Slowchat is wel toegestaan, maar tot bepaalde hoogte! Niet vergeten dat het topic er is voor feedback voor de DJ's.quote:
Draai je toch zelfquote:Op maandag 13 juni 2011 16:30 schreef 129383 het volgende:
ik kijk op rooster voor een hardcore uurtje
Ah mjah.. Dat ken ikquote:Op maandag 13 juni 2011 16:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kvin shoppen wel leukvoor een uurtje.. maar passen enzo
ik hetzelfde.. maar nu is de boel te groot dus dan moet ik gaan passenquote:Op maandag 13 juni 2011 16:32 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Ah mjah.. Dat ken ik
Ik shop vaak bij dezelfde winkel, dus hoef eigenlijk nooit opnieuw te passen..
Njah, nu weet je niet hoeveel te groot natuurlijk, das minder..quote:Op maandag 13 juni 2011 16:33 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik hetzelfde.. maar nu is de boel te groot dus dan moet ik gaan passen
donequote:Op maandag 13 juni 2011 16:33 schreef Jofunu-kun het volgende:
Zal ik 19:00 tot 21:00 maar vullen dan? Gewoon lekker divers proberen te draaien
Alweer? En kom eens snel hierheen dan!quote:Op maandag 13 juni 2011 16:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Oh jofu, je fobo is ook aangepast he
kreeg te horen dat ik niet zo lief was, en de vraag of ik jou haatte.. dus gister nog maar eem aangepastquote:
Hoezo? Wie vroeg dat aan je? Wij hebben geen ruzie enzo toch?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
kreeg te horen dat ik niet zo lief was, en de vraag of ik jou haatte.. dus gister nog maar eem aangepast
Dank uquote:
ik nam je iets te erg in de zeikquote:Op maandag 13 juni 2011 16:39 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Hoezo? Wie vroeg dat aan je? Wij hebben geen ruzie enzo toch?![]()
En elkaar haten doen we ook niet..
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik nam je iets te erg in de zeiknu is hij beter.
en idd stiffler.. dit klinkt heul niet verkeerd
Euh, ik kan me er niets van herinneren dat het veel te erg geweest is? En als dat zo is was het vast Outpost ofzo die het vroegquote:Op maandag 13 juni 2011 16:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik nam je iets te erg in de zeiknu is hij beter.
en idd stiffler.. dit klinkt heul niet verkeerd
quote:Op maandag 13 juni 2011 16:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
En eens met Knetters en ToT, klinkt goed Stijfmans!
Die laatste klinkt wel goedquote:Op maandag 13 juni 2011 16:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga vanavond vanaf cd's draaien, ik moet kiezen uit Enya - Amarantine, Queen - Absolute Greatest en een 3cd box Celtic Heritage, met oa. het originele originele Whiskey in the jar en andere Ierse Folk
Geen idee wat de totale speeltijd is, maar met 3 cd's kom ik vast een aardig eind..quote:
Nooit gedragen ook zeker?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg ik had zelfs een minirokjeooit cadeau gekregen.. die is gelijk exit
![]()
Ongetwijfeldquote:Op maandag 13 juni 2011 16:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee wat de totale speeltijd is, maar met 3 cd's kom ik vast een aardig eind..
Natuurlijk nietquote:
Er valt sowieso een gat van 2 uur..quote:Op maandag 13 juni 2011 16:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ik ben trouwens iets eerder klaar, moet ik doordraaien of heeft iemand anders nog zin om te draaien ?
Helaasquote:
Je kan na mij als je wilquote:
Moeten we een uur op je wachten?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:51 schreef 129383 het volgende:
knetter kun je me op het rooster zetten met techno & hrdcore
van 18 tot 19
quote:
Is ook goedquote:Op maandag 13 juni 2011 16:54 schreef Zokunen het volgende:
Ik kan anders ook wel een uurtje vullen, maar dat wordt dan heel random en zonder mic.
Och ik wil ook wel weer als het je lastig uitkomt?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:52 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..], dan draai ik nog wel een uur door.
Wordt wel variatie, want ik had maar 1 uur voorbereid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |