Doe gezellig of ga zelf weg.quote:
Nope.quote:
Ja, maar het is fout.quote:
Nope, want Stalin volgde Gorbatsjov niet op. Gorbatsjov kwam pas na Stalin.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:35 schreef Isambard het volgende:
Antwoord A lijkt me het meest logisch is het.
Bij deze vragen gaat het puur om de antwoordmogelijkheden, er zijn ook andere antwoorden mogelijk, maar het gaat om de Multiple-Choice antwoorden.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:39 schreef Saisai het volgende:
maar het zijn hamitic
die er niet bij stond
okquote:Op maandag 13 juni 2011 22:40 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Bij deze vragen gaat het puur om de antwoordmogelijkheden, er zijn ook andere antwoorden mogelijk, maar het gaat om de Multiple-Choice antwoorden.
Als er genoeg mensen zijn die eraan meedoen zullen er inderdaad wel verschillende delen hiervan komen, maar daarvoor heb ik wel ook andere Quizmasters nodig voor wanneer ik geen tijd heb..quote:Op maandag 13 juni 2011 22:41 schreef Saisai het volgende:
Ik vind dit topic ook wel reeks-waardig trouwens
Rattig? Wat is rattig?quote:
Je hebt al 2 sterren in OPquote:
Ja, maar wat is sluw? Ik kan niet altijd tijd hebben om vragen te stellen, ik moet ook slapen en studie doenquote:
Ik had het tegen Rockiejj gekkiequote:Op maandag 13 juni 2011 22:47 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ja, maar wat is sluw? Ik kan niet altijd tijd hebben om vragen te stellen, ik moet ook slapen en studie doen
Je studeert antropologie ofzo?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:47 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ja, maar wat is sluw? Ik kan niet altijd tijd hebben om vragen te stellen, ik moet ook slapen en studie doen
B.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:50 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Welke van de volgende artiesten heeft in de band Nirvana gespeeld?
A. Ian Curtis
B. Dave Grohl
C. James Newell Osterberg (Iggy Pop)
D. Fernand Herdez
E. Peter Green
Nee, maar ik ben geïnteresseerd in volkeren dus daarom bestudeer ik dat veel in mijn vrije tijd, vandaar die vragen daarover.quote:
Fantastisch!quote:Op maandag 13 juni 2011 22:51 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Goed! En je wint:
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:52 schreef Saisai het volgende:
misschien kan je hem beter een mooie usericoon geven
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:51 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Goed! En je wint:
[ afbeelding ]
Mag ik dan die gitaar?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:52 schreef Saisai het volgende:
misschien kan je hem beter een mooie usericoon geven
Hquote:Op maandag 13 juni 2011 22:54 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Van welke soort gitaar is onlangs op Google een applicatie verschenen waar je op kon spelen?
A. Gibson
B. Ace Pro
C. Abyss
D. Aims
E. Gherson
F. Mardan
G. RKS
H. Les Paul
I. Triggs
J. Washburn
K. Warrior
L. Sparrow
Heerlijk.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:56 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Goed, goed! En je wint:
[ afbeelding ]
Het scheelde niet veel!quote:
Bquote:Op maandag 13 juni 2011 23:02 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Van wie is het volgende schilderij:
[ afbeelding ]
A. Pablo Picasso
B. Gustav Klimt
C. René Magritte
D. Leonardo Da Vinci
E. Jan van Eyck
F. Vincent van Gogh
G. Piet Mondriaan
H. Peter Paul Rubens
Dan moet je snel zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 23:02 schreef OnrechtmatigeDaad het volgende:
Ik verveel mij én ik wil graag een vraag beantwoorde.
De TT is misleidend.
Door mijquote:Op maandag 13 juni 2011 23:03 schreef Saisai het volgende:
als backup want volgens mij is het goeie antwoord al geplaatst
Kan altijd van pas komen.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:04 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Goed dit, je wint:
[ afbeelding ]
Jammer dat je jaloers bent op de hark en de spruiten.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:06 schreef OnrechtmatigeDaad het volgende:
Ik ben wel blij dat ik de vraag met als 'prijs' de gitaar goed had. De andere 'prijzen' zijn crappy.
Oké, eerlijk gezegd is het gewoon pure afgunst.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:06 schreef TWP het volgende:
[..]
Jammer dat je jaloers bent op de hark en de spruiten.
Harkquote:Op maandag 13 juni 2011 23:06 schreef TWP het volgende:
[..]
Jammer dat je jaloers bent op de hark en de spruiten.
Ik over 9.937.quote:
Cquote:Op maandag 13 juni 2011 23:12 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Een Joodse cabaretier heeft ooit een grap gemaakt rondom het gebruik op internet rondom het woord 'lol'. Op internet heeft dit woord de betekenis 'Laugh out Loud'. De cabaretier heeft grappen gemaakt rondom verkeerd gebruik van dit woord door een grootmoeder. Wat dacht de grootmoeder wat dit woord betekent?
A. Lot's of Luck
B. Lie on land
C. Lot's of Love
D. Lord of Love
E. Loganberries or lemons?
Goed, en je wint:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:14 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Goed, en je wint:Low budget quiz dit zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:14 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Goed, en je wint:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een autist. Ennn, Priscilla is het allerliefste meisje die ik ken!
A?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:17 schreef MetalIsAwesome het volgende:
TWP ligt nu voor op Sasai...
Volgende vraag:
Binnen het Jodendom wordt er ook aan mystiek gedaan. Hoe heet de mystieke stroming binnen het Jodendom?
A. Soefi-stroming
B. Kabbalistische stroming
C. Lectio Divina
D. Lectorium Mysticus
E. Mysterium Judea
F. Rozekruisers-Leer
Er wordt hier wat van je handelingssnelheid gevergd.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:18 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ja, deze is goed. En je wint:
[ afbeelding ]
quote:
Inceptionquote:Op maandag 13 juni 2011 23:22 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Een open vraag deze keer, dit is een concrete vraag, dus er kunnen niet meerdere mogelijkheden zijn:
Hoe heet de film die onlangs verschenen is waarin de dromen van mensen binnengedrongen kunnen worden? Hierbij krijgt het hoofdpersonage de opdracht om een idee te plaatsen in plaats van te stelen.
2 secondenquote:
Goed gedaanquote:
krijgt ie die dvd opgestuurd?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:23 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Goed! En je wint:
[ afbeelding ]
Alleen een plaatjequote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:23 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Goed! En je wint:
[ afbeelding ]
Dat terwijl jij zo goed begon.quote:
niet, Rockiejjj ookquote:Op maandag 13 juni 2011 23:26 schreef OnrechtmatigeDaad het volgende:
[..]
Dat terwijl jij zo goed begon.
Je was weliswaar toen ook de enige deelnemer, maar toch.
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:26 schreef OnrechtmatigeDaad het volgende:
[..]
Dat terwijl jij zo goed begon.
Je was weliswaar toen ook de enige deelnemer, maar toch.
Mijn excuses. Respect!quote:
Wat een onrechtmatige daadquote:
Dquote:Op maandag 13 juni 2011 23:28 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Volgende vraag, deze keer FOK! gerelateerd:
Welke FOK! gebruiker is dit:
[ afbeelding ]
A. Beelz
B. Swarma
C. monkyyy
D. Tong80
E. DoorgestokenKaart
F. OnrechtmatigeDaad
G. Amenth
H. gogoSweden
Inderdaad! Dat valt mij rauw op mijn Olijfboom!quote:
Ik ben blij dat ik niet geantwoord hebquote:Op maandag 13 juni 2011 23:30 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Richtig, und du winnst:
[ afbeelding ]
Hahahaquote:Op maandag 13 juni 2011 23:30 schreef TWP het volgende:
Is het strafbaar om een kind te verkopen via Marktplaats?
Tong is halverwege de 40 ofzoquote:Op maandag 13 juni 2011 23:30 schreef Saisai het volgende:
echt niet, die gast is niet ouder dan 14 man.
Amai, zeg! Olijfboom heeft echt goede vragen!quote:
op zich niet, weet ook wel wat, maar kan dan niet in de OPquote:Op maandag 13 juni 2011 23:40 schreef Olijfboom het volgende:
Heeft iemand er problemen mee als ik ook wat vragen verzin?
Ik heb in de OP gezet dat als je Quizmaster wil worden, dat je mij dan moet PM'en. Om verschillende redenen zoals het maken van afspraken.... het is aardig dat je een vraag stelde, maar deze is helaas ongeldig. Als je officiële quizmaster bent zijn je vragen wel geldig. Server doet het trouwens weer, Fok! Forum lag er even uit bij mij.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:40 schreef Olijfboom het volgende:
Heeft iemand er problemen mee als ik ook wat vragen verzin?
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:42 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ik heb in de OP gezet dat als je Quizmaster wil worden, dat je mij dan moet PM'en. Om verschillende redenen zoals het maken van afspraken.... het is aardig dat je een vraag stelde, maar deze is helaas ongeldig. Als je officiële quizmaster bent zijn je vragen wel geldig. Server doet het trouwens weer, Fok! Forum lag er even uit bij mij.
Check dit interview met hem: Wie is tong80!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:30 schreef Saisai het volgende:
echt niet, die gast is niet ouder dan 14 man.
Ik dacht, even de mensen bezighoudenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:42 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ik heb in de OP gezet dat als je Quizmaster wil worden, dat je mij dan moet PM'en. Om verschillende redenen zoals het maken van afspraken.... het is aardig dat je een vraag stelde, maar deze is helaas ongeldig. Als je officiële quizmaster bent zijn je vragen wel geldig. Server doet het trouwens weer, Fok! Forum lag er even uit bij mij.
Als je er toch iets in ziet, PM maar. Ik kan wel extra quizmasters gebruiken! Ik moet zo slapen trouwens, dat is ook een reden, omdat nacht-Users daarvoor van pas komen...quote:Op maandag 13 juni 2011 23:43 schreef Olijfboom het volgende:
[..]
Ik dacht, even de mensen bezighoudenjij bent echt wel een betere quizmaster dan mij
Ik leef nog!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:38 schreef Olijfboom het volgende:
Volgende vraag
Wie in de televisieserie Scrubs had het land waarin Osama bin Laden uit eindelijk werd vermoord al genoemd?
A: JD
B: Turk
C: The Janitor
D: Dr Cox
F: Carla
staat toch duidelijk 44 ?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:43 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Check dit interview met hem: Wie is tong80!
Is echt geen kerel van 14 of jongen, hij is in de 30 ofzo schat ik.
Ik denk dat als ik quizmaster ben, dat er alleen mijn vragen komen over games en filmsquote:Op maandag 13 juni 2011 23:44 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Als je er toch iets in ziet, PM maar. Ik kan wel extra quizmasters gebruiken! Ik moet zo slapen trouwens, dat is ook een reden, omdat nacht-Users daarvoor van pas komen...
Nee, dat mag gewoon.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:30 schreef TWP het volgende:
Is het strafbaar om een kind te verkopen via Marktplaats?
Heb het niet gelezen, Forum lag er opeens uit, vandaar.quote:
Is dit je tweede keus?quote:
Dan heb je deze gewonnen, aangezien je maximaal 2 keer mag.quote:
SPOILER: De EUOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.O+
De prijzen worden gruwelijkquote:Op maandag 13 juni 2011 23:57 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Goed! En je wint:
[ afbeelding ]
Kies het onderwerp maar, daar ben je ook vrij in.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:00 schreef TWP het volgende:
[..]
Trusten
Oh, en doe mij maar een mooi stukje proza.
Alweer goed, en je wint Beelz:quote:
Ook nog! 'Gitaren' lijkt me een mooi onderwerp.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:03 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Kies het onderwerp maar, daar ben je ook vrij in.
Goedenacht!quote:
Was een gokquote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:04 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Alweer goed, en je wint Beelz:
[ afbeelding ]
Ah ok, lol, vond het wel grappig om een FOK!-user als prijs weg te geven.quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:07 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ah ok, lol, vond het wel grappig om een FOK!-user als prijs weg te geven.
Ook niet goed... sorry, je kunt niet meer antwoorden, je hebt altijd 2 kansen.quote:
Meh, hyves op zich wel, maar die doen er ook nog iets aan, Facebook wil gewoon zoveel mogelijk gegevens van je hebben en gebruikt ze ook veel.quote:
Goed! En u wint het volgende:quote:
Nee, het was het Reto-Romaans, bij ons ook wel bekend als Koeterwaals.quote:
Deze is goed.quote:
Je zou 2 sterren moeten hebben, maar je moet het zelf nakijken als ik een fout heb gemaakt en per ongeluk een ster er niet bij heb geteld, wat waarschijnlijk niet zo is. Zo wel, dan verbeter ik het voor je, maar volgensmij had je er 2 goed..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 00:54 schreef Olijfboom het volgende:
H, hoeveel sterren heb ik trouwens ? 3 volgens mij...
En je wint:quote:
Niet echt dit.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:55 schreef meisjeonderbroekje het volgende:
- Het heilige boek...het telefoonboek
- De profeet...superman
- De mondelinge overlevering van de profeet...superman deel I
- De leider van een grote moskee...woody allen
- Dat wat rein is ...alles behalve
- Dat wat onrein is...baffen
Nee, je zit goed, maar als je die anderen nog beantwoord, zoekmachines mogen ook gebruikt worden, heb je hem.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:08 schreef Mama_Mia het volgende:
- Het heilige boek: Koran
- De profeet: Mohammed
- De mondelinge overlevering van de profeet: ?
- De leider van een grote moskee: Imam
- Dat wat rein is: Halal
- Dat wat onrein is: ?
Of zit ik nou helemaal verkeerd
Bijna helemaal.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:09 schreef heloef het volgende:
- Het heilige boek: Koran
- De profeet: Mohammed
- De mondelinge overlevering van de profeet: ?
- De leider van een grote moskee: Imam
- Dat wat rein is: Halal
- Dat wat onrein is: Haram
Hadithquote:Op dinsdag 14 juni 2011 20:10 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Nee, je zit goed, maar als je die anderen nog beantwoord, zoekmachines mogen ook gebruikt worden, heb je hem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |