abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98241033
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 05:14 schreef spuitje het volgende:

[..]

Vooruit, US dollars dan, maar het blijft een hoop geld!
Zoveel geld zou ik uitgeven om een boot aan te schaffen.. -O-
pi_98241068
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:49 schreef spuitje het volgende:
Uit haar laatste weblog.

[..]

Ze heeft geen bierflesjes op het dek stukgegooid en lopen gillen? :P
pi_98241136
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 10:49 schreef spuitje het volgende:
Uit haar laatste weblog.

[..]

...en 's nachts ga ik met andere jongens en meisjes drinken en rottigheid uithalen.

(December 2009)

Riek Dekker, Zeilmeisje Laura Dekker Mjin verhaal, site 74
pi_98241165
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:05 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Ze heeft geen bierflesjes op het dek stukgegooid en lopen gillen? :P
_O-
pi_98241223
Ze zouden de ouders van dit kind in de bak moeten flikkeren.
Another day in paradise, surrounded by bloodsuckers and parasites.
pi_98243663
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 11:04 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Zoveel geld zou ik uitgeven om een boot aan te schaffen.. -O-
Dat wordt dan denk een bootje. En zonder personeel natuurlijk. :)
pi_98244206
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:14 schreef spuitje het volgende:

[..]

Dat wordt dan denk een bootje. En zonder personeel natuurlijk. :)
tja.. als ik al kapitaalkrachtig zou zijn, zou ik het aan iets anders uitgeven..
pi_98245074
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:31 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

tja.. als ik al kapitaalkrachtig zou zijn, zou ik het aan iets anders uitgeven..
Ik heb altijd het idee dat mensen die een dergelijk jacht kunnen betalen weinig op zee zijn maar vooral in mondaine havenplaatsen te vinden zijn.
pi_98248698
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 12:57 schreef spuitje het volgende:

[..]

Ik heb altijd het idee dat mensen die een dergelijk jacht kunnen betalen weinig op zee zijn maar vooral in mondaine havenplaatsen te vinden zijn.
Daar zeg je wat.. Voordeel is wel dat je niet veel van de zeevaart of hoeft te weten. Daar heb je je kapitein en personeel voor..
Ik denk dat zo iemand het vooral heeft voor zijn netwerk :P
pi_98249459
Ik zit me trouwens af en toe een bult te lachen om berichten in haar gastenboek.
Zo sportief dat ze weinig alcohol drinkt!!
Het mormel is 15, die hoort aan de ranja te zitten! :)
pi_98250535
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 14:54 schreef spuitje het volgende:
Ik zit me trouwens af en toe een bult te lachen om berichten in haar gastenboek.
Zo sportief dat ze weinig alcohol drinkt!!
Het mormel is 15, die hoort aan de ranja te zitten! :)
Zo kun je alles wel goed praten _O-
pi_98251258
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 15:18 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

[..]

Zo kun je alles wel goed praten _O-
Maar dat doen veel van de mensen die in haar gastenboek schrijven dus ook. Het is allemaal geweldig wat Laura doet! Zo fantastisch!
Ik gun dat kind af en toe best een pleziertje. Maar als ik de laatste tijd haar weblog lees lijkt het er toch verdacht veel op dat haar leven alleen nog maar uit pleziertjes bestaat! Een feestje hier, een BBQ daar. En o ja, ook af en toe nog een stukje zeilen.
pi_98251554
Toch wel handig, al die tips and tricks :Y

De vakantie staat voor de deur, ik heb maar vast een rugtasje gekocht voor mijn kleindochter. Papa en mama hebben haar vast uitgeschreven uit het bevolkingsregister, anders worden ze straks nog op het matje geroepen bij zo'n oervervelende leerplichtambtenaar wegens zoiets banaals als luxe-verzuim. Die mensen snappen echt niet dat dit om een geweldige leerervaring gaat, zulke dingen die zij nu gaat leren, leer je echt niet in groep 3! Ze zal een enorme voorsprong hebben op iedereen bij haar terugkomst over een paar jaartjes, en een succesvolle carriere is nu al gegarandeerd. Wij hebben hoge verwachtingen van een geweldige trip voor haar! Je kunt niet jong genoeg zijn om zoveel mogelijk te leren van de wereld.

† In Memoriam † donderdag 16 juni 2011 @ 16:17:06 #89
137949 Disana
pi_98253342
Maar serieus, het is toch te triest voor woorden dat een grietje van school wordt gehaald zodat het zich kan laten fêteren door de varende jetset? Wat voor goeds leert zo'n kind daarvan?
pi_98253680
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:17 schreef Disana het volgende:
Maar serieus, het is toch te triest voor woorden dat een grietje van school wordt gehaald zodat het zich kan laten fêteren door de varende jetset? Wat voor goeds leert zo'n kind daarvan?
Stel de vraag aan 1 van haar fans en je zult ongetwijfeld 1 of meerdere van de volgende antwoorden krijgen:

- ze bouwt een netwerk op wat haar in haar latere leven goed van pas kan komen
- ze doet enorm veel mensenkennis op
- ze leert veel over de flora en fauna in diverse gebieden
- ze leert veel over aardrijkskunde
- ze leert vreemde talen spreken
En niet te vergeten: als ze straks haar rondje heeft afgemaakt kan ze zonder meer een goedbetaalde baan krijgen bij een zeilschool waar ook ter wereld! En dat alleen omdat ze Laura Dekker heet!
Oftewel: eigenlijk moeten we als ouders allemaal onze kinderen op 14 jarige leeftijd de wijde wereld inschoppen!

[ Bericht 9% gewijzigd door spuitje op 16-06-2011 17:27:45 ]
pi_98258472
Waarom wachten tot kinderen 14 jaar zijn? waarom niet net als (heel ) vroeger, toen kinderen meteen van school werden gehaald zodra ze konden lezen en schrijven. Ik stel voor het voortgezet onderwijs meteen helemaal af te schaffen. Stel je voor hoeveel l miljarden je dan bespaart. In groep 8 doen ze net als nu een Cito toest.

* Heb jij aanleg voor de zee, dan trappen we je van school richting een zeilschip of vrachtvaarder, en je zorgt maar dat je je daar verder ontwikkelt.

*Heb je aanleg voor techniek, dan trappen we je van school richting een technisch bedrijf en zorg je maar dat je daar iets leert.

Iederen heeft er baat bij zich zo snel mogelijk te ontwikkelen, zie het grote voorbeeld Lara Derrek, want op schoolieren ze toch niets behalve hoe bekrompen te zijn en in een hokje te worden gestopt en niets van de wereld te zien. We doen het weer zoals het vroeger ging (nu een eeuw geleden) daar is toch niemand minder van geworden?
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2011 @ 19:16:16 #92
137949 Disana
pi_98261338
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:23 schreef spuitje het volgende:

[..]

Stel de vraag aan 1 van haar fans en je zult ongetwijfeld 1 of meerdere van de volgende antwoorden krijgen:

- ze bouwt een netwerk op wat haar in haar latere leven goed van pas kan komen
- ze doet enorm veel mensenkennis op
- ze leert veel over de flora en fauna in diverse gebieden
- ze leert veel over aardrijkskunde
- ze leert vreemde talen spreken
En niet te vergeten: als ze straks haar rondje heeft afgemaakt kan ze zonder meer een goedbetaalde baan krijgen bij een zeilschool waar ook ter wereld! En dat alleen omdat ze Laura Dekker heet!
Oftewel: eigenlijk moeten we als ouders allemaal onze kinderen op 14 jarige leeftijd de wijde wereld inschoppen!
Ik zou er bijna punt voor punt op in gaan :D Maar even over dat netwerk, ik denk niet dat ze daar over een paar jaar nog veel aan heeft als ze zich niet meer in leeftijd onderscheidt van willekeurig welke andere zeiler, en dan ook nog eens zonder fatsoenlijke opleiding door het leven gaat.
  donderdag 16 juni 2011 @ 19:26:47 #93
344056 Smulbaard
Smikkelen en smullen
pi_98261801
quote:
Ze heeft een mannenkaak. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
warning: spikes ahead!!
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2011 @ 19:44:11 #94
137949 Disana
pi_98262671
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:26 schreef Smulbaard het volgende:

[..]

Ze heeft een mannenkaak. :')
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik zou de kin nog wat kleiner/korter maken :D
  donderdag 16 juni 2011 @ 19:48:10 #95
344056 Smulbaard
Smikkelen en smullen
pi_98262857
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:44 schreef Disana het volgende:

[..]

Ik zou de kin nog wat kleiner/korter maken :D
Gaat buiten het budget vallen zo want die reis is al duur zat.
Ik presenteer mijn meesterwerk.
SPOILER
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2011 @ 19:51:43 #96
137949 Disana
pi_98263035
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:48 schreef Smulbaard het volgende:

Gaat buiten het budget vallen zo want die reis is al duur zat.
Ik presenteer mijn meesterwerk.
SPOILER
Daar had je toch op z'n minst nog even een mondje op kunnen tekenen. Maar verder is het wel handig tegen de wind zodat haar 'rode' kapsel in vorm blijft.
pi_98263046
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 16:17 schreef Disana het volgende:
Het enige goede is dat ze zich erbij de jetset steeds weer tussen weet de wurmen, iedere keer weer krijgt ze het voor elkaar dat haar allerlei gunsten worden verleend.. Ondanks haar nukkige gedrag.
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2011 @ 19:54:58 #98
137949 Disana
pi_98263200
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:51 schreef Enneacanthus_Obesus het volgende:

Het enige goede is dat ze zich erbij de jetset steeds weer tussen weet de wurmen, iedere keer weer krijgt ze het voor elkaar dat haar allerlei gunsten worden verleend.. Ondanks haar nukkige gedrag.
Dat is ook alleen maar omdat ze een meisje is en de meeste mensen hartelijk en hulpvaardig zijn. Het gaat echt niet om haar persoonlijk hoor, dat denk ik niet. En wat ik zeg: over een paar jaar zal ze echt met iets anders moeten komen.
  donderdag 16 juni 2011 @ 20:01:30 #99
344056 Smulbaard
Smikkelen en smullen
pi_98263471
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 19:51 schreef Disana het volgende:

[..]

Daar had je toch op z'n minst nog even een mondje op kunnen tekenen. Maar verder is het wel handig tegen de wind zodat haar 'rode' kapsel in vorm blijft.
Nee nee daar is over nagedacht.
Van dat zoute water krijg je op den duur kei schrale lippen... wacht ik weet de oplossing.

SPOILER
  † In Memoriam † donderdag 16 juni 2011 @ 20:13:14 #100
137949 Disana
pi_98263947
quote:
0s.gif Op donderdag 16 juni 2011 20:01 schreef Smulbaard het volgende:

Nee nee daar is over nagedacht.
Van dat zoute water krijg je op den duur kei schrale lippen... wacht ik weet de oplossing.

SPOILER
Die is ook reuze handig als ze interesse in andere mensen moet veinzen ^O^
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')