SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
En eerst nog met dit:quote:Op zondag 12 juni 2011 22:54 schreef Arthur_Dent het volgende:
Nou in de film is ie getrouwd met een ontzettend leuk uitziend azische vrouw
Is dat Madonna?quote:
Na een flinke beurt?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Uiteraard, ze zit nu in de trein naar huis. :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Je maakt een grapjequote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
Na een flinke beurt?Ze was hier al sinds vrijdagavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Na een flinke beurt?Een?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Okee beurten dus. Leuk voor jullie.quote:
Zie mijn rectificatie.quote:
Baasquote:
Nee ze lijkt wel een beetje op Madonna. Nee echtquote:Op zondag 12 juni 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Je maakt een grapje![]()
Nee das Heather Graham.
Jij kijkt te weinig films en series.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ze lijkt wel een beetje op Madonna. Nee echt
Ze zitten qua uiterlijk op hetzelfde niveau, in mijn ogen een goede combo.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik zit nu zo in de fotoboeken van Mera en Techno te kijken.. kan niet echt tot me doordringen.. zulke dingen moet je in het echt zien denk ik, dat de mensen van de foto's zo nader tot elkaar komen
Of ik ben wat ouderquote:
Nee je kijkt te weinig films en series.quote:
Brakke iPhone pic... want genomen met de 1mp webcam camera.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik zit nu zo in de fotoboeken van Mera en Techno te kijken.. kan niet echt tot me doordringen.. zulke dingen moet je in het echt zien denk ik, dat de mensen van de foto's zo nader tot elkaar komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Brakke iPhone pic... want genomen met de 1mp webcam camera.Wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ach nu weet ik ook hoe Techno eruit zietquote:
Ik heb gewoon een fobo hoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:09 schreef tijnbrein het volgende:
Ach nu weet ik ook hoe Techno eruit ziet
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Brakke iPhone pic... want genomen met de 1mp webcam camera.En opgeslagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
De fotos in zijn fobo waren niet voldoende?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach nu weet ik ook hoe Techno eruit ziet
Ja het is echt schat ze hebben aanrakingen en die monden uit in handelingen.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
Het is echt, kijk maar naar de hand op zijn borst.
Op die foto lijk jij op een crimineelquote:
Ohw oh ik heb net ook wat foto's op een fobo gegooid, maar beter van niet(Ik dacht zie je je een keertje met wie iedereen praat)quote:Ik dacht gisteren ik gooi ook wat fotos in mijn fobo, maar dat bleek me toch maar niet zo'n goed idee.
Goede image ziet er uit als een stoere vent die niet over zich heen laat lopen.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op die foto lijk jij op een crimineel
Ja ik kon het dan ook niet zo goed plaatsen. Op deze foto zie je dat hij wel goed voor haar zorgt en dat ze zich veilig voelt bij hem.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op die foto lijk jij op een crimineel
Nog nooit in zijn fobo gekekenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
De fotos in zijn fobo waren niet voldoende?![]()
Ik dacht gisteren ik gooi ook wat fotos in mijn fobo, maar dat bleek me toch maar niet zo'n goed idee.
.quote:Ja ik kon het dan ook niet zo goed plaatsen. Op deze foto zie je dat hij wel goed voor haar zorgt en dat ze zich veilig voelt bij hem.
In die van mij wel.quote:
ja net pasquote:Op zondag 12 juni 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
In die van mij wel.
Ik heb je wel gezien hoor.
Hij ziet er misschien uit als een crimineel, het is geen onaardige vent hoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja ik kon het dan ook niet zo goed plaatsen. Op deze foto zie je dat hij wel goed voor haar zorgt en dat ze zich veilig voelt bij hem.
Toch slaat ze de spijker op z'n kop.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij ziet er misschien uit als een crimineel, het is geen onaardige vent hoor.![]()
Uiterlijk zegt niks over iemands karakter schat.
Dank jequote:Op zondag 12 juni 2011 23:19 schreef Arthur_Dent het volgende:
@teinbrein,
Nou ja je hebt iig een goede muziek smaak.
Beetje jammer dat er op zulke avonden misschien maar 3 dames in de kroeg zijn. Die alle 3 al met bikers ofzo gaan..
In een discussie tussen mij en lant haar kant kiezen.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Toch slaat ze de spijker op z'n kop.
Waarom niet, het fok fotoboek functioneert als prima contact-/datingsite.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
De fotos in zijn fobo waren niet voldoende?![]()
Ik dacht gisteren ik gooi ook wat fotos in mijn fobo, maar dat bleek me toch maar niet zo'n goed idee.
Had je die dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
In een discussie tussen mij en lant haar kant kiezen.
Je hebt mijn ego en zelfvertrouwen verwoest.
En klein beetje opgebouwd nadat Geraldine tegen me had gepraat.quote:
Voor jou misschienquote:Op zondag 12 juni 2011 23:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom niet, het fok fotoboek functioneert als prima contact-/datingsite.
Wil je er over praten?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
En klein beetje opgebouwd nadat Geraldine tegen me had gepraat.
Maar nu is het weg foetsie, verdwenen voor altijd.
Nou enorm veel vrouwen zullen niet op mijn fotos reageren hoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom niet, het fok fotoboek functioneert als prima contact-/datingsite.
Jaquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |