Ze kijken tegenwoordig eerst naar de playlist van 538.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens 3FM verpest ook veel heb ik het idee, ik weet niet waarom maar het lijkt wel alsof ze bij PP en LL een behoorlijk invloed hebben op de line-ups
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:19 schreef de_vrolijke_drinker het volgende:
[..]
zo'n baard had ik gisteren nog. Vanmorgen eraf geschoren
Geen zak aan. Mijn vader slaapt, heeft elfstedentocht gefietst, dan is dit een perfect moment om hem even uit te doen.quote:
Ik dacht bij metal altijd echt een teringherrie. Ben er niet in thuis.quote:
Jup het is dit jaar wel erg mainstream, en dingen als Coldplay en KoL wat als 'echte rock' door moet. Nou sorry hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 22:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Foo Fighters zet zeker een goede show neer hoor!
en zoals corton zegt meer metal op PP (nouja metal hoeft niet maar meer randjes mogen van mij wel) Bijvoorbeeld erg raar dat er geen dubstep oid staat.
Genoeg dance festivals, dat hoort hier niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:21 schreef Bosbeetle het volgende:
Foo Fighters zet zeker een goede show neer hoor!
en zoals corton zegt meer metal op PP (nouja metal hoeft niet maar meer randjes mogen van mij wel) Bijvoorbeeld erg raar dat er geen dubstep oid staat.
Dit is toch ook gewoon een take that kloon (avenged sevenfold)quote:
Grohl was de drummer van Nirvana dacht ik.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:23 schreef Fusionfreak het volgende:
Foo Fighters , is dat niet die band opgericht met een van de ex Nirvana leden?
Herb ergens nog een cassette liggen met opnames uit 1996 van hun gelijkname CD, zal het nog eens beluisteren.
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:22 schreef Evertjan het volgende:
je moet ook live kijken op 101tv of Cultera24
quote:
Welneeeeeeeeee.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:23 schreef Fusionfreak het volgende:
Foo Fighters , is dat niet die band opgericht met een van de ex Nirvana leden?
Volgens mij stond er geen enkele metalband op PP. Wolfmother is ook gewoon hardrock.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:22 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Correctie, Metallica is nog wel te pruimen, de rest niet.
Kloptquote:Op maandag 13 juni 2011 22:23 schreef Gtaboy107 het volgende:
[..]
Grohl was de drummer van Nirvana dacht ik.
De invloed van Mojo op het hele festival is nmi ook erg merkbaar geweest. Eigenlijk ging de programmering sinds 2003 al achteruit, op de voet gevolgd door de live-registraties. Een nieuw festival met programmering of opzet als ATP of Dour zou inderdaad geen overbodige luxe zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Trouwens 3FM verpest ook veel heb ik het idee, ik weet niet waarom maar het lijkt wel alsof ze bij PP en LL een behoorlijk invloed hebben op de line-ups
Dit. Kijk maar naar de 3FM playlist.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
Schande ook trouwens dat iets als Manic Street Preachers het 2e podiumpje moet/mag openen, voor fuckin' Simple Plan![]()
![]()
Dan heb je écht geen benul van muziek en ga je idd alleen maar af op 3FM airplay
Wolfmother vind ik wel lekkere muziek.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij stond er geen enkele metalband op PP. Wolfmother is ook gewoon hardrock.
Pat Smear.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:23 schreef frits22 het volgende:
en de gitarist zat ook een tijdje in Nirvana
Dazzled Kidquote:Op maandag 13 juni 2011 22:23 schreef Loveless85 het volgende:
Schande ook trouwens dat iets als Manic Street Preachers het 2e podiumpje moet/mag openen, voor fuckin' Simple Plan![]()
![]()
Dan heb je écht geen benul van muziek en ga je idd alleen maar af op 3FM airplay
Beter doet ie ze uit.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:23 schreef Rahl het volgende:
Kijk die vent van Avenged Sevenfold eens emo zijn. Hij heeft gewoon 2 verschillende schoenen aan man!!!
Hoe het wordt gefilmd vind ik nog wel meevallen. Hoe de Duitsers hun concerten filmen vind ik veel irritanter. Verbaas mij er juist over dat Pinkpop nog best goed in beeld wordt gebracht.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:23 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
De invloed van Mojo op het hele festival is nmi ook erg merkbaar geweest. Eigenlijk ging de programmering sinds 2003 al achteruit, op de voet gevolgd door de live-registraties. Een nieuw festival met programmering of opzet als ATP of Dour zou inderdaad geen overbodige luxe zijn.
Staan ze op flessen te rammen dan waar ik nu naar luister?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:23 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Volgens mij stond er geen enkele metalband op PP. Wolfmother is ook gewoon hardrock.
maar hij kan wel goeden gitaar spelenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:23 schreef Rahl het volgende:
Kijk die vent van Avenged Sevenfold eens emo zijn. Hij heeft gewoon 2 verschillende schoenen aan man!!!
Inderdaad jaquote:Op maandag 13 juni 2011 22:25 schreef Droopie het volgende:
[..]
Volgend jaar maar een ned3 topic en livestream topic
ja dat is inmiddels alweer voorbij ookquote:Op maandag 13 juni 2011 22:26 schreef Droopie het volgende:
Ik ben hier helemaal niet bekend mee, maar dit is toch geen metal wat ik zie op Ned3.
had m vanmiddag op de radio gehoord. De solo maakt t nummer helemaal goed maar die zanger was echt niet in goede doen ..quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:26 schreef Caland het volgende:
Hoogtepunt: foo fighters, COLDPLAY
Dieptepunten: Tim Knol, all time low.
Wie vult hem aan?
hoogtepunt Elbowquote:Op maandag 13 juni 2011 22:26 schreef Caland het volgende:
Hoogtepunt: foo fighters
Wie vult hem aan?
Hoogtepunt Tim Knolquote:Op maandag 13 juni 2011 22:26 schreef Caland het volgende:
Wie vult hem aan?
Ben je er nu nog?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:27 schreef waxmask het volgende:
Mag er dan ook een "Knol is een Drol" topic aanmaken volgend jaar? Als die eendagsvlieg dan al niet is doodgetrapt natuurlijk....
Heb je nou nog steeds VersaEmerge niet bekeken?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:26 schreef Caland het volgende:
Wie vult hem aan?
Nee.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds VersaEmerge niet bekeken?
Hoog; Coldplay + Graffiti 6.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:26 schreef Caland het volgende:
Wie vult hem aan?
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:27 schreef Droopie het volgende:
Wolfmother had net zo goed de sideshow bob's kunnen heten
[ afbeelding ]
eendagsvliegquote:Op maandag 13 juni 2011 22:27 schreef waxmask het volgende:
Mag er dan ook een "Knol is een Drol" topic aanmaken volgend jaar? Als die eendagsvlieg dan al niet is doodgetrapt natuurlijk....
Samen met Lucky Fonz in een diepe put graagquote:Op maandag 13 juni 2011 22:27 schreef waxmask het volgende:
Mwah, Rock am Ring wordt anders wel aardig professioneel gefilmd?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoe het wordt gefilmd vind ik nog wel meevallen. Hoe de Duitsers hun concerten filmen vind ik veel irritanter. Verbaas mij er juist over dat Pinkpop nog best goed in beeld wordt gebracht.
Je mag ook zitten. Of liggen.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
Pinkpop lijkt me leuk om eens heen te gaan, maar zo lang staan voor een band dat je leuk lijkt, dat lijkt me dus niets.
Dat was dat bandje gistermiddag met die chick?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds VersaEmerge niet bekeken?
die gasten moeten de conditie van een topatleet hebben om dat vol te houdenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:27 schreef Pino112 het volgende:
Krijgt die drummer geen kramp in zn voeten van al dat gedrum, al anderhalfuur lang?
Op de momenten waar je het publiek wilt zien springen laten ze dat niet zien.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:28 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Mwah, Rock am Ring wordt anders wel aardig professioneel gefilmd?
Ow ow laat de Fonz ook meteen die murf bek van een Kempi mee trekken pls pls pls....quote:Op maandag 13 juni 2011 22:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Samen met Lucky Fonz in een diepe put graag
ja volgens mij welquote:Op maandag 13 juni 2011 22:28 schreef Felixa het volgende:
Hee slaan ze This Is A Call nou over of heb ik wat gemist?
Ja die jaquote:Op maandag 13 juni 2011 22:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat was dat bandje gistermiddag met die chick?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |