Daarin verschillen we dan. Ik vind sporten niet iets wat je als mens doet. Ik hou zelf ook niet van sporten, dus ik zou me kunnen voorstellen dat Senna het ook neit leuk vindt. En ik heb echt voldoende sporten geprobeerd tot ik een jaar of 16-17 was. Later ook nog wel wat, maar niets wat me ooit echt heel erg boeide. We gaan natuurlijk wel sporten aanbieden, maar als ze er niets voor voelt, is het niet iets wat ze dan zou moeten, wat mij betreft.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind het sws belangrijk dat ze een teamsport gaat doen voor het team-gebeuren, maar sporten hoort er wmb gewoon bij. Dagelijks naar school lopen/fietsen is niet meer dan normaal, maar is wel iets wat er 'later als ze groot zijn' sneller bij in schiet.
Sporten hoort wmb gewoon bij de dingen die je als mens doet...
een hoop onzinnig geneuzel in dat geval.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:59 schreef trui het volgende:
maar buuv, misschien is ie wel bestemd om de nieuwe johan cruijff te worden! wat ontneem je ons!
Idd, als al die moeders zo denken winnen we nooit meer een EK natuurlijk.quote:Op donderdag 16 juni 2011 13:59 schreef trui het volgende:
maar buuv, misschien is ie wel bestemd om de nieuwe johan cruijff te worden! wat ontneem je ons!
Mits ze wordt ingeloot gok ik?quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:07 schreef Faja-Lobi het volgende:
Daar was ze zo enthousiast over dat we hebben besloten dat ze daar best naar toe mag mits ze wordt uitgeloot want er mogen maar 15 kindjes per school mee doen.
Dit is voor drie kinderen hè.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:27 schreef bitterend het volgende:
![]()
ik hoop dat als uk groot genoeg is voor sport dat ik een beter salaris zal hebben...anders zullen ze wel moeten buiten spelen ipv team sport
Ach ja, mijn zusje en haar vrouw voetballen allebei. Ze hebben 3 zoons, bijna 7, bijna 5 en net 2, en in ieder geval de oudste twee geven helemaal niets om voetbalquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mits ze wordt ingeloot gok ik?
Ik heb nog geen dingen bedacht die de onze niet zal mogen, maar stiekem hoop ik dat het niet iets met strikjes en frutsels zal zijn, daar kan ik zelf echt heel weinig mee en dan is het zo lastig meeleven.
Ingeloot ja, sorry voor de spraakverwarringquote:Op donderdag 16 juni 2011 14:30 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Mits ze wordt ingeloot gok ik?
Ik heb nog geen dingen bedacht die de onze niet zal mogen, maar stiekem hoop ik dat het niet iets met strikjes en frutsels zal zijn, daar kan ik zelf echt heel weinig mee en dan is het zo lastig meeleven.
Ik dacht ook inderdaad zoiets...dat de gemeente subsidieert een deel van de kosten.quote:Op donderdag 16 juni 2011 14:33 schreef snoopy het volgende:
Op de school van mijn kinderen worden heel veel naschoolse activiteiten georganiseerd. Daar zitten ook veel sportieve activiteiten bij. De kosten zijn inkomensafhankelijk dus elk kind kan meedoen.
Mijn zoon heeft hierdoor kunnen kennismaken met judo, voetbal, circus Elleboog etc.
Vaak gaat het om ca 10 lessen.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |