Pak Jan z'n blokfluitquote:Op maandag 13 juni 2011 21:11 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik niet, was mn blokfluit aan het pakken.
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
He verdomme, vergeten dat we een topic misten.
Wat voor saus?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:14 schreef HappyBob het volgende:
6 Kipnuggets..1 bakje saus. Gierige mensen daar
Schattigquote:Op maandag 13 juni 2011 21:16 schreef HappyBob het volgende:
Ik zat net bij de rotondes te twijfelen welke kant ik 'm moest nemenEngeland
Jawel? Fluiten is wat ik doe.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:18 schreef gianni61 het volgende:
klinkie, je bent toch niet met je fluit aant spelen?
pics van klinkie dr fluitquote:
Je bent nog steeds in engeland?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:16 schreef HappyBob het volgende:
Ik zat net bij de rotondes te twijfelen welke kant ik 'm moest nemenEngeland
ik zie het ook maar op tvquote:Op maandag 13 juni 2011 21:23 schreef Bloempje. het volgende:
NIET PRATEN OVER PINKPOP DAN BEN IK JALOERS ALLES
Pinkpopquote:Op maandag 13 juni 2011 21:23 schreef Bloempje. het volgende:
PINKPOP!!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:23 schreef Bloempje. het volgende:
Nee..maar in Nederland nog niet zoveel gereden na de vakantie..dus af en toe twijfel ik nogquote:
Die is afquote:Op maandag 13 juni 2011 21:25 schreef HappyBob het volgende:
[..]
PINKPOP!!Ga je opdracht maken
[..]
Nee..maar in Nederland nog niet zoveel gereden na de vakantie..dus af en toe twijfel ik nogVoelde ook wel beetje vreemd op links in te halen
hebben vrouwen ook rukdagen?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:35 schreef gianni61 het volgende:
ik ga nog ff op de bank verder austin powers kijken
doei
sterkte met rukkenquote:
Janquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:40 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
extreem blij doen dit dat wat is met jou dan ?![]()
quote:
EMOquote:Op maandag 13 juni 2011 21:41 schreef Popje-popje het volgende:
Jezelf in je vinger snijden is niet zo fijn
Ohja.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:42 schreef Popje-popje het volgende:
[..]
Geen emo, anders had ik het wel fijn gevonden
helddddquote:Op maandag 13 juni 2011 21:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
AubDe kamer van mijn ouders gevuld met 2.200 ballonnen
Baasquote:Op maandag 13 juni 2011 21:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Na die bekertjes is dit weer een prachtige actiequote:Op maandag 13 juni 2011 21:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Eindbaasquote:Op maandag 13 juni 2011 21:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Jammer dat je het niet kan filmenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:43 schreef So_Surreal_Baby het volgende:
Sssht.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:01 schreef Haarklip het volgende:
Foo Fighters blijven een stelletje talentloze rukkers.
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:01 schreef Haarklip het volgende:
Foo Fighters blijven een stelletje talentloze rukkers.
Zo ben ik nietquote:
Caramelquote:
Doeeiquote:Op maandag 13 juni 2011 22:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten voor vandaag
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:05 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga jullie weer verlaten voor vandaag
QFTquote:
Dit is internet, hier kan alles, 3 kilobak caramelpopcorn.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:08 schreef Hatsekiedee het volgende:
[..]
zout
[..]
Daar zit altijd zo weinig in
'Vroeger' waren ze goed. Nu is het een commerciėle bende geworden zonder goede liedjes. Al hun laatste liedjes vind ik echt niks.quote:
Klopt. Eerste 2 EP's en eerste album waren geweldig, dat overtreffen ze nooit meer. AROBTTH was niet mijn ding, X&Y was bagger, Viva La Vida heeft een aantal toffe nummers. Every Teardrop is a Waterfall, Major Minus en Charlie Brown zijn echt geweldige nummers.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:09 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
'Vroeger' waren ze goed. Nu is het een commerciėle bende geworden zonder goede liedjes. Al hun laatste liedjes vind ik echt niks.Viva La Vida was het laatste goede album dat ze uitbrachten.
Ja maar toch, concertkaartjes voor 90 euro?!quote:Op maandag 13 juni 2011 22:11 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Klopt. Eerste 2 EP's en eerste album waren geweldig, dat overtreffen ze nooit meer. AROBTTH was niet mijn ding, X&Y was bagger, Viva La Vida heeft een aantal toffe nummers. Every Teardrop is a Waterfall, Major Minus en Charlie Brown zijn echt geweldige nummers.
En oja, elke muziek is commercieel. Als je een album uitbrengt en verkoopt ben je al commercieel.
Waar haal jij dat vandaan? Was 2 jaar terug 'maar' 60 hoor?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja maar toch, concertkaartjes voor 90 euro?!![]()
Vriendinquote:Op maandag 13 juni 2011 22:13 schreef Haarklip het volgende:
[..]
Waar haal jij dat vandaan? Was 2 jaar terug 'maar' 60 hoor?
Oh. Nou. Wij hadden er toen 60 voor betaald, alsnog een hoop geld. Maar niet astronomisch hoog ofzo.quote:
Nou, ik hoor het wel als er een keer iemand is, dan kom ik wel weer terug. Ik voelde me nu vrij eenzaamquote:Op maandag 13 juni 2011 22:27 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik moet zo eerst mijn laptop opzoeken
Sowieso is bijna iedereen afwezig nuquote:Op maandag 13 juni 2011 22:27 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Nou, ik hoor het wel als er een keer iemand is, dan kom ik wel weer terug. Ik voelde me nu vrij eenzaam
Beter plan, maar dan ben ik wel vroeg slapen alles, want stage woensdagquote:Op maandag 13 juni 2011 22:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Sowieso is bijna iedereen afwezig nuMisschien dat we het morgen maar moeten doen
Dan beginnen we morgen ook vroeg met TCquote:Op maandag 13 juni 2011 22:33 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Beter plan, maar dan ben ik wel vroeg slapen alles, want stage woensdag
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:33 schreef Bloempje. het volgende:
Ik ga vandaag ook maar eens op tijd slapen
Ik ben moequote:Op maandag 13 juni 2011 22:34 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Dan beginnen we morgen ook vroeg met TC
[..]
Okequote:Op maandag 13 juni 2011 22:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Morgen 8 uur 's avonds TC oke prima tot dan xoxo
psst cash lurkt meequote:Op maandag 13 juni 2011 22:44 schreef HappyBob het volgende:
Slaap zacht tuttebelletjesO
Ben ik hier nu alleen?
haha, die was ook goed wakker dusquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:52 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Krijg ik een sms van mn vriendin: hoezo ben ik de enige in de bus?
Heeft de flapdrol een bus eerder gepakt.
best wel ja.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:54 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Goedemorgen Giannn.goed geslapen?
mwahquote:Op dinsdag 14 juni 2011 07:57 schreef gianni61 het volgende:
[..]
best wel ja.
en jij?
ik hoor pinkpop op de radio
achteraf toch weer spijt..
http://contacten.marktpla(...)or-meisje-vrouw.htmlquote:groeit er bv later iets dan is dat een ander verhaal, maar dat is niet mijn gedachte hierachter
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 10:11 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
http://contacten.marktpla(...)or-meisje-vrouw.html
Zonquote:
goed weekend gehad?quote:
Ja lekker manquote:
ik heb dit weekend heel vaak gedacht: ik wou dat ik (bij) jou was..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 14:19 schreef sharr het volgende:
[..]
Ja lekker manVeel dingen vooraan gestaan, vooral bij The Script, geweldig gewoon, superdichtbij. Meespringen met de muziek etc, tijd van m'n leven gehad daar
En jij?
Waarom niet gewoon nu?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:37 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Mweh beetje, nu eerder gestressed voor school enzo.
En om 15:45 ga ik beginnen met mijn verslagen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Nu dus?quote:
okquote:
Awwquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:53 schreef dralion13 het volgende:
4 uur dan maar
Ik moet over een uur weer werken
Op het drukst van de dag achter de kassa zitten
quote:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:53 schreef dralion13 het volgende:
4 uur dan maar
Ik moet over een uur weer werken
Op het drukst van de dag achter de kassa zitten
Ik zal je missen Boboquote:Op dinsdag 14 juni 2011 15:07 schreef HappyBob het volgende:
Was even filmpje kijkenEn nu ga ik eventjes bezig met andere dingen denk ik
Morgen weg en ben dan denk ik na m'n vakantie pas weer thuis
Dat je er nu aan denkt, is genoeg voor mequote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:26 schreef Flippiee het volgende:
[..]
Ik wilde je nog een keer spontaan smsen, maar ik vergeet het steeds
Gelukkigquote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:27 schreef Beach het volgende:
[..]
Dat je er nu aan denkt, is genoeg voor me
Ik zal in Portugal nog wel een paar keer hier komen hoorquote:
okee fijne vakantie en wel je hosselverslagen dan hier plaatsen hequote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:32 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik zal in Portugal nog wel een paar keer hier komen hoorUitgeput van het surfen en feesten in de middag lekker op de bank chillen
Ik ga morgen pas weg hequote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:40 schreef Beach het volgende:
[..]
okee fijne vakantie en wel je hosselverslagen dan hier plaatsen he
En je komt vanavond ook niet op TC?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 16:43 schreef Beach het volgende:
Ja maar misschien post ik morgen niet of loop ik je mis, dus ik wens je nu alvast een fijne vakantie.
Hoiquote:
Hoe dan?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
Oh hell, ik heb schijnbaar plagiaat gepleegd op school
ga weg ik haat jequote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:00 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
Mijn ban zonder reden zit er ook weer op.
met lindgren ja?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
Kan gebeuren.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
ga weg ik haat je![]()
![]()
[..]
met lindgren ja?
KNEUSquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:00 schreef Breezerslet17 het volgende:
was je maar gevallenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:01 schreef Klinkerbotsing het volgende:
jezus ik zag iets bewegen vanuit mn ooghoek, val ik bijna van mn stoel af ookis het een domme vlieg.
verdomme
Mwoah, ik heb komende 3 dagen meeloopstagedingest, waar ik dus niets voor hoef te doenquote:
Ik heb gister nog geprobeerd je weg te sturen he..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:21 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Die deadline ga ik sowieso niet halen.![]()
![]()
En nee dat komt niet omdat ik alleen maar aan het fokken ben, nou deels misschien.
Je had geweld moeten gebruiken.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:26 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb gister nog geprobeerd je weg te sturen he..
Ah, als je die gevonden hebt, dan ga ik ook meequote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je had geweld moeten gebruiken.
Ik leer er ook niks van he
Snelcursus plannen en discipline krijgen zou wonderen doen denk ik.
Niet plannen, maar gewoon doen. Dus alleen de discipline heb je op dit moment nodigquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Je had geweld moeten gebruiken.
Ik leer er ook niks van he
Snelcursus plannen en discipline krijgen zou wonderen doen denk ik.
Vertel me al je verhalen.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:33 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Niet plannen, maar gewoon doen. Dus alleen de discipline heb je op dit moment nodig [ afbeelding ] En geweld gebruik ik sporadisch..en alleen tegen mannen..en meestal alleen onder invloed van alcohol
Goedzoquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke, word is wel al geopend, heb weliswaar ook wat getypt. PDF bestand dat ik nodig heb is ook geopend. M'n mentrix gemaild. Alles.
De grootste stap is het sluiten van dit vensterquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Oke, word is wel al geopend, heb weliswaar ook wat getypt. PDF bestand dat ik nodig heb is ook geopend. M'n mentrix gemaild. Alles.
Wat stond er in het mailtje?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hahahhaaquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat stond er in het mailtje?
"Joe hoi, 't gaat 'm vandaag niet worden, volgende maand ook goed?"
Mag ik ook tabblad voor tabblad sluiten ?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:37 schreef HappyBob het volgende:
[..]
De grootste stap is het sluiten van dit venster [ afbeelding ]
quote:
NEE. STOMME LUL.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:37 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Wat stond er in het mailtje?
"Joe hoi, 't gaat 'm vandaag niet worden, volgende maand ook goed?"
Als je geen van de tabbladen nodig hebt, kun je ze allemaal in 1 keer sluitenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag ik ook tabblad voor tabblad sluiten ?
Truetrue.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Als je geen van de tabbladen nodig hebt, kun je ze allemaal in 1 keer sluiten [ afbeelding ]
Haat ook van jou.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mag ik ook tabblad voor tabblad sluiten ?
[..]
een rekenlesje met de kleuters, is leuk toch?en dan nog een techniekles, ik heb de lessen klaar staan, moet het alleen in een ander formulier zetten en dat kost veel tijd en werk en ik moet leervragen bedenken en leerdoelen en een kijkvraag alles
hel.
[..]
NEE. STOMME LUL.
Kom ik net te laat aan zegquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
*klikt op wit kruisje rechtsboven in het rode vakje*
Jantje Beton hierquote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:44 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Alles voor een goed doel [ afbeelding ]
Ander goed doel dit keerquote:
Je eet weer crackers als avondeten vanavond ?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:49 schreef Bloempje. het volgende:
Ik heb trek in mozzarella en tomaat en peper en olijfolie op een cracker. En laten we nou dat allemaal beneden hebben liggenAlleen ik ben bang dat mijn mama boos wordt als ik nu dat alles opeet en zij het in het avondeten wilde stoppen
Nee gekkieeeequote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:55 schreef JanPiraat het volgende:
[..]
Je eet weer crackers als avondeten vanavond ?
Natuurlijk, heerlijk.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 17:58 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Je snuift peper en drinkt olijfolie?
Doe je niets aan.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:44 schreef Breezerslet17 het volgende:
komt doordat je niet leuk bent, maar ach
quote:
Oh. Betekent dit dat we D.M ook terug kunnen verwachten?quote:
Nodig ik hem ook uit dan ok?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:50 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Oh. Betekent dit dat we D.M ook terug kunnen verwachten?
Dat wel jaquote:
Nare jongenquote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:57 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ik heb Ragboer inmiddels alweer weg gepest
Wie is muis?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:53 schreef Bloempje. het volgende:
Jan, Klinker en Muis. Ja, nee, dat wordt genieten
Thats foshoooo.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 18:56 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Dat wel ja
En heel veel '' gezichten.
Hij die niet genoemd zal worden?quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:04 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wie is muis?
[..]
Thats foshoooo.
wat heeft die eigenlijk misdaan? (ik ken hem niet zo)quote:
Algehele vaagheid en arrogantie en daarbovenop een bijzonder grootquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:06 schreef gianni61 het volgende:
[..]
wat heeft die eigenlijk misdaan? (ik ken hem niet zo)
Mooi verwoord.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Algehele vaagheid en arrogantie en daarbovenop een bijzonder grootgehalte. Dat was het wel geloof ik.
Ik herinner me nog goed het bellen tijdens de Tinychat, wat moest ik kotsen zeg..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:07 schreef Bloempje. het volgende:
[..]
Algehele vaagheid en arrogantie en daarbovenop een bijzonder grootgehalte. Dat was het wel geloof ik.
Kamertje huren, niets aan de hand.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mooi verwoord.
Je vergat alleen z'n enorme knapheid, playernessness, bier.
Wtfquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:08 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ragboer DM't me met dat ik een ziekte heb, dat is ook niet zo lief hoor.
Ja, precies dat alles.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:08 schreef Rellende_Rotscholier het volgende:
[..]
Kamertje huren, niets aan de hand.
Dat is ook niet lief hoor.quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:09 schreef Breezerslet17 het volgende:
Ragboer heeft ook een ziekte, lelijkheid.
Ik postte in NBquote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Is wel lief.
Cosje ik postte gisteren in je andere SC.![]()
Niet van mij hoor? Vraag me af van wie dan wel..quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:11 schreef Breezerslet17 het volgende:
Bloempje is zwanger, ik zie het al.
quote:Op dinsdag 14 juni 2011 19:12 schreef Hatsekiedee het volgende:
Als lelijkheid in ziekte is sterf ik straks, dan ben ik namelijk doodziek
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |