quote:Op maandag 13 juni 2011 16:41 schreef Jofunu-kun het volgende:
En eens met Knetters en ToT, klinkt goed Stijfmans!
Die laatste klinkt wel goedquote:Op maandag 13 juni 2011 16:44 schreef Jofunu-kun het volgende:
Ik ga vanavond vanaf cd's draaien, ik moet kiezen uit Enya - Amarantine, Queen - Absolute Greatest en een 3cd box Celtic Heritage, met oa. het originele originele Whiskey in the jar en andere Ierse Folk
Geen idee wat de totale speeltijd is, maar met 3 cd's kom ik vast een aardig eind..quote:
Nooit gedragen ook zeker?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:46 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
omg ik had zelfs een minirokjeooit cadeau gekregen.. die is gelijk exit
![]()
Ongetwijfeldquote:Op maandag 13 juni 2011 16:47 schreef Jofunu-kun het volgende:
[..]
Geen idee wat de totale speeltijd is, maar met 3 cd's kom ik vast een aardig eind..
Natuurlijk nietquote:
Er valt sowieso een gat van 2 uur..quote:Op maandag 13 juni 2011 16:49 schreef Stiffler1988 het volgende:
Ik ben trouwens iets eerder klaar, moet ik doordraaien of heeft iemand anders nog zin om te draaien ?
Helaasquote:
Je kan na mij als je wilquote:
Moeten we een uur op je wachten?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:51 schreef 129383 het volgende:
knetter kun je me op het rooster zetten met techno & hrdcore
van 18 tot 19
quote:
Is ook goedquote:Op maandag 13 juni 2011 16:54 schreef Zokunen het volgende:
Ik kan anders ook wel een uurtje vullen, maar dat wordt dan heel random en zonder mic.
Och ik wil ook wel weer als het je lastig uitkomt?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:52 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..], dan draai ik nog wel een uur door.
Wordt wel variatie, want ik had maar 1 uur voorbereid
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |