Een keer een heel nieuw idee zou me ook wel leuk lijken ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:13 schreef mytec het volgende:
wanneer komt er eens een helemaal nieuwe sub met echt iets anders eropeen echt hete sub ;-) of bmt met monzarella ofzo:P
ik precies hetzelfde. Maar in Amerika word je ermee doodgegooid en heb je niet veel alternatieven voor een normaal broodje met beleg.quote:Op maandag 13 juni 2011 23:51 schreef Citizen.Erased het volgende:
In de VS veel bezocht. Raargenoeg in Nederland eigenlijk nooit.
Rokin zeker?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:39 schreef Loontjah het volgende:
Eergisteren in Amsterdam een broodje besteld. Wel gek dat ik Engels moet praten in mijn eigen land
Ok die is er na mijn tijd gekomen, ik had het een keer op Rokin maar in zulke situaties spreek ik spontaan geen woord Engels meer.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:50 schreef Loontjah het volgende:
Als ik mij niet vergis de nieuwedijk, een heel kleine vestiging.
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik precies hetzelfde. Maar in Amerika word je ermee doodgegooid en heb je niet veel alternatieven voor een normaal broodje met beleg.
iig niet in Floridaquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:45 schreef tslh het volgende:
[..]
In de VS heb je zat Deli's waar je broodjes met beleg kunt krijgen
quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:21 schreef FutureFairytale het volgende:
[..]
ik precies hetzelfde. Maar in Amerika word je ermee doodgegooid en heb je niet veel alternatieven voor een normaal broodje met beleg.
quote:Op woensdag 7 december 2011 19:23 schreef borisz het volgende:
300. Moeten schubbekutteveen en Laaghalerveen ook een zaak hebben dan?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |