SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hierNormaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Heb jij zo'n negatieve insteek dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 02:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Bij mij is het eerder regel dan uitzondering dat iemand leuker blijkt na beter contact.
Dit dus.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
Bij mij is het eerder regel dan uitzondering dat iemand leuker blijkt na beter contact.
Het was meer algemeen bedoeld dacht ik vandaar dat ik reageer.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:36 schreef Crutch het volgende:
[..]
Ik heb het niet eens over jou, maar tof dat je je aangesproken voelt.
Ik moet zijn boek maar eens kopen.quote:
Ja, ontzettend.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:38 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Heb jij zo'n negatieve insteek dan?
Hoe langer je met op het eerste gezicht lelijke mensen omgaat hoe minder het opvalt, merk ik dan.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, ontzettend.
Nee, je kan je toch vergissen in iemands uiterlijk. Overkomt iedereen wel eens, me dunkt.
Mensen zien er gemiddeld slechter uit dan ze zijn?quote:Op maandag 13 juni 2011 02:41 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ja, ontzettend.
Nee, je kan je toch vergissen in iemands uiterlijk. Overkomt iedereen wel eens, me dunkt.
Gast.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Mensen zien er gemiddeld slechter uit dan ze zijn?
Nee, mensen kunnen qua innerlijk heel anders zijn dan van buiten lijkt.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:43 schreef deelnemer het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2011 02:41 schreef heloef het volgende:
Of gewoon downloaden van het internet nog beter.
'Slecht' is het woord niet, denk ik.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:43 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Maar in de regel valt het mee (dus andersom komt weinig voor). Ik plaag je maar Mera.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
'Slecht' is het woord niet, denk ik.
Het is ook nogal persoonlijk wat de kenmerken zijn van iemand die je een leuk persoon vindt.
Soms vergis je je in die kenmerken, dan blijkt iemand bijvoorbeeld ontzettend jouw type te zijn terwijl je dacht van niet, gebaseerd op kleding, looks misschien, kapsel e.d.
Of andersom.
Inderdaad, ik moet wel zeggen dat ik zelf altijd sloom op gang kom met dat soort dingen. Ik voel me niet snel op m'n gemak, eigenlijk alleen als ik in een kring met alleen maar vrienden ben. En als je je niet op je gemak voelt wordt je meestal ook niet aardig of aantrekkelijk gevonden.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:34 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
In de regel valt het mee, ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:51 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Maar in de regel valt het mee (dus andersom komt weinig voor). Ik plaag je maar Mera.
Dat is wel een plausibele verklaring. Opgelost.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:52 schreef minibeer het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moet wel zeggen dat ik zelf altijd sloom op gang kom met dat soort dingen. Ik voel me niet snel op m'n gemak, eigenlijk alleen als ik in een kring met alleen maar vrienden ben. En als je je niet op je gemak voelt wordt je meestal ook niet aardig of aantrekkelijk gevonden.
Ik heb altijd een tijdje nodig om te wennen aan mensen. Als die mensen aardig zijn ben ik binnen no-tim degene met de grootste mond en de gangmaker.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:52 schreef minibeer het volgende:
[..]
Inderdaad, ik moet wel zeggen dat ik zelf altijd sloom op gang kom met dat soort dingen. Ik voel me niet snel op m'n gemak, eigenlijk alleen als ik in een kring met alleen maar vrienden ben. En als je je niet op je gemak voelt wordt je meestal ook niet aardig of aantrekkelijk gevonden.
Dus, misschien moet ik maar eens (hoe noemen mensen dat ook al weer zo mooi?) oja, mijn comfort-zone vergroten.
Dat heb ik ook wel een beetje met mijn huidige click (naar mijn idee, maar ik weet niet of ik dan gewoon normaal doe of dat ik echt zo'n gangmaker benquote:Op maandag 13 juni 2011 02:55 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb altijd een tijdje nodig om te wennen aan mensen. Als die mensen aardig zijn ben ik binnen no-tim degene met de grootste mond en de gangmaker.
Verkijk je daar niet op, dat is meestal juist omdat ze onzeker zijn. Als je weet hoe je leuk overkomt word je al snel aardig gevonden. Wil niet zeggen dat er ook echt een klik is, er valt veel te spelen als je iedereen nog slecht kent.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:59 schreef minibeer het volgende:
Ik moet trouwens wel altijd idioot lang 'wennen'. Sommige mensen hebben altijd in het eerste gesprek al een klik met iedereen. Wel bewonderenswaardig (en benijdenswaardig)
Valt wel mee hoor, iedereen is toch andersquote:Op maandag 13 juni 2011 02:59 schreef minibeer het volgende:
Ik moet trouwens wel altijd idioot lang 'wennen'. Sommige mensen hebben altijd in het eerste gesprek al een klik met iedereen. Wel bewonderenswaardig (en benijdenswaardig)
Ik denk altijd van mezelf dat ik dat wel redelijk in kan schatten (maar dat doet iedereen wel denk ik)quote:Op maandag 13 juni 2011 03:02 schreef magnetronkoffie het volgende:
Je hebt ook zat mensen die heel aardig overkomen, maar gewoon rot zijn van binnen.
Daar vergis je je lelijk in. Ken zat mensen die er telkens weer opnieuw instonken, helaas.quote:Op maandag 13 juni 2011 03:07 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik denk altijd van mezelf dat ik dat wel redelijk in kan schatten (maar dat doet iedereen wel denk ik)
Aardig worden gevonden heb ik ook niet zo'n probleem mee, die klik wel. Maar bij sommigen is die er wel gelijk (maar meestal komt dat dan van hun kant, omdat zij met eigenlijk iedereen een klik hebben. Je weet wel, van die mensen die op elke verjaardag komen, ook bij mensen van wie je helemaal niet wist dat ie daar mee omgaat)quote:Op maandag 13 juni 2011 03:01 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Verkijk je daar niet op, dat is meestal juist omdat ze onzeker zijn. Als je weet hoe je leuk overkomt word je al snel aardig gevonden. Wil niet zeggen dat er ook echt een klik is, er valt veel te spelen als je iedereen nog slecht kent.
Ik weet niet, misschien is dat ook wel een gevolg van dat ik mezelf niet zo snel blootgeef, dat ik meer de kat uit de boom kijk ofzo. Of misschien vergis ik mezelf daar ook wel in.quote:Op maandag 13 juni 2011 03:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Daar vergis je je lelijk in. Ken zat mensen die er telkens weer opnieuw instonken, helaas.
Dit doe ik zelf ook, maar dat is wat anders dan door dat masker heen kunnen kijken.quote:Op maandag 13 juni 2011 03:10 schreef minibeer het volgende:
[..]
Ik weet niet, misschien is dat ook wel een gevolg van dat ik mezelf niet zo snel blootgeef, dat ik meer de kat uit de boom kijk ofzo. Of misschien vergis ik mezelf daar ook wel in.
Hoi, wat een leuke omgeving heb je uitgekozen ?quote:Op maandag 13 juni 2011 05:31 schreef Crutch het volgende:
Gebruik je omgeving man.
Waar ben je, wat valt je aan haar (bij voorkeur kleding of sierraden) op behalve geslijm over haar ogen.
Hoi, nog niet in slaap?quote:Op maandag 13 juni 2011 07:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hoi, wat een leuke omgeving heb je uitgekozen ?
Hoi, mooie poster hangt daar ?
Hoi, wat een lekkere dikke tieten heb jij ?
Hoi, wat een spannende ketting ?
Hoi, ah crap, een ring, je bent al getrouwd ?
Denk dat die nu slaapt. Jij bent ook weer vroeg wakker...quote:
Die midden in de nacht posten intrigreren me wel. Wat vindt de dokter daarvan?quote:Op maandag 13 juni 2011 11:00 schreef Godshand het volgende:
[..]
Denk dat die nu slaapt. Jij bent ook weer vroeg wakker...
Niets.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:03 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Die midden in de nacht posten intrigreren me wel. Wat vind de dokter daarvan?
Slapeloosheid, verstoord dag en nacht ritme, liefdesverdriet ........quote:Op maandag 13 juni 2011 11:04 schreef Godshand het volgende:
[..]
Niets.
Er is niets medisch aan posten midden in de nacht
Bi-polaire stoornis met een manische episode, gewoon ander bioritme. Zou allemaal zomaar kunnenquote:Op maandag 13 juni 2011 11:06 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Slapeloosheid, verstoord dag en nacht ritme, liefdesverdriet ........
Best wel interessant denk ik. Die vrouwen in het publiek reageren een aantal keer heel erg verontwaardigd op hem. Vooral dat mascara-citaat doet het niet goed geloof ikquote:
Als je nu minder klaagt en meer onderneemt kom je misschien ergens...quote:Op maandag 13 juni 2011 11:10 schreef benzin het volgende:
[..]
Best wel interessant denk ik. Die vrouwen in het publiek reageren een aantal keer heel erg verontwaardigd op hem. Vooral dat mascara-citaat doet het niet goed geloof ik
Die man heeft zoveel zelfvertrouwen en is daarmee praktisch het tegenovergestelde van mij. Zou willen dat ik ik een paar procent van zijn ego kon overnemen
En dat kan niet dus je zult 't zelf moeten doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:10 schreef benzin het volgende:
Die man heeft zoveel zelfvertrouwen en is daarmee praktisch het tegenovergestelde van mij. Zou willen dat ik ik een paar procent van zijn ego kon overnemen
Het kan inderdaad niet; maar ben er ook nog niet uit hoe ik het zelf moet doenquote:Op maandag 13 juni 2011 11:15 schreef Catbert het volgende:
[..]
En dat kan niet dus je zult 't zelf moeten doen.
Wat ik probeer te doen is een "normaal" gesprekje met iemand proberen aan te knopen.quote:Op maandag 13 juni 2011 07:34 schreef Chewbalhaar het volgende:
[..]
Hoi, wat een leuke omgeving heb je uitgekozen ?
Hoi, mooie poster hangt daar ?
Hoi, wat een lekkere dikke tieten heb jij ?
Hoi, wat een spannende ketting ?
Hoi, ah crap, een ring, je bent al getrouwd ?
Je kunt niet reageren op je fobo en er staan geen foto's in van jezelf.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:20 schreef benzin het volgende:
[..]
Het kan inderdaad niet; maar ben er ook nog niet uit hoe ik het zelf moet doen![]()
Mja
Dat hebben we hier al vaak genoeg voorgekauwd. Probleem is dat je ervoor kiest er niks mee te doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:20 schreef benzin het volgende:
Het kan inderdaad niet; maar ben er ook nog niet uit hoe ik het zelf moet doen![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 11:49 schreef HappyGirl91 het volgende:
Goedemorgen allemaal!
Ik vroeg me wat af, weet niet of het te erg offtopic is maar toch maar effe proberen -En maak hiervoor maar een topic aan in SEX, daar is dit topic niet voor bedoeld.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ow ok. Doe het dan wel af met een PM of zoquote:Op maandag 13 juni 2011 11:56 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
En maak hiervoor maar een topic aan in SEX, daar is dit topic niet voor bedoeld.
Dat is niet echt een keuze: dat maken jullie ervan.quote:Op maandag 13 juni 2011 11:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat hebben we hier al vaak genoeg voorgekauwd. Probleem is dat je ervoor kiest er niks mee te doen.
Alles wat je doet of niet doet is een keuze. Jij doet niks met de tips die we je geven (of in ieder geval heel langzaam) en dat is gewoon een keuze.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:00 schreef benzin het volgende:
Dat is niet echt een keuze: dat maken jullie ervan.
Wat de barriere voor jou is weet ik niet Benzin. Je vertoont hier timide gedrag. Je durft niets te proberen. Dat is angst. De oorzaak daarvan ken ik niet. Het kan zijn dat je jezelf te lang nodeloos hebt verscholen (aangeleerd gedrag, door een te beschermde opvoeding bijvoorbeeld). Het kan zijn dat je je uiterlijk niet mee hebt. Het kan zijn dat je persoonlijkheid zich niet leent voor spontaan en levenslustig versieren. Dat moet je zelf zien uit te vinden.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Er is niets gewoon aan het begrip keuze. Het is een vaag begrip. Alle wijsheid begint met dat besef.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Alles wat je doet of niet doet is een keuze. Jij doet niks met de tips die we je geven (of in ieder geval heel langzaam) en dat is gewoon een keuze.
Een omschakeling heeft tijd nodig. Als iemand in 1x compleet alles omgooit, is de kans groot dat hij/zij later weer terugvalt op oude gewoontes.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Alles wat je doet of niet doet is een keuze. Jij doet niks met de tips die we je geven (of in ieder geval heel langzaam) en dat is gewoon een keuze.
Ja, het moet groeien, anders is het geen groei maar een kunstjequote:Op maandag 13 juni 2011 12:11 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Een omschakeling heeft tijd nodig. Als iemand in 1x compleet alles omgooit, is de kans groot dat hij/zij later weer terugvalt op oude gewoontes.
Ben ik het niet mee eens. Misschien zijn die tips wel gewoon te moeilijk of ben ik niet sterk genoeg.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:02 schreef Catbert het volgende:
[..]
Als iemand dat al kan. De meeste mensen voelen zich prettig bij hun manier van levenquote:Op maandag 13 juni 2011 12:11 schreef _pillow_ het volgende:
[..]
Een omschakeling heeft tijd nodig. Als iemand in 1x compleet alles omgooit, is de kans groot dat hij/zij later weer terugvalt op oude gewoontes.
Dat is wel een keuze.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:00 schreef benzin het volgende:
[..]
Ja joh, geef 'em nog meer munitie om het nemen van actie nog weer verder uit te stellen.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:09 schreef deelnemer het volgende:
Er is niets gewoon aan het begrip keuze. Het is een vaag begrip. Alle wijsheid begint met dat besef.
Tijd? Iets van die 2 jaar ofzo dat Benzin hier al over klaagt?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:11 schreef _pillow_ het volgende:
De meesten hier die om tips vragen voelen zich daar overduidelijk niet prettig bij, anders hadden ze hier niet gevraagd hoe ze vrouwen moeten versieren.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:13 schreef tijnbrein het volgende:
Als iemand dat al kan. De meeste mensen voelen zich prettig bij hun manier van leven
Dan kom je al snel terecht bij willen en kunnen. Wil je echt veranderen? Kan je echt veranderen?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja joh, geef 'em nog meer munitie om het nemen van actie nog weer verder uit te stellen.
In zijn geval is het gewoon een keuze om steeds te blijven zitten met die angst, in plaats van nou eens die confrontatie aan te gaan. Hij werkt voor zover ik weet nog steeds niet aan z'n sociale omgeving, terwijl dat toch een relatief simpele stap is.
[..]
Tijd? Iets van die 2 jaar ofzo dat Benzin hier al over klaagt?
[..]
De meesten hier die om tips vragen voelen zich daar overduidelijk niet prettig bij, anders hadden ze hier niet gevraagd hoe ze vrouwen moeten versieren.
Hoe moeilijk zijn tips als "ga bij een sportvereninging" of "doe een fotografiecursus" e.d.? Nee, je doet het niet omdat je het 'eng' vindt. Ja boeiend, iedereen is nerveus als 'ie in z'n eentje in een compleet nieuwe sociale omgeving komt.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:13 schreef benzin het volgende:
Ben ik het niet mee eens. Misschien zijn die tips wel gewoon te moeilijk of ben ik niet sterk genoeg.
Tja, als je andere mensen je keuzes laat maken (ik krijg het idee dat voordat je 'zelfstandig' werd je ouders alles voor je deden, klopt dat?) moet je later niet klagen dat het niet de juiste waren.quote:Alles in mijn leven is tot nu toe mislukt, sterker nog, mijn leven is tot dit punt een complete mislukking. Ik heb nog nooit echt zelf keuzes gemaakt, mijn keuzes waren meestal compleet gebaseerd op anderen. En ik ben helemaal niet blij met die keuzes.
Het is gewoon een domme insteek om te redeneren in wat je "gegund" wordt. Niemand gunt je iets, je moet het zelf halen. En ja, soms kost dat moeite, en soms ga je op je plaat. Als je zo angstig bent dat je compleet bevriest moet je echt naar een Psych, want dan kunnen wij je hier ook niet helpen.quote:En de paar keuzes die ik WÉL zelf heb gemaakt hadden ook rampen tot gevolg, en eigenlijk ben ik daar nog minder blij mee. Eigenlijk maakt het ook gewoon helemaal niet uit wat ik doe, het eindigt altijd shit. Ik wil maar een paar kleine dingetjes en zelfs dat wordt me niet gegund
Iedereen kan veranderen. Je moet het inderdaad alleen wel willen, inclusief de consequentie dat je er in sommige gevallen gewoon echt moeite voor moet doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:17 schreef tijnbrein het volgende:
Dan kom je al snel terecht bij willen en kunnen. Wil je echt veranderen? Kan je echt veranderen?
Dat is mogelijk. Er zijn zelfs mensen die er nog veel langer over zullen doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
[..]
Tijd? Iets van die 2 jaar ofzo dat Benzin hier al over klaagt?
Tja, en ondertussen studeert hij in de leukste studentenstad van Nederland met de mooiste vrouwen en is hij al bijna afgestudeerd en heeft hij nooit wat met de kansen hier gedaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:18 schreef _pillow_ het volgende:
Dat is mogelijk. Er zijn zelfs mensen die er nog veel langer over zullen doen.
En je zal wel rekening moeten houden dat je bepaalde dingen nooit zal kunnen. Dat neemt niet weg dat je wel zo veel mogelijk moet doen om te veranderenquote:Op maandag 13 juni 2011 12:17 schreef Catbert het volgende:
[..]
Hoe moeilijk zijn tips als "ga bij een sportvereninging" of "doe een fotografiecursus" e.d.? Nee, je doet het niet omdat je het 'eng' vindt. Ja boeiend, iedereen is nerveus als 'ie in z'n eentje in een compleet nieuwe sociale omgeving komt.
[..]
Tja, als je andere mensen je keuzes laat maken (ik krijg het idee dat voordat je 'zelfstandig' werd je ouders alles voor je deden, klopt dat?) moet je later niet klagen dat het niet de juiste waren.
[..]
Het is gewoon een domme insteek om te redeneren in wat je "gegund" wordt. Niemand gunt je iets, je moet het zelf halen. En ja, soms kost dat moeite, en soms ga je op je plaat. Als je zo angstig bent dat je compleet bevriest moet je echt naar een Psych, want dan kunnen wij je hier ook niet helpen.
[..]
Iedereen kan veranderen. Je moet het inderdaad alleen wel willen, inclusief de consequentie dat je er in sommige gevallen gewoon echt moeite voor moet doen.
Ik zal in dit leven ook niet de 5km schaatsen winnen, maar dat betekent niet dat je er niet heel veel beter in kunt worden. Ik vind denken in wat je niet kunt echt enorm beperkend en deprimerend. Wanneer ik iets wil kunnen (golven, tennis, salsadansen) ga ik er gewoon tijd in investeren tot het moment dat ik vind dat het 'genoeg' is en ik iets anders interessant vindt. Met een sociaal leven is het niet anders; je kunt als je je best doet in no time heel veel mensen leren kennen. Dan zitten er altijd wel een paar tussen waar het heel goed mee klikt. En juist met hobbies die ik al aanhaalde heb je sowieso al een gedeelde interesse.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:20 schreef tijnbrein het volgende:
En je zal wel rekening moeten houden dat je bepaalde dingen nooit zal kunnen. Dat neemt niet weg dat je wel zo veel mogelijk moet doen om te veranderen
???quote:Op maandag 13 juni 2011 12:23 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ik zal in dit leven ook niet de 5km schaatsen winnen, maar dat betekent niet dat je er niet heel veel beter in kunt worden. Ik vind denken in wat je niet kunt echt enorm beperkend en deprimerend. Wanneer ik iets wil kunnen (golven, tennis, salsadansen) ga ik er gewoon tijd in investeren tot het moment dat ik vind dat het 'genoeg' is en ik iets anders interessant vindt. Met een sociaal leven is het niet anders; je kunt als je je best doet in no time heel veel mensen leren kennen. Dan zitten er altijd wel een paar tussen waar het heel goed mee klikt. En juist met hobbies die ik al aanhaalde heb je sowieso al een gedeelde interesse.
Scherpquote:
Ik had het wel geweten als ik ook in een studentenstad zou wonen, maar dan begrijp ik inderdaad niet waarom hij 2 jaar hier komt klagen, terwijl hij ook 2 jaar dik heeft kunnen feesten.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, en ondertussen studeert hij in de leukste studentenstad van Nederland met de mooiste vrouwen en is hij al bijna afgestudeerd en heeft hij nooit wat met de kansen hier gedaan.
Typfout, je weet wel wat ik bedoelquote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 12:20 schreef Catbert het volgende:
[..]
Tja, en ondertussen studeert hij in de leukste studentenstad van Nederland met de mooiste vrouwen en is hij al bijna afgestudeerd en heeft hij nooit wat met de kansen hier gedaan.
1 | Zij zijn het meest modebewust, kleden zich naar de gelegenheid en respecteren de gedragscode. |
Nee die gun je jezelf niet. Want niemand op deze aarde heeft waarschijnlijk een reden om jouw wat te misgunnen.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:13 schreef benzin het volgende:
[..]
Ben ik het niet mee eens. Misschien zijn die tips wel gewoon te moeilijk of ben ik niet sterk genoeg.
Alles in mijn leven is tot nu toe mislukt, sterker nog, mijn leven is tot dit punt een complete mislukking. Ik heb nog nooit echt zelf keuzes gemaakt, mijn keuzes waren meestal compleet gebaseerd op anderen. En ik ben helemaal niet blij met die keuzes.
En de paar keuzes die ik WÉL zelf heb gemaakt hadden ook rampen tot gevolg, en eigenlijk ben ik daar nog minder blij mee. Eigenlijk maakt het ook gewoon helemaal niet uit wat ik doe, het eindigt altijd shit. Ik wil maar een paar kleine dingetjes en zelfs dat wordt me niet gegund
Het is een gemiddeld cijfer m.b.t. hoe mannen de vrouwen gemiddeld waarderen. Als jij enorm op gothics valt ben je beter af in Amsterdam waarschijnlijk.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:29 schreef magnetronkoffie het volgende:
Naja, zelf val ik niet al te op vrouwen die zich constant met mode en zo bezig houden dus dat de mooiste vrouwen in Utrecht wonen gaat voor mij al niet helemaal op
Aangezien ik best weet dat het werkwoord "golfen" is, is het gewoon een typfout. Maar als jij je er beter door voelt anderen te wijzen op dit soort trivialiteiten; leef je uit. Ik proofread m'n reacties niet dus er zullen wel meer fouten in voorkomen.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:30 schreef Godtje het volgende:
Dat is nou juist geen tikfout maar ik weet het inderdaad.
Oh God heb je nog versier tips voor ons kneuzen hierquote:Op maandag 13 juni 2011 12:30 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dat is nou juist geen tikfout maar ik weet het inderdaad.
Het keuze begrip is zozeer door politiek populisme misbruikt, dat je dat woord nauwelijks meer kan noemen zonder te misleiden.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:13 schreef Catbert het volgende:
[..]
Ja joh, geef 'em nog meer munitie om het nemen van actie nog weer verder uit te stellen.
Gaap.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:32 schreef deelnemer het volgende:
Het keuze begrip is zozeer door politiek populisme misbruikt, dat je dat woord nauwelijks meer kan noemen zonder te misleiden.
Nee.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Oh God heb je nog versier tips voor ons kneuzen hier
Het is waar en jij hebt een vertekend mensbeeld vanwege die populistische politieke beweging, je bent er namelijk mee opgegroeit.quote:
Is dat zo simpel? Zoals ik het zie is het een van de meest moeilijke dingen die er is. Laat mij maar een technisch of wiskundig probleem oplossen.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:13 schreef Catbert het volgende:
In zijn geval is het gewoon een keuze om steeds te blijven zitten met die angst, in plaats van nou eens die confrontatie aan te gaan. Hij werkt voor zover ik weet nog steeds niet aan z'n sociale omgeving, terwijl dat toch een relatief simpele stap is.
Dat klopt. Dat doen ze nog steeds eigenlijk, dus per die definitie ben ik nog niet echt zelfstandig.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:17 schreef Catbert het volgende:
Tja, als je andere mensen je keuzes laat maken (ik krijg het idee dat voordat je 'zelfstandig' werd je ouders alles voor je deden, klopt dat?) moet je later niet klagen dat het niet de juiste waren.
Ik heb niemand nodig om mij nog verder de put in te praten dan ik al zit. Er is niets dat ik erger vind dan over straat lopen, veel leuke meisjes zien en beseffen dat er zoveel zijn en ik toch geen enkele kans maak.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:20 schreef Catbert het volgende:
Die mensen die dat doen zullen vanzelf wel we gaan. En de mensen die wel willen blijven overquote:Op maandag 13 juni 2011 12:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee.
Je hebt het of je hebt het niet.
Ik geloof niet dat het valt te trainen door tips op een forum. Het zijn allemaal open deuren die mensen zelf ook wel kunnen verzinnen. De 'kneuzen' moeten het vooral zelf willen en vorm geven.
Ik geloof zelfs dat een reeks als deze averechts werkt. Mensen hebben nu alsnog een 'sociaal' hoekje waar ze kunnen klagen en kunnen praten. Elke keer zijn er ook weer andere mensen die er op in gaan dus nooit een gebrek aan aandacht.
Dat 17 jaar leeftijdsverschil je in zo'n slaapverwekkende dino kan veranderen. Bizar.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:37 schreef deelnemer het volgende:
Het is waar en jij hebt een vertekend mensbeeld vanwege die populistische politieke beweging, je bent er namelijk mee opgegroeit.
Een wiskundig probleem is niet eng. Ja het is zo simpel, het enige lastige is dat het eng is. Voor mij was die eerste salsales ook eng, maar als je je daar eenmaal overheen zet is het alleen maar een grotere overwinning. Maar jouw reactie bij iets wat je eng vindt is het dus uit te stellen, en daar schiet je gewoon niks mee op behalve dat je jezelf een nog grotere loser vindt.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:39 schreef benzin het volgende:
Is dat zo simpel? Zoals ik het zie is het een van de meest moeilijke dingen die er is. Laat mij maar een technisch of wiskundig probleem oplossen.
Gelukkig hebben mijn ouders de "je zoekt het zelf maar uit" instelling. Je zult toch zelfstandig moeten worden.quote:Dat klopt. Dat doen ze nog steeds eigenlijk, dus per die definitie ben ik nog niet echt zelfstandig.
Ik verpest je dag niet, jij realiseert je zojuist dat je je tijd loopt te verspillen. En mocht het de bedoeling zijn medelijden op te wekken; sorry, maar dat werkt alleen als je een leuke meid met dito pruillip bent. Kom dus eens van je reet af en ga wat doen.quote:Ik heb niemand nodig om mij nog verder de put in te praten dan ik al zit. Er is niets dat ik erger vind dan over straat lopen, veel leuke meisjes zien en beseffen dat er zoveel zijn en ik toch geen enkele kans maak.
Er is niets dat erger is om te beseffen dat ik kansen mis. Er is niets erger dan beseffen dat ik steeds ouder wordt en er niets verandert.
Mensen zeggen weleens dat hun middelbare schooltijd of hun studententijd de beste tijd van hun leven was. Als dat zo is dan kan ik net zo goed de handdoek in de ring gooien want dan wordt het nooit meer wat.
Ik ben inderdaad alweer bijna afgestudeerd en mijn studententijd was bijna net zo rot als de jaren ervoor. En ik moet of gaan werken of doorstuderen, maar dat wil ik eigenlijk alletwee niet. Het idee dat ik mijn hele leven nog moet werken maakt me misselijk; doorstuderen is ook niet echt leuk en is vooral onbetaalbaar op het moment. En dan ben ik alweer oud en is mijn jeugd voorbij.
En voordat ik het weet ben ik bejaard, heb ik een rotleven gehad, ga ik alleen dood en is er niemand om me te begraven.
Bedankt voor het verpesten van mijn dag.
Ja dat is simpeler dan je denkt. Want een inschrijvingsformulier voor de sportschool/voebalclub of wat dan ook is makkelijker ingevuld dan de meeste technische problemen.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Is dat zo simpel? Zoals ik het zie is het een van de meest moeilijke dingen die er is. Laat mij maar een technisch of wiskundig probleem oplossen.
Distantieer je hier van, laat de mensen die je leven op dit moment bepalen ouders, wie dan ook duidelijk weten dat het tijd is om je eigen keuzes te maken. Doe dit door middel van een goed gesprek met die mensen. Daar maak je zowel jezelf (al zie je het nu nog niet zo) en hun enorm blij mee. Want dat is waar je het als ouder voor doet om een zelfstandig mens op de wereld te zetten.quote:[..]
Dat klopt. Dat doen ze nog steeds eigenlijk, dus per die definitie ben ik nog niet echt zelfstandig.
Och och jongen, je verpest je eigen dag steeds zelf hoor. Dat de feiten zo hard zijn is voor het grootste gedeelte je eigen schuld.quote:[..]
Ik heb niemand nodig om mij nog verder de put in te praten dan ik al zit. Er is niets dat ik erger vind dan over straat lopen, veel leuke meisjes zien en beseffen dat er zoveel zijn en ik toch geen enkele kans maak.
Er is niets dat erger is om te beseffen dat ik kansen mis. Er is niets erger dan beseffen dat ik steeds ouder wordt en er niets verandert.
Mensen zeggen weleens dat hun middelbare schooltijd of hun studententijd de beste tijd van hun leven was. Als dat zo is dan kan ik net zo goed de handdoek in de ring gooien want dan wordt het nooit meer wat.
Ik ben inderdaad alweer bijna afgestudeerd en mijn studententijd was bijna net zo rot als de jaren ervoor. En ik moet of gaan werken of doorstuderen, maar dat wil ik eigenlijk alletwee niet. Het idee dat ik mijn hele leven nog moet werken maakt me misselijk; doorstuderen is ook niet echt leuk en is vooral onbetaalbaar op het moment. En dan ben ik alweer oud en is mijn jeugd voorbij.
En voordat ik het weet ben ik bejaard, heb ik een rotleven gehad, ga ik alleen dood en is er niemand om me te begraven.
Wat Catbert niet beseft dat het voor mensen als Dyna18, Tijnbrein en jij blijkbaar ook niet simpel is.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:39 schreef benzin het volgende:
[..]
Dat snap ik best, en daarom heb ik hem letterlijk verteld dat als hij blijft blokkeren hij naar een Psych moet, en ook dat roepen we hier al 2 jaar.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:47 schreef Godshand het volgende:
Wat Catbert niet beseft dat het voor mensen als Dyna18, Tijnbrein en jij blijkbaar ook niet simpel is.
Helaas is naar de psych gaan makkelijker gezegd dan gedaan. Ik heb er ook jaren over gedaan om die stap te zetten. Toch ben ik blij dat ik het gedaan heb. Ik ben er door veranderd.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat snap ik best, en daarom heb ik hem letterlijk verteld dat als hij blijft blokkeren hij naar een Psych moet, en ook dat roepen we hier al 2 jaar.
Dus leuk dat je even komt kijken en komt melden dat ik dingen niet snap, maar ik volg dit verhaal al jaren en er verandert niks.
Daarover moet je eens met je ouders praten. Die moet je duidelijk maken, dat het probleem bij jou niet is dat je een verkeerde keuze kan maken, maar dat je zo nooit leert je eigen keuzes te maken.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:39 schreef benzin het volgende:
Dat klopt. Dat doen ze nog steeds eigenlijk, dus per die definitie ben ik nog niet echt zelfstandig.
Het gaat allemaal veel makkelijker en sneller met hulp. Waarom ga je niet naar de huisarts met de klacht dat je sociaal onvoldoende kan functioneren om onduidelijke redenen.quote:Ik heb niemand nodig om mij nog verder de put in te praten dan ik al zit. Er is niets dat ik erger vind dan over straat lopen, veel leuke meisjes zien en beseffen dat er zoveel zijn en ik toch geen enkele kans maak.
Door er elke keer op in te gaan hou je hun gedrag in stand. Want ze proberen het toch... ze praten er toch over.. zo tonen ze toch aan te willen maar het lukt gewoon niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:50 schreef Catbert het volgende:
[..]
maar ik volg dit verhaal al jaren en er verandert niks.
Er zijn zoveel dingen die niet simpel zijn maar waar je over heen moet zetten want wat in het leven is wel retesimpel? Voor dingen die je wil moeten de meeste mensen keihard knokken. Je kan je daar niet eeuwig achter verschuilen "Maar het is moeilijk" en "Maar het is zo verdomd lastig".quote:Op maandag 13 juni 2011 12:47 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat Catbert niet beseft dat het voor mensen als Dyna18, Tijnbrein en jij blijkbaar ook niet simpel is.
Maar wat wel een hele prestatie is, is eens je angsten overwinnen en naar de psycholoog oid gaan. Vanaf een forum hebben wij helaas geen betere tips dan dit en wat Catbert zegt.
Wat had je anders gehoopt? Een stappenplan? Stap 1 is je sociale beperkingen en angsten te laten onderzoeken en te behandelen, dan komt de rest pas.
Als jij niet eens "Hallo" durft te zeggen tegen vrouwen of wie dan ook, dan is dat het eerste wat je moet aanpakken. En dat is dus door hulp te zoeken bij echte mensen. Dat is de enige tip die wij vanaf dit forum kunnen meegeven.
Zou toch beter zijn. Trek die hele internet draad er uit. Dan is er geen vlucht meer.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:57 schreef Godshand het volgende:
Waarschijnlijk heeft Benzin zn PC al uitgezet en ligt nu huilend op bed
Wat moeten we dan doen, mensen die hier om hulp vragen maar gewoon negeren? Ja ik wrijf het er bij hem vrij hard in dat het volledig aan hemzelf ligt, maar dat is volgens mij de enige manier hoe je Benzin er toe kan bewegen iets te gaan doen. Ik hoop dat hij zich zo rot voelt dat hij denkt "dit kan niet langer" en actie onderneemt. Hem in z'n comfortzone laten zitten waarbij hij negeert dat hij ongelukkig is, werkt duidelijk ook niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:53 schreef Godtje het volgende:
Door er elke keer op in te gaan hou je hun gedrag in stand. Want ze proberen het toch... ze praten er toch over.. zo tonen ze toch aan te willen maar het lukt gewoon niet.
En zou ik me daar rot over moeten voelen?quote:Op maandag 13 juni 2011 12:57 schreef Godshand het volgende:
Of we bekijken het positief:quote:Op maandag 13 juni 2011 12:57 schreef Godshand het volgende:
Positief zijn helpt trouwens ook bij versieren. Negativiteit vind ik zelf ook een beetje een afknapperquote:Op maandag 13 juni 2011 12:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Of we bekijken het positief:
Hij zoekt nu op het internet naar een psycholoog.
Hij zoekt nu op het internet naar een sportschool/voebalvereniging/roeivereniging/wat dan ook
De structurele gevallen? Natuurlijk moet je die negeren. Als er geen voortgang in zit dan juist negeren. Ga lekker buiten spelen.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:58 schreef Catbert het volgende:
[..]
Wat moeten we dan doen, mensen die hier om hulp vragen maar gewoon negeren?
Godtje, deze hele topic gaat over versieren.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
De structurele gevallen? Natuurlijk moet je die negeren. Als er geen voortgang in zit dan juist negeren. Ga lekker buiten spelen.
Via FOK! kan je ze toch niet serieus helpen maar ze gebruiken het wel als excuus om niks serieus te gaan doen. Om hulp te zoeken of actie te ondernemen.
Je houdt het gedrag in stand.
Je moet met de meeste dingen in het leven positief zijn. Want anders lukt het nooit. Als je bij al je dromen gaat denken ik kan het niet want ik ben te lelijk of want ik ben niet geschikt. Dan komt het nooit goed. Ik heb me daar ook over heen moeten zetten. Ik wil al sinds kind presenteren op de radio en de TV. Maar heb altijd gedacht "Mijn stem is niet goed genoeg" of "Ik ben niet knap genoeg voor op TV" Op een gegeven moment ging de knop om. Als je iets wilt moet je het proberen en dan laat ik hun wel bepalen dat ik te lelijk ben voor op TV of geen stem heb voor op de radio. Gewoon gaan het beste van jezelf laten zien en kijken wat het wordt.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:01 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Positief zijn helpt trouwens ook bij versieren. Negativiteit vind ik zelf ook een beetje een afknapper
Je wil toch helpen?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:05 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Godtje, deze hele topic gaat over versieren.
Als hij nou zo graag wil posten in deze topic, laat hem dan gewoon. Het is toch verder jouw probleem helemaal niet??
En jij jaagt mensen weg met een kutgevoel terwijl ze het volste recht hebben om hier te posten.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:07 schreef Godtje het volgende:
[..]
Je wil toch helpen?
Of je wil jezelf een goed gevoel geven dat je de nobele ridder aan het spelen bent op internet?
Zo te lezen het laatste.
Je hebt een laag reflexie vermogen Catbert. Je blijft maar dwingen omdat je de onmacht niet kan verdragen.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:46 schreef Catbert het volgende:
[..]
Dat 17 jaar leeftijdsverschil je in zo'n slaapverwekkende dino kan veranderen. Bizar.
Ik jaag mensen weg.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:09 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
En jij jaagt mensen weg met een kutgevoel terwijl ze het volste recht hebben om hier te posten.
En ga nou niet offtopic komen met wat jij denkt waarom ikzelf hier zit te posten
Precies omgekeerd.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:12 schreef Godtje het volgende:
Dit topic is verworden van een luchtig topic met tipjes en handigheidjes voor het versieren naar een broed plaats voor ernstig sociaal gehandicapte waarbij een forum niet gaat helpen.
Ja en dat heeft me redelijk wat tijd gekost!quote:
Leuk, zitten de klagers nu hier.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:12 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik jaag mensen weg.Tuurlijk knul.
Ik heb het er inhoudelijk over waarom ik denk dat bij sneue gevallen deze aanpak niet werkt. Geheel ontopic en relevant.
Dit topic is verworden van een luchtig topic met tipjes en handigheidjes voor het versieren naar een broed plaats voor ernstig sociaal gehandicapte waarbij een forum niet gaat helpen. Die mensen hebben serieus hulp nodig. FOK! is daar nooit voor bedoeld.
Yessss, kunnen we weer op een fatsoenlijke manier verder gaan!quote:Op maandag 13 juni 2011 13:15 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja en dat heeft me redelijk wat tijd gekost!
Zijn we nou weer klaar met zeiken? Anders maak maar een eigen topic aan.
Graag!quote:Op maandag 13 juni 2011 13:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk, zitten de klagers nu hier.
[..]
Yessss, kunnen we weer op een fatsoenlijke manier verder gaan!
Dat jij er steeds weer op in gaat helpt ook geen meter dus:quote:Op maandag 13 juni 2011 13:16 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Leuk, zitten de klagers nu hier.
[..]
Yessss, kunnen we weer op een fatsoenlijke manier verder gaan!
In jouw artikel stond verder dat vrouwen in Amsterdam ook mooier worden gevonden.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:31 schreef Catbert het volgende:
Het is een gemiddeld cijfer m.b.t. hoe mannen de vrouwen gemiddeld waarderen. Als jij enorm op gothics valt ben je beter af in Amsterdam waarschijnlijk.
En dat maakt mij net zo schuldig of zo? Er is toch allang weer een modje aanwezig? Waarom dan verder kauwen?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat jij er steeds weer op in gaat helpt ook geen meter dus:
[ afbeelding ]
"Laat gaan joh!"
Ik vind het altijd enorm tegenvallen, al is er zon is wel wat verbetering.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In jouw artikel stond verder dat vrouwen in Amsterdam ook mooier worden gevonden.
Moet wel zeggen dat ik dit uit eigen ervaring wel kan bevestigen, elke keer als ik weer in A'dam ben, kijk ik weer m'n ogen uit!
Ligt ook aan welke wijk, zelf vond ik in de Bijlmer de vrouwen er ook niet bepaald aantrekkelijk uit zien, om maar wat te noemenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:21 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik vind het altijd enorm tegenvallen, al is er zon is wel wat verbetering.
Die dames op wallen zijn niet mooi hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 13:19 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
In jouw artikel stond verder dat vrouwen in Amsterdam ook mooier worden gevonden.
Moet wel zeggen dat ik dit uit eigen ervaring wel kan bevestigen, elke keer als ik weer in A'dam ben, kijk ik weer m'n ogen uit!
Welk gezeik? Als je inhoudelijke reacties gezeur vindt......quote:Op maandag 13 juni 2011 13:15 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ja en dat heeft me redelijk wat tijd gekost!
Zijn we nou weer klaar met zeiken? Anders maak maar een eigen topic aan.
De volgende dag of zo?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
Binnen hoeveel tijd na ontmoeting moet de een de ander contacten via sociale media? ( wanneer nummers niet zijn uitgewisseld)
Ja, maar die zijn er ook niet om te versieren, dus off-topicquote:Op maandag 13 juni 2011 13:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die dames op wallen zijn niet mooi hoorbovendien geven die je geen liefde.
1 dag of iig binnen 3 dagenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
Binnen hoeveel tijd na ontmoeting moet de een de ander contacten via sociale media? ( wanneer nummers niet zijn uitgewisseld)
In de dagen daarna ofzo.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
Moet?quote:Op maandag 13 juni 2011 13:21 schreef lanterfanteraar het volgende:
Het kan voor sommige wel een manier zijn om meer zelfvertrouwen te krijgen die damesquote:Op maandag 13 juni 2011 13:22 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
De volgende dag of zo?
[..]
Ja, maar die zijn er ook niet om te versieren, dus off-topic
100 jaar geleden was dat wel zo, maar tegenwoordig leven we in een tijdperk waarin vrouwen ook mogenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
maar de man moet daarin toch ook wel een beetje het initiatief nemen?? ja toch??
Zoals Straw al zei daar zijn geen regels voor. Je mag ook het initiatief nemenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
maar de man moet daarin toch ook wel een beetje het initiatief nemen?? ja toch??
Het zijn niet de middeleeuwen schat.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
Bij interesse onmiddelijk. Met de bijgedachte niet te happig over te komen: 1 á 2 dagen. Bij grote vrees en uitstel: langer of nooit. Bij gebrek aan interesse: nooit.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik vind toch wel als je geen interesse hebt dat je dat wel even kan laten weten. Wel zo netjes.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:28 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Bij interesse onmiddelijk. Met de bijgedachte niet te happig over te komen: 1 á 2 dagen. Bij grote vrees en uitstel: langer of nooit. Bij gebrek aan interesse nooit.
Bij casual contact? Natuurlijk niet. Dan is het makkelijker voor beide om gewoon geen initiatief te tonen.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:29 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik vind toch wel als je geen interesse hebt dat je dat wel even kan laten weten. Wel zo netjes.
Misschien wel ja, maar ik denk niet dat je niks aan je sociale vaardigheden kan doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 12:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ik geloof zelfs dat een reeks als deze averechts werkt. Mensen hebben nu alsnog een 'sociaal' hoekje waar ze kunnen klagen en kunnen praten. Elke keer zijn er ook weer andere mensen die er op in gaan dus nooit een gebrek aan aandacht.
oh oh ohquote:Op maandag 13 juni 2011 13:28 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Bij interesse onmiddelijk. Met de bijgedachte niet te happig over te komen: 1 á 2 dagen. Bij grote vrees en uitstel: langer of nooit. Bij gebrek aan interesse: nooit.
En nu maar afwachten of zelf het initiatief nemen.
Ik had het over de die hards. De ernstige gevallen.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:31 schreef minibeer het volgende:
[..]
Misschien wel ja, maar ik denk niet dat je niks aan je sociale vaardigheden kan doen.
Er zijn btw wel wa koppels in de reeks ontstaan, dus het helpt iig sommigen
Nee , drie dagen, de drie dagen regels als je niet te desperate over wil komen drie dagen nadat het berichtje gestuurd is.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:28 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Bij interesse onmiddelijk. Met de bijgedachte niet te happig over te komen: 1 á 2 dagen. Bij grote vrees en uitstel: langer of nooit. Bij gebrek aan interesse: nooit.
En nu maar afwachten of zelf het initiatief nemen.
Hierover gesproken: ik kwam zaterdag het meisje tegen van mijn stage in de bus en na een gesprek over stage enzovoort zei ze dat ze wist dat ik geen interesse had in haar, dat ze het merkte omdat ik niet terug SMSte enzovoort. Maar ze vond wel dat ik het even had kunnen zeggen aangezien ik in het begin de indruk wekte van wel, en daarom was ze geirriteerd op mij.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij casual contact? Natuurlijk niet. Dan is het makkelijker voor beide om gewoon geen initiatief te tonen.
Dat is waar.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:30 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Bij casual contact? Natuurlijk niet. Dan is het makkelijker voor beide om gewoon geen initiatief te tonen.
Hoezo niet? Moeten wel mooi zijn toch, anders staan ze daar niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:22 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Die dames op wallen zijn niet mooi hoorbovendien geven die je geen liefde.
Leugenaarquote:Op maandag 13 juni 2011 13:40 schreef Mpj het volgende:
[..]
Hoezo niet? Moeten wel mooi zijn toch, anders staan ze daar niet.
Ik heb die vrouwen nog nooit gezien.
Ik kan over de wallen niet oordelen, maar wat hier bij mij buiten staat is eigenlijk zo slecht nog niet. En dan zo swayen met die volle heupen, verdomme.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leugenaarbijna iedereen is wel minstens een keer over de wallen gelopen.
Het is iig niet mijn smaak wat daar staat. De meeste althans
Nee echt. Ik heb wel eens hoeren gezien natuurlijk maar niet bij de wallenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Leugenaarbijna iedereen is wel minstens een keer over de wallen gelopen.
Het is iig niet mijn smaak wat daar staat. De meeste althans
Ik ook, zeker als er dwang in het spel en niet vrijwilligquote:Op maandag 13 juni 2011 13:45 schreef Mpj het volgende:
[..]
Nee echt. Ik heb wel eens hoeren gezien natuurlijk maar niet bij de wallenIk vind het sowieso zielig, die meisjes en vrouwen daar.
Dat geloof ik best na het zien van die foto. Je kijkt vast vaak uit je raam, haha.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:42 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik kan over de wallen niet oordelen, maar wat hier bij mij buiten staat is eigenlijk zo slecht nog niet. En dan zo swayen met die volle heupen, verdomme.
En dat weet je dus niet altijd, soms gaan mensen er wel degelijk vrijwillig in maar er zijn ook meiden die gedwongen worden door loverboysquote:Op maandag 13 juni 2011 13:46 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ik ook, zeker als er dwang in het spel en niet vrijwillig
Dat is ook een van de redenen dat ik nooit zou gaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En dat weet je dus niet altijd, soms gaan mensen er wel degelijk vrijwillig in maar er zijn ook meiden die gedwongen worden door loverboys
Was die jongen die je bij het uitgaan afgelopen zaterdag ontmoette erg leuk?quote:
Ik zie ze soms neuken in de kamertjes op de 2e verdieping, zo erg is het.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:48 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat geloof ik best na het zien van die foto. Je kijkt vast vaak uit je raam, haha.
Of financiele problemen. Dan blijft het wel vrijwillig, een keuze, maar kan me in zo'n geval niet voorstellen dat je het echt fijn vindt om dat werk te doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:48 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
En dat weet je dus niet altijd, soms gaan mensen er wel degelijk vrijwillig in maar er zijn ook meiden die gedwongen worden door loverboys
Het is al legaal. Al jaren.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:49 schreef Supersoep het volgende:
Ik verbaas me er vaak maar over hoe zeer het gedoogd wordt hier en dus waarschijnlijk ook elders.
Continu uitbreidingen, tot net naast een eetcafe nu die er naar eigen zeggen enorm veel last van heeft. Er lopen hele families met kinderen voorbij, 's nachts is het een teringherrie met allemaal roepende Turken en auto's met harde muziek. Criminaliteit overal, vorig jaar was er nog iemand neergeknald voor m'n deur.
En dat mag dus allemaal. Ik zie er niet vaak politie, de gemeente zegt dat het allemaal maar meevalt terwijl je zoiets toch echt sterk zou moeten beperken of in ieder geval legaliseren.
Ja, daar ben ik nu wel voor denk ik. Legalisering / opnemen in de publieke sector van de prostitutie.
Kan je ook een beetje spotten welk soort mannen daar over het algemeen komen en zoquote:Op maandag 13 juni 2011 13:50 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Ik zie ze soms neuken in de kamertjes op de 2e verdieping, zo erg is het.
ik heb Familie in die businessquote:Op maandag 13 juni 2011 13:44 schreef formerjellybean het volgende:
Een vroegere vriendin van mij en huisgenootje heeft er gestaan, die was heel erg in de drugs gegaan, en verkeerde vriendje.
Een andere huisgenoot liep er langs en zag haar ineens staan. Ergens verbaasde het me niets want ze wist altijd de mensen die niet deugden eruit te pikken en wilde er iets te graag bij horen.
Nee. Spionage. Dus hier laat ik het bij. Zucht.quote:
Met legaal bedoel ik dan weer dat het onder toezicht komt van de overheid, dat het een publiek domein is en niet gerund door private criminelen.quote:
Ze dogen het hier omdat ze er zo nog zicht op hebben, zodra het niet gedoogd word is het einde zoek en word het ook voor de meiden er steeds moeilijker uit te stappen.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:49 schreef Supersoep het volgende:
Ik verbaas me er vaak maar over hoe zeer het gedoogd wordt hier en dus waarschijnlijk ook elders.
Continu uitbreidingen, tot net naast een eetcafe nu die er naar eigen zeggen enorm veel last van heeft. Er lopen hele families met kinderen voorbij, 's nachts is het een teringherrie met allemaal roepende Turken en auto's met harde muziek. Criminaliteit overal, vorig jaar was er nog iemand neergeknald voor m'n deur.
En dat mag dus allemaal. Ik zie er niet vaak politie, de gemeente zegt dat het allemaal maar meevalt terwijl je zoiets toch echt sterk zou moeten beperken of in ieder geval legaliseren.
Ja, daar ben ik nu wel voor denk ik. Legalisering van de prostitutie.
Lekker buurtje.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:49 schreef Supersoep het volgende:
Ja, daar ben ik nu wel voor denk ik. Legalisering / opnemen in de publieke sector van de prostitutie.
Dan doet je moeder goed werk het is namelijk als je erin zit heel moeilijk eruit te komenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:52 schreef Mpj het volgende:
Mijn moeder begeleidt dus zulke chicks, die gevlucht zijn uit de gedwongen prostitutie. Ook vaak drugs, geldproblemen en vaak van die Poolse vrouwen. Ik vind het zielig maargoed, genoeg vieze mannen die omdat ze niemand kunnen krijgen maar naar de hoeren gaan.
In Nederland natuurlijk waar andersquote:
Hier in Nederland is ook toezicht. In elke sector zijn dingen niet kloppen je kan moeilijk op ieder bedrijf een agent neerzettenquote:Op maandag 13 juni 2011 13:51 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Met legaal bedoel ik dan weer dat het onder toezicht komt van de overheid, dat het een publiek domein is en niet gerund door private criminelen.
Verder is het in Belgie qua ''legaliteit'' toch anders dan Nederland, al zou je dat hier helemaal niet zeggen. Rare boel is het gewoon.
Hoeft ook niet, maar dit soort gebieden zijn gewoon belachelijk. Overdag loop ik hier prima rond en soms ben ik tot diep in de nacht ook wel even buiten zonder om m'n leven te vrezen. Maar toch, de hele sfeer hier is niet iets waar je lang in moet vertoeven, al ben ik dan zelf in 3 jaar nog nooit lastig gevallen.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:54 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hier in Nederland is ook toezicht. In elke sector zijn dingen niet kloppen je kan moeilijk op ieder bedrijf een agent neerzetten
Ja toch wel vaak getrouwde mannen merk ik. In ieder geval oudere.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:51 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Kan je ook een beetje spotten welk soort mannen daar over het algemeen komen en zo
En als jij niet was begonnen had ik dat niet gedaan. (Niet vandaag in ieder geval)quote:Op maandag 13 juni 2011 12:46 schreef Catbert het volgende:
Ik verpest je dag niet, jij realiseert je zojuist dat je je tijd loopt te verspillen.
Dat is een goede gok. Maar dat ligt niet per se aan jullie, jullie hebben ook alleen maar gelijkquote:Op maandag 13 juni 2011 12:57 schreef Godshand het volgende:
Dat kan je in een achterbuurt ook hebben.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:57 schreef Supersoep het volgende:
[..]
Hoeft ook niet, maar dit soort gebieden zijn gewoon belachelijk. Overdag loop ik hier prima rond en soms ben ik tot diep in de nacht ook wel even buiten zonder om m'n leven te vrezen. Maar toch, de hele sfeer hier is niet iets waar je lang in moet vertoeven, al ben ik dan zelf in 3 jaar nog nooit lastig gevallen.
Ja, ze is maatschappelijk werkster. Maar echt 50% van de hoeren in Nederland zijn gewoon uit het buitenland nu. Sowieso kan ik niet geloven dat die vrouwen het leuk vinden om iedere dag uitgewoond te worden door verschillende vieze mannetjes/jongetjes. Misschien een enkeling, maar niet veel.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan doet je moeder goed werk het is namelijk als je erin zit heel moeilijk eruit te komen
Niemand zal het echt leuk vinden. Maar gewoon een simpele manier om geld te verdienen.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:04 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja, ze is maatschappelijk werkster. Maar echt 50% van de hoeren in Nederland zijn gewoon uit het buitenland nu. Sowieso kan ik niet geloven dat die vrouwen het leuk vinden om iedere dag uitgewoond te worden door verschillende vieze mannetjes/jongetjes. Misschien een enkeling, maar niet veel.
Sorry, maar wat een dramaqueen ben jij. Je probeert niet eens wat, en als je om zo'n gebeurtenis (geen vriendin) al zo overdreven doet, laat het wel zien dat je niet veel gewend bent. Maar goed, je eigen keuze.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:03 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
Dat is een goede gok. Maar dat ligt niet per se aan jullie, jullie hebben ook alleen maar gelijkIk heb het gewoon goed verkloot en het komt niet meer goed
![]()
Ik heb in dit topic eigenlijk niets te zoeken omdat dat vriendinnetje er toch niet komt. Er is niets dat gezegd of gedaan kan worden denk ik. Soms zijn dingen gewoon stuk en is reparatie onhaalbaar.
Ik heb net besloten om sowieso de komende weken deze reeks links te laten liggen. Ik wil niet op een pijnlijke manier herinnerd worden aan wat ik niet heb.
Succes met versieren allemaal
Maar er zijn een heleboel mensen die hun werk niet met plezier doen, dus de mensen die werken in de prostitutie zijn geen uitzondering. Het is meer de regel dat je je werk niet leuk vindt, het blijft toch werk. Weinig mensen kunnen van hun passie/hobby hun werk maken en zelfs dat wordt vervelend als je het vele jaren achter elkaar doet.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:04 schreef Mpj het volgende:
[..]
Ja, ze is maatschappelijk werkster. Maar echt 50% van de hoeren in Nederland zijn gewoon uit het buitenland nu. Sowieso kan ik niet geloven dat die vrouwen het leuk vinden om iedere dag uitgewoond te worden door verschillende vieze mannetjes/jongetjes. Misschien een enkeling, maar niet veel.
Ik vind dit heel overdreven omdat het even tegenzit stop je er mee ?? Ja als je huilend in een hoekje gaat zitten komt dat vriendinnetje er ook niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:03 schreef benzin het volgende:
[..]
En als jij niet was begonnen had ik dat niet gedaan. (Niet vandaag in ieder geval)
[..]
Dat is een goede gok. Maar dat ligt niet per se aan jullie, jullie hebben ook alleen maar gelijkIk heb het gewoon goed verkloot en het komt niet meer goed
![]()
Ik heb in dit topic eigenlijk niets te zoeken omdat dat vriendinnetje er toch niet komt. Er is niets dat gezegd of gedaan kan worden denk ik. Soms zijn dingen gewoon stuk en is reparatie onhaalbaar.
Ik heb net besloten om sowieso de komende weken deze reeks links te laten liggen. Ik wil niet op een pijnlijke manier herinnerd worden aan wat ik niet heb.
Dat is in dit geval wss onjuist. Je bent veel te jong en je heb te weinig geprobeerd om die conclusie te kunnen trekken. Waarom ga je niet naar een huisarts? Veel mensen hebben vergelijkbare moeilijkheden en hij zal er niet van opkijken. Het is wss een kwestie van grenzen verleggen. Als je eenmaal door hebt dat dit mogelijk is, kom je in een andere stroom.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:03 schreef benzin het volgende:
![]()
Laat gaan we hebben ons best gedaan, hij kiest er voor om zich te verschuilen achter alles om zijn droom (een vriendin) na te jagen. Ik ken het gevoel (in mindere mate verhaal met die droom om presentator te worden enz.) en je moet zelf die knop om zetten en er gewoon voor gaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:06 schreef Mpj het volgende:
[..]
Sorry, maar wat een dramaqueen ben jij. Je probeert niet eens wat, en als je om zo'n gebeurtenis (geen vriendin) al zo overdreven doet, laat het wel zien dat je niet veel gewend bent. Maar goed, je eigen keuze.
Benzin, jij bent toch nog helemaal niet zo oud...probeer eens wat. Al is het maar vrienden maken, kleine stappen naar een sociaal leven. Zoek een passie, een hobby. Je hoeft niet meteen naar een vriendin toe te werken. Als je maar iets doet.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:03 schreef benzin het volgende:
[..]
En als jij niet was begonnen had ik dat niet gedaan. (Niet vandaag in ieder geval)
[..]
![]()
quote:Op maandag 13 juni 2011 14:08 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik vind dit heel overdreven omdat het even tegenzit stop je er mee ?? Ja als je huilend in een hoekje gaat zitten komt dat vriendinnetje er ook niet.
quote:Op maandag 13 juni 2011 14:09 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Dat is in dit geval wss onjuist. Je bent veel te jong en je heb te weinig geprobeerd om die conclusie te kunnen trekken. Waarom ga je niet naar een huisarts? Veel mensen hebben vergelijkbare moeilijkheden en hij zal er niet van opkijken.
Jongens het is kansloos.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:10 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Benzin, jij bent toch nog helemaal niet zo oud...probeer eens wat. Al is het maar vrienden maken, kleine stappen naar een sociaal leven. Zoek een passie, een hobby. Je hoeft niet meteen naar een vriendin toe te werken. Als je maar iets doet.
Dat voor veel mensen de studententijd de tijd van hun leven is, betekent niet dat jij van andere levensfasen niet je beste tijd kan maken. Is het ook niet zo dat veel mensen zeggen, het leven begint bij 30/40? Het is pas hopeloos als jij opgeeft, dat moet je niet doen en zeker niet voordat je echt alles hebt geprobeerd en gedaan. Backpacken in het buitenland, een leuke baan met veel nieuwe contacten etc.
Is anders natuurlijk, die vergelijking klopt niet in mijn ogen. Gedwongen prostitutie komt veel meer bij kijken; geweld en sowieso andere omstandigheden.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:08 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Maar er zijn een heleboel mensen die hun werk niet met plezier doen, dus de mensen die werken in de prostitutie zijn geen uitzondering. Het is meer de regel dat je je werk niet leuk vindt, het blijft toch werk. Weinig mensen kunnen van hun passie/hobby hun werk maken en zelfs dat wordt vervelend als je het vele jaren achter elkaar doet.
Maar dag in dag uit tegen je zin in seks hebben is wel van een andere orde ja.
De menselijk psyche is ondoorgrondelijk. Voor hem is het normaal voor ons niet. Wij kunnen hem niet helpen. Hij wil Richard achterna laat hem dat maar doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:13 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat de houding kansloos is ja. Het slaat gewoon nergens op
Dat is wel waar. Alleen hij kan die motivatie ergens vandaan halen, wij kunnen hem hooguit inspireren of op ideeën brengen.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Laat gaan we hebben ons best gedaan, hij kiest er voor om zich te verschuilen achter alles om zijn droom (een vriendin) na te jagen. Ik ken het gevoel (in mindere mate verhaal met die droom om presentator te worden enz.) en je moet zelf die knop om zetten en er gewoon voor gaan.
Dat wil hij niet of kan hij niet. Nou prima hij blijft zijn hele leven alleen terwijl het niet zo hoeft te zijn.
Ik bedoel dan het soort prostitutie dat wel redelijk vrijwillig is. Dat zal ook niet met plezier zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:13 schreef Mpj het volgende:
[..]
Is anders natuurlijk, die vergelijking klopt niet in mijn ogen. Gedwongen prostitutie komt veel meer bij kijken; geweld en sowieso andere omstandigheden.
Oké, maar dan vind ik het alsnog niet te vergelijken met een ''normale'' baan.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik bedoel dan het soort prostitutie dat wel redelijk vrijwillig is. Dat zal ook niet met plezier zijn.
Nee niet echt nee. Het is iig niet iets waar je leuk over kan praten met je vrienden/familie. Weet wat ik vandaag mee maakte op mijn werk............etcquote:Op maandag 13 juni 2011 14:16 schreef Mpj het volgende:
[..]
Oké, maar dan vind ik het alsnog niet te vergelijken met een ''normale'' baan.
Mja, je hebt wel gelijk. Maar misschien werkt het voor hoeren als relativering, wetende dat heel veel mensen hun werk met tegenzin doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:16 schreef Mpj het volgende:
[..]
Dat hebben we geprobeerd en geprobeerd en geprobeerd. En meneer neemt daarna zelf de beslissing om er niks mee te doen. Meneer huilt liever in een hoekje en komt hier bleren dat ie ook zo graag een vriendinnetje wil en dat ie eenzaam is. Maar een vriendin vinden kost tijd en moeite zonder die tijd en moeite zal er weinig gebeuren. Dat is voor mij zo en dat is voor hem zo.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:14 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dat is wel waar. Alleen hij kan die motivatie ergens vandaan halen, wij kunnen hem hooguit inspireren of op ideeën brengen.
Ja hij zou zijn dag hebben verpest.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:18 schreef Mpj het volgende:
Benzin geeft Catbert de schuld, hahaha. Of lees ik nou verkeeerd..
Oh zo, nou die reactie van Benzin toont wel karakter vind ik (negatief). Als je al niet tegen zulk soort kritiek kan, hoe moet het dan ooit op je werk of wat dan ook?!quote:Op maandag 13 juni 2011 14:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja hij zou zijn dag hebben verpest.![]()
De enige die vandaag en de rest van de dagen van zijn leven kan verpesten is toch echt benzin zelf.
Het is geen normale baan. Te intiem.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:16 schreef Mpj het volgende:
[..]
Er zijn wel vrouwen die het met plezier doen, maar die werken parttime in clubs (en vaak tijdelijk).quote:Op maandag 13 juni 2011 14:15 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik bedoel dan het soort prostitutie dat wel redelijk vrijwillig is. Dat zal ook niet met plezier zijn.
Hoezo heeft Catbert dan zijn dag verpest ???quote:Op maandag 13 juni 2011 14:20 schreef heloef het volgende:
[..]
De enige die vandaag en de rest van de dagen van zijn leven kan verpesten is toch echt benzin zelf.
Of die op internet zitten en daar allerlei dingen doenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het is geen normale baan. Te intiem.
[..]
Er zijn wel vrouwen die het met plezier doen, maar die werken parttime in clubs (en vaak tijdelijk).
Nou ja, als je studentenleven bijna voorbij is en iemand wijst je erop dat je veel gemist hebt, dan is dat misschien wel je eigen schuld, maar ook even zout gooien in iemands wonden zegmaar. Hij kan de tijd niet terugdraaien.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:20 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij zei dat in Utrecht de mooiste vrouwen wonen en hij niks heeft gedaan om de kansen die er zijn te verzilveren.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:23 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Hoezo heeft Catbert dan zijn dag verpest ???
Waarom zou je iets gemist hebben als je niet ieder weekend minimaal een krat bier hebt op gedronken en een chickie hebt gebatst?quote:Op maandag 13 juni 2011 14:26 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Nou ja, als je studentenleven bijna voorbij is en iemand wijst je erop dat je veel gemist hebt, dan is dat misschien wel je eigen schuld, maar ook even zout gooien in iemands wonden zegmaar. Hij kan de tijd niet terugdraaien.
Voor studenten heb je dan zeker wat gemist.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou je iets gemist hebben als je niet ieder weekend minimaal een krat bier hebt op gedronken en een chickie hebt gebatst?
Weet ik, dat bedoelde ik ook te zeggen. Precies hetzelfde als bij Richard inderdaad.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:19 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat hebben we geprobeerd en geprobeerd en geprobeerd. En meneer neemt daarna zelf de beslissing om er niks mee te doen. Meneer huilt liever in een hoekje en komt hier bleren dat ie ook zo graag een vriendinnetje wil en dat ie eenzaam is. Maar een vriendin vinden kost tijd en moeite zonder die tijd en moeite zal er weinig gebeuren. Dat is voor mij zo en dat is voor hem zo.
Je bereikt vrij weinig als je je best er niet voor doet.
quote:Op maandag 13 juni 2011 14:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik heb heel lang gehad dat ik veel dingen niet durfde omdat mijn ouders altijd alles voor me hebben gedaan, ik heb daardoor nooit zelfstandig dingen hoeven te ondernemen. Op kamers gaan was daarbij een enorme wake-up call en eigenlijk niet zo'n goeie ervaring, maar ik heb er wel van geleerd. Zoiets simpels als een telefoontje naar het werk was al een hele opgave. Maar nu ik het móet doen levert het geen problemen meer op. Alleen die eerste keren, als je je op onbekend terrein bevindt, is het eng. Daarna vanzelfsprekend. Doen is het enige wat helpt. Gewoon doen.
quote:Op maandag 13 juni 2011 14:28 schreef heloef het volgende:
[..]
Voor studenten heb je dan zeker wat gemist.
Als je dat graag had gewild dan heb je voor je gevoel wel wat gemist natuurlijk.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:28 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom zou je iets gemist hebben als je niet ieder weekend minimaal een krat bier hebt op gedronken en een chickie hebt gebatst?
Het ligt aan de leeftijd.quote:
Daarom is het toch ook geen probleem. Je moet sowieso de dingen doe jezelf leuk vind en niet leven naar een beeld dat de maatschappij of andere doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:31 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Als je dat graag had gewild dan heb je voor je gevoel wel wat gemist natuurlijk.
Wat niet wil zeggen dat hij zulke dingen alsnog niet kan doen, maar dan op iets latere leeftijd.
Wat let je? Ga en neuk die chickies en drink dat krat bierquote:Op maandag 13 juni 2011 14:31 schreef heloef het volgende:
[..]
Het ligt aan de leeftijd.
Voor mij zou dat nu geweldig zijn.
Hoho makkelijk roepen he? Jou lukt dat ook niet zo maar...quote:Op maandag 13 juni 2011 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat let je? Ga en neuk die chickies en drink dat krat bier
Dat gaat lastiger dan je denkt.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:33 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Wat let je? Ga en neuk die chickies en drink dat krat bier
Ja en? Misschien heb ik die behoefte ook wel niet op die manier. Bovendien ik ben ik nooit student geweest.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:34 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hoho makkelijk roepen he? Jou lukt dat ook niet zo maar...
En zo hoort hetquote:Op maandag 13 juni 2011 14:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Dat gaat lastiger dan je denkt.
Maar ja het zal wel een keer komen of niet. Het maakt mijn leven echt niet minder leuk dan het is.
Kijk je batst niet zomaar een chick. Daar voor moet je vrienden hebben die weer chicks kennen en dan met zijn allen naar feestje gaan enz zo kan het balletje gaan rollen. Dus ik ben nu een beetje bezig om mijn vriendengroep uit te breiden. Wat niet altijd even snel gaat. Maar ik probeer weer een beetje contact te zoeken met vrienden van vroeger die wel uitgaan wel een grote vriendengroep hebben enzovoort. Want met mijn huidige vriendengroep gaat dat natuurlijk niet lukken.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:37 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , ik denk dat je het jezelf lastiger maakt dan het is. Als je al inziet dat je daar moeite mee hebt wat let je dan om jezelf een goede schop onder je hol te geven en het alsnog te proberen.
Van uitstel word niemand beter.
haha studenten zijn helemaal niet zo frivool. Ze hebben eerder een achterstand bij de gemiddelde bevolking. Het breesersletjes millieu is veel losbandiger.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:37 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Bovendien ik ben ik nooit student geweest.Dus heb ik die fase nooit in mijn leven gehad.
Het gaat hem niet om het batsen van een chick maar uit je sociale isolement te komen en dingen te ondernemen waar je mensen ontmoet en waar je misschien ook wat meer mee kan doen en uiteindelijk zul je vast wel meiden ontmoeten.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Kijk je batst niet zomaar een chick. Daar voor moet je vrienden hebben die weer chicks kennen en dan met zijn allen naar feestje gaan enz zo kan het balletje gaan rollen. Dus ik ben nu een beetje bezig om mijn vriendengroep uit te breiden. Wat niet altijd even snel gaat. Maar ik probeer weer een beetje contact te zoeken met vrienden van vroeger die wel uitgaan wel een grote vriendengroep hebben enzovoort. Want met mijn huidige vriendengroep gaat dat natuurlijk niet lukken.
Tuurlijk baal soms ik dat nog bijna geen seks en relaties heb gehad. Maar aan de andere kant weet ik dat niet altijd voor open stond dat soort dingenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:41 schreef deelnemer het volgende:
[..]
haha studenten zijn helemaal niet zo frivool. Ze hebben eerder een achterstand bij de gemiddelde bevolking. Het breesersletjes millieu is veel losbandiger.
Dat doe ik ook hoor probeer in contact te komen met vrienden van vrienden. Neem deze zomer gewoon een vakantiebaantje. Begin straks aan een nieuwe studie. Nou ik doe volgens mij voldoende.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:45 schreef formerjellybean het volgende:
H
[..]
Het gaat hem niet om het batsen van een chick maar uit je sociale isolement te komen en dingen te ondernemen waar je mensen ontmoet en waar je misschien ook wat meer mee kan doen en uiteindelijk zul je vast wel meiden ontmoeten.
Als je thuis stil zit zal er niets gebeuren, ze bellen heus niet allemaal aan je deur. Daarvoor moet je wat doen. En nee het hoeft niet allemaal stappen te zijn maar ga na naar de sportclub en probeer daar mensen te ontmoeten of ergens anders maar ga in godsnaam niet continue thuiszitten en niets doen.
Tuurlijk johquote:Op maandag 13 juni 2011 13:12 schreef deelnemer het volgende:
Je hebt een laag reflexie vermogen Catbert. Je blijft maar dwingen omdat je de onmacht niet kan verdragen.
quote:Op maandag 13 juni 2011 14:41 schreef deelnemer het volgende:
haha studenten zijn helemaal niet zo frivool. Ze hebben eerder een achterstand bij de gemiddelde bevolking. Het breesersletjes millieu is veel losbandiger.
Inderdaad. Mits je met "sportclub" een sportvereniging bedoelt, en niet zo'n ding waar mensen het idee hebben twee keer per week cardio te gaan doen maar ondertussen eens in de twee weken komenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:45 schreef formerjellybean het volgende:
Als je thuis stil zit zal er niets gebeuren, ze bellen heus niet allemaal aan je deur. Daarvoor moet je wat doen. En nee het hoeft niet allemaal stappen te zijn maar ga na naar de sportclub en probeer daar mensen te ontmoeten of ergens anders maar ga in godsnaam niet continue thuiszitten en niets doen.
150 jaar geledenquote:Op maandag 13 juni 2011 14:59 schreef Catbert het volgende:
Misschien redeneer jij nu vanuit je eigen vriendenkring zo'n 50 jaar geleden, maar tegenwoordig wordt er in het studentenmilieu gewoon enorm rondgeslet.
MLiG post hier nog wel eens, maar niet om zijn problemen op te lossen. Hoewel zijn situatie niet ideaal is, verre van, voelt het veilig en vertrouwd. Alles daarbuiten is eng en moeilijk. Hij lijkt geen moeite te willen doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:10 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
Waarom posten MLiG en Schenkstroop niet meer? Ik vond het altijd wel interessante users. De zwaardere probleemgevallen lijken hier niet meer te posten.
Dat je niet altijd hoort wat je wil horen wil nog niet zeggen dat dat negatief is. Je bent nu zelf aandacht aan het trekken op een negatieve manier .quote:Op maandag 13 juni 2011 15:47 schreef benzin het volgende:
Ik wil nog een paar dingen zeggen voordat ik ga![]()
Ik vind het jammer dat de meesten van jullie zo negatief reageren. Ik ben geen dramaqueen of aansteller en het is ook niet iets wat ik plotseling doe omdat het even slecht gaat. Het gaat al jaren zoals het gaat.
Ik ga weg omdat ik ervan baalde dat ik vaak werd aangevallen en neergezet als iemand die niets doet. Ik doe ook maar mijn best om elke dag weer te doen wat ik moet doen. Ook vind ik het niet leuk dat ik hier toch een beetje op een pijnlijke wijze word herinnerd aan wat ik niet heb. Daarnaast zit ik ook op de verkeerde plek denk ik. Een vriendinnetje is zeker wel mijn allergrootste wens en levensdoel, maar waarschijnlijk is het niet wat ik op dit moment nodig heb. En ik heb het sowieso even vrij druk, dus steeds zoveel bijlezen was al een tijdje niet optimaal.
Ik geef catbert ook niet de schuld trouwens, voor degenen die dat dachten. Ondanks dat hij het best wel wat voorzichtiger had mogen brengen heeft hij wel gelijk.
Jullie negatieve reacties vallen me wel vies tegen en zeker van sommige mensen had ik dat niet verwacht omdat ik dacht dat het hele goede, aardige mensen waren. .
Ik wil de mensen die wel lief tegen me zijn geweest wel heel erg bedanken. Als over een paar weken deze reeks nog loopt kom ik misschien nog wel een keertje kijken.
Het enige dat ik van dat lijstje heb gedaan is "Werk zoeken". En eigenlijk was dat meer een geval van 'werk zoekt benzin'. Ze wilden me graag hebben.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:10 schreef -Strawberry- het volgende:
Veranderen
Benzin, even voor jezelf, dit was 3 jaar geleden. Ben je nu niet op een punt dat je niks meer te verliezen hebt en je niet langer door die angsten kunt laten tegenhouden?
Dan wordt het tijd voor een flink staaltje zelfreflectie en voor jezelf te bepalen hoe je wel die stappen zou kunnen zetten, ipv nog 3 jaren aan te modderen en dingen uit te stellen. Weet je dat niet, dan wordt het tijd voor een psych. Ik hoop echt dat je het doorzet.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:14 schreef benzin het volgende:
[..]
Het enige dat ik van dat lijstje heb gedaan is "Werk zoeken". En eigenlijk was dat meer een geval van 'werk zoekt benzin'. Ze wilden me graag hebben.
Mijn huidige lijstje met de belangrijkste dingen die ik wil in het leven is eigenlijk dezelfde als dat lijstje van 3 jaar geleden. Dat bewijst maar weer dat de tijd hard gaat en dat ik al jaren met dezelfde problemen worstel.
Er zitten hier geen ras versierders hoor, hooguit een paar bluffers.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:10 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
Benzin gaat een beetje de kant op van bepaalde users als Richard. Ik denk dat het ook beter is voor bepaalde users om hier niet meer te komen omdat ze teveel worden geconfrontreerd met hetgene waarnaar ze zo verlangen. En wat anderen zo makkelijk lijkt af te gaan en daardoor nog dieper in de put raken.
De onmacht maakt sommige posters aggressief en de mod Daniel1976 dwingt een vrolijk versier topic af. Een TT is kort en alles dat daar niet in staat is offtopic.quote:Waarom posten MLiG en Schenkstroop niet meer? Ik vond het altijd wel interessante users. De zwaardere probleemgevallen lijken hier niet meer te posten.
Je spreekt jezelf wel tegen hè.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:10 schreef Do_Mi_Corazon het volgende:
Benzin gaat een beetje de kant op van bepaalde users als Richard. Ik denk dat het ook beter is voor bepaalde users om hier niet meer te komen omdat ze teveel worden geconfrontreerd met hetgene waarnaar ze zo verlangen. En wat anderen zo makkelijk lijkt af te gaan en daardoor nog dieper in de put raken.
Waarom posten MLiG en Schenkstroop niet meer? Ik vond het altijd wel interessante users. De zwaardere probleemgevallen lijken hier niet meer te posten.
Soms stel ik uit, doet iedereen wel eens. Vooral met school. En als ik dan op het laatste moment begin en het niet haal, baal ik van mezelf. Dat heb jij ook. Verder heb ik een baan gezocht en ga ik nu dus eindelijk de stap zetten naar medicijnen, omdat het van mezelf moet. Niet langer uitstellen, gewoon dinsdag gaan, bam.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:26 schreef Mpj het volgende:
Valt me op dat de echte goede tipgevers hier zelf ook issues hebben. Strawberry, je geeft zulke goede tips maar zelf heb je het eigenlijk ook niet goed voor elkaar. Waarom denk je niet aan jezelf i.p.v. iedereen hier te helpen? Al die vrije tijd die je hebt, en die je hebt gestoken in dit topic had je net zo goed in je eigen problemen kunnen steken. Dit bedoel ik niet negatief of als een aanval, maar je geeft zelf ook aan dat je uitstelt..
Die onmacht doen ze zelf hoe hard dat ook klinkt , het is toch echt zo en over dat Daniel er van dwingt het een vrolijk versiertopic te maken is onzin. We hebben hier een tijd gehad dat mensen er lang veel te lang in bleven hangen en met hun negativiteit en juist doordat ze een boel ellende hier storten kwamen ze in een vicieuze cirkel.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Er zitten hier geen ras versierders hoor, hooguit een paar bluffers.
[..]
De onmacht maakt sommige posters aggressief en de mod Daniel1976 dwingt een vrolijk versier topic af. Een TT is kort en alles dat daar niet in staat is offtopic.
Ja, maar je had het toch niet over school? Aangezien je geen school hebt nam ik aan dat je andere dingen uitstelde. Over je acné bijv. En ik dacht ook andere dingen zoals onzekerheid.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:29 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Soms stel ik uit, doet iedereen wel eens. Vooral met school. En als ik dan op het laatste moment begin en het niet haal, baal ik van mezelf. Dat heb jij ook. Verder heb ik een baan gezocht en ga ik nu dus eindelijk de stap zetten naar medicijnen, omdat het van mezelf moet. Niet langer uitstellen, gewoon dinsdag gaan, bam.
Ik steek er dus wel tijd in. Soms helpt deze reeks daar juist bij. Maar over het algemeen heb ik het heel redelijk voor elkaar.
Je doet wel echt hard je best om de rest van de mensen die hier moeite doen voor anderen omlaag te halen he. Bang dat je anders niet zo positief afsteekt en minder kans maakt in Lanter's broekje te komen?quote:Op maandag 13 juni 2011 16:22 schreef deelnemer het volgende:
Er zitten hier geen ras versierders hoor, hooguit een paar bluffers.
Idd. Lekker makkelijk, klagen over de rest van de tipgevers maar zelf niks vertellen of je successen of missers.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:05 schreef formerjellybean het volgende:
oh ja nu ben ik bluffer , mijn liefdesleven mag dan niet perfect zijn maar ik doe tenminste wat.
Wanneer is de laatste keer dat jij uberhaupt gedate hebt ??? Daar horen we niets over
quote:Op maandag 13 juni 2011 15:54 schreef -Strawberry- het volgende:
Ik denk dat uitstelgedrag ook een probleem is (bij Benzin, anderen en soms ook bij mezelf)
Zo voelt het wel. Ik heb het al zwaar zat, ik stel het niet echt op prijs om nog eens extra nagetrapt te worden.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:11 schreef heloef het volgende:
Misschien moet benzin voordat ie überhaupt een vriendin zoekt een cursus volgen hoe om te gaan met kritiek. Want iedere kritische nooit die jij bij zijn acties plaats ziet hij als de put in trappen. Terwijl niemand probeert die jongen onderuit te halen over te vernederen.
Niemand gaat hier mee in zielig doen. NIEMAND. Er zijn twee redenen voor onmacht:quote:Op maandag 13 juni 2011 16:30 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die onmacht doen ze zelf hoe hard dat ook klinkt , het is toch echt zo en over dat Daniel er van dwingt het een vrolijk versiertopic te maken is onzin. We hebben hier een tijd gehad dat mensen er lang veel te lang in bleven hangen en met hun negativiteit en juist doordat ze een boel ellende hier storten kwamen ze in een vicieuze cirkel.
Kijk ik wil best mensen helpen hoor advies geven maar dat als iemand zoals Benzin zelf al aangeeft dat het al 3 jaar hetzelfde is en er niets is veranderd , dan is Benzin toch echt zelf degene die het doet en niet de posters hier.
Het enige wat je ons kan verwijten is dat we niet meegaan in het zielig doen, en juist soms dingen zeggen die toch echt gehoord moeten worden
Nee, waarom zou ik? Het zegt meer over haar dan over mij. Misschien dat ik een moraalridder ben, maar netjes is het gewoon niet. Vriend zit thuis ofzo en mevrouw hangt in de stad de snol uit.quote:
We kunnen van achter ons scherm niets anders doen dan je op de feiten wijzen en tips geven.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Zo voelt het wel. Ik heb het al zwaar zat, ik stel het niet echt op prijs om nog eens extra nagetrapt te worden.
Helpen betekent de situatie beter maken, niet iets slechts herhalen
En vanaf hier kunnen we niet helpen. Al duizend keer gezegd. Buiten de tips die we al gepost hebben. We hebben geen Magic tip, zolang jij geen "Hoi" tegen iemand durft te zeggen.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:24 schreef benzin het volgende:
Neeeee, ze flirt slechtsquote:Op maandag 13 juni 2011 17:26 schreef Halcon het volgende:
Vriend zit thuis ofzo en mevrouw hangt in de stad de snol uit.
Misschien moet hij voortaan maar met z'n vingers knippen en dan "Go go gadget, hot chicks" mompelen... Dan komen die leuke meiden vanzelf wel aanvliegen.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:28 schreef Godshand het volgende:
[..]
En vanaf hier kunnen we niet helpen. Al duizend keer gezegd. Buiten de tips die we al gepost hebben. We hebben geen Magic tip, zolang jij geen "Hoi" tegen iemand durft te zeggen.
Mijne ook niet, maar sommige vrouwen zien dat wel zo.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:31 schreef Halcon het volgende:
[..]
Mwah, zoenen valt m.i. niet onder flirten. Het was wel een mooie dame overigens.
Zelf heb ik voor het versieren de nodige beperkingen. Er zijn mensen in het topic die beter gepostioneerd zijn dan ik ooit kan zijn. Dat accepteer ik. Dat accepteren is onvoldoende als anderen het niet accepteren. Soms wordt gedacht dat posters slechts in twee rollen kunnen deelnemen: als hulpbehoevenden en adviseurs. En worden mensen uitgedaagd te bewijzen dat ze niet hulpbehoevend zijn of hun problemen op tafel te leggen. Dat is onnodig. Ik wil niemand omlaag halen, maar sommigen lopen zichzelf flink te profileren.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:54 schreef Catbert het volgende:
[..]
Je doet wel echt hard je best om de rest van de mensen die hier moeite doen voor anderen omlaag te halen he. Bang dat je anders niet zo positief afsteekt en minder kans maakt in Lanter's broekje te komen?
Jij bluft niet en ik ben niet bezig met versieren.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:05 schreef formerjellybean het volgende:
oh ja nu ben ik bluffer , mijn liefdesleven mag dan niet perfect zijn maar ik doe tenminste wat.
Wanneer is de laatste keer dat jij uberhaupt gedate hebt ??? Daar horen we niets over
Zo hard afgeknapt op vrouwen? (Aangenomen dat je hetero bent)quote:
Niemand is perfect. Als je in therapie gaat voor whatever dan kan je ook geen psycholoog verwachten die een perfect leven heeft.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:26 schreef Mpj het volgende:
Valt me op dat de echte goede tipgevers hier zelf ook issues hebben.
Aparte dames.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:32 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mijne ook niet, maar sommige vrouwen zien dat wel zo.
Daar heb je imo meer hulp aan dan ervaring uit theorie.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik denk dat goede tipgevers ervaringsdeskundigen zijn. Ergo mensen die ook issues hebben of, beter nog, hebben gehád en daar uit gekomen zijn.
quote:Op maandag 13 juni 2011 18:00 schreef MeraViglioSa het volgende:
Ik denk dat goede tipgevers ervaringsdeskundigen zijn. Ergo mensen die ook issues hebben of, beter nog, hebben gehád en daar uit gekomen zijn.
Ik denk niet dat je nooit een vriendin krijgt, maar misschien kan je inderdaad beter wat anders doen dan in deze reeks posten.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:03 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
![]()
Kijk, problemen hebben we allemaal wel, maar de meeste mensen doen er wat aan. Ook bv. Richard en MLIG doen er wat aan. Jij lijkt nauwelijks buiten te komen en alleen maar de hele dag aan het jammeren te zijn. Daarmee los je geen problemen op.quote:Op maandag 13 juni 2011 14:03 schreef benzin het volgende:
[..]
[..]
![]()
Op een forum zijn meningen in alle vormen en maten. Daar is niet alleen een kusje kroel geluid. Als je niet de sociale weerbaarheid hebt om dat aan te kunnen zou je misschien je conclusies moeten trekken.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:24 schreef benzin het volgende:
[..]
Zo voelt het wel. Ik heb het al zwaar zat, ik stel het niet echt op prijs om nog eens extra nagetrapt te worden.
Ik begrijp dat het zo voelt, maar je moet beseffen de waarheid is vaak iets lelijks wat je zal moeten confronteren.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:24 schreef benzin het volgende:
[..]
En als je er mee geconfronteerd word je ogen openen en er wat mee doen in plaats van struisvogelpolitiek en zeggen goh ik heb het al drie jaar en zal niet meer beter worden. Wil je soms dat de drie jaar , tien jaar worden ???quote:Op maandag 13 juni 2011 18:10 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik begrijp dat het zo voelt, maar je moet beseffen de waarheid is vaak iets lelijks wat je zal moeten confronteren.
Nee, ik vind vrouwen leuk. Ik heb hier met een aantal vrouwen ook op een goede manier wat contact. Relaties zijn in mijn leven wel mogelijk gebleken, maar ik volg daarvoor altijd de lange route. De snelle route werkt voor mij niet. Overigens heb ik in mijn leven heel veel geprobeert en grenzen verlegt. Fok! is voor mij natuurlijk ook een uitdaging. Er zijn hier nauwelijks mensen van leeftijd. Maar ik kan met mensen van allerlei leeftijden overweg en ook met allerlei sociaal/economische en cultureel/religieuze achtergronden.quote:Op maandag 13 juni 2011 17:57 schreef Godshand het volgende:
[..]
Zo hard afgeknapt op vrouwen? (Aangenomen dat je hetero bent)
Wat is een lange route dan? De friendzone, zoals dat hier genoemd wordt?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:01 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee, ik vind vrouwen leuk. Ik heb hier met een aantal vrouwen ook op een goede manier wat contact. Relaties zijn in mijn leven wel mogelijk gebleken, maar ik volg daarvoor altijd de lange route. De snelle route werkt voor mij niet. Overigens heb ik in mijn leven heel veel geprobeert en grenzen verlegt. Fok! is voor mij natuurlijk ook een uitdaging. Er zijn hier nauwelijks mensen van leeftijd. Maar ik kan met mensen van allerlei leeftijden overweg en ook met allerlei sociaal/economische en cultureel/religieuze achtergronden.
Ja, hetero.
Binnen een context functioneren waarin je elkaar veel ziet. Dan worden sommige vrouwen wel eens verliefd. Een keer of tien gebeurd. Het valt dus nog meequote:Op maandag 13 juni 2011 19:07 schreef Godshand het volgende:
[..]
Wat is een lange route dan? De friendzone, zoals dat hier genoemd wordt?
Precies, de een heeft ergere dingen meegemaakt dan de ander maar ook de mensen die relatief makkelijk door het leven wandelen kunnen goede tips geven.quote:Op maandag 13 juni 2011 18:01 schreef Halcon het volgende:
Ik denk ook niet dat er op deze aardkloot veel mensen rondlopen die helemaal geen issues hebben (gehad). Iedereen heeft wel wat. Het topic opdelen in hulpbehoevenden en mensen die het allemaal weten is veel te kort door de bocht.
Heeft hij wel genoeg contactgegevens?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The view from nowhere.
Een tip dan. Doe eens wat geks en bel hem op: "Waar blijf je nou sukkel. Ik lig hier al twee dagen te verlangen naar je hemelse handelingen en waar blijft de bediening?"quote:Op maandag 13 juni 2011 19:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik kan niet te veel uitwijden ivm spionage terwijl ik nu echt tips en zo nodig heb.
straks is het vast allemaal te laat![]()
Wat dacht je van "Just do it!"?quote:Op maandag 13 juni 2011 19:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik kan niet te veel uitwijden ivm spionage terwijl ik nu echt tips en zo nodig heb.
Haha, niks mis met aan de Dire Straits denken.quote:Op maandag 13 juni 2011 19:28 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Ik moet steeds aan Dire Straits denken als ik jouw naam zie
Ik zal het voor de meelezers even vertalen:quote:Op maandag 13 juni 2011 19:22 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Binnen een context functioneren waarin je elkaar veel ziet. Dan worden sommige vrouwen wel eens verliefd. Een keer of tien gebeurd. Het valt dus nog mee. Het zijn wel vaak wat meer alternatieve types. Ik hou van speels, krom en tegendraads denken en ben meestal aardig en behulpzaam.
Euh je blijft raarquote:Op maandag 13 juni 2011 19:45 schreef lanterfanteraar het volgende:
wat dan??quote:Op maandag 13 juni 2011 20:13 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Euh je blijft raar![]()
Gewoon een berichtje sturen
Ligt aan de inhoud. Je kan een berichtje doen in de trant van: Hoi hoe gaat het?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:13 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
wat dan??
en is dat echt niet raar/ wanhopig?
Is dat net zoiets als een Unoxmeisje?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:13 schreef Godshand het volgende:
Schattige Pinkpop meisjes weer op NL 3 hoor
Oh zo simpel. Nee dan weet ik wel betere dingen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ligt aan de inhoud. Je kan een berichtje doen in de trant van: Hoi hoe gaat het?
Waarom vraag je dan wat je moet doen?quote:Op maandag 13 juni 2011 20:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Oh zo simpel. Nee dan weet ik wel betere dingen.
Het had toch ingewikkelder kunnen wezen met bijvoorbeeld "xxx"- en.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:15 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Waarom vraag je dan wat je moet doen?
Stuur nu maar gewoon een berichtquote:Op maandag 13 juni 2011 20:18 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Het had toch ingewikkelder kunnen wezen met bijvoorbeeld "xxx"- en.
ik wacht nog even, ik vind het maar eng en vreemd
Hij durft niet, hij heeft nog geen tijd gehad, hij wil je niet, zo veel mogelijkhedenquote:Op maandag 13 juni 2011 20:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
Maar waarom doet hij dat zelf niet.
Gewoon bellen of sms-en. Dan weet je het. Op deze manier blijft het gissen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:24 schreef lanterfanteraar het volgende:
Maar waarom doet hij dat zelf niet.
Nee vwo sletjes die hun eerste festival meemaken in Landgraaf en alles "geweldig vinden!". Die cameraman is ook een geile gefrustreerde aap geloof ik, constant op meisjes inzoomen. Misschien moet ie ook eens dit topic volgen en de tips ter harte nemen...quote:Op maandag 13 juni 2011 20:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Is dat net zoiets als een Unoxmeisje?
Hoezo waarschijnlijk zoekt die man gewoon zijn dochterquote:Op maandag 13 juni 2011 20:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee vwo sletjes die hun eerste festival meemaken in Landgraaf en alles "geweldig vinden!". Die cameraman is ook een geile gefrustreerde aap geloof ik, constant op meisjes inzoomen. Misschien moet ie ook eens dit topic volgen en de tips ter harte nemen...
Ik durf te wedden dat dat Edwin is. Een fenomeen voor de mensen die 3FM een beetje volgen.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Nee vwo sletjes die hun eerste festival meemaken in Landgraaf en alles "geweldig vinden!". Die cameraman is ook een geile gefrustreerde aap geloof ik, constant op meisjes inzoomen. Misschien moet ie ook eens dit topic volgen en de tips ter harte nemen...
Volgend jaar lul jij jezelf als presentator erin, niet?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:41 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik durf te wedden dat dat Edwin is. Een fenomeen voor de mensen die 3FM een beetje volgen.
Smerige Edwin is altijd opzoek vrouwelijk schoon.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Hoezo waarschijnlijk zoekt die man gewoon zijn dochterhaha
Vraag nou hoe het met hem gaat.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb nog steeds niets gestuurd
de ander ook niet
Volgend jaar is een beetje vroeg he.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:51 schreef Godshand het volgende:
[..]
Volgend jaar lul jij jezelf als presentator erin, niet?
jezus stop met janken en sms gewoon hey leuke avond gehad?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:53 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik heb nog steeds niets gestuurd
de ander ook niet
Nou, doe dat dan gewoon in plaats van hiet te zitten miepen.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:55 schreef lanterfanteraar het volgende:
ik heb nog geen nummer hoor
dus dan moet het heel wanhopig en ingewikkeld via de sociale media
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:57 schreef formerjellybean het volgende:
huh , als je geen nummer hebt hoe kun je dan een berichtje sturen ???
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:59 schreef heloef het volgende:
[..]
Hyves
Ping
WhatappWhatsapp
enz.
Je begrijpt wat ik bedoel.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |