ook goedquote:Op maandag 13 juni 2011 21:09 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Sint je staat erop tot half 12
* Knetter gaat verder met haar dingen doen
viel mij al op dat je hier veel meer posttequote:Op maandag 13 juni 2011 21:11 schreef ValHallen het volgende:
Wat wel weird is aan mijn piles statistieken is dat als ik zo doorga mijn aantal posts bij ONZ radio heb ingehaald binnen 2 weken
Ik dacht dat ik daar veel meer postte maargoed.
Het verschil tussen je mic en de muziek is echt gigantisch gewoon!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:11 schreef ToT het volgende:
[..]Nee....hij staat echt op z'n max!
Ik kan hem wel dichter bij m'n smoel zetten!
je bent wel erg aanwezig de laatste tijdquote:Op maandag 13 juni 2011 21:11 schreef ValHallen het volgende:
Wat wel weird is aan mijn piles statistieken is dat als ik zo doorga mijn aantal posts bij ONZ radio heb ingehaald binnen 2 weken
Ik dacht dat ik daar veel meer postte maargoed.
Kutzooi.....maar volgens mij had men daar eerder toch geen last van?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:12 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Het verschil tussen je mic en de muziek is echt gigantisch gewoon!
Eerder was dat niet volgensmij nee..quote:Op maandag 13 juni 2011 21:12 schreef ToT het volgende:
[..]
Kutzooi.....maar volgens mij had men daar eerder toch geen last van?
Ik ga wel weer wat andere stijl draaien!quote:
Dat kan ik zeker waarderenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je bent wel erg aanwezig de laatste tijd
trouwns, misschien vind jij het ook wel leuk, ipv de meest obscure de meest kansloze muziek die i kan vinden. denk richting doc john enzo, vanavond
Heeft denk ik te maken met het idee dat ik hier echt bij de 'founding' fathers hoor als je snapt wat ik bedoel. Iets nieuws meemaken is altijd opwindendquote:Op maandag 13 juni 2011 21:12 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
viel mij al op dat je hier veel meer postte
Ik waardeer het sowieso welquote:Op maandag 13 juni 2011 21:13 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik ga wel weer wat andere stijl draaien!Volgens mij zijn er wel meer die rock niet kunnen waarderen op het moment.
Ken je "worst band ever" al? Hebben verscrikkelijke covers van Queen en Pink Floyd gemaaktquote:Op maandag 13 juni 2011 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Nog tips voor kansloze rappers/zangers zoals doc john, donn-e, MC martin enzo zijn welkom
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:18 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Niet op gelet![]()
Was even m'n wasgoed in de kast stoppen
die hebben zichzelf bewust de worst band ever genoemdquote:Op maandag 13 juni 2011 21:18 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ken je "worst band ever" al? Hebben verscrikkelijke covers van Queen en Pink Floyd gemaakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |