Hahahaquote:Op maandag 13 juni 2011 23:30 schreef TWP het volgende:
Is het strafbaar om een kind te verkopen via Marktplaats?
Tong is halverwege de 40 ofzoquote:Op maandag 13 juni 2011 23:30 schreef Saisai het volgende:
echt niet, die gast is niet ouder dan 14 man.
Amai, zeg! Olijfboom heeft echt goede vragen!quote:
op zich niet, weet ook wel wat, maar kan dan niet in de OPquote:Op maandag 13 juni 2011 23:40 schreef Olijfboom het volgende:
Heeft iemand er problemen mee als ik ook wat vragen verzin?
Ik heb in de OP gezet dat als je Quizmaster wil worden, dat je mij dan moet PM'en. Om verschillende redenen zoals het maken van afspraken.... het is aardig dat je een vraag stelde, maar deze is helaas ongeldig. Als je officiële quizmaster bent zijn je vragen wel geldig. Server doet het trouwens weer, Fok! Forum lag er even uit bij mij.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:40 schreef Olijfboom het volgende:
Heeft iemand er problemen mee als ik ook wat vragen verzin?
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:42 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ik heb in de OP gezet dat als je Quizmaster wil worden, dat je mij dan moet PM'en. Om verschillende redenen zoals het maken van afspraken.... het is aardig dat je een vraag stelde, maar deze is helaas ongeldig. Als je officiële quizmaster bent zijn je vragen wel geldig. Server doet het trouwens weer, Fok! Forum lag er even uit bij mij.
Check dit interview met hem: Wie is tong80!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:30 schreef Saisai het volgende:
echt niet, die gast is niet ouder dan 14 man.
Ik dacht, even de mensen bezighoudenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:42 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Ik heb in de OP gezet dat als je Quizmaster wil worden, dat je mij dan moet PM'en. Om verschillende redenen zoals het maken van afspraken.... het is aardig dat je een vraag stelde, maar deze is helaas ongeldig. Als je officiële quizmaster bent zijn je vragen wel geldig. Server doet het trouwens weer, Fok! Forum lag er even uit bij mij.
Als je er toch iets in ziet, PM maar. Ik kan wel extra quizmasters gebruiken! Ik moet zo slapen trouwens, dat is ook een reden, omdat nacht-Users daarvoor van pas komen...quote:Op maandag 13 juni 2011 23:43 schreef Olijfboom het volgende:
[..]
Ik dacht, even de mensen bezighoudenjij bent echt wel een betere quizmaster dan mij
Ik leef nog!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:38 schreef Olijfboom het volgende:
Volgende vraag
Wie in de televisieserie Scrubs had het land waarin Osama bin Laden uit eindelijk werd vermoord al genoemd?
A: JD
B: Turk
C: The Janitor
D: Dr Cox
F: Carla
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |