of wat dacht je van die zwemleraar-pedo's waar je op het ogenblik weer veel over hoort?quote:Op woensdag 15 juni 2011 11:10 schreef erodome het volgende:
Alsof er op de voetbalclub geen pedo kan zitten zeg, daar zijn de jongens en de meiden vaak alleen met 1 trainer(die het douchen in de gaten houdt), dat gebeurd bij scouting eigenlijk nooit.
Vind dat pedo gedoe een beetje raar, dat is een beetje beren zien achter elke boom.
Vind dat dus een raar argument...
Dan snap je de sport sowieso niet dus is het ergens wel logisch dat je er op tegen bent.quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:30 schreef miss_sly het volgende:
[..]
Ik zou boksen ook niet graag zien voor een zoon. Ik hou niet van het agressieve dat het in mijn ogen is. Elkaar in elkaar rammen als competitie...nah, liever niet.
Precies.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:48 schreef erodome het volgende:
Alle vechtsporten gaan veel meer over beheersing dan over agressie.
Vechtsporten ben ik helemaal voor, respect, beheersing, discipline...
daarom zeg ik ook ouders die hun kind beïnvloedenquote:Op woensdag 15 juni 2011 14:20 schreef lily het volgende:
Kinderen worden altijd beïnvloed.
Is het niet door mij dan wel door de buurman, de buurjongen, oom, tante, opa, oma, de schoolmeester, de schooljuffrouw, broertje, zusje, kassajuffrouw, schoolvriendje, moeder van schoolvriendje, Wesley Sneijder, Jan Smit, Michael Jackson of Spongebob.
nou dat dus.quote:Op woensdag 15 juni 2011 13:48 schreef erodome het volgende:
Alle vechtsporten gaan veel meer over beheersing dan over agressie.
Vechtsporten ben ik helemaal voor, respect, beheersing, discipline...
wat moet je nou?quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:36 schreef maickeltje het volgende:
[..]
daarom zeg ik ook ouders die hun kind beïnvloeden
well duh.....quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:36 schreef maickeltje het volgende:
[..]
Het stomme is.. ik vond scouting ook altijd verschrikkelijk en stom enzo maar Amber vindt het echt helemaal geweldig. Ze doen zoveel leuke dingen. Ze is destijds een keertje meegegaan met een klasgenootje en kwam helemaal enthousiast thuis. Toen is ze nog 4x mee gegaan en ze vond het zo leuk... Kai van m@x zit in dezelfde groep.quote:Op woensdag 15 juni 2011 09:26 schreef trui het volgende:
ik hou ze ook van scouting af hoor, als dat enigszins mogelijk is. dat uniform, de rangen, het verplichte groepsgedoe. hele foute associaties roept het bij me op. ik geloof heus dat ze er best leuke activiteiten hebben, maar de scouting als organisatie trekt mij absoluut niet en ik zou 't dus zeker niet aanmoedigen.
tja zoals gezegt, er zijn ook voetbaltrainers en zwemleraren en weet ik veel wwat nog meer waar een pedo in zou kunnen zitten..quote:Op woensdag 15 juni 2011 10:10 schreef Ghostbuster het volgende:
Dat scouting lijkt me vrij eng wel, met van die half pedo leiders.
je beinvloed ze al vanaf dat ze geboren worden. door je hobby's, de regels, de gewoontes. dingen die je belangrijk vindt. Daar ontkom je gewoon niet aan.quote:Op woensdag 15 juni 2011 14:36 schreef maickeltje het volgende:
[..]
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |