Ik denk eerder dat ze die uitnodiging voor de bbq op dat grote schip te danken heeft aan het feit dat ze in gezelschap was van een filmmakerquote:Op donderdag 16 juni 2011 19:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:
[..]
Het enige goede is dat ze zich erbij de jetset steeds weer tussen weet de wurmen, iedere keer weer krijgt ze het voor elkaar dat haar allerlei gunsten worden verleend.. Ondanks haar nukkige gedrag.
Het kan best zijn dat de camera ergens is vastgemaakt. Vast staat dat er een cameraman aan boord was tijdens de intocht op Sint-Maarten. Ik denk dat we toch iets van een film of documentaire krijgen, misschien een boek met DVD.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:43 schreef Disana het volgende:
[..]
Hmm, het lijkt er niet op dat ze de camera zelf vasthoudt. De eerste keer dat ik het zag, dacht ik dat er iemand stond te filmen. Nu denk ik dat de camera ergens aan vast zit en zij hem af en toe en zwiep geeft.
Ik snap verder niet goed waarom de filmmaker ook sponsor is? Laura heeft toch alleen maar belang bij een gratis documentaire? Maar het zou wel verklaren waarom we verder geen beelden zien en alleen maar slechte foto's.
We krijgen iig 2 films en minstens nog 1 boekquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Het kan best zijn dat de camera ergens is vastgemaakt. Vast staat dat er een cameraman aan boord was tijdens de intocht op Sint-Maarten. Ik denk dat we toch iets van een film of documentaire krijgen, misschien een boek met DVD.
Ik ben daar best benieuwd naar. Als je alleen op haar blog af moet gaan, legt ze wat speed-bezoekjes af aan mooie plekken en barbecuet en feest ze verder heel veel. Dus ik wil wel zien wat een filmmaker daarvan kan makenquote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:31 schreef BabeWatcher het volgende:
Het kan best zijn dat de camera ergens is vastgemaakt. Vast staat dat er een cameraman aan boord was tijdens de intocht op Sint-Maarten. Ik denk dat we toch iets van een film of documentaire krijgen, misschien een boek met DVD.
quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:35 schreef Disana het volgende:
Wat is dit nu weer voor lariekoek:
"Hey Laura, Proficiat met je 300ste dag van je avontuur! Wat heerlijk lijkt me het om niet gevangen te zijn in je Job, je hypotheek en al die anderde verplichtingen."
Denkt die man dat de geldbronnen van Laura eeuwigdurend zijn?
Mja, Laura had daar ook vréselijk onder te lijden.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:40 schreef BabeWatcher het volgende:
Toch begrijp ik deze post wel. Heerlijk toch, om er twee jaar helemaal uit te zijn? Laat de mensen hier lekker de tering krijgen met dat bruine kabinet.
Je trekt het moeilijk he?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:35 schreef Disana het volgende:
Wat is dit nu weer voor lariekoek:
"Hey Laura, Proficiat met je 300ste dag van je avontuur! Wat heerlijk lijkt me het om niet gevangen te zijn in je Job, je hypotheek en al die anderde verplichtingen."
Denkt die man dat de geldbronnen van Laura eeuwigdurend zijn?
Nou krijgen doen we hem vast niet, zullen hem echt moeten kopen!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:31 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
En ik denk dat dat er steeds meer gaan worden. Wat ze dan uiteindelijk helemaal aan zich zelf heeft te danken!quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:31 schreef Disana het volgende:
Niet zo lovend:
"Zeilmeisje Laura Dekker feest vrolijk verder!
DEN OSSE- Wat gaat de tijd snel. Niet zo lang geleden stak het verwende zeilkind Laura Dekker uit Den Osse de Oceaan over en dachten velen: Ze is eindelijk bezig met wat ze zo graag wil doen: De wereld rond zeilen! Maar inmiddels is ze alweer een paar dagen aan het lanterfanten en aan het ronscheuren met een wrakauto (levensgevaarlijk!) op Tahiti.
Daar is ze ook een gestrande zeiler tegengekomen die hard moet werken voor zijn geld om zijn droom waar te maken. Nee, dankzij de huilie huilie van onze kleine Dekker hoeft het zeilkind wat werken betreft geen vinger uit te steken. Het bedelgeld helpt haar de wereld rond. Als ze een beetje is uitgefeest zeilt minidekker als het haar uitkomt met Guppy in een periode tussen vandaag (zondag) en dinsdag naar Moorea. Ondertussen maakt ze zich druk om de immigratiedienst die dingen van haar willen weten. Weten ze dan niet wie ze is??? Hare majesteit van de Nederlandse wateren en ver daarbuiten…ons eigen zeilkind Laura Dekker!"
http://zeeland.blog.nl/ni(...)eest-vrolijke-verder
Er zijn dus meer mensen die dit als niet meer dan een vakantie zien.
Ik weet niet in hoeverre je het het kind zelf kunt verwijten. Elk kind probeert dingen voor elkaar te krijgen, er zijn alleen weinig zotte ouders zoals pa Dekker.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:01 schreef spuitje het volgende:
En ik denk dat dat er steeds meer gaan worden. Wat ze dan uiteindelijk helemaal aan zich zelf heeft te danken!
Twee jaar samenvatten in een ongeveer 80 minuten durende documentaire moet toch wel wat spannende beelden op kunnen leveren?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:37 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik ben daar best benieuwd naar. Als je alleen op haar blog af moet gaan, legt ze wat speed-bezoekjes af aan mooie plekken en barbecuet en feest ze verder heel veel. Dus ik wil wel zien wat een filmmaker daarvan kan maken
Als je 15 bent en zo slim en verstandig als oma zegt dat ze is zou je toch denken dat ze wel het benul heeft dat ze beter niet kan vertellen dat ze de motor gebruikt? En vertellen dat je als 15 jarige op feestjes alcohol gebruikt is ook niet echt handig lijkt me. Maar ach, sommigen vinden het sportief dat ze weinig alcohol gebruikt.......quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:11 schreef Disana het volgende:
[..]
Ik weet niet in hoeverre je het het kind zelf kunt verwijten. Elk kind probeert dingen voor elkaar te krijgen, er zijn alleen weinig zotte ouders zoals pa Dekker.
Stelletje azijndrinkers. Die blijf je altijd houden, mensen die alles negatief benaderen.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 18:31 schreef Disana het volgende:
Niet zo lovend:
[..]
Er zijn dus meer mensen die dit als niet meer dan een vakantie zien.
Kennelijk vindt de familie Dekker het doodnormaal de motor in te zetten op een zeilreis, want haar webmaster (vader?) heeft het immers gewoon in haar blog laten staan.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 19:23 schreef spuitje het volgende:
Als je 15 bent en zo slim en verstandig als oma zegt dat ze is zou je toch denken dat ze wel het benul heeft dat ze beter niet kan vertellen dat ze de motor gebruikt? En vertellen dat je als 15 jarige op feestjes alcohol gebruikt is ook niet echt handig lijkt me. Maar ach, sommigen vinden het sportief dat ze weinig alcohol gebruikt.......
Op een recreatieve zeilreis is het ook doodnormaal om bij windstilte op de motor te varen. Bij een recordpoging of welk ander wedstrijdverband van zeilen, is dat echter niet toegestaan. Dat is nu net één van die (vele) verschillen, waarin recreatief bootje-varen zich onderscheidt van een sportieve uitdaging.quote:Op vrijdag 17 juni 2011 20:03 schreef Disana het volgende:
[..]
Kennelijk vindt de familie Dekker het doodnormaal de motor in te zetten op een zeilreis, want haar webmaster (vader?) heeft het immers gewoon in haar blog laten staan.
En eveneens kennelijk vindt oma Dekker het doodnormaal om de hele wereld te vertellen dat kleindochter zoop als een lier.
Dan krijg je volgens mij een kind dat niet snapt dat de buitenwereld er wel eens andere opvattingen op na zou kunnen houden.
Ja dat eerste was me wel duidelijk hoor, ik had 'record' voor 'zeilreis' moeten zetten. Maar dat begreep je vast welquote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:06 schreef Banjerkanjer het volgende:
Op een recreatieve zeilreis is het ook doodnormaal om bij windstilte op de motor te varen. Bij een recordpoging of welk ander wedstrijdverband van zeilen, is dat echter niet toegestaan. Dat is nu net één van die (vele) verschillen, waarin recreatief bootje-varen zich onderscheidt van een sportieve uitdaging.
Je zou toch denken dat met al dat gereis, de familie Dekker beslist niet wereldvreemd zou zijn. Toch is dat laatste nu juist de indruk die ze steeds weer weten te wekken.
Heeft iemand een pic van Babs?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 21:16 schreef Disana het volgende:
[..]
Ja dat eerste was me wel duidelijk hoor, ik had 'record' voor 'zeilreis' moeten zetten. Maar dat begreep je vast wel
Misschien zijn ze wel een beetje autistisch. Of misschien was ma Dekker de enige met werkelijkheidszin.
Oh zeker! Alleen tov je sponsors heb je ook verplichtingen..Dus ze is niet zo vrij als je zou denken. Tenslotte kan zij ook niet van de wind leven.. Hooguit zich ermee verplaatsen op zeequote:Op vrijdag 17 juni 2011 17:40 schreef BabeWatcher het volgende:
[..]
Toch begrijp ik deze post wel. Heerlijk toch, om er twee jaar helemaal uit te zijn? Laat de mensen hier lekker de tering krijgen met dat bruine kabinet.
Er komt een dag dat dit eens fout moet gaan:quote:Ondanks dat er constant weinig tot geen wind is kreeg ik weer vertrek kriebels, en ben ik toch maar weer eens verder gegaan richting de leeward islands. Helaas dus op de motor..
http://www.lauradekker.nl/Basis.aspx?Tid=2&Lid=12&Lit=VIEWquote:Nu het zo rustig is zou ik prima kunnen slapen, maar dat ging deze keer dus niet op.. Het radar alarm ging iedere keer weer af omdat er schepen dicht in de buurt zitten, waarop ik vervolgens maar buiten gebleven ben..
Vanwaar ineens die haast vraag ik me af. Ze heeft nog ruim een jaar om haar rondje vol te maken, dan kun je toch wel een paar dagen op wind wachten?quote:Op vrijdag 17 juni 2011 22:27 schreef Banjerkanjer het volgende:
Ze is weer op de motor aan het tuffen. Als je het toch al steeds hebt gedaan, is er ook geen enkele reden meer om dat nog proberen te verbloemen:
[..]
Er komt een dag dat dit eens fout moet gaan:
[..]http://www.lauradekker.nl/Basis.aspx?Tid=2&Lid=12&Lit=VIEW
Misschien omdat anderen daar heen gaan, en ze met hen meevaart? Dat deed ze eerder ook al immers, waarbij ze dezelfde route ging varen als de Stad Amsterdam en alle andere nieuwe vrienden voor even.quote:Op zaterdag 18 juni 2011 10:40 schreef spuitje het volgende:
[..]
Vanwaar ineens die haast vraag ik me af. Ze heeft nog ruim een jaar om haar rondje vol te maken, dan kun je toch wel een paar dagen op wind wachten?
Bovendien zijn de plannen plotseling gewijzigd en vaart ze nu naar Bora Bora.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |