Dat was de muziek die ik in eerste instantie bedoelde, niet dat gejammer van de rest van de cdquote:
Nu al?quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:21 schreef Melting het volgende:
[..]
Nu al?![]()
Dat noem ik geen folk 2-uurtje, Jofu!
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:28 schreef Melting het volgende:
Ladies & gentle people.... ik ben er even weg van. Ik hoop straks nog even van je muziek mee te kunnen pikken, Jofu!
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:28 schreef Melting het volgende:
Ladies & gentle people.... ik ben er even weg van. Ik hoop straks nog even van je muziek mee te kunnen pikken, Jofu!
Bijna alles.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:32 schreef 129383 het volgende:
[..]
hippie -> hardcore
jij vind alles leuk zeker
OW... en raggea en zo ook niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:33 schreef Melting het volgende:
[..]
Bijna alles.
Alleen R 'n B kan ik niet zo waarderen.
Rustgevende muziekquote:
Fluitjesmuziek is goed dus?quote:
Apocalyptica isquote:Op maandag 13 juni 2011 19:40 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Fluitjesmuziek is goed dus?
Anders heb ik ook nog een Cello band.. Apocalyptica..
Schatje tochquote:Op maandag 13 juni 2011 19:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb geen zin om verder op te ruimen![]()
Het zal toch moeten, anders wordt het helemaal niet meer watquote:Op maandag 13 juni 2011 19:42 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
ik heb geen zin om verder op te ruimen![]()
ja kweet.. en ik kan nu niet slapen.. moet eerst mijn bed vrij makenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:43 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Het zal toch moeten, anders wordt het helemaal niet meer wat
Welke tijd? Want ik draai tot 21:00 en daarna ToT als het goed is..quote:
Even doorwerken dusquote:Op maandag 13 juni 2011 19:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja kweet.. en ik kan nu niet slapen.. moet eerst mijn bed vrij maken
Das niet handigquote:Op maandag 13 juni 2011 19:44 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja kweet.. en ik kan nu niet slapen.. moet eerst mijn bed vrij maken
Gewoon doen, zet je m op shufflequote:Op maandag 13 juni 2011 19:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Heb ik wel maar 1 cd van met 11 nummers..
Dat gaat altijd voorquote:
Maar ik ben er zo doorheen das wel jammer.. Ik heb nog 5 kwartier ongeveer..quote:Op maandag 13 juni 2011 19:46 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Gewoon doen, zet je m op shuffle
omdat ik mijn sieradenbak omver had laten donderen vanmiddag in een la.. dus die la moest opruimen. en kleren waren te groot dus moest ik uitzoeken en toen dacht ik.. dan kan ik net zo goed alles doen.. ik met mijn slimme ideeenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:46 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Das niet handig
Maar waarom opeens die opruim bui?
Aii.. Mjah, sterkte, geniet van je koffiequote:Op maandag 13 juni 2011 19:47 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
omdat ik mijn sieradenbak omver had laten donderen vanmiddag in een la.. dus die la moest opruimen. en kleren waren te groot dus moest ik uitzoeken en toen dacht ik.. dan kan ik net zo goed alles doen.. ik met mijn slimme ideeen
Ik zeg doenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:47 schreef Rockiejj het volgende:
Hmm.. Twijfel een beetje of ik om 2200 uur even een uurtje ga draaien.
Wat vinden jullie?
Gewoon doenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:47 schreef Rockiejj het volgende:
Hmm.. Twijfel een beetje of ik om 2200 uur even een uurtje ga draaien.
Wat vinden jullie?
Okee dan.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:48 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik zeg doen
je staat er zelfs al op
quote:
Foutje moet kunnenquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:58 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga ook eens een Duits Metal uurtje doen ofzo.. Rammstein, Apokalyptischen Reiter, Megaherz.. En anderen
Misschien kunnen we samen iets samenstellen.. Jij een uurtje en ik een uurtje, beiden achter elkaarquote:Op maandag 13 juni 2011 19:59 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]Nice
Ik had ook al zo`n soortgelijk idee.
Lijkt me een puik planquote:Op maandag 13 juni 2011 20:00 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Misschien kunnen we samen iets samenstellen.. Jij een uurtje en ik een uurtje, beiden achter elkaar
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |