Ik over 9.937.quote:
Cquote:Op maandag 13 juni 2011 23:12 schreef MetalIsAwesome het volgende:
Een Joodse cabaretier heeft ooit een grap gemaakt rondom het gebruik op internet rondom het woord 'lol'. Op internet heeft dit woord de betekenis 'Laugh out Loud'. De cabaretier heeft grappen gemaakt rondom verkeerd gebruik van dit woord door een grootmoeder. Wat dacht de grootmoeder wat dit woord betekent?
A. Lot's of Luck
B. Lie on land
C. Lot's of Love
D. Lord of Love
E. Loganberries or lemons?
Goed, en je wint:quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.De wereld is er om te respecteren, omdat het ons een plaats en de kans om te leven heeft gegund.
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:14 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Goed, en je wint:Low budget quiz dit zeg.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
:)
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:14 schreef MetalIsAwesome het volgende:
[..]
Goed, en je wint:SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ben een autist. Ennn, Priscilla is het allerliefste meisje die ik ken!
A?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:17 schreef MetalIsAwesome het volgende:
TWP ligt nu voor op Sasai...
Volgende vraag:
Binnen het Jodendom wordt er ook aan mystiek gedaan. Hoe heet de mystieke stroming binnen het Jodendom?
A. Soefi-stroming
B. Kabbalistische stroming
C. Lectio Divina
D. Lectorium Mysticus
E. Mysterium Judea
F. Rozekruisers-Leer
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |