quote:Op maandag 13 juni 2011 16:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Alsof die gevechten naar een decision gaan, laat staan dat het een draw wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:33 schreef Geo3kant het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:39 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:23 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Alsof die gevechten naar een decision gaan, laat staan dat het een draw wordt
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Wij doen altijd.. oh crap, heb ik me in de dag vergistquote:Op maandag 13 juni 2011 17:12 schreef Jajong het volgende:
Okay waarom posten jullie nou nog steeds in spoilers? Meerdere mensen zeggen dat het tot zondag hoorde?
Is alleen in geval van een draw dus waarschijnlijk zal deze regel niet worden toegepast. Als 1 fighter de decision wint is er niks aan de hand. Er komen amper draws voor in MMA dus dit is een beetje een non-nieuwsbericht.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:09 schreef THEFXR het volgende:
wtf???![]()
Sudden Death Round to Settle Strikeforce Heavyweight Grand Prix Draws
http://www.mmafighting.co(...)heavyweight-grand-p/
Laatst nog een draw en een maj draw gehad in de ufc,maar je bent er een tijdje uit geweest.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:20 schreef Jajong het volgende:
[..]
Is alleen in geval van een draw dus waarschijnlijk zal deze regel niet worden toegepast. Als 1 fighter de decision wint is er niks aan de hand. Er komen amper draws voor in MMA dus dit is een beetje een non-nieuwsbericht.
Ik heb een tijdje niet in deze reeks gepost, maar ik kan je op een briefje geven dat ik in die tijd heel wat meer MMA heb gevolgd dan jij.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:25 schreef THEFXR het volgende:
[..]
Laatst nog een draw en een maj draw gehad in de ufc,maar je bent er een tijdje uit geweest.
Laten we deze discussie alsjeblieft niet gaan voerenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje niet in deze reeks gepost, maar ik kan je op een briefje geven dat ik in die tijd heel wat meer MMA heb gevolgd dan jij.
ppffff, daar ga weer, wat ben je toch een eigenwijze soepkip, je weet helemaal niks van mij, ik reed al in een auto toen jij nog je luiers stond vol te schijten in je box!quote:Op maandag 13 juni 2011 17:27 schreef Jajong het volgende:
[..]
Ik heb een tijdje niet in deze reeks gepost, maar ik kan je op een briefje geven dat ik in die tijd heel wat meer MMA heb gevolgd dan jij.
Jij begint toch zeker met aannames maken of niet soms?quote:Op maandag 13 juni 2011 17:30 schreef THEFXR het volgende:
[..]
ppffff, daar ga weer, wat ben je toch een eigenwijze soepkip, je weet helemaal niks van mij, ik reed al in een auto toen jij nog je luiers stond vol te schijten in je box!
zo goed?
wat draag je in dit topic eigenlijk bij?, behalve te trollen en te flamenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:33 schreef Jajong het volgende:
[..]
Jij begint toch zeker met aannames maken of niet soms?
Kennis van zaken, iets waarin ik een van de weinigen ben hier,quote:Op maandag 13 juni 2011 17:38 schreef THEFXR het volgende:
[..]
wat draag je in dit topic eigenlijk bij?, behalve te trollen en te flamen
dan post in het zaken topic en blijf hier weg.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kennis van zaken, iets waarin ik een van de weinigen ben hier,
Hoezo arrogantquote:Op maandag 13 juni 2011 17:40 schreef Jajong het volgende:
[..]
Kennis van zaken, iets waarin ik een van de weinigen ben hier,
het was ook gezellig, totdat kutjong, jajong hier ging posten.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:47 schreef Paxlie het volgende:
Hou het nou gewoon gezellig mensen
Hier wint niemand aan.
quote:A win over Antonio Rodrigo Nogueira makes me the number one contender
De eerste Overeem wel, de tweede niet vrees ik.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:50 schreef THEFXR het volgende:
Main card (Showtime)
Heavyweight Grand Prix Quarterfinal bout: Netherlands Alistair Overeem vs. Brazil Fabricio Werdum[1]
Heavyweight Grand Prix Quarterfinal bout: United States Josh Barnett vs. United States Brett Rogers[1]
Lightweight bout: United States K.J. Noons vs. United States Jorge Masvidal[1]
Heavyweight bout: United States Daniel Cormier vs. United States Jeff Monson[1]
Heavyweight bout: Netherlands Valentijn Overeem vs. United States Chad Griggs[1]
zal overeem winnen?
DW: More than likelyquote:Op maandag 13 juni 2011 19:18 schreef incognitoomuch het volgende:
Maar voor Florian staat de weg dus open voor een featherweight title gevecht...? Goed bezig!
Niet als enige, wel als eerste. Cain Velasquez heeft hem ook geTKO'd. Voor Mir zijn er momenteel niet heel veel interessante matchups beschikbaar. Hij is nog te goed voor de nieuwelingen, en heeft al verloren van de twee hooggeplaatsten die niet al geboekt zijn (Carwin en Lesnar). Lesnar is voorlopig nog niet terug, dus dan blijft eigenlijk alleen een rematch met Carwin over, die Mir best eens zou kunnen winnen.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:19 schreef Geo3kant het volgende:
Ik vind het wel een mooie matchup rematch tegen Nelson, imo verdiend Mir beter, hij heeft dezelfde Nog als enige ooit dacht ik geKO'd/TKO'd.. en gewoon van Nelson die gewonnen heeft van Shaub.
Duidelijk. Mir wordt door bijna iedereen onderschat.quote:Mir>Nelson>Schaub, rematch zou dus beter zijn Nelson verlies/Shaub win, laat maar zien of je gegroeid bent. Er valt wat te zeggen omdat ze beide tegen Crocop gevochten hebben maar ik rank Mir hoger.
Ach, dat was alleen in de eerste ronde. Kenny paste zich snel genoeg aan het ritme van Nunez aan. Natuurlijk is Aldo een iets betere striker, maar Kenny is zeker niet te onderschatten. Bovendien heeft hij veel betere worstelen, en is zijn Jiu Jitsu ook van hoog niveau. Je hoort wel van alle kanten dat Aldo's jiu jitsu van wereldklasse is en dat hij aan de lopende band blackbelts submit tijdens trainingen, maar in MMA hebben we dat nog niet gezien. Als Aldo tegen Kenny een vijfde ronde heeft zoals tegen Hominick, haalt hij de decision niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:20 schreef Geo3kant het volgende:
DW: More than likely
Mendes wilde niet wachten en dat was #1 contender, dus het lijkt erop. Aldo moet wel in shape komen want je mag niet gassen tegen Florian. MMATH telt niet maar als ik kijk hoe Nunes hem tagde.. zal Kenny niet blij zijn om met Aldo te blijven staan.
Crocop staat niet eens meer in de top 10, dus een uitdaging kan ik dat niet echt noemen.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:19 schreef Geo3kant het volgende:
Er valt wat te zeggen omdat ze beide tegen Crocop gevochten hebben maar ik rank Mir hoger.
Om staand te blijven denk ik dat Kenny de zelfde methode gaat gebruiken als tegen Nunes. Op de grond gooien en grinden of werken naar een submission.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:20 schreef Geo3kant het volgende:
[..]
DW: More than likely
Mendes wilde niet wachten en dat was #1 contender, dus het lijkt erop. Aldo moet wel in shape komen want je mag niet gassen tegen Florian. MMATH telt niet maar als ik kijk hoe Nunes hem tagde.. zal Kenny niet blij zijn om met Aldo te blijven staan.
In de 3e ronde dropte hij Kenny nog een keer, herstelde snel dat wel.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:26 schreef Splackavellie02 het volgende:
[..]
Ach, dat was alleen in de eerste ronde. Kenny paste zich snel genoeg aan het ritme van Nunez aan. Natuurlijk is Aldo een iets betere striker, maar Kenny is zeker niet te onderschatten. Bovendien heeft hij veel betere worstelen, en is zijn Jiu Jitsu ook van hoog niveau. Je hoort wel van alle kanten dat Aldo's jiu jitsu van wereldklasse is en dat hij aan de lopende band blackbelts submit tijdens trainingen, maar in MMA hebben we dat nog niet gezien. Als Aldo tegen Kenny een vijfde ronde heeft zoals tegen Hominick, haalt hij de decision niet.
Zo ben jij stoer zegquote:Op maandag 13 juni 2011 17:27 schreef Jajong het volgende:
Whehehehequote:The @UFC said they are stopping production on the Shane Carwin Bobble Head because I would not move my head at #UFC131
mijn bets waren wat minder goedquote:Junior Dos Santos vs. Shane Carwin
Kenny Florian vs. Diego Nunes
Jon Olav Einemo vs. Dave Herman
Demian Maia vs. Mark Muñoz
Donald Cerrone vs. Vagner Rocha
- 420 euroquote:250e op einemo voor +200![]()
300e op beltran voor +155![]()
200 op diego nunez voor +240![]()
200 op Jason young + 300![]()
200 op Jesse bongfeldt +330![]()
35e op cerrone op tko![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |