Je kijkt nooit voordat je weggaat even of je alles hebt?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:45 schreef leetzors het volgende:
[..]
Je kijkt nooit voordat je weggaat even of je alles hebt?
Die kun je gewoon aanvragen bij de Marrechausseequote:Op maandag 13 juni 2011 19:49 schreef grindfreakje het volgende:
[..]
Dat is wel heel erg nood dan.
Ik dacht niet dat er een consulaat op Schiphol zat.
Hoezo?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:50 schreef Isabeau het volgende:
Als ik dat zo lees over dat noodpaspoort dan kan TS het wel schudden.
- een recent uittreksel uit de gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens (GBA) met daarop de vermelding van uw nationaliteit;quote:
Dat dus en hij moet zich legitimeren, maar heeft geen ID kaart mee.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:51 schreef Sinat het volgende:
- een recent uittreksel uit de gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens (GBA) met daarop de vermelding van uw nationaliteit;
- een gewaarmerkte kopie van uw recente aanvraag van een nieuw reisdocument;
Die kun je ter plekke bij de gemeente aanvragen.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:51 schreef Sinat het volgende:
[..]
- een recent uittreksel uit de gemeentelijke basisadministratie persoonsgegevens (GBA) met daarop de vermelding van uw nationaliteit;
- een gewaarmerkte kopie van uw recente aanvraag van een nieuw reisdocument;
Huphup, bellen met dat nummer of nu langsgaan! Niet langer tijd op fok verspillenquote:
Je weet dat het vandaag tweede pinksterdag is en bijna 20:00 ?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die kun je ter plekke bij de gemeente aanvragen.
Tijdje terug was ik met iemand die een noodpaspoort moest hebben. Na telefonisch contact met de gemeente had hij hem gekregen.
Ik heb een klokje op deze PC inderdaad.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:54 schreef Sinat het volgende:
[..]
Je weet dat het vandaag tweede pinksterdag is en bijna 20:00 ?
Ik ga het gewoon doen!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:54 schreef Isabeau het volgende:
[..]
Huphup, bellen met dat nummer of nu langsgaan! Niet langer tijd op fok verspillen
Succes!quote:
Ik weet niet wat voor hem dat vliegtuig missen gaat kostenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:54 schreef Daniel1976 het volgende:
Noodpaspoort op schiphol kan, maar kost wel ergens tussen de 200 en 300 euries
Wist ik nog niet, ik heb dat wel eens uitgezocht maar dat was voor in het buitenland.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:49 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die kun je gewoon aanvragen bij de Marrechaussee
De gemeente bij ons is ook altijd op pinkstermaandagavond openquote:Op maandag 13 juni 2011 19:53 schreef Juicyhil het volgende:
[..]
Die kun je ter plekke bij de gemeente aanvragen.
Tijdje terug was ik met iemand die een noodpaspoort moest hebben. Na telefonisch contact met de gemeente had hij hem gekregen.
De GBA kan toch wel dag en nacht open zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 19:56 schreef harry-de-aso het volgende:
[..]
De gemeente bij ons is ook altijd op pinkstermaandagavond open
Haha TS faalt heerlijk hard![]()
vanaf nu is dit een TS uitlach topic
TS vliegt (als hij zijn paspoort krijgt) Aeroflot en is dus per definitie koning. Koningen lach je niet uit.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:56 schreef harry-de-aso het volgende:
[..]
De gemeente bij ons is ook altijd op pinkstermaandagavond open
Haha TS faalt heerlijk hard![]()
vanaf nu is dit een TS uitlach topic
WTF? Meen je dat echtquote:Op maandag 13 juni 2011 20:55 schreef Stuurver het volgende:
Ik heb vernomen dat TS net is omgebracht door Colombianen omdat hij de cokedeal heeft gemist
Wodka drinken, met beren vechten en Russische wijven neuken.quote:
R.I.P.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:55 schreef Stuurver het volgende:
Ik heb vernomen dat TS net is omgebracht door Colombianen omdat hij de cokedeal heeft gemist
Zou fijn zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 20:57 schreef Proletariaat het volgende:
Bewijs voor de echtheid van dit topic.
een taxi naar huisquote:
Hebben EU burgers een visum nodig dan voor Rusland?quote:Op maandag 13 juni 2011 22:34 schreef charon het volgende:
Leuk zo'n noodpaspoort...maar dan heb je nog steeds geen visum.
quote:Op maandag 13 juni 2011 22:36 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Hebben EU burgers een visum nodig dan voor Rusland?
Uiteraard.quote:Op maandag 13 juni 2011 22:36 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Natuurlijk: Poetin is niet zo van open grenzenquote:Op maandag 13 juni 2011 22:36 schreef vergezocht het volgende:
[..]
Meen je nietquote:Op maandag 13 juni 2011 23:01 schreef PH-KCD het volgende:
Deze vlucht waar TS dan op zou moeten zitten zou om 22:35 vertrekken, maar is nogsteeds niet van de grond af. Wat heb je gedaan, TS?
Haha ze wachten op hemquote:Op maandag 13 juni 2011 23:01 schreef PH-KCD het volgende:
Deze vlucht waar TS dan op zou moeten zitten zou om 22:35 vertrekken, maar is nogsteeds niet van de grond af. Wat heb je gedaan, TS?
http://www.flightradar24.com/quote:Op maandag 13 juni 2011 23:02 schreef 045represent het volgende:
[..]
Meen je niet
Waar zie je dat dan? Linkje?
lol Aeroflot dat klinkt al als een vliegende zeepkistquote:Op maandag 13 juni 2011 23:04 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
http://www.flightradar24.com/
vlucht is AFL288, nog niet op de radar
http://www.schiphol.com/T(...)ation/Departures.htm
SU 0288 is nogsteeds niet vertrokken: er staat geen Departed bij.
http://www.liveatc.net
Hier luister ik mee met Schiphol ATC en er komt geen woord van Aeroflot 288, heb ze alleen twee keer gehoord, maar was niks boeiends.
Nee, dat zijn koningen (of tsaren) uit Rusland.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
lol Aeroflot dat klinkt al als een vliegende zeepkist
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:04 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
http://www.flightradar24.com/
vlucht is AFL288, nog niet op de radar
http://www.schiphol.com/T(...)ation/Departures.htm
SU 0288 is nogsteeds niet vertrokken: er staat geen Departed bij.
http://www.liveatc.net
Hier luister ik mee met Schiphol ATC en er komt geen woord van Aeroflot 288, heb ze alleen twee keer gehoord, maar was niks boeiends.
Prima, luxe vliegtuigen. Zeker op de lange vluchten. Niets mis meequote:Op maandag 13 juni 2011 23:05 schreef zoekeenleven het volgende:
[..]
lol Aeroflot dat klinkt al als een vliegende zeepkist
Aeroflot heeft maar één stewardesse die er fatsoenlijk genoeg utiziet?? jezus..quote:Op maandag 13 juni 2011 23:07 schreef PH-KCD het volgende:
Aeroflot kalender met naakte stewardes bij vliegtuig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mag je met alleen een ID-kaart Rusland in dan???quote:Op maandag 13 juni 2011 23:16 schreef Kadoe het volgende:
Had m'n ID kaart in mijn andere jas gestopt, vandaar dat ik hem niet kon vinden
Klopt het dat jullie nog aan de grond staan zoals PH-KCD zei?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:16 schreef Kadoe het volgende:
En nu is je vliegtuig weg?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:16 schreef Kadoe het volgende:
Hebben jullie vertraging door jou of door andere omstandigheden?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:19 schreef Kadoe het volgende:
Nee m'n paspoort/visum etc zat er ook bij xD
gelukkig had ik die jas wel ingepakt en hoefde ik die alleen maar even uit m'n koffer te halen![]()
Trouwens, er ziten leuke stewardessen op deze vlucht
Je koffers moest je toch afstaan bij de checkin? Bedoel je je handbagage?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:19 schreef Kadoe het volgende:
gelukkig had ik die jas wel ingepakt en hoefde ik die alleen maar even uit m'n koffer te halen![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:07 schreef PH-KCD het volgende:
Aeroflot kalender met naakte stewardes bij vliegtuig
Behoorlijk.quote:
Nee maar TS kan zich nu wel indentificeren voor een noodpaspoort...wat nu toch al te laat is om zijn vlucht te halen.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:18 schreef Twiitch het volgende:
[..]
Mag je met alleen een ID-kaart Rusland in dan???
Ach zo.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:20 schreef trovey het volgende:
[..]
Nee maar TS kan zich nu wel indentificeren voor een noodpaspoort...wat nu toch al te laat is om zijn vlucht te halen.
Alsof ze de hele vlucht zouden vertragen om TS.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:19 schreef 045represent het volgende:
[..]
Hebben jullie vertraging door jou of door andere omstandigheden?
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:19 schreef Kadoe het volgende:
zit je in het vliegtuig al?quote:Op maandag 13 juni 2011 23:21 schreef Kadoe het volgende:
Ze roepen hier om dat ze 'geen idee hebben waar de vertraging vandaan komt'
Ik kwam trouwens wel, ruim over tijd, als laatste het vliegtuig in..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik kan me daar iets bij voorstellen.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:24 schreef Kadoe het volgende:
Zit in het vliegtuig
Naast mijn familie die mij op dit moment helemaal zat zijn
Ik denk niet dat TS daar de kans voor krijgt omdat hij blijkbaar met zijn familie op reis is.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:27 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Russische vliegtuigen spotten, Russische vrouwen neuken en vodka zuipen. In die volgorde.
Nee hoor, juist leuk.quote:
Ik hoop het wel voor hem, anders heb je je vakantie niet goed benut!quote:Op maandag 13 juni 2011 23:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik denk niet dat TS daar de kans voor krijgt omdat hij blijkbaar met zijn familie op reis is.
en het uiterlijk heeft van de gemiddelde fokker.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:29 schreef trovey het volgende:
[..]
Ik denk niet dat TS daar de kans voor krijgt omdat hij blijkbaar met zijn familie op reis is.
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:29 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Ik hoop het wel voor hem, anders heb je je vakantie niet goed benut!
quote:Op maandag 13 juni 2011 23:29 schreef sciter het volgende:
[..]
en het uiterlijk heeft van de gemiddelde fokker.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Optimist tot in de kist
Miniem's internetvriendinnetje :P
Bij vlagen briljant, helaas is het momenteel windstil
Kek ding inderdaad! Het is een Sovjet/Oekraīns toestel, zeker niet Russisch.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:28 schreef Twiitch het volgende:
Ik geef niks om vliegtuigen maar dat Russische (of Sovjet weetikveel) giga vrachtvliegtuig vind ik wel leuk.
Gebeurt regelmatig, maar dan is hij vrijwel altijd binnen een minuut weer terug. Slecht contact met de ADS-B radar, enzo.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:42 schreef Bombvis het volgende:
Zou toch wat zijn als dat vliegtuig zometeen ineens van de radar verdwijnt
In dat geval zal ik niet nodeloos paniek gaan zaaien. En TS vliegt zo over m'n huis, ik hoor hem al aankomenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:43 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Gebeurt regelmatig, maar dan is hij vrijwel altijd binnen een minuut weer terug. Slecht contact met de ADS-B radar, enzo.
Zwaai even namens ons allen.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:44 schreef Bombvis het volgende:
[..]
In dat geval zal ik niet nodeloos paniek gaan zaaien. En TS vliegt zo over m'n huis, ik hoor hem al aankomen
Valt mee hoor, die vliegtuigen merk je op een gegeven moment niks meer van. En ik heb TS uitgezwaaidquote:
Never mind, ik woon niet in Friesland.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:46 schreef PH-KCD het volgende:
Als zijn koers niet gewijzigd word vanaf nu (denk het niet) zal die ook recht over mijn huis komen.
Das waarquote:Op maandag 13 juni 2011 23:48 schreef PH-KCD het volgende:
[..]
Never mind, ik woon niet in Friesland.
...
quote:
Hij is heel niet in Friesland geweest, wel Flevo->Overijssel->Drenthe->Groningenquote:Op maandag 13 juni 2011 23:53 schreef vergezocht het volgende:
TS vliegt straks over Friesland, maar hopen dat hij niet hoeft te landen
OK ook de piloot wil Friesland mijden dusquote:Op maandag 13 juni 2011 23:59 schreef Bombvis het volgende:
[..]
Hij is heel niet in Friesland geweest, wel Flevo->Overijssel->Drenthe->Groningen
Geef hem eens ongelijkquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:05 schreef vergezocht het volgende:
[..]
OK ook de piloot wil Friesland mijden dus
sukkelquote:Op maandag 13 juni 2011 19:39 schreef Kadoe het volgende:
Over 3 uur vertrekt mijn vliegtuig naar Moskou maar ik ben mijn paspoort en ID kaart kwijt.
Klacht lijkt me duidelijk..
Je bedoelt 'gelijk' dusquote:Op dinsdag 14 juni 2011 01:07 schreef trovey het volgende:
[..]
Geef hem eens ongelijk...hij zal daar maar in de problemen komen met al die lui die weigeren ABN te spreken.
![]()
Zou best kunnenquote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |