Nou zit die in mijn hoofd.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:15 schreef Bellatrix het volgende:
Mmmmmmmmmmmmbop, was een mooiere TT geweest.
Ja diequote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:19 schreef Bellatrix het volgende:
Het gaat dan ook over het verdwijnen van de scherpe randjes in het werk van Picasso, in de jaren '20. Wist je dat dan niet?
mooi hequote:Op maandag 13 juni 2011 18:27 schreef Bellatrix het volgende:
Neeee, zwabber.Facility level!
Een van de beste games ooit.
Ook dat geluid als je iemand slaat.
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:37 schreef Bellatrix het volgende:
Ik speelde meestal met grote hoofden, en dan de golden gun. Was zo slecht, maar wat heb ik genoten.
okeequote:
Ja, ik zit hier gaar te wezen. Straks verbrand ik nog en kan je mij bij elkander vegenquote:
Broeder Patrick verzorgd je wel.. alleen jij als hetero zal het niet appreciërenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:56 schreef Renesite het volgende:
[..]
okee! Koppijn, uitgeblust... beh... dit is een typische maandagzondagdag
Heb ik een andere keuze dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 18:59 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Broeder Patrick verzorgd je wel.. alleen jij als hetero zal het niet appreciëren
Nee eigenlijk niet..quote:
Rollllingquote:Op maandag 13 juni 2011 19:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet..
Maar, na mijn verzorging heb je dit filmpje wel verdiend.
Deze dames vrolijken je vast op!
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:03 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee eigenlijk niet..
Maar, na mijn verzorging heb je dit filmpje wel verdiend.
Deze dames vrolijken je vast op!
Kies dan Tinaquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:07 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Das meer iets voor jou, leeftijd etc.
YOU WISH!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:08 schreef Kally het volgende:
[..]
Man als jij hetero was kroop je voor me
Nope I knowquote:
Gemeen terugdoen of op jezelf gaan wonenquote:
Ja en zo wil jij zijnquote:Op maandag 13 juni 2011 19:09 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Ok
Kiek ze soamen goan, beyonce staat op dr voet
Juuuhh dat ik zei ik vroeger altijdquote:Op maandag 13 juni 2011 19:09 schreef Renesite het volgende:
"René?"
"Juuh...."
"Kom eens!"
Ik kom beneden
"We hebben een discussie.. geef je mening eens"
En dat is gemeen?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:09 schreef Renesite het volgende:
"René?"
"Juuh...."
"Kom eens!"
Ik kom beneden
"We hebben een discussie.. geef je mening eens"
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die van mij negeren elkaar al het hele weekend. Of beter gezegd, al een jaar of tien. Ruilen?
ow. Die van mij hebben eens per seizoen even een dikke ruziequote:Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef Lutte het volgende:
[..]
Die van mij negeren elkaar al het hele weekend. Of beter gezegd, al een jaar of tien. Ruilen?
Geil sletteke van mequote:
Ja, want dan mag ik zeggen 'ik vind dit' en dan heeft of A) het fout of B).quote:
En hebben ze keiharde neuckseqsquote:Op maandag 13 juni 2011 19:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
ow. Die van mij hebben eens per seizoen even een dikke ruzie!
Dan weten ze weer elkaars plek en doen ze weer aardig
Dan zeg je gewoon duidelijk, ik heb echt geeeeeennnnnnnn ideequote:Op maandag 13 juni 2011 19:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja, want dan mag ik zeggen 'ik vind dit' en dan heeft of A) het fout of B).
Nietus!!!!!!!! Ik heb onlangs geen broertje of zusje gekregenquote:
Waneer gaan wij dat hebben?quote:
Anale sex.. had ik dat er niet bij gezet?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:11 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nietus!!!!!!!! Ik heb onlangs geen broertje of zusje gekregen!
Wil jij even heel gauw je ogen tussen mijn benen vandaan halenquote:Op maandag 13 juni 2011 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
* Renesite kijkt tussen de benen van Kally.
Ik mis iets?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Wil jij even heel gauw je ogen tussen mijn benen vandaan halen
Net of jij dat erg vind, miss spinnewebquote:Op maandag 13 juni 2011 19:13 schreef Kally het volgende:
[..]
Wil jij even heel gauw je ogen tussen mijn benen vandaan halen
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Net of jij dat erg vind, miss spinneweb
Tweet tweet doet het vogeltje.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Kally, ik voel me bekeken.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:12 schreef Renesite het volgende:
[..]
* Renesite kijkt tussen de benen van Kally.
Zullen we het even over jou gaan hebben dan?quote:
Doe eens lief jij.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:14 schreef PatriQue89 het volgende:
[..]
Nee. Ik plaats mijzelf niet graag op een voetstukquote:Op maandag 13 juni 2011 19:15 schreef Kally het volgende:
[..]
Zullen we het even over jou gaan hebben dan?
Kijk jij snapt hetquote:Op maandag 13 juni 2011 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe eens lief jij.Als ze wil heeft ze iedere dag een andere vent en nog tien op de wachtlijst maar dat doet ze niet want ze heeft stijl.
Heel goed.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
Doe eens lief jij.Als ze wil heeft ze iedere dag een andere vent en nog tien op de wachtlijst maar dat doet ze niet want ze heeft stijl.
quote:Op maandag 13 juni 2011 19:15 schreef Renesite het volgende:
[..]
Nee. Ik plaats mijzelf niet graag op een voetstuk
IK OOKquote:Op maandag 13 juni 2011 19:15 schreef Lutte het volgende:
[..]
En waarschijnlijk geen dikke buikquote:Op maandag 13 juni 2011 19:17 schreef Renesite het volgende:
Als ik wil had ik elke dag 25 soorten ijs als buffet. Maar dat wil ik niet, ik heb stijl.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |