Volgensmij kun je ook een halfuurtje vragen hier, bij onz kon dat liever niet..quote:Op maandag 13 juni 2011 20:44 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
maar kan ik me inschrijven voor een half uur? of is het minimaal een uur tegenwoordgi
Ik draaide net Walk op X-ray!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:46 schreef mr-green het volgende:
Alles toppie hiero, we zijn nu aan het wachten op foo fighters
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:46 schreef mr-green het volgende:
Bij deze!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:50 schreef Jofunu-kun het volgende:
ToT er al? 10 min van tevoren melden was toch de afspraak?
Leuke film is datquote:Op maandag 13 juni 2011 20:51 schreef ToT het volgende:
Helemaal buiten adem! Ik kom keihard teruggerend van buren een eind verderop. Ff samen Van Helsing zitten kijken. Film is NET afgelopen!
Ben rond 58 klaar, Kensington is m'n laatste nummer, dan Calimero er achteraan, m'n end tunequote:Op maandag 13 juni 2011 20:51 schreef ToT het volgende:
Helemaal buiten adem! Ik kom keihard teruggerend van buren een eind verderop. Ff samen Van Helsing zitten kijken. Film is NET afgelopen!
Zekers! Nog in de bioscoop gezien met een enorm falende subwoofer daar!quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:53 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ben rond 58 klaar, Kensington is m'n laatste nummer, dan Calimero er achteraan, m'n end tune
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Zekers! Nog in de bioscoop gezien met een enorm falende subwoofer daar!Die is in de hele film maar een stuk of 5 keer een seconde aangesprongen. Vreselijk kutgeluid dus!
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:53 schreef ToT het volgende:
[..]
Zekers! Nog in de bioscoop gezien met een enorm falende subwoofer daar!Die is in de hele film maar een stuk of 5 keer een seconde aangesprongen. Vreselijk kutgeluid dus!
Schijt kut bioscoopje uit 1894 met een scherm ter grootte van een postzegel en goedkope Yoko boxjes van 20 watt per stuk, zo ongeveer!quote:
Ja inderdaadquote:Op maandag 13 juni 2011 20:54 schreef ToT het volgende:
[..]
En het geluid is soms echt episch in die film!
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Zwaai is Green ben het nu live op tv aan het kijkenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:46 schreef mr-green het volgende:
sow héquote:Op maandag 13 juni 2011 20:56 schreef ToT het volgende:
[..]
Schijt kut bioscoopje uit 1894 met een scherm ter grootte van een postzegel en goedkope Yoko boxjes van 20 watt per stuk, zo ongeveer!
Tis Faye waar je naar moet zoekenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zwaai is Green ben het nu live op tv aan het kijken
faalquote:Op maandag 13 juni 2011 20:56 schreef Karzai het volgende:
[..]
Zwaai is Green ben het nu live op tv aan het kijken
Als ik kon fokken en kijken tegelijk had ik geholpen, maar helaasquote:
ik kijk over het hekquote:Op maandag 13 juni 2011 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo, jij hebt ook geen kaartjes en zit ook thuis
Wat een kneiter van een hit dit!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jaa dat was het weer vriendjes en vriendinnetjes![]()
wauwquote:Op maandag 13 juni 2011 20:59 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb met deze post erbij precies 1401 keer gepost in het X-Raydio topic
Applausquote:Op maandag 13 juni 2011 20:59 schreef ValHallen het volgende:
Ik heb met deze post erbij precies 1401 keer gepost in het X-Raydio topic
Van welke crew? De inplancrew bedoel je? Knetter kijkt af en toe mee.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
niemand aanwezig van de crew![]()
![]()
Knetter een dm sturenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:00 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
niemand aanwezig van de crew![]()
![]()
Fijne showquote:Op maandag 13 juni 2011 20:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Jaa dat was het weer vriendjes en vriendinnetjes![]()
ab ik zie naatje alquote:Op maandag 13 juni 2011 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Van welke crew? De inplancrew bedoel je? Knetter kijkt af en toe mee.
kijkt meequote:Op maandag 13 juni 2011 21:00 schreef Melting het volgende:
[..]
Van welke crew? De inplancrew bedoel je? Knetter kijkt af en toe mee.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |