of wat dacht je van die zwemleraar-pedo's waar je op het ogenblik weer veel over hoort?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:10 schreef erodome het volgende:
Alsof er op de voetbalclub geen pedo kan zitten zeg, daar zijn de jongens en de meiden vaak alleen met 1 trainer(die het douchen in de gaten houdt), dat gebeurd bij scouting eigenlijk nooit.
Vind dat pedo gedoe een beetje raar, dat is een beetje beren zien achter elke boom.
Vind dat dus een raar argument...
Dan snap je de sport sowieso niet dus is het ergens wel logisch dat je er op tegen bent.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou boksen ook niet graag zien voor een zoon. Ik hou niet van het agressieve dat het in mijn ogen is. Elkaar in elkaar rammen als competitie...nah, liever niet.
Precies.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:48 schreef erodome het volgende:
Alle vechtsporten gaan veel meer over beheersing dan over agressie.
Vechtsporten ben ik helemaal voor, respect, beheersing, discipline...
daarom zeg ik ook ouders die hun kind beïnvloedenquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:20 schreef lily het volgende:
Kinderen worden altijd beïnvloed.
Is het niet door mij dan wel door de buurman, de buurjongen, oom, tante, opa, oma, de schoolmeester, de schooljuffrouw, broertje, zusje, kassajuffrouw, schoolvriendje, moeder van schoolvriendje, Wesley Sneijder, Jan Smit, Michael Jackson of Spongebob.
nou dat dus.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:48 schreef erodome het volgende:
Alle vechtsporten gaan veel meer over beheersing dan over agressie.
Vechtsporten ben ik helemaal voor, respect, beheersing, discipline...
wat moet je nou?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:36 schreef maickeltje het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook ouders die hun kind beïnvloeden
well duh.....quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:36 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Het stomme is.. ik vond scouting ook altijd verschrikkelijk en stom enzo maar Amber vindt het echt helemaal geweldig. Ze doen zoveel leuke dingen. Ze is destijds een keertje meegegaan met een klasgenootje en kwam helemaal enthousiast thuis. Toen is ze nog 4x mee gegaan en ze vond het zo leuk... Kai van m@x zit in dezelfde groep.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:26 schreef trui het volgende:
ik hou ze ook van scouting af hoor, als dat enigszins mogelijk is. dat uniform, de rangen, het verplichte groepsgedoe. hele foute associaties roept het bij me op. ik geloof heus dat ze er best leuke activiteiten hebben, maar de scouting als organisatie trekt mij absoluut niet en ik zou 't dus zeker niet aanmoedigen.
tja zoals gezegt, er zijn ook voetbaltrainers en zwemleraren en weet ik veel wwat nog meer waar een pedo in zou kunnen zitten..quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat scouting lijkt me vrij eng wel, met van die half pedo leiders.
je beinvloed ze al vanaf dat ze geboren worden. door je hobby's, de regels, de gewoontes. dingen die je belangrijk vindt. Daar ontkom je gewoon niet aan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:36 schreef maickeltje het volgende:
[..]
nou ben ik ook wel erg gevoelig denk ik, maar ik vond Turnen al eng, qua op marcheren, het clublied aanheffen en groeten van de Juryquote:Op donderdag 16 juni 2011 10:46 schreef Beregd het volgende:
Jammer dat scouting zo'n slechte naam heeft bij sommigen. Volgens mij leert je kind er veel meer dan in een sportclub. En heus niet alle jeugdbewegingen zijn zo streng uniformerig aangelegd. Heel veel hangt af van de kwaliteit van de leidingsploeg (zoals vicky ook al aangeeft) Maar ik heb de jeugdbeweging toch al schitterende dingen zien doen met kinderen.
Het enige waar ik erg weigerachtig tegenover zal staan is inderdaad voetbal. Dit sinds ik hoorde dat ze al aan 6 jaar leren (bij bepaalde clubs) dat als er een fout tegen hen wordt gemaakt ze best direct vallen, dan fluit de scheidsrechter rapper. Mooie waarden leer je je kind dan.
Maar dat is toch alleen met wedstrijden? Voor de meesten hooguit 1x per jaar... ik vond dat ook wel apart, echt een overblijfsel van >60 jaar geleden. Het zou me niet verbazen als dat ondertussen afgeschaft is.quote:Op donderdag 16 juni 2011 11:07 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
nou ben ik ook wel erg gevoelig denk ik, maar ik vond Turnen al eng, qua op marcheren, het clublied aanheffen en groeten van de Jury![]()
Nou, ik vind het écht erg. Schreeuwende ouders, coachende vaders die middenin het veld staan, E pupillen die minimaal 2 keer in de week moeten trainen en anders niet opgesteld worden (en dan 10 minuten voor de officiele tijd moeten komen voor de warming upquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Wel grappig dat veel mensen liever geen voetbal kind heeft...
is you me??quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:14 schreef debuurvrouw het volgende:
[..]
Nou, ik vind het écht erg. Schreeuwende ouders, coachende vaders die middenin het veld staan, E pupillen die minimaal 2 keer in de week moeten trainen en anders niet opgesteld worden (en dan 10 minuten voor de officiele tijd moeten komen voor de warming up) alsof je in een gezin niet meer te doen hebt tussen 5 en 7) alsof ze verdorie bij de Ajaxjeugd spelen in plaats van 4e klasse in Boerenkoolstronkeradeel. Doortrainen in de vakantie, want anders wordt het verschil zo groot met de andere teams.
en dit is nog maar een handvol van de frustratie.
Ik vind voetbal werkelijk vreselijkquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
Misschien dat de vaders daar dan wel weer anders over denken, hier reageren voornamelijk moeders.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:09 schreef Captain_Fabulous het volgende:
mijn man geeft ook totaal niet om voetbal. Ja hij vindt het leuk om het EK/WK te kijken maar verder zal het hem een worst wezen.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:25 schreef Grijs het volgende:
[..]
Misschien dat de vaders daar dan wel weer anders over denken, hier reageren voornamelijk moeders.
Maar mijn man geeft ook helemaal niets om voetbal en is het hierover wel met mij eens.
Het is ook erg afhankelijk van de situatie. Wij wonen op een bovenwoning en hebben zelf geen tuin. In dat kader kan ik me voorstellen dat het voor Senna leuk zou kunnen zijn om een paar uur in de week samen met andere kindjes lekker buiten bezig te zijn. Dat is mijn herinnering aan de scouting (ik was ook ooit een kaboutertjequote:Op donderdag 16 juni 2011 10:50 schreef Sjeen het volgende:
Mja, scouting heeft geen slechte naam bij mij, ik heb er gewoon helemaal niks meeEn ik zie het Isa ook absoluut niet doen, eerlijk gezegd... En om nou te zeggen dat je er meer leert dan bij een sportclub, dat kan wel zo zijn, maar ik geloof niet dat ze er zaken zou leren die ik belangrijk vind, die ze ergens anders niet zou oppikken.
We gaan zondag naar de opendag van de muziekschool hier, voor volgend schooljaar wil ik haar graag aanmelden voor de cursus 'Ontdek jouw lievelingsinstrument'
10 clrsquote:Op maandag 13 juni 2011 10:45 schreef MaGNeT het volgende:
Ik schroefde als kind vroeger alles wat op elektriciteit werkte uitelkaar en kreeg regelmatig stroomschokken door onvoorzichtigheid...
Rond m'n 12e hebben ze maar op een "programmeren in Basic" cursus gedumpt en toen ontdekte ik mijn nieuwe, veiligere liefde... Computers
Ach ja, als ik een zoon had die op balet wilde dan vond ik dat prima... Houdt 'm van de straat...
Denk dat je gelijk hebtquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:28 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Het is ook erg afhankelijk van de situatie. Wij wonen op een bovenwoning en hebben zelf geen tuin. In dat kader kan ik me voorstellen dat het voor Senna leuk zou kunnen zijn om een paar uur in de week samen met andere kindjes lekker buiten bezig te zijn. Dat is mijn herinnering aan de scouting (ik was ook ooit een kaboutertje): veel buiten bezig, vies mogen worden, op kamp, speurtochten in het bos, etc.
Waarom vind je het belangrijk dat hij gaat sporten? Bewegen snap ik, maar moet dat per se sporten zijn? Naar school lopen/fietsen is ook bewegenquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:35 schreef Sonnetje85 het volgende:
Ik vind t wel belangrijk dat ie gaat sporten. Maakt niet uit welke sport, voetbal mag zelfshoewel k dus geen fan ben (liever niet dus
)
Ik ben man en ook tegen voetbal.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:25 schreef Grijs het volgende:
[..]
Misschien dat de vaders daar dan wel weer anders over denken, hier reageren voornamelijk moeders.
Maar mijn man geeft ook helemaal niets om voetbal en is het hierover wel met mij eens.
Ik vind het sws belangrijk dat ze een teamsport gaat doen voor het team-gebeuren, maar sporten hoort er wmb gewoon bij. Dagelijks naar school lopen/fietsen is niet meer dan normaal, maar is wel iets wat er 'later als ze groot zijn' sneller bij in schiet.quote:Op donderdag 16 juni 2011 12:37 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Waarom vind je het belangrijk dat hij gaat sporten? Bewegen snap ik, maar moet dat per se sporten zijn? Naar school lopen/fietsen is ook bewegen
10 clrscrquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:31 schreef nikky het volgende:
[..]
10 clrs
20 PRINT "hello, how are you?"
30 goto; 40
Zoiets... geloof ik
Dit? Heb ik ook gedaan toen ik twaalf was. Ik vond het toch iets minder. Achteraf stom natuurlijk. Ik had hierna verder moeten gaan.
Dat dusquote:Op donderdag 16 juni 2011 12:55 schreef Brighteyes het volgende:
[..]
Ik vind het sws belangrijk dat ze een teamsport gaat doen voor het team-gebeuren, maar sporten hoort er wmb gewoon bij. Dagelijks naar school lopen/fietsen is niet meer dan normaal, maar is wel iets wat er 'later als ze groot zijn' sneller bij in schiet.
Sporten hoort wmb gewoon bij de dingen die je als mens doet...
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |