Minder dan Coldplay... ergens vreemd..quote:
Dude, Nirvana is 15 jaar geleden. Get over it already.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan hier niet naar kijken zonder aan Nirvana te denken wat in mijn ogen een veeeel betere band was
Ja dat bedoel ik dus. Heeft me kennelijk 15 jaar gekost daar overheen te komen...quote:Op maandag 13 juni 2011 21:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
Ik kan hier niet naar kijken zonder aan Nirvana te denken wat in mijn ogen een veeeel betere band was
Quit playing games with my heart, ja echt, ik zie de overeenkomst.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:25 schreef Modus het volgende:
Wat een baggernummer. Lijkt de fukking Backstreetboys wel.
Voor mijn tijd.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:25 schreef Morpheus2002 het volgende:
straks gaat zijn shirt uit en rockt hij de hele showquote:Op maandag 13 juni 2011 21:26 schreef CoJackso het volgende:
Ik weet niet of Taylor Hawkins het einde van de show gaat halen. Hij ziet er al aardig uitgeput uit, vooral met dit hoge tempo
Je vergeet James Hetfield!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:25 schreef Baba-O-Riley het volgende:
Een van de laatste échte rocksterren van de laatste 15 jaar, die Dave.
Die uithaal aan het eind maakt het dubbel en dwars goedquote:Op maandag 13 juni 2011 21:27 schreef neilpad het volgende:
White Limo is wel echt 10x kut met zijn geschreeuw.
Dus?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:26 schreef Rahl het volgende:
[..]
Dude, Nirvana is 15 jaar geleden. Get over it already.
En je staat er niet want?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:27 schreef whosvegas het volgende:
Oh my godt, als ik nu in het veld zou staan, zou ik compleet los gaan
Die staat wel meer als een standbeeld te spelen, dan Mr.Grohl...quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:29 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Twitteren naar Roel dat ie moet kijken
Dat mag hij. De interactie met het publiek en überhaupt elk Metallica optreden blijft ongeëvenaardquote:Op maandag 13 juni 2011 21:29 schreef Godshand het volgende:
[..]
Die staat wel meer als een standbeeld te spelen, dan Mr.Grohl...
Maar nog steeds een riff baas hoor, James...
je kan kijken op cultura 24 en de 3voor12 pp sitequote:Op maandag 13 juni 2011 21:30 schreef tong80 het volgende:
Waarom niet het hele optreden op TV ?
Go Dave !
Dat mag nietquote:Op maandag 13 juni 2011 21:30 schreef tong80 het volgende:
Waarom niet het hele optreden op TV ?
Go Dave !
Dit. Daarom mijn hoop.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:32 schreef Allrounder het volgende:
Hier hoort eigenlijk ook gewoon regen bij.
bij die varkens in t publiek hoort iig wel een mooi modderbadquote:Op maandag 13 juni 2011 21:32 schreef Allrounder het volgende:
Hier hoort eigenlijk ook gewoon regen bij.
Ok sorry, matig garpje. TV-geluid is wel echt kut trouwens.quote:
Stoer manquote:Op maandag 13 juni 2011 21:32 schreef de_vrolijke_drinker het volgende:
[..]
bij die varkens in t publiek hoort iig wel een mooi modderbad
Nee komt nogquote:Op maandag 13 juni 2011 21:33 schreef de_vrolijke_drinker het volgende:
Ik heb t begin niet gezien maar is 'Let it die' al geweest?
Je hoeft ook geen zuivere stem te zingen als je in een rock band speelt gelukkigquote:Op maandag 13 juni 2011 21:34 schreef Godshand het volgende:
Ach Dave Grohl is sowieso een held.
Een goede powerrock drummer, altijd lekker vet erin bij Nirvana, Queens of the Stoneage en Tenacious D.
En als gitarist maakt ie ook van die goeie beukrock, tussen de mellownummers door. Alleen zijn stem is geen Freddy Mercury gheghe
Dat doen er maar weinig.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:35 schreef de_vrolijke_drinker het volgende:
Maar hij zingt niet zo zuiver als Eddie Vedder bijvoorbeeld.
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:35 schreef Godshand het volgende:
Foo Fighters weg, wat is Gaslight dan een warm bad
Mike Patton kan het ook aardig...quote:
Geweldige band.quote:
Dat is rock & roll.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:36 schreef whosvegas het volgende:
De zang van Dave is waardeloos
Maar jee, wat een energie
Dit klinkt al veel beter dan toen ik hem vorige keer op de BBC zag tijdens een concertquote:Op maandag 13 juni 2011 21:36 schreef whosvegas het volgende:
De zang van Dave is waardeloos
Maar jee, wat een energie
Welnee zo hoort een rockconcert te klinken.quote:
Het begin niet, nu wel.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:38 schreef megamandy het volgende:
Studio Brussel zendt het hele FF concert uit, volgens mij doet 3fm dat niet eens
Een vrolijk 8,5je.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:39 schreef Pino112 het volgende:
Wat voor cijfer zal FF krijgen van 3VOOR12?
rond de 8 gok ikquote:Op maandag 13 juni 2011 21:39 schreef Pino112 het volgende:
Wat voor cijfer zal FF krijgen van 3VOOR12?
Hoeveel homo's kun je op één festival boeken ?quote:
Afsluiten met Everlongquote:Op maandag 13 juni 2011 21:42 schreef Steffie het volgende:
Setlist spoiler: http://yfrog.com/h0botiqj
cold dayquote:Op maandag 13 juni 2011 21:42 schreef Pino112 het volgende:
[..]
Afsluiten met Everlong
Ik ken de nummers verder niet heel goed, waar zijn we nu?
Mwoa, vind het ergens wel wat toevoegen.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:43 schreef Ezell het volgende:
Die danseressen mochten ze van mij wel weglaten.
past wel bij de showquote:Op maandag 13 juni 2011 21:44 schreef henkde_j het volgende:
[..]
Mwoa, vind het ergens wel wat toevoegen.
ik snap die toevoeging ook niet echt...quote:Op maandag 13 juni 2011 21:43 schreef Ezell het volgende:
Die danseressen mochten ze van mij wel weglaten.
VETTTTT!!!!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:42 schreef Steffie het volgende:
Setlist spoiler: http://yfrog.com/h0botiqj
Sopperdesopquote:
Hard, ook?quote:
de drummer van FF?quote:
Uhuh.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:46 schreef Cee het volgende:
De reacties van de mensen die Hurts kijken en de mensen die FF kijken zorgt bij mij voor verwarring soms.
51 volgens Wiki.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:48 schreef TWP het volgende:
[..]
Behoorlijk.
[..]
[..]
Oja, FF is ook nuNeuh, laten we dat maar niet doen.
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:48 schreef TWP het volgende:
[..]
Behoorlijk.
[..]
[..]
Oja, FF is ook nuNeuh, laten we dat maar niet doen.
Dit vind ik ook er wat beter uitzien.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:47 schreef megamandy het volgende:
[..]
Mja vond het bij Pete Doherty beter![]()
[ afbeelding ]
Eigenlijk wel jaquote:Op maandag 13 juni 2011 21:48 schreef Evertjan het volgende:
als je dit zie en je bent de zanger van GBTTZ dan kan je toch beter gelijk er mee stoppen
Nu de kont van een presentator.quote:
Kan elk bandje wel stoppen.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:48 schreef Evertjan het volgende:
als je dit zie en je bent de zanger van GBTTZ dan kan je toch beter gelijk er mee stoppen
Gelukkig een handdoekje voor de billetjes.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:49 schreef tong80 het volgende:
[..]
Nu de kont van een presentator.
Ook geweldig ?
Jammere Tong80-immitatie.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:50 schreef Asskicker14 het volgende:
Food Fighters: Learn To Fry, All My Loaf, Wok, The Bartender
De Janeeeeiiiiroooooquote:
En je klacht is?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:52 schreef Rahl het volgende:
Klinkt een beetje QOTSA-achtig, wat die Foos nu doen?
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Dave Grohl is de eindbaas van het festival
Straks trekken ze allemaal hun konijnensloffen aan en gaan met een whiskey'tje nog even een aflevering van As the world turns kijken, zo'n bazen zijn het.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:53 schreef Allrounder het volgende:
En eigenlijk is dit gewoon routinewerk voor hun.
Lees: ik moet om 22.00 op bed liggen?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:52 schreef Ezell het volgende:
Jammer, ik mag geen Ned3 meer kijken.Kan je Ned3 ook op het internet kijken?
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
QFTquote:Op maandag 13 juni 2011 21:53 schreef Dark_Angelus het volgende:
Nee, ik heb vakantie. Mijn vader zat steeds te zeiken.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:54 schreef Ambrosius het volgende:
[..]
Lees: ik moet om 22.00 op bed liggen?
http://pinkpop.vpro.nl/2011quote:Op maandag 13 juni 2011 21:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik heb vakantie. Mijn vader zat steeds te zeiken.
http://pinkpop.vpro.nl/2011quote:Op maandag 13 juni 2011 21:55 schreef Ezell het volgende:
[..]
Nee, ik heb vakantie. Mijn vader zat steeds te zeiken.
Wat is het basismateriaal tong?quote:
/care.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:57 schreef alors het volgende:
Eric gaat met KoL praten en ze een gouden plaat geven
Tim Kurk. Wel van je afsnijden.quote:
/care dit is veel chiller dan dat gerag.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:58 schreef Felixa het volgende:
KoL kan beter bij Foo Fighters kijken hoe je wél een gepassioneerde show neerzet ipv wijntjes drinken.
Daar doet Hij niks aan hoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:59 schreef Jarno het volgende:
Hoevaak heb ik al 'Jezus' gepost?
Ik ga het weer doen. JEZUS wat een show.
Cd's, wat zijn datquote:Op maandag 13 juni 2011 21:57 schreef alors het volgende:
Eric gaat met KoL praten en ze een gouden plaat geven
Dit. De site ziet er nu wel gaar uit, maar dat komt door de overbelastheidquote:Op maandag 13 juni 2011 22:02 schreef Allrounder het volgende:
Hier nergens last van, hele weekend ook nog niet gehad.
Af en toe vliegt http://pinkpop.vpro.nl er even uit door de grote drukte. Je kunt de stream dan ook kijken via http://bit.ly/cl0idKquote:
Ik zie die tent al niet meer inderdaad.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:03 schreef Loveless85 het volgende:
Ze breken echt de tent af
Zin in Pukkelpop
inderdaad zonder de foo's was het 3x niksquote:Op maandag 13 juni 2011 22:04 schreef Caland het volgende:
Foo Fighters op eenzame hoogte wat betreft pinkpop 2011.
Het was 3x niks totdat de Foo's begonnen!..quote:Op maandag 13 juni 2011 22:05 schreef frits22 het volgende:
[..]
inderdaad zonder de foo's was het 3x niks
Precies.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:06 schreef Rahl het volgende:
http://www.cultura24.nl/
Prima stream, hapert niet.
Of 317 op UPC.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:06 schreef Rahl het volgende:
En toen kwamen de Foo Fighters.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Normaal als ik pinkpop op tv keek kreeg ik zin om zelf naar een festival te gaan maar bij deze editie echt helemaal niet, wat een matige line-up en/of slechte tv productie.
Nergens iets spannends ook de interviews zit corton bij kings of leon geeft hij ze een gouden plaat zeggen de heren thankyou en dat is het. Dat was vroeger wel anders met mini-docus en jan-douwe.
hier dus wel helaas...quote:Op maandag 13 juni 2011 22:06 schreef Rahl het volgende:
Ja dat is nog wel wat maar nou ook niet waar ik nou helemaal warm van word. Echt zo'n band waarvan ik heb ja die heb ik nu wel een keer gezien.quote:
Oh ik heb het idee dat ik ze net ontdekt heb dusquote:Op maandag 13 juni 2011 22:08 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Ja dat is nog wel wat maar nou ook niet waar ik nou helemaal warm van word. Echt zo'n band waarvan ik heb ja die heb ik nu wel een keer gezien.
Waar is dat voor?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:09 schreef de_vrolijke_drinker het volgende:
z'n slangetje aan de mic hangt al klaar voor Generator
PP was altijd al redelijk mainstream toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:10 schreef Bosbeetle het volgende:
Bij alle voorgaande registraties had ik wel iets van hé dit is toch wel leukmaar dit jaar heb ik een beetje boy/girl band gevoel bij de meeste bandjes
ik weet t ook niet precies maar Bon Jovi gebruikt t ook bij een nummer om een speciaal geluid te maken.quote:
Yes.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:10 schreef Rahl het volgende:
Hebben ze nou een kampvuur zitten bouwen daar in dat publiek?
DAt is toch gewoon standaard op de maandagavond?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:10 schreef Haunter het volgende:
Oh oh, dat gaat grote ome Jan niet leuk vinden. Nu al een klein vuurtje.
Oh, dat zou ik niet weten. Alleen Lowlands meegemaakt, geen PP.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
DAt is toch gewoon standaard op de maandagavond?
Long Road to Ruin.quote:Het was een heel exclusief optreden van Foo Fighters-frontman Dave Grohl voor prijswinnaars en enkele genodigden in de 3 On Stage-container op het Pinkpopterrein. Hij maakte er een akoestische greatest hits show van, met veel passie en humor gebracht.
Echte supersterren laten altijd even op zich wachten, maar dan stapt Eric Corton naar voren om Dave Grohl aan te kondigen, die meteen iedereen bij de lurven vat met 'Long Road To Ruin', solo en akoestisch dus. Maar de Foo Fighters songs kunnen het hebben dat hun massieve rocksound wordt teruggebracht tot alleen stem en gitaar.
10 jaar geleden in ieder geval welquote:
dat klopt maar zo gezapig als dit jaar, lowlands is het nieuwe pinkpop geworden en pinkpop de nieuwe eo jongerendagquote:Op maandag 13 juni 2011 22:11 schreef Jarno het volgende:
[..]
PP was altijd al redelijk mainstream toch?. Voor de ontdekkingen ging je, mid nineties althans, naar LL.
ze zijn nu op ned 3 kleine stukjes van allerlei artiesten aan het spelen. misschien dalijk ook FFquote:Op maandag 13 juni 2011 22:12 schreef Cee het volgende:
[..]
Long Road to Ruin.Weet iemand of dat nog is/wordt uitgezonden?
Long road to ruin doen ze niet vanavond..quote:Op maandag 13 juni 2011 22:14 schreef megamandy het volgende:
[..]
ze zijn nu op ned 3 kleine stukjes van allerlei artiesten aan het spelen. misschien dalijk ook FF
Er zijn een paar dingen slecht aan de uitzending die ik nu kijk op NL3:quote:Op maandag 13 juni 2011 22:06 schreef Bosbeetle het volgende:
Normaal als ik pinkpop op tv keek kreeg ik zin om zelf naar een festival te gaan maar bij deze editie echt helemaal niet, wat een matige line-up en/of slechte tv productie.
Nergens iets spannends ook de interviews zit corton bij kings of leon geeft hij ze een gouden plaat zeggen de heren thankyou en dat is het. Dat was vroeger wel anders met mini-docus en jan-douwe.
Het enige wat nog wel een beetje okay was waren de foo fighters maar dat kennen we nou ook wel een keertje
3OnStage-container.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:15 schreef de_vrolijke_drinker het volgende:
[..]
Long road to ruin doen ze niet vanavond..
http://yfrog.com/h0botiqj
Maar vooral na het laatste optreden, niet tijdens.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:12 schreef rubbereend het volgende:
[..]
DAt is toch gewoon standaard op de maandagavond?
daar gaat het ook niet overquote:Op maandag 13 juni 2011 22:15 schreef de_vrolijke_drinker het volgende:
[..]
Selah Sue is geilquote:
Nee, ik bedoel de versie die hij in de container speelde bij 3 On Stage. Voor een select gezelschap, akoestisch.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:15 schreef de_vrolijke_drinker het volgende:
[..]
In de tijden dat het Pinkpop in Geleen werd gehouden werden er vele tientallen kampvuren gemaakt op het Pinkpop terrein (oorspronkelijk een park), zelfs tenten en slaapzakken werden meegenomen en bier in glazen flessen en houten kratten (tot 1980 toen was glas en blijk verboden) . Dat waren nog eens tijden toen ik nog ieder jaar ging (Pinkpop 1979 -1985)quote:Op maandag 13 juni 2011 22:10 schreef Rahl het volgende:
Hebben ze nou een kampvuur zitten bouwen daar in dat publiek?
Nostalgiequote:Op maandag 13 juni 2011 22:16 schreef Fusionfreak het volgende:
[..]
In de tijden dat het Pinkpop in Geleen werd gehouden werden er vele tientallen kampvuren gemaakt op het Pinkpop terrein (oorspronkelijk een park), zelfs tenten en slaapzakken werden meegenomen en bier in glazen flessen en houten kratten (tot 1980 toen was glas en blijk verboden) . Dat waren nog eens tijden toen ik nog ieder jaar ging (Pinkpop 1979 -1985)
Eens ze hebben ook maar 4 uurtjes natuurlijk maar dat is inderdaad wel een veel en veel beter geweest!quote:Op maandag 13 juni 2011 22:15 schreef WinningMood het volgende:
[..]
Er zijn een paar dingen slecht aan de uitzending die ik nu kijk op NL3:
Belangrijkste is dat je telkens maar 1 op twee liedjes per band ziet. Je wordt dus nooit ergens ni meegezogen.
De tussenstukjes zijn genant slecht. (interview met een masseuse, wijn drinken met een band)
Bands zijn niet goed genoeg.
De sfeer op het festival ziet er mat uit.
Ik kan me nog afleveringen van Pinkpop herinneren waar optredens van een halfuur lang werden uitgezonden. Nu zie ik voor de zoveelste keer een nummer van coldplay voorbij komen. Dan snap je als regie echt naar waar het om gaat. Een band zet als het goed is een verhaal neer. Als je daar telkens drie minuten uit haalt, en verpreid over twee dagen uitzend, dan gaat het hele gevoel verloren.
Ik vind het absurd slecht wat ik heb gezien.
Gast mauw niet, natuurlijk kan er veel anders, beter, en meer underground. Maar ik zie nu gewoon een prima rockshow hoor, of het nou een mainstream band is of nietquote:Op maandag 13 juni 2011 22:15 schreef Bosbeetle het volgende:
Nederland is toe aan nieuw verassend vernieuwend outdoor festival. Beetje in de trant van ATP of Roadburn maar dan met tentjes en iets meer genres. Dour kan toch ook waarom dan niet in nederland.
Trouwens 3FM verpest ook veel heb ik het idee, ik weet niet waarom maar het lijkt wel alsof ze bij PP en LL een behoorlijk invloed hebben op de line-ups
Vroeger ging je er echt voor zitten. Hele dag kijken, beetje sfeer proberen mee te pakken. Dat hebben ze idd goed de nek omgedraaid.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:15 schreef WinningMood het volgende:
Ik vind het absurd slecht wat ik heb gezien.
op tvquote:
die baardquote:Op maandag 13 juni 2011 22:17 schreef Gtaboy107 het volgende:
Mijn god, dat haar van Grohl, zo wil ik het ook.
Ik had deze post al klaar staan: JAAAAAAAAAAA ja Long road to ruin nu op NL3!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |