Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
vlc is lichterquote:Op maandag 13 juni 2011 18:55 schreef Melting het volgende:
Had je VLC 12 keer geopend? Ja, dan wil ik wel geloven dat hij niet meer werkt.
Ik snap niet dat je geen winamp neemt.
Ik heb nog nooit problemen gehad met winamp.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
hoi ben ik weer![]()
had internetproblemen
een acer aspire 3630 met een intel celeron erin ( mijn excuus = hij was gratizz)quote:
Hi there and welcome backquote:Op maandag 13 juni 2011 18:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
hoi ben ik weer![]()
had internetproblemen
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:57 schreef the-brother-of-uzunumaki het volgende:
hoi ben ik weer![]()
had internetproblemen
nog bedankt voor de cdquote:Op maandag 13 juni 2011 18:59 schreef Melting het volgende:
Ik zit nu aan de lychees.... lekker spul!
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:59 schreef Melting het volgende:
Heerlijk jaquote:Op maandag 13 juni 2011 18:59 schreef Melting het volgende:
omfg je kent de risksquote:Op maandag 13 juni 2011 19:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]die zijn
1 keer per jaar eet ik ze stiekem
ben dr allergisch veur
Mmm... balen voor je. Ik eet ze uit blik nu. Al zijn ze vers wel lekkerder.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:00 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]die zijn
1 keer per jaar eet ik ze stiekem
ben dr allergisch veur
ik krijg rode vlekken en jeuk overalquote:
echt lekker & vijgen ookquote:Op maandag 13 juni 2011 19:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Mmm... balen voor je. Ik eet ze uit blik nu. Al zijn ze vers wel lekkerder.
versquote:Op maandag 13 juni 2011 19:01 schreef Melting het volgende:
[..]
Mmm... balen voor je. Ik eet ze uit blik nu. Al zijn ze vers wel lekkerder.
Ik win toch!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:01 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
versen dan wedstrijdje pitten spugen
zullen we nooit achter komenquote:
Is goed!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zullen we nooit achter komenik eet ze niet in gezelschap.
Kunnen we wel een keer met kersen doen
Smeerkees..quote:Op maandag 13 juni 2011 19:02 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zullen we nooit achter komenik eet ze niet in gezelschap.
Kunnen we wel een keer met kersen doen
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:03 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh ik wil van de week ofzo een uurtje foute zomerhits doen![]()
word er helemaal vrolijk van
wat? dat is gewoon lolligquote:
Zomerhits, je luistert niet naar mij dus?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:04 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
wat? dat is gewoon lolligen beter dan rochels spugen
had ik toch al gezegdquote:Op maandag 13 juni 2011 19:05 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Zomerhits, je luistert niet naar mij dus?
ja en? ben aan het opruimen en uitzoeken.. dan moet ik opruim en uitzoek muziekjes hebbenquote:
Al goedquote:Op maandag 13 juni 2011 19:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja en? ben aan het opruimen en uitzoeken.. dan moet ik opruim en uitzoek muziekjes hebben
jouw bagger is niet om aan te horenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:09 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Beetje late reactieben inmiddels al aan t draaien
Dat was de muziek die ik in eerste instantie bedoelde, niet dat gejammer van de rest van de cdquote:
Nu al?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu al?![]()
Dat noem ik geen folk 2-uurtje, Jofu!
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:28 schreef Melting het volgende:
Ladies & gentle people.... ik ben er even weg van. Ik hoop straks nog even van je muziek mee te kunnen pikken, Jofu!
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:28 schreef Melting het volgende:
Ladies & gentle people.... ik ben er even weg van. Ik hoop straks nog even van je muziek mee te kunnen pikken, Jofu!
Bijna alles.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:32 schreef 129383 het volgende:
[..]
hippie -> hardcore
jij vind alles leuk zeker
OW... en raggea en zo ook niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Bijna alles.
Alleen R 'n B kan ik niet zo waarderen.
Rustgevende muziekquote:
Fluitjesmuziek is goed dus?quote:
Apocalyptica isquote:Op maandag 13 juni 2011 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fluitjesmuziek is goed dus?
Anders heb ik ook nog een Cello band.. Apocalyptica..
Schatje tochquote:Op maandag 13 juni 2011 19:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb geen zin om verder op te ruimen![]()
Het zal toch moeten, anders wordt het helemaal niet meer watquote:Op maandag 13 juni 2011 19:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb geen zin om verder op te ruimen![]()
ja kweet.. en ik kan nu niet slapen.. moet eerst mijn bed vrij makenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Het zal toch moeten, anders wordt het helemaal niet meer wat
Welke tijd? Want ik draai tot 21:00 en daarna ToT als het goed is..quote:
Even doorwerken dusquote:Op maandag 13 juni 2011 19:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja kweet.. en ik kan nu niet slapen.. moet eerst mijn bed vrij maken
Das niet handigquote:Op maandag 13 juni 2011 19:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja kweet.. en ik kan nu niet slapen.. moet eerst mijn bed vrij maken
Gewoon doen, zet je m op shufflequote:Op maandag 13 juni 2011 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb ik wel maar 1 cd van met 11 nummers..
Dat gaat altijd voorquote:
Maar ik ben er zo doorheen das wel jammer.. Ik heb nog 5 kwartier ongeveer..quote:Op maandag 13 juni 2011 19:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gewoon doen, zet je m op shuffle
omdat ik mijn sieradenbak omver had laten donderen vanmiddag in een la.. dus die la moest opruimen. en kleren waren te groot dus moest ik uitzoeken en toen dacht ik.. dan kan ik net zo goed alles doen.. ik met mijn slimme ideeenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das niet handig
Maar waarom opeens die opruim bui?
Aii.. Mjah, sterkte, geniet van je koffiequote:Op maandag 13 juni 2011 19:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat ik mijn sieradenbak omver had laten donderen vanmiddag in een la.. dus die la moest opruimen. en kleren waren te groot dus moest ik uitzoeken en toen dacht ik.. dan kan ik net zo goed alles doen.. ik met mijn slimme ideeen
Ik zeg doenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:47 schreef Rockiejj het volgende:
Hmm.. Twijfel een beetje of ik om 2200 uur even een uurtje ga draaien.
Wat vinden jullie?
Gewoon doenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:47 schreef Rockiejj het volgende:
Hmm.. Twijfel een beetje of ik om 2200 uur even een uurtje ga draaien.
Wat vinden jullie?
Okee dan.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zeg doen
je staat er zelfs al op
quote:
Foutje moet kunnenquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga ook eens een Duits Metal uurtje doen ofzo.. Rammstein, Apokalyptischen Reiter, Megaherz.. En anderen
Misschien kunnen we samen iets samenstellen.. Jij een uurtje en ik een uurtje, beiden achter elkaarquote:Op maandag 13 juni 2011 19:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Nice
Ik had ook al zo`n soortgelijk idee.
Lijkt me een puik planquote:Op maandag 13 juni 2011 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien kunnen we samen iets samenstellen.. Jij een uurtje en ik een uurtje, beiden achter elkaar
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tofu & Stiffmeisters Duitse metal Blok.
Fijne zakenquote:
quote:
Er zijn altijd wel mensen die ook lurkenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij heb ik ook heul geen luisteraars behalve Stiffler
en ik luisterquote:Op maandag 13 juni 2011 20:13 schreef Jofunu-kun het volgende:
Volgensmij heb ik ook heul geen luisteraars behalve Stiffler
Je hoeft niet te luisteren hoorquote:
Oh ja..... death metal en die herrie allemaal is ook niet echt mijn stijl.quote:
3FMquote:Op maandag 13 juni 2011 20:15 schreef Stiffler1988 het volgende:
BTW: GBTTZ nu op Ned 3.
[einde bericht]
ken ik wel, van pale light tochquote:Op maandag 13 juni 2011 20:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Je hoeft niet te luisteren hoor![]()
Er is bijna niemand die Asrai kent
Zou kunnen, heb 1 cd van ze, al heel lang..quote:Op maandag 13 juni 2011 20:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ken ik wel, van pale light toch
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:19 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Nananananan Give it up, baby give it up![]()
eigen muziek
tevens lijkt de bende hier alleen maar groter te worden
uhm alles moeten passenquote:
GBTTZ op elk gratis festival in Nederland en dan gaan mensen het op tv kijken met pinkpopquote:
Droppin' Platesquote:Op maandag 13 juni 2011 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zometeen, Droppin' Plates of Down With The Sickness..?
Droppin' Platesquote:Op maandag 13 juni 2011 20:21 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zometeen, Droppin' Plates of Down With The Sickness..?
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm alles moeten passenstapels
1- te groot
2- past
3- is lelijk
4- twijfel gevallen
*gaat op stapel 4 zitten*quote:Op maandag 13 juni 2011 20:21 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
uhm alles moeten passenstapels
1- te groot
2- past
3- is lelijk
4- twijfel gevallen
Whehe, jij dacht het te omzeilen?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:29 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Oh shit, dit nummer is alsnog van Disturbed
Alles beter dan down with the sickness dacht ik zo. Zo ook elk anders willekeurig nummer van Disturbedquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:31 schreef Stiffler1988 het volgende:
Joof, heb je ook iets van Godsmack ?
Draaienquote:
Faaaaayequote:Op maandag 13 juni 2011 20:38 schreef mr-green het volgende:
Hooe gaat het hierrrrrr?
Faye hier trouwens
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:38 schreef mr-green het volgende:
Hooe gaat het hierrrrrr?
Faye hier trouwens
Doe maar Re-alignquote:Op maandag 13 juni 2011 20:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
Awake, Bad Magick, Bad Religion, Bleeding Me, Changes, Dead and Broken, Faceless, Forgive me, Get up, Get out, Going Down, Greed, Hollow, I am, I fuckng hate you, I stand Alone, Immune, Keep Away, Living In Sin, Make me Believe, Mama, Mistakes, Moon Baby, No Rest For The Wicked, Now Or Never, One Rainy Day, Re-Align, Releasing The Demons, Serenity, Shine Down, Sick of Life, Situation, SOmeone In London, Speak, Spiral, Straight Out Of Line, Stress, Temptation, The Awakening, The Enemy, The Journey, Time Bomb, Trippin', Vampires, Voodoo en Whatever..
Dat heb ik van Godsmack..
Check!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:40 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..], en daar ?
[..]
Doe maar Re-align
Volgensmij kun je ook een halfuurtje vragen hier, bij onz kon dat liever niet..quote:Op maandag 13 juni 2011 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
maar kan ik me inschrijven voor een half uur? of is het minimaal een uur tegenwoordgi
Ik draaide net Walk op X-ray!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:46 schreef mr-green het volgende:
Alles toppie hiero, we zijn nu aan het wachten op foo fighters
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:46 schreef mr-green het volgende:
Bij deze!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
ToT er al? 10 min van tevoren melden was toch de afspraak?
Leuke film is datquote:Op maandag 13 juni 2011 20:51 schreef ToT het volgende:
Helemaal buiten adem! Ik kom keihard teruggerend van buren een eind verderop. Ff samen Van Helsing zitten kijken. Film is NET afgelopen!
Ben rond 58 klaar, Kensington is m'n laatste nummer, dan Calimero er achteraan, m'n end tunequote:Op maandag 13 juni 2011 20:51 schreef ToT het volgende:
Helemaal buiten adem! Ik kom keihard teruggerend van buren een eind verderop. Ff samen Van Helsing zitten kijken. Film is NET afgelopen!
Zekers! Nog in de bioscoop gezien met een enorm falende subwoofer daar!quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ben rond 58 klaar, Kensington is m'n laatste nummer, dan Calimero er achteraan, m'n end tune
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Zekers! Nog in de bioscoop gezien met een enorm falende subwoofer daar!Die is in de hele film maar een stuk of 5 keer een seconde aangesprongen. Vreselijk kutgeluid dus!
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Zekers! Nog in de bioscoop gezien met een enorm falende subwoofer daar!Die is in de hele film maar een stuk of 5 keer een seconde aangesprongen. Vreselijk kutgeluid dus!
Schijt kut bioscoopje uit 1894 met een scherm ter grootte van een postzegel en goedkope Yoko boxjes van 20 watt per stuk, zo ongeveer!quote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2011 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En het geluid is soms echt episch in die film!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwaai is Green ben het nu live op tv aan het kijkenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:46 schreef mr-green het volgende:
sow héquote:Op maandag 13 juni 2011 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Schijt kut bioscoopje uit 1894 met een scherm ter grootte van een postzegel en goedkope Yoko boxjes van 20 watt per stuk, zo ongeveer!
Tis Faye waar je naar moet zoekenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zwaai is Green ben het nu live op tv aan het kijken
faalquote:Op maandag 13 juni 2011 20:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zwaai is Green ben het nu live op tv aan het kijken
Als ik kon fokken en kijken tegelijk had ik geholpen, maar helaasquote:
ik kijk over het hekquote:Op maandag 13 juni 2011 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo, jij hebt ook geen kaartjes en zit ook thuis
Wat een kneiter van een hit dit!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jaa dat was het weer vriendjes en vriendinnetjes![]()
wauwquote:Op maandag 13 juni 2011 20:59 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb met deze post erbij precies 1401 keer gepost in het X-Raydio topic
Applausquote:Op maandag 13 juni 2011 20:59 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb met deze post erbij precies 1401 keer gepost in het X-Raydio topic
Van welke crew? De inplancrew bedoel je? Knetter kijkt af en toe mee.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
niemand aanwezig van de crew![]()
![]()
Knetter een dm sturenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
niemand aanwezig van de crew![]()
![]()
Fijne showquote:Op maandag 13 juni 2011 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jaa dat was het weer vriendjes en vriendinnetjes![]()
ab ik zie naatje alquote:Op maandag 13 juni 2011 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Van welke crew? De inplancrew bedoel je? Knetter kijkt af en toe mee.
kijkt meequote:Op maandag 13 juni 2011 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Van welke crew? De inplancrew bedoel je? Knetter kijkt af en toe mee.
Zeker wel. Ik vond het goed gevonden.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn Calimereo outtro wordt echt niet gewaardeerd he?
Waarom meot jij altijd overal zo neerbuigend over doen?quote:
Because he's just a cyinical bastard!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Waarom meot jij altijd overal zo neerbuigend over doen?
Jaah, ik ookquote:Op maandag 13 juni 2011 21:03 schreef Melting het volgende:
[..]
Zeker wel. Ik vond het goed gevonden.
Monique of Dominique?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:04 schreef Watertornado het volgende:
Ik hoopte meer Monique-stijl.Krijg ik Everlast.
Jammer niet gehoord, tis toch wel een van mijn favorietjes samen met die van Wickie de Vikingquote:Op maandag 13 juni 2011 21:03 schreef Jofunu-kun het volgende:
Mijn Calimereo outtro wordt echt niet gewaardeerd he?
Jaah maar dan Skihut-edit enzo, ik vinnum coolquote:Op maandag 13 juni 2011 21:05 schreef Karzai het volgende:
[..]
Jammer niet gehoord, tis toch wel een van mijn favorietjes samen met die van Wickie de Viking
ik doe anders wel een uurtje hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 21:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wtf.. hij wil niet een half uur inplannendan gaat hij ineens ergens anders staan.
Nja sint staat erop voor een uur maar doet een half uur.
Om 23.30 is er dus nog plek
Staat bij mij gewoon een half uur hoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:07 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
wtf.. hij wil niet een half uur inplannendan gaat hij ineens ergens anders staan.
Nja sint staat erop voor een uur maar doet een half uur.
Om 23.30 is er dus nog plek
ook goedquote:Op maandag 13 juni 2011 21:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Sint je staat erop tot half 12
* Knetter gaat verder met haar dingen doen
viel mij al op dat je hier veel meer posttequote:Op maandag 13 juni 2011 21:11 schreef ValHallen het volgende:
Wat wel weird is aan mijn piles statistieken is dat als ik zo doorga mijn aantal posts bij ONZ radio heb ingehaald binnen 2 weken
Ik dacht dat ik daar veel meer postte maargoed.
Het verschil tussen je mic en de muziek is echt gigantisch gewoon!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]Nee....hij staat echt op z'n max!
Ik kan hem wel dichter bij m'n smoel zetten!
je bent wel erg aanwezig de laatste tijdquote:Op maandag 13 juni 2011 21:11 schreef ValHallen het volgende:
Wat wel weird is aan mijn piles statistieken is dat als ik zo doorga mijn aantal posts bij ONZ radio heb ingehaald binnen 2 weken
Ik dacht dat ik daar veel meer postte maargoed.
Kutzooi.....maar volgens mij had men daar eerder toch geen last van?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het verschil tussen je mic en de muziek is echt gigantisch gewoon!
Eerder was dat niet volgensmij nee..quote:Op maandag 13 juni 2011 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Kutzooi.....maar volgens mij had men daar eerder toch geen last van?
Ik ga wel weer wat andere stijl draaien!quote:
Dat kan ik zeker waarderenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je bent wel erg aanwezig de laatste tijd
trouwns, misschien vind jij het ook wel leuk, ipv de meest obscure de meest kansloze muziek die i kan vinden. denk richting doc john enzo, vanavond
Heeft denk ik te maken met het idee dat ik hier echt bij de 'founding' fathers hoor als je snapt wat ik bedoel. Iets nieuws meemaken is altijd opwindendquote:Op maandag 13 juni 2011 21:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
viel mij al op dat je hier veel meer postte
Ik waardeer het sowieso welquote:Op maandag 13 juni 2011 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga wel weer wat andere stijl draaien!Volgens mij zijn er wel meer die rock niet kunnen waarderen op het moment.
Ken je "worst band ever" al? Hebben verscrikkelijke covers van Queen en Pink Floyd gemaaktquote:Op maandag 13 juni 2011 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nog tips voor kansloze rappers/zangers zoals doc john, donn-e, MC martin enzo zijn welkom
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet op gelet![]()
Was even m'n wasgoed in de kast stoppen
die hebben zichzelf bewust de worst band ever genoemdquote:Op maandag 13 juni 2011 21:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ken je "worst band ever" al? Hebben verscrikkelijke covers van Queen en Pink Floyd gemaakt
Tjah, ik heb geen mama-saurus die dat voor me doet hierquote:
Wazige kutzooi.....quote:Op maandag 13 juni 2011 21:20 schreef Jofunu-kun het volgende:
Tis wel iets beter, maar veel scheelt het niet..
Nou nee, die kwamen op joetoep terecht waarin ze de worst band ever werden genoemdquote:Op maandag 13 juni 2011 21:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die hebben zichzelf bewust de worst band ever genoemd?
ten opzichte van de muziek ben je nog wat zacht, maar het was wel beter dan daarnetquote:Op maandag 13 juni 2011 21:20 schreef ToT het volgende:
[..]
Wazige kutzooi.....
Ik denk dat als ik VDJ opniuew opstart, dat het wel weer een stuk beter zal zijn.
hahahaquote:Op maandag 13 juni 2011 21:21 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Nou nee, die kwamen op joetoep terecht waarin ze de worst band ever werden genoemd
Maar ze werden bekend en besloten nog een nummer te coveren, alles voor de fans:
Ah crap, en ik had net juist een leuk verhaal zitten lullen!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:22 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
ten opzichte van de muziek ben je nog wat zacht, maar het was wel beter dan daarnetIk kon nu verstaan wat je zei..
Zanger Bob - Vleeskroketquote:Op maandag 13 juni 2011 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hahaha
ik maak nog wel een algemene slechte muziek show, nu is het voornamelijk voor slechte nederlanders
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:23 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb eigenlijk weinig problemen met het volume van je mic hoor.
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:23 schreef Watertornado het volgende:
Ik heb eigenlijk weinig problemen met het volume van je mic hoor.
Wanneer ga je die draaien?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hahaha
ik maak nog wel een algemene slechte muziek show, nu is het voornamelijk voor slechte nederlanders
JAAAh BAM m'n speakers stuk!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:22 schreef ToT het volgende:
[..]
Ah crap, en ik had net juist een leuk verhaal zitten lullen!
I was trying to keep it that way..quote:Op maandag 13 juni 2011 21:26 schreef ValHallen het volgende:
Anders heb ik dit in geen maanden meer gehoord
Helaas!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:27 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
I was trying to keep it that way..
Snowblind whut?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw snowblind ook al. Of wat was het?
Paranoid?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:29 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Jouw snowblind ook al. Of wat was het?
quote:
Was quizje.. Ik vertaalde lyrics en jij had m wel heel snel goed..quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:32 schreef Watertornado het volgende:
[..]
Had ik jou al verteld dat ik het hele album heb?
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
VLC zegt dat je Benny Benassi draait..
Klik eens op opnieuw verbinden, want ik zie het wel gewoon staan.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
VLC zegt dat je Benny Benassi draait..
quote:
Kijk eens wat een fans.quote:
Zekers!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:34 schreef Jofunu-kun het volgende:
Oh, nu Soeur Plus toch wel
Dit nummer is best blij..
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:34 schreef Watertornado het volgende:
[..]
[..]
Kijk eens wat een fans.
Opzich past Nyanyanyanyanyanyanyanyanyanyanyanyah! hier best goed bij hè?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |