hoogtepunt Elbowquote:Op maandag 13 juni 2011 22:26 schreef Caland het volgende:
Hoogtepunt: foo fighters
Dieptepunten: Tim Knol, all time low.
Wie vult hem aan?
Hoogtepunt Tim Knolquote:Op maandag 13 juni 2011 22:26 schreef Caland het volgende:
Wie vult hem aan?
Ben je er nu nog?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:27 schreef waxmask het volgende:
Mag er dan ook een "Knol is een Drol" topic aanmaken volgend jaar? Als die eendagsvlieg dan al niet is doodgetrapt natuurlijk....
Heb je nou nog steeds VersaEmerge niet bekeken?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:26 schreef Caland het volgende:
Wie vult hem aan?
Nee.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds VersaEmerge niet bekeken?
Hoog; Coldplay + Graffiti 6.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:26 schreef Caland het volgende:
Wie vult hem aan?
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:27 schreef Droopie het volgende:
Wolfmother had net zo goed de sideshow bob's kunnen heten
[ afbeelding ]
eendagsvliegquote:Op maandag 13 juni 2011 22:27 schreef waxmask het volgende:
Mag er dan ook een "Knol is een Drol" topic aanmaken volgend jaar? Als die eendagsvlieg dan al niet is doodgetrapt natuurlijk....
Samen met Lucky Fonz in een diepe put graagquote:Op maandag 13 juni 2011 22:27 schreef waxmask het volgende:
Mwah, Rock am Ring wordt anders wel aardig professioneel gefilmd?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:25 schreef megamandy het volgende:
[..]
Hoe het wordt gefilmd vind ik nog wel meevallen. Hoe de Duitsers hun concerten filmen vind ik veel irritanter. Verbaas mij er juist over dat Pinkpop nog best goed in beeld wordt gebracht.
Je mag ook zitten. Of liggen.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:26 schreef Gtaboy107 het volgende:
Pinkpop lijkt me leuk om eens heen te gaan, maar zo lang staan voor een band dat je leuk lijkt, dat lijkt me dus niets.
Dat was dat bandje gistermiddag met die chick?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:27 schreef Cee het volgende:
[..]
Heb je nou nog steeds VersaEmerge niet bekeken?
die gasten moeten de conditie van een topatleet hebben om dat vol te houdenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:27 schreef Pino112 het volgende:
Krijgt die drummer geen kramp in zn voeten van al dat gedrum, al anderhalfuur lang?
Op de momenten waar je het publiek wilt zien springen laten ze dat niet zien.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:28 schreef Dubbelzuurrr het volgende:
[..]
Mwah, Rock am Ring wordt anders wel aardig professioneel gefilmd?
Ow ow laat de Fonz ook meteen die murf bek van een Kempi mee trekken pls pls pls....quote:Op maandag 13 juni 2011 22:28 schreef rubbereend het volgende:
[..]
Samen met Lucky Fonz in een diepe put graag
ja volgens mij welquote:Op maandag 13 juni 2011 22:28 schreef Felixa het volgende:
Hee slaan ze This Is A Call nou over of heb ik wat gemist?
Ja die jaquote:Op maandag 13 juni 2011 22:28 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Dat was dat bandje gistermiddag met die chick?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |