Daarin verschillen we dan. Ik vind sporten niet iets wat je als mens doet. Ik hou zelf ook niet van sporten, dus ik zou me kunnen voorstellen dat Senna het ook neit leuk vindt. En ik heb echt voldoende sporten geprobeerd tot ik een jaar of 16-17 was. Later ook nog wel wat, maar niets wat me ooit echt heel erg boeide. We gaan natuurlijk wel sporten aanbieden, maar als ze er niets voor voelt, is het niet iets wat ze dan zou moeten, wat mij betreft.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind het sws belangrijk dat ze een teamsport gaat doen voor het team-gebeuren, maar sporten hoort er wmb gewoon bij. Dagelijks naar school lopen/fietsen is niet meer dan normaal, maar is wel iets wat er 'later als ze groot zijn' sneller bij in schiet.
Sporten hoort wmb gewoon bij de dingen die je als mens doet...
een hoop onzinnig geneuzel in dat geval.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:59 schreef trui het volgende:
maar buuv, misschien is ie wel bestemd om de nieuwe johan cruijff te worden! wat ontneem je ons!
Idd, als al die moeders zo denken winnen we nooit meer een EK natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:59 schreef trui het volgende:
maar buuv, misschien is ie wel bestemd om de nieuwe johan cruijff te worden! wat ontneem je ons!
Mits ze wordt ingeloot gok ik?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Daar was ze zo enthousiast over dat we hebben besloten dat ze daar best naar toe mag mits ze wordt uitgeloot want er mogen maar 15 kindjes per school mee doen.
Dit is voor drie kinderen hè.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:27 schreef bitterend het volgende:
![]()
ik hoop dat als uk groot genoeg is voor sport dat ik een beter salaris zal hebben...anders zullen ze wel moeten buiten spelen ipv team sport
Ach ja, mijn zusje en haar vrouw voetballen allebei. Ze hebben 3 zoons, bijna 7, bijna 5 en net 2, en in ieder geval de oudste twee geven helemaal niets om voetbalquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mits ze wordt ingeloot gok ik?
Ik heb nog geen dingen bedacht die de onze niet zal mogen, maar stiekem hoop ik dat het niet iets met strikjes en frutsels zal zijn, daar kan ik zelf echt heel weinig mee en dan is het zo lastig meeleven.
Ingeloot ja, sorry voor de spraakverwarringquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mits ze wordt ingeloot gok ik?
Ik heb nog geen dingen bedacht die de onze niet zal mogen, maar stiekem hoop ik dat het niet iets met strikjes en frutsels zal zijn, daar kan ik zelf echt heel weinig mee en dan is het zo lastig meeleven.
Ik dacht ook inderdaad zoiets...dat de gemeente subsidieert een deel van de kosten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:33 schreef snoopy het volgende:
Op de school van mijn kinderen worden heel veel naschoolse activiteiten georganiseerd. Daar zitten ook veel sportieve activiteiten bij. De kosten zijn inkomensafhankelijk dus elk kind kan meedoen.
Mijn zoon heeft hierdoor kunnen kennismaken met judo, voetbal, circus Elleboog etc.
Vaak gaat het om ca 10 lessen.
Dit lijkt me dus echt perfect!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:33 schreef snoopy het volgende:
Op de school van mijn kinderen worden heel veel naschoolse activiteiten georganiseerd. Daar zitten ook veel sportieve activiteiten bij. De kosten zijn inkomensafhankelijk dus elk kind kan meedoen.
Mijn zoon heeft hierdoor kunnen kennismaken met judo, voetbal, circus Elleboog etc.
Vaak gaat het om ca 10 lessen.
Je hebt ook stichting leergeld!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:27 schreef bitterend het volgende:
![]()
ik hoop dat als uk groot genoeg is voor sport dat ik een beter salaris zal hebben...anders zullen ze wel moeten buiten spelen ipv team sport
Da's wel tof dat er zoiets is. Zo krijgen de kinderen van ouder(s) die het niet breed hebben ook kans om - naast school - nog leuke dingen te kunnen ondernemen.quote:
Ja Super toch ?!! Ik ben er blij mee in elk geval!quote:Op donderdag 16 juni 2011 21:04 schreef gebrokenglas het volgende:
[..]
Da's wel tof dat er zoiets is. Zo krijgen de kinderen van ouder(s) die het niet breed hebben ook kans om - naast school - nog leuke dingen te kunnen ondernemen.
Die van mij heeft 2 jaar paardgereden, maar vond het niet leuk meer omdat hoe hoger ze kwamen hoe naarder hij tegen de paarden moest doen, hindernissen overtikken enzo, dat zag hij helemaal niet zitten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:14 schreef Vlindur het volgende:
Oh ja! Dat heb ik ook nog gedaan. Heerlijk racen <3 Alleen na 2 jaar geloofde ik het wel. De eeuwige rondjes stap-draf-galop begonnen te vervelen. Alleen buiten vond ik leuk, dan kon je los
Pas met 12 op kung fu, jammer!!!!quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Wij zijn denk ik niet zo heel moeilijk als ouders wb hobbies van de kinderen. De enige voorwaarde die wij hebben is dat ze eerst hun zwemdiploma's moeten halen alvorens ze op een andere sport mogen. En zelfs daar hebben wij ons niet helemaal aangehouden want onze oudste van 6 zat in het 2e zwemjaar ook op judo nog voor ze een dilpoma had behaald. Maar inmiddels is judo van de baan, vond ze toch niet zo spannend, maar is ze wel aan het lessen voor haar C diploma. Van de week kwam ze thuis met een papiertje van school waarop stond dat ze na de zomervakantie beginnen met electrische gitaarlessen (24 lessen) op school, gratis ook nog. Daar was ze zo enthousiast over dat we hebben besloten dat ze daar best naar toe mag mits ze wordt uitgeloot want er mogen maar 15 kindjes per school mee doen. Ik vind het vooral belangrijk wat mijn kind interessant vindt om te doen en of ze ook echt enthousiast er aan mee doet. Ik had al snel door dat mijn dochter niet wild werd van Judo. Terwijl ze de les Kung Fu wel erg leuk vond maar daar is ze nog te klein voor. Als ze straks 12 is en het nog steeds wilt doen gaan we gewoon daar op les.
Mijn oudste zoon, 3 jaar oud, is helemaal stapel gek van F1 autoracen. Elke race kijkt hij met zijn vader samen en als het op een onmogelijk tijdstip is dan nemen we het op, kan hij het de volgende dag kijken. Wil hij later gaan racen dan zoeken we wel uit waar en hoe dat werkt.
Mijn jongste zoon staat telkens stil bij de tv als er voetbal voorbij komt of als papa / opa voetbal kijkt. En roept dan luid Ajax. Ik heb zo een idee dat zijn interesse later uit zal gaan naar voetbal.
quote:Op zondag 19 juni 2011 18:42 schreef Brighteyes het volgende:
Ik zie ze wel en ik weet vrijwel zeker dat dát echt geen moeten is! Wat een verwrongen ideeen heb je als je daar van uit gaat zeg!
Ow, dan zit ik misschien ernaast. Maar toch wekken ze dan op mij die indruk...quote:Op zondag 19 juni 2011 18:46 schreef miss_sly het volgende:
Degenen die ik zie, worden ook niet gedwongen! Daar doel ik dus ook op, dat beeld dat hij heeft.
Zeker wel. Ik heb zelf vroeger regelmatig zo gestaan, met mijn saxje, en reken maar dat dat zeker niet gedwongen was!quote:
Dan mogen de voetbalbonden weleens na gaan denken over het oplossen van de negatieve sfeer rond voetbal.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:03 schreef She-Wolf het volgende:
[..]
Idd, als al die moeders zo denken winnen we nooit meer een EK natuurlijk.
Ik zou het niet weten, ik heb zelf helemaal niks met voetbal. Of welke andere balsport dan ook.quote:Op maandag 20 juni 2011 11:08 schreef erodome het volgende:
[..]
Dan mogen de voetbalbonden weleens na gaan denken over het oplossen van de negatieve sfeer rond voetbal.
Want waarom kunnen andere teamsporten wel zonder gedoe en voetbal niet...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |