarded.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:28 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Toch gedraag je je als een nieuweling en die regel is wel logisch, alleen vind kutjong de regel kankerdom, dat zegt iig iets van jouw niveau!
Verder heb jij niks te bepalen voor anderen of ze wel of niet in dit topic mogen kijken of op fok mogen komen.
typisch een gevallentje, pas jij maar aan mij aan, want ik kan mij nl niet aanpassen!
Dit is geen MMA-forum, het is een MMA-topic in een algemeen forum. Al het MMA-nieuws e.d. posten we hier, zoals Hoogstaande je al vertelde. Vooral deze maand waarin er veel evenementen zijn kunnen de onderwerpen elkaar snel overlappen. Berichten met betrekking tot het afgelopen evenement worden zodoende gespoilerd t/m de zondag na het evenement en daarna post je maar weer wat je wil. Je hoeft je maar 1 dagje in te houden, niet al teveel moeite mag ik hopen?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zeg dat lekker tegen jezelf moron. Jij kan mij ook niet vertellen wat ik wel en niet mag posten in dit topic. Het is heel simpel, als je niet gespoiled wil worden, kom je niet op MMA websites en in forums waar over MMA gesproken wordt. Dat is een ongeschreven regel die van toepassing is op ELK MMA Forum waar ik kom, en dan zou dit topic een uitzondering zijn? Je gaat toch ook niet op Sherdog o.i.d. kijken als je een event nog niet hebt gezien. Dus waarom wel in dit topic kijken. Retarded.
doe toch niet zo kinderachtig man. het is een kleine moeite om net als iedereen spoiler tags te gebruiken.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Zeg dat lekker tegen jezelf moron. Jij kan mij ook niet vertellen wat ik wel en niet mag posten in dit topic. Het is heel simpel, als je niet gespoiled wil worden, kom je niet op MMA websites en in forums waar over MMA gesproken wordt. Dat is een ongeschreven regel die van toepassing is op ELK MMA Forum waar ik kom, en dan zou dit topic een uitzondering zijn? Je gaat toch ook niet op Sherdog o.i.d. kijken als je een event nog niet hebt gezien. Dus waarom wel in dit topic kijken. Retarded.
lol, in je eentje tegen de rest,held!quote:Op maandag 13 juni 2011 01:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Een beetje coulance is jou al vreemd, he? Mensen vragen je gewoon of je spoilertags wilt gebruiken, omdat dat de gewoonte is hier. In plaats van daar als een debiel tegenin te gaan, zou je dit ook gewoon kunnen doen. Kleine moeite.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
Dat soort reacties lok je een beetje uit als je zelf met woorden als 'moron', 'retarded' en kanker gaat strooien..quote:Op maandag 13 juni 2011 11:10 schreef Paxlie het volgende:
@ de rest, wat voor nut heeft het om hem gelijk uit te gaan schelden?
don't feed the trollquote:Op maandag 13 juni 2011 11:13 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Dat soort reacties lok je een beetje uit als je zelf met woorden als 'moron', 'retarded' en kanker gaat strooien..
Blijkbaar is dit topic hier een uitzondering op, dus hierbij het verzoek je hier ook aan te houden. Kleine moeite toch? Dank.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:38 schreef Jajong het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
is het soms een vriendje van je?quote:Op maandag 13 juni 2011 11:10 schreef Paxlie het volgende:
@Jajong, zou je zo vriendelijk willen zijn om er toch spoilertags omheen te plaatsen? Het is een kleine moeite en kan een hoop frustratie schelen voor anderen. Als je het doet is iedereen je zeer dankbaar ook al zie je er zelf het nut niet van in.
Ik kan mij heel erg vinden in jouw argumenten overigens, maar het is zo'n kleine moeite om het even te doen.
@ de rest, wat voor nut heeft het om hem gelijk uit te gaan schelden?
Nope, maar denk je echt dat hij zich gaat aanpassen als je vol gas tegen hem gaat schreeuwen?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:19 schreef THEFXR het volgende:
[..]
is het soms een vriendje van je?
nu hebben anderen het gedaan, terwijl dat hij zelf met schelden begint?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mij boeit het ook niet zoveel als ik een event nog niet heb kunnen zien kan ik me meestal toch niet beheersen om niet even de uitslagen te checken.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:51 schreef incognitoomuch het volgende:
Laten we het gewoon simpel en gezellig weer houden mensen. Er zijn regels in een topic aangemaakt die er niet voor niets zijn, en waar iedereen zich aan houdt.
(Ik kan me ergens nog herinneren dat we het spoiler beleid zelfs tot maandag hadden.. Maar dat terzijde.)
Feit is dat hij nu weet hoe de regels zijn, en dat hij daar gewoon rekening mee moet houden. Zo niet, dan heeft hij hier niets te zoeken.
Dat kan, maar ik denk dat we het spoiler beleid ook voor elkaar doen om iedereen een plezier te doen. (Voor degenen die het nog niet hebben gezien, that is.)quote:Op maandag 13 juni 2011 13:52 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Mij boeit het ook niet zoveel als ik een event nog niet heb kunnen zien kan ik me meestal toch niet beheersen om niet even de uitslagen te checken.
Precies ik post gewoon in spoilers omdat iedereen het doet.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:54 schreef incognitoomuch het volgende:
[..]
Dat kan, maar ik denk dat we het spoiler beleid ook voor elkaar doen om iedereen een plezier te doen. (Voor degenen die het nog niet hebben gezien, that is.)
Same here, bleken de regels/gang van zaken hier te zijn dusquote:Op maandag 13 juni 2011 13:55 schreef LitmanenAFCA het volgende:
[..]
Precies ik post gewoon in spoilers omdat iedereen het doet.
of hij blijft gewoon lekker weg, weet je nog met pizzamini?, die kwam ook niet positief binnen.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:27 schreef Paxlie het volgende:
[..]
Nope, maar denk je echt dat hij zich gaat aanpassen als je vol gas tegen hem gaat schreeuwen?
Nicequote:Op maandag 13 juni 2011 15:53 schreef incognitoomuch het volgende:
A welterweight bout between Paul Daley and Evangelista "Cyborg" Santos has been added to next month's "Strikeforce: Fedor vs. Henderson" event.
Ben benieuwd!Lekker knallen weer!
Ik mag hopen dat de fighters dit allanger weten en dus voorbereiden op 4 rondes..quote:Op maandag 13 juni 2011 16:09 schreef THEFXR het volgende:
wtf???![]()
Sudden Death Round to Settle Strikeforce Heavyweight Grand Prix Draws
http://www.mmafighting.co(...)heavyweight-grand-p/
Volgens mij mag dat niet, athletic commision had dacht ik een regel dat je maar max 5 rondes op een avond mocht.. dacht ik ergens gelezen te hebben.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:18 schreef incognitoomuch het volgende:
Gouden regel! En een 6e ronde voor sudden death bij championship fights! Hhahahah
Alsof die gevechten naar een decision gaan, laat staan dat het een draw wordtquote:Op maandag 13 juni 2011 16:09 schreef THEFXR het volgende:
wtf???![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Alsof die gevechten naar een decision gaan, laat staan dat het een draw wordt
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:33 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Alsof die gevechten naar een decision gaan, laat staan dat het een draw wordt
Wij doen altijd.. oh crap, heb ik me in de dag vergistquote:Op maandag 13 juni 2011 17:12 schreef Jajong het volgende:
Okay waarom posten jullie nou nog steeds in spoilers? Meerdere mensen zeggen dat het tot zondag hoorde?
Is alleen in geval van een draw dus waarschijnlijk zal deze regel niet worden toegepast. Als 1 fighter de decision wint is er niks aan de hand. Er komen amper draws voor in MMA dus dit is een beetje een non-nieuwsbericht.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:09 schreef THEFXR het volgende:
wtf???![]()
Laatst nog een draw en een maj draw gehad in de ufc,maar je bent er een tijdje uit geweest.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Is alleen in geval van een draw dus waarschijnlijk zal deze regel niet worden toegepast. Als 1 fighter de decision wint is er niks aan de hand. Er komen amper draws voor in MMA dus dit is een beetje een non-nieuwsbericht.
Ik heb een tijdje niet in deze reeks gepost, maar ik kan je op een briefje geven dat ik in die tijd heel wat meer MMA heb gevolgd dan jij.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Laatst nog een draw en een maj draw gehad in de ufc,maar je bent er een tijdje uit geweest.
Laten we deze discussie alsjeblieft niet gaan voerenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje niet in deze reeks gepost, maar ik kan je op een briefje geven dat ik in die tijd heel wat meer MMA heb gevolgd dan jij.
ppffff, daar ga weer, wat ben je toch een eigenwijze soepkip, je weet helemaal niks van mij, ik reed al in een auto toen jij nog je luiers stond vol te schijten in je box!quote:Op maandag 13 juni 2011 17:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje niet in deze reeks gepost, maar ik kan je op een briefje geven dat ik in die tijd heel wat meer MMA heb gevolgd dan jij.
Jij begint toch zeker met aannames maken of niet soms?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ppffff, daar ga weer, wat ben je toch een eigenwijze soepkip, je weet helemaal niks van mij, ik reed al in een auto toen jij nog je luiers stond vol te schijten in je box!
zo goed?
wat draag je in dit topic eigenlijk bij?, behalve te trollen en te flamenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij begint toch zeker met aannames maken of niet soms?
Kennis van zaken, iets waarin ik een van de weinigen ben hier,quote:Op maandag 13 juni 2011 17:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat draag je in dit topic eigenlijk bij?, behalve te trollen en te flamen
dan post in het zaken topic en blijf hier weg.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kennis van zaken, iets waarin ik een van de weinigen ben hier,
Hoezo arrogantquote:Op maandag 13 juni 2011 17:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kennis van zaken, iets waarin ik een van de weinigen ben hier,
het was ook gezellig, totdat kutjong, jajong hier ging posten.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:47 schreef Paxlie het volgende:
Hou het nou gewoon gezellig mensen
Hier wint niemand aan.
quote:A win over Antonio Rodrigo Nogueira makes me the number one contender
De eerste Overeem wel, de tweede niet vrees ik.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:50 schreef THEFXR het volgende:
Main card (Showtime)
Heavyweight Grand Prix Quarterfinal bout: Netherlands Alistair Overeem vs. Brazil Fabricio Werdum[1]
Heavyweight Grand Prix Quarterfinal bout: United States Josh Barnett vs. United States Brett Rogers[1]
Lightweight bout: United States K.J. Noons vs. United States Jorge Masvidal[1]
Heavyweight bout: United States Daniel Cormier vs. United States Jeff Monson[1]
Heavyweight bout: Netherlands Valentijn Overeem vs. United States Chad Griggs[1]
zal overeem winnen?
DW: More than likelyquote:Op maandag 13 juni 2011 19:18 schreef incognitoomuch het volgende:
Maar voor Florian staat de weg dus open voor een featherweight title gevecht...? Goed bezig!
Niet als enige, wel als eerste. Cain Velasquez heeft hem ook geTKO'd. Voor Mir zijn er momenteel niet heel veel interessante matchups beschikbaar. Hij is nog te goed voor de nieuwelingen, en heeft al verloren van de twee hooggeplaatsten die niet al geboekt zijn (Carwin en Lesnar). Lesnar is voorlopig nog niet terug, dus dan blijft eigenlijk alleen een rematch met Carwin over, die Mir best eens zou kunnen winnen.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:19 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vind het wel een mooie matchup rematch tegen Nelson, imo verdiend Mir beter, hij heeft dezelfde Nog als enige ooit dacht ik geKO'd/TKO'd.. en gewoon van Nelson die gewonnen heeft van Shaub.
Duidelijk. Mir wordt door bijna iedereen onderschat.quote:Mir>Nelson>Schaub, rematch zou dus beter zijn Nelson verlies/Shaub win, laat maar zien of je gegroeid bent. Er valt wat te zeggen omdat ze beide tegen Crocop gevochten hebben maar ik rank Mir hoger.
Ach, dat was alleen in de eerste ronde. Kenny paste zich snel genoeg aan het ritme van Nunez aan. Natuurlijk is Aldo een iets betere striker, maar Kenny is zeker niet te onderschatten. Bovendien heeft hij veel betere worstelen, en is zijn Jiu Jitsu ook van hoog niveau. Je hoort wel van alle kanten dat Aldo's jiu jitsu van wereldklasse is en dat hij aan de lopende band blackbelts submit tijdens trainingen, maar in MMA hebben we dat nog niet gezien. Als Aldo tegen Kenny een vijfde ronde heeft zoals tegen Hominick, haalt hij de decision niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:20 schreef Geo3kant het volgende:
DW: More than likely
Mendes wilde niet wachten en dat was #1 contender, dus het lijkt erop. Aldo moet wel in shape komen want je mag niet gassen tegen Florian. MMATH telt niet maar als ik kijk hoe Nunes hem tagde.. zal Kenny niet blij zijn om met Aldo te blijven staan.
Crocop staat niet eens meer in de top 10, dus een uitdaging kan ik dat niet echt noemen.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:19 schreef Geo3kant het volgende:
Er valt wat te zeggen omdat ze beide tegen Crocop gevochten hebben maar ik rank Mir hoger.
Om staand te blijven denk ik dat Kenny de zelfde methode gaat gebruiken als tegen Nunes. Op de grond gooien en grinden of werken naar een submission.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
DW: More than likely
Mendes wilde niet wachten en dat was #1 contender, dus het lijkt erop. Aldo moet wel in shape komen want je mag niet gassen tegen Florian. MMATH telt niet maar als ik kijk hoe Nunes hem tagde.. zal Kenny niet blij zijn om met Aldo te blijven staan.
In de 3e ronde dropte hij Kenny nog een keer, herstelde snel dat wel.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ach, dat was alleen in de eerste ronde. Kenny paste zich snel genoeg aan het ritme van Nunez aan. Natuurlijk is Aldo een iets betere striker, maar Kenny is zeker niet te onderschatten. Bovendien heeft hij veel betere worstelen, en is zijn Jiu Jitsu ook van hoog niveau. Je hoort wel van alle kanten dat Aldo's jiu jitsu van wereldklasse is en dat hij aan de lopende band blackbelts submit tijdens trainingen, maar in MMA hebben we dat nog niet gezien. Als Aldo tegen Kenny een vijfde ronde heeft zoals tegen Hominick, haalt hij de decision niet.
Zo ben jij stoer zegquote:Op maandag 13 juni 2011 17:27 schreef Jajong het volgende:
Whehehehequote:The @UFC said they are stopping production on the Shane Carwin Bobble Head because I would not move my head at #UFC131
mijn bets waren wat minder goedquote:Junior Dos Santos vs. Shane Carwin
Kenny Florian vs. Diego Nunes
Jon Olav Einemo vs. Dave Herman
Demian Maia vs. Mark Muñoz
Donald Cerrone vs. Vagner Rocha
- 420 euroquote:250e op einemo voor +200![]()
300e op beltran voor +155![]()
200 op diego nunez voor +240![]()
200 op Jason young + 300![]()
200 op Jesse bongfeldt +330![]()
35e op cerrone op tko![]()
Try -720quote:
ehmquote:
Lees net een aanvullend artikel dat de volgende stap (Assembly) voor echte problemen kan zorgen.quote:
wanneer wordt deze reeks afgesloten na een half/heel jaar?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:09 schreef Tazmaniac het volgende:
Ohja, fuck!
Helemaal vergeten.. Ik ben pleite trouwens, open jij maar een nieuw topic.
Maak van de week wel nieuwe OP.
[ afbeelding ]
Soms lijken de odds heel mooi.. maar als je hier je picks maakt waarom bet je dan niet het zelfde met een kleine uitzondering?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:36 schreef Johan_Haas_ het volgende:
picks waren goed
[..]
mijn bets waren wat minder goed
[..]
- 420 euro
niet echt blij met mijn bets op bongfeldt en cerrone achteraf,daar had ik meer research kunnen doen rest sta ik nog wel achter.
Momenteel nog geld staat op overeem 500e op -250 cheik kongo -155 voor 300
en schaub -200 voor 350e
Mike pierce +120 voor 300e
diaz +320 voor 150e
Laat ik het voorlopig ook maar bij zeker omdat ik niet wil uitsluiten dat sommige matches gefixed zijn als ze naar decision gaan, zoals met boksen het geval is.
Volgens mij als je gewoon van al je picks de hoogste odds pakt die er te krijgen zijn en die single speelt heb je dan al winst, zou je eens een paar events bij moeten houdenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:13 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Soms lijken de odds heel mooi.. maar als je hier je picks maakt waarom bet je dan niet het zelfde met een kleine uitzondering?
Ik moet wat slimmer betten, doe te veel parlays om meer value te krijgen.. meer singles of 2-parlays. 71.88% goed van picks, moet ik toch eens wat meer gaan betten maybe
Moet ik eens doen ja.. maar soms denk je bijvoorbeeld ja maar die kan ook winnen, en krijg je 1:3 etc.. en doe je die erbijquote:Op maandag 13 juni 2011 22:17 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Volgens mij als je gewoon van al je picks de hoogste odds pakt die er te krijgen zijn en die single speelt heb je dan al winst, zou je eens een paar events bij moeten houden
Stanjames en WilliamHill komen vaak (meestal wel pas op de dag zelf) met Method of victory en ko/fight/sub of the night oddsquote:Op maandag 13 juni 2011 22:28 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
Moet ik eens doen ja.. maar soms denk je bijvoorbeeld ja maar die kan ook winnen, en krijg je 1:3 etc.. en doe je die erbij![]()
Ik ga eens proberen, rustig, klein.. etcals ik inderdaad niet veel van me picks af ga
Alleen vind ik unibet zo traag met lines, en je kan niet zeggen ko/sub/dec etc.. misschien toch eens een andere/betere site zoeken.
Ook in parlays? Dus combineren van die op KO + win A + win B ? Of alleen single?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:31 schreef Fenomeno het volgende:
[..]
Stanjames en WilliamHill komen vaak (meestal wel pas op de dag zelf) met Method of victory en ko/fight/sub of the night odds
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |