Ja die zou ik wel willen zien hoor, haar muziek is soms best kut, maar ze kan wel zingen en ze is zoo mooiquote:
Als we niet konden gingen we daar voor zitten met een paar vrienden.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:39 schreef Tourniquet het volgende:
[..]
En gewoon op maandag vanaf 12 uur 's middags non-stop. Niks geen streams!
Je vergeet er heeeeeeeeeeeeel veelquote:Op maandag 13 juni 2011 22:39 schreef alors het volgende:
[..]
Maar wel Janelle Monae, Big Boi, Paolo Nutini, Robyn, Gaslight Anthem, Beyonce, Mumford & Sons, Paul Simon, Fleet Foxes, Cold War Kids etc etc etc
Vergeet B.B. King & Flogging Molly nietquote:Op maandag 13 juni 2011 22:39 schreef alors het volgende:
[..]
Maar wel Janelle Monae, Big Boi, Paolo Nutini, Robyn, Gaslight Anthem, Beyonce, Mumford & Sons, Paul Simon, Fleet Foxes, Cold War Kids etc etc etc
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:39 schreef Jarno het volgende:
[..]
Op een gegeven moment moet je er ook klaar mee zijn bb. En de leuke dingen meepikken, ipv een festival verwachten van net zoals toen je 17 was.. Kan niet meer. De huidige generatie geniet op zijn manier.
(ik wacht tot mijn dochter oud genoeg is en papa écht mee moet als begeleider)
ik zou de koebel smiley invoerenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:32 schreef Cee het volgende:
Eigenlijk is ditwel een beetje een lamme smiley voor dit werk.
Gelukkig. Viel het nog enigszins mee.quote:
niet met deze line-up, voor erbij zijn ga ik naar roadburn en ATP etc.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:39 schreef peaceman het volgende:
[..]
Erbij zijn is velen malen spannender.
Nog een jaar of 10 en dan mag ik weer.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]het is dat ik geen kinderen wil maar misschien word ik ook nog zo seniel dat ik het weer kan beleven als een 17 jarige
[iets met een Tim Knol grap]quote:Op maandag 13 juni 2011 22:40 schreef alors het volgende:
[..]
ja jonge, er staat echt teveel vets om neer te zetten.
Muse is zooo vet live!quote:Op maandag 13 juni 2011 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Gelukkig. Viel het nog enigszins mee.Ohh Muse zag ik op m'n eerste Pinkpop in de tent, 2000. Daarna nooit meer gezien.
de programmering van die maandag was op de andere twee podia best okequote:Op maandag 13 juni 2011 22:41 schreef Cee het volgende:
[..]
Gelukkig. Viel het nog enigszins mee.Ohh Muse zag ik op m'n eerste Pinkpop in de tent, 2000. Daarna nooit meer gezien.
Hehe en dan wil ze met je naar de nieuwste endemol musical ipv PPquote:Op maandag 13 juni 2011 22:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nog een jaar of 10 en dan mag ik weer.. Kwestie van opvoeden met de juiste muziek
.
quote:
En ik zo van FFFFFFUUUUUUUUUUUUUU!quote:Op maandag 13 juni 2011 22:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Hehe en dan wil ze met je naar de nieuwste endemol musical ipv PP
2005 was echte het diepte puntquote:Op maandag 13 juni 2011 22:41 schreef rubbereend het volgende:
[..]
de programmering van die maandag was op de andere twee podia best oke
http://www.pinkpop.org/2004.htm
Onze 9-jarige is dit jaar mee geweest naar Dauwpop. Vond ie best gaaf.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:41 schreef Jarno het volgende:
[..]
Nog een jaar of 10 en dan mag ik weer.. Kwestie van opvoeden met de juiste muziek
.
Jeumigquote:Op maandag 13 juni 2011 22:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
2005 was echte het diepte punt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pinkpop_2005
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:44 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
Hehe... FF speelt gewoon door, even kijken wanneer die rood aangelopen tuinkabouter op het podium verschijnt.
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:43 schreef Evertjan het volgende:
[..]
2005 was echte het diepte punt
http://nl.wikipedia.org/wiki/Pinkpop_2005
Jezus ik snap je helemaal.quote:
geniaal toch, ik heb ze vaak gezien, maar ik vind dit echt een geniale showquote:Op maandag 13 juni 2011 22:44 schreef de_vrolijke_drinker het volgende:
wtf skin and bones? er tussendoor.
Wij zijn toen de maandag geweest en hebben een hele leuke dag gehad. Kaiser Chiefs speelden toen voor het eerst op een groot festival. Bloc Party was toen ook erg leuk.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:45 schreef rubbereend het volgende:
[..]Pinksteren viel toen echt belachelijk vroeg. 20.000 toeschouwers lijkt me trouwens wel een verademing.
quote:
twitter:LeoBlokhuis twitterde op maandag 13-06-2011 om 22:41:30Mag niet van de band. RT @slvis: @leoblokhuis Komt er nog iets van volbeat voorbij? reageer retweet
Saybia op Lowlands met een mannetje of 80 in de tentquote:
Heb nofx er gezienquote:Op maandag 13 juni 2011 22:47 schreef inZanity het volgende:
Komt er eigenlijk nog weleens iets van punk op pinkpop tegenwoordig?Volgens mij dit jaar sowieso helemaal niks..
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |