Nou zit die in mijn hoofd.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:15 schreef Bellatrix het volgende:
Mmmmmmmmmmmmbop, was een mooiere TT geweest.
Ja diequote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:19 schreef Bellatrix het volgende:
Het gaat dan ook over het verdwijnen van de scherpe randjes in het werk van Picasso, in de jaren '20. Wist je dat dan niet?
mooi hequote:Op maandag 13 juni 2011 18:27 schreef Bellatrix het volgende:
Neeee, zwabber.Facility level!
Een van de beste games ooit.
Ook dat geluid als je iemand slaat.
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:37 schreef Bellatrix het volgende:
Ik speelde meestal met grote hoofden, en dan de golden gun. Was zo slecht, maar wat heb ik genoten.
okeequote:
Ja, ik zit hier gaar te wezen. Straks verbrand ik nog en kan je mij bij elkander vegenquote:
Broeder Patrick verzorgd je wel.. alleen jij als hetero zal het niet appreciërenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
okee! Koppijn, uitgeblust... beh... dit is een typische maandagzondagdag
Heb ik een andere keuze dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Broeder Patrick verzorgd je wel.. alleen jij als hetero zal het niet appreciëren
Nee eigenlijk niet..quote:
Rollllingquote:Op maandag 13 juni 2011 19:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet..
Maar, na mijn verzorging heb je dit filmpje wel verdiend.
Deze dames vrolijken je vast op!
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet..
Maar, na mijn verzorging heb je dit filmpje wel verdiend.
Deze dames vrolijken je vast op!
Kies dan Tinaquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Das meer iets voor jou, leeftijd etc.
YOU WISH!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Man als jij hetero was kroop je voor me
Nope I knowquote:
Gemeen terugdoen of op jezelf gaan wonenquote:
Ja en zo wil jij zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 19:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok
Kiek ze soamen goan, beyonce staat op dr voet
Juuuhh dat ik zei ik vroeger altijdquote:Op maandag 13 juni 2011 19:09 schreef Renesite het volgende:
"René?"
"Juuh...."
"Kom eens!"
Ik kom beneden
"We hebben een discussie.. geef je mening eens"
En dat is gemeen?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:09 schreef Renesite het volgende:
"René?"
"Juuh...."
"Kom eens!"
Ik kom beneden
"We hebben een discussie.. geef je mening eens"
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die van mij negeren elkaar al het hele weekend. Of beter gezegd, al een jaar of tien. Ruilen?
ow. Die van mij hebben eens per seizoen even een dikke ruziequote:Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die van mij negeren elkaar al het hele weekend. Of beter gezegd, al een jaar of tien. Ruilen?
Geil sletteke van mequote:
Ja, want dan mag ik zeggen 'ik vind dit' en dan heeft of A) het fout of B).quote:
En hebben ze keiharde neuckseqsquote:Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
ow. Die van mij hebben eens per seizoen even een dikke ruzie!
Dan weten ze weer elkaars plek en doen ze weer aardig
Dan zeg je gewoon duidelijk, ik heb echt geeeeeennnnnnnn ideequote:Op maandag 13 juni 2011 19:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, want dan mag ik zeggen 'ik vind dit' en dan heeft of A) het fout of B).
Nietus!!!!!!!! Ik heb onlangs geen broertje of zusje gekregenquote:
Waneer gaan wij dat hebben?quote:
Anale sex.. had ik dat er niet bij gezet?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nietus!!!!!!!! Ik heb onlangs geen broertje of zusje gekregen!
Wil jij even heel gauw je ogen tussen mijn benen vandaan halenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
* Renesite kijkt tussen de benen van Kally.
Ik mis iets?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Wil jij even heel gauw je ogen tussen mijn benen vandaan halen
Net of jij dat erg vind, miss spinnewebquote:Op maandag 13 juni 2011 19:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Wil jij even heel gauw je ogen tussen mijn benen vandaan halen
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Net of jij dat erg vind, miss spinneweb
Tweet tweet doet het vogeltje.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kally, ik voel me bekeken.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
* Renesite kijkt tussen de benen van Kally.
Zullen we het even over jou gaan hebben dan?quote:
Doe eens lief jij.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee. Ik plaats mijzelf niet graag op een voetstukquote:Op maandag 13 juni 2011 19:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Zullen we het even over jou gaan hebben dan?
Kijk jij snapt hetquote:Op maandag 13 juni 2011 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe eens lief jij.Als ze wil heeft ze iedere dag een andere vent en nog tien op de wachtlijst maar dat doet ze niet want ze heeft stijl.
Heel goed.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe eens lief jij.Als ze wil heeft ze iedere dag een andere vent en nog tien op de wachtlijst maar dat doet ze niet want ze heeft stijl.
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Ik plaats mijzelf niet graag op een voetstuk
IK OOKquote:Op maandag 13 juni 2011 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
En waarschijnlijk geen dikke buikquote:Op maandag 13 juni 2011 19:17 schreef Renesite het volgende:
Als ik wil had ik elke dag 25 soorten ijs als buffet. Maar dat wil ik niet, ik heb stijl.
Uhmmm spletsjjjjjquote:
Jij breezah sletquote:Op maandag 13 juni 2011 19:17 schreef Pheno het volgende:
Als ik zou willen had ik elke dag een Breezah. Maar ik heb geen alcohol in huis.
Er zat een vlieg op zijn wangquote:
Ik heb me keurig gehouden in LA.quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:18 schreef Lutte het volgende:
[..]
Weet ik toch, jij bent de stijlkoning van de SC.
Uhm Pheno jaquote:Op maandag 13 juni 2011 19:18 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Oh, dus jij bent Breezerslet17 in het homo topic
quote:
O noesssssssssssssquote:
Ja, al die boothbabes...quote:
Geen idee. Ik ben de onbekendste fokker in da house! Say ho ho!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:19 schreef Renesite het volgende:
Ow. Hai PhenoJij bent best een phenomeentje he!
Hoho! ?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben de onbekendste fokker in da house! Say ho ho!
Valt heul mee, ik heb je irl gezienquote:Op maandag 13 juni 2011 19:22 schreef Pheno het volgende:
[..]
Geen idee. Ik ben de onbekendste fokker in da house! Say ho ho!
Ze vindt je manier van spellen vast ook lelijkquote:Op maandag 13 juni 2011 19:25 schreef PatriQue89 het volgende:
Lutte vindt mij ook knap René, dus het zegt niks.
Had jij maar op moeten letten toen je je registreerde.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze vindt je manier van spellen vast ook lelijk
Drie paar tieten voor je bro!quote:
sorry RenÉquote:Op maandag 13 juni 2011 19:25 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ze vindt je manier van spellen vast ook lelijk
Accentjes lukten in die tijd nog niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:26 schreef Lutte het volgende:
[..]
Had jij maar op moeten letten toen je je registreerde.
Ja leuk.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:26 schreef Pheno het volgende:
[..]
Drie paar tieten voor je bro!
[ afbeelding ]
Heul niet!quote:
Ze liepen weer weg!quote:
Blondjes rulequote:
Mocht je willen! Ha!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet waar. Die blonde kijkt naar mij.
Op deze foto niet nee. Ik ben te lam om te zoekenquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:32 schreef Renesite het volgende:
[..]
Niet waar. Die blonde kijkt naar mij.
Dat was haar ene hersencel die een energiestoot kreegquote:
Haar doperwt sloeg op hol.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:33 schreef Kally het volgende:
[..]
Dat was haar ene hersencel die een energiestoot kreeg
quote:
Doe die Ford Fiësta maar! Deze heeft teveel hersencellen.quote:
Ik vind er niet veel aanquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:34 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja wat, kan je je eigen tarrels niet plukken?
Ik welquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:35 schreef Renesite het volgende:
[..]
Zullen we samen in de Ford een fiesta vieren?
Haha, ze heeft een rare vorm hoofdquote:
nee die heeft Miranda, meestal na wat wijnquote:
Ook wel zonder, zie xfa foto'squote:Op maandag 13 juni 2011 19:37 schreef Kally het volgende:
[..]
nee die heeft Miranda, meestal na wat wijn
Nephaarquote:
/carequote:
Wat? Ik ben blond en mijn haar is van mezelf, oke een kleurtje verf erin maar geen extensionsquote:
Kijk.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:39 schreef Kally het volgende:
[..]
Wat? Ik ben blond en mijn haar is van mezelf, oke een kleurtje verf erin maar geen extensions
Ja, daar ben ik ook benieuwd naarquote:Op maandag 13 juni 2011 19:39 schreef Pheno het volgende:
Ik ben toch altijd benieuwd naar de vriendinnen van FOK!ers, met zulke hoge eisen
Ow sorryquote:Op maandag 13 juni 2011 19:39 schreef Renesite het volgende:
[..]
Kijk.
Ik quote
en quote jou daarna want jij hebt gelijk
om dat te onderstrepen zeg ik 'obvious'
NOOOOEEEES HEEFT IE EEN VRIENDIN?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben ook best benieuwd naar de vriendin van René.. volgens mij wel een lekker wijffie
Wacht. Ze ligt hier ergens...quote:Op maandag 13 juni 2011 19:40 schreef PatriQue89 het volgende:
Ik ben ook best benieuwd naar de vriendin van René.. volgens mij wel een lekker wijffie
Welke?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:40 schreef Pheno het volgende:
Jooepi, incassobureau wil geld van meEN ik weet nergens wat van
Ik doe geen vrouwenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:39 schreef Pheno het volgende:
Ik ben toch altijd benieuwd naar de vriendinnen van FOK!ers, met zulke hoge eisen
Oh, brief ligt al in mijn tas, morgen ga ik even vriendelijk bellen. Nou ja, subtiel is een beter woord dan vriendelijk.quote:
Ow. Okee. Was wel even benieuwd.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:43 schreef Pheno het volgende:
[..]
Oh, brief ligt al in mijn tas, morgen ga ik even vriendelijk bellen. Nou ja, subtiel is een beter woord dan vriendelijk.
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:44 schreef iBenny het volgende:
Gerimpelde dino's met een Hello Kitty string () 4 meter boven hun skinny jeans, bah
![]()
quote:
Ah, lemmingtime again?quote:
Nee, gelukkig vaak rustig. Op een paar zielige downloadgastjes na. Maar KLB is niet zo heel tof meer, ligt aan de users die echt alles HI-LA-RISCH vinden.quote:
Truequote:
Te negatief en niet grappig, maar goed, ik ben ook niet de doelgroep. Ik ben een dikke oude kale autist met sinds vandaag weer een broekmaatje meer, zoals ik vanmiddag leerde in de paskamer.quote:
Wat maakt dat mij dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Te negatief en niet grappig, maar goed, ik ben ook niet de doelgroep. Ik ben een dikke oude kale autist met sinds vandaag weer een broekmaatje meer, zoals ik vanmiddag leerde in de paskamer.
I like chubbyquote:Op maandag 13 juni 2011 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Te negatief en niet grappig, maar goed, ik ben ook niet de doelgroep. Ik ben een dikke oude kale autist met sinds vandaag weer een broekmaatje meer, zoals ik vanmiddag leerde in de paskamer.
... en een ietwat sip zelfbeeld.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:49 schreef Pheno het volgende:
[..]
Een blonde geile chick!quote:
quote:
Duidelijkquote:
en geen minuut later hequote:Ik en mijn doperwten.
Ik ga ze nu even wassen. Ik zeg.... 20:10 weer terug.
Ik wilde vanavond uit eten, na die broekmaat meer heb ik dat maar afgeblazen en ben ik een salade gaan etenquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:51 schreef Pheno het volgende:
[..]
Ik wilde vanavond uit eten, na die broekmaat meer heb ik dat maar afgeblazen en ben ik een salade gaan eten
quote:
quote:
Ik snap er geen hol van, ik sport drie a vier keer per week, snoep niet tussendoor en toch aankomen hequote:
Ik moest nog poepen. Scheren. Mij ontdoen van borsthaar omdat Beau van Erven dat ook deed. enne enne enne enne...quote:Op maandag 13 juni 2011 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
zo, nu ga ik even douchen.. wedden dat ik voor 20.30 terug ben?
Dat lukt je makkelijkquote:Op maandag 13 juni 2011 20:14 schreef PatriQue89 het volgende:
zo, nu ga ik even douchen.. wedden dat ik voor 20.30 terug ben?
Ehm, normaal die ik er altijd een half uur over, minimaalquote:
Ik zou het je helemaal uit kunnen leggen.. Maar houdt het maar op douche in, wassen, douche uit.. Klaar, vijf minuten.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:20 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ja, i dus niet dat je zo kort kan douchen
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:27 schreef Lutte het volgende:
Ik zag het.Het schijnt de meest camerageile vis te zijn.. Geef hem ook nog Twitter en de spelling van een breezah en het is twee druppels water!
Wel netjes opruimen.quote:
Ik ookquote:
Ja Harry Potter...quote:Op maandag 13 juni 2011 21:06 schreef Lutte het volgende:
Puik werk Miran!! Ziet er écht heel netjes uit.
En zie die HP's shinen.
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:07 schreef Kally het volgende:
Dus toch maar in elkaar gezet![]()
Dus je bent nog kapotter dan ik
Wij hebben het met z'n tweetjes gedaan
[..]
Ik ook
Bed uit elkaar, 2 bedden in elkaar, 2 grote onderladen in elkaar en nog een kastje, en alles zelf naar huis getild
Meneertjequote:
Ja ik denk ik maak het af ookquote:Op maandag 13 juni 2011 21:08 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Ja Harry Potter...en ik heb nog een plank over, dus ik kan nog uitbreiden
[..]
Jaquote:
Ik ben ook blij dat ik door ben gegaan, nu is het ergste klaarquote:
Is de kamer van de oudste toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:14 schreef Kally het volgende:
[..]
Ik ben ook blij dat ik door ben gegaan, nu is het ergste klaar
Ja nu alles verder nog een plekje gevenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:15 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Is de kamer van de oudste toch?
En dan de kamer van de jongste?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Ja nu alles verder nog een plekje geven
Maar dat is opruimen en sorteren en weggooien
D. zijn bed was stuk, dus die sliep op J. zijn bed, die is nu terug naar J. zijn kamer maar moest daarvoor uit elkaarquote:Op maandag 13 juni 2011 21:16 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
En dan de kamer van de jongste?
(omdat je het over 2 bedden heb)
Ik wachtte altijd evenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:17 schreef PatriQue89 het volgende:
Siep, weet jij dat..?
Kan ik in cityville na een goal die zooi verwijderen.. of moet ik wachten tot alle delen van die reeks voorbij zijn?
Okquote:Op maandag 13 juni 2011 21:18 schreef Kally het volgende:
[..]
D. zijn bed was stuk, dus die sliep op J. zijn bed, die is nu terug naar J. zijn kamer maar moest daarvoor uit elkaar
Maar dat is wel de volgende kamer ja
Die wil leger behangquote:
Meh. Sommigen laat ik nog ff staanquote:Op maandag 13 juni 2011 21:19 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Hmm.. veel nog
Vroeger had ik echt altijd 150 mensen ofzo..
Ben net van 37 naar 23 gegaan
Het is al een oorlogszone nuquote:
quote:
en nu ff mij al die troep sturenquote:Op maandag 13 juni 2011 21:25 schreef charmed_angel het volgende:
Brug is af in CVNu staat er dit :
[ afbeelding ]
quote:
quote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ah, nu wel uit de msn van rené geknikkerd
Straks nog van fb en twitter!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Ow! Wacht even.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:36 schreef PatriQue89 het volgende:
Komt ze in Holland?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:39 schreef PatriQue89 het volgende:
Bella.. win kaarten voor britney, op qmusic.. gaan we samen heen!
ah, weer 5 minuten verdaan van mijn bijzondere leven..quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |