abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98100405

Wat?

Deze reeks is niet zozeer puur gericht op de daadwerkelijke methodiek van het versieren, maar op de mentale problematiek van de mensen die maken dat ze dus sowieso al een achterstand lopen als het gaat om het benaderen van vrouwen (of mannen).

Wat bedoel je daarmee?

Sommige mensen zouden nog liever bungee-jumpen dan dat ze een vrouw/man aanspreken. Mensen met een sociale achterstand of een anderzijds verwaarloosd leven waardoor ze niet eens meer al te sterk in hun schoenen staan. Nieuw contact met andere mensen is té eng.

Maar je wil toch versieren?

Er is in de reeks al advies gegeven over het echte versieren. Dat je het als bovenstaand persoon, of als je je uiterlijk niet enorm mee hebt, niet moet proberen in het 'echte' uitgaansleven. Onzekerheid wordt bij dat soort gelegenheden enorm snel opgepikt.

Hoe ontmoet ik dan nieuwe mensen?

Ga weg bij je ouders om ergens te studeren / werken. Het liefst in een flatje, leer stapsgewijs je buren kennen, ga op een sport, ga elke week een paar keer naar de bibliotheek met wat huiswerk of een boek. Er kan dan van alles gebeuren, en zeg nou zelf, dat is toch veel productiever dan uitgaan. Twee vliegen in één klap.

Om zelfverzekerder over te komen en te worden zijn er de volgende tips:

1. Loop rechtop.

2. Kijk niet steeds naar de grond.

3. Begin met iedereen oogcontact te maken. Bij de kassa bijvoorbeeld als je je wisselgeld terug krijgt. Vergeet dan niet een klein beetje te lachen natuurlijk, zo vriendelijk mogelijk.

4. Vriendschappen met vrouwen zijn zeer welkom. Zo leer je ze kennen, studiemateriaal voor mogelijke relaties. Ga niet lopen huilen als een vrouw je enkel als vriend ziet. Gebruik dat.

5. Online versieren is een leuke eerste stap. Wees daar niet bang voor, ze kunnen je niet zien.

Enkele pointers voor online versieren:

1. Gebruik altijd hoofdletters en andere regels van punctuatie.

2. Matig uw gebruik van en de duim omhoog posticon en gebruik deze wijselijk op momenten waar u echt even ietwat superieur, alwetend en denigrerend wil overkomen. Dit zal uw alpha-status op FOK verhogen en waarschuwt andere mannelijke users ervoor dat ze niks met u moeten starten, want u bent verbaal zeer behendig.

3. Dat is het eigenlijk wel. Alle bommen los als je online bent, wees alleen niet zielig.

Uitgebreide info over eenzaamheid en onzekerheid:
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.

De OP vind je hier
Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
  maandag 13 juni 2011 @ 02:38:37 #2
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98100416
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 02:34 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Bij mij is het eerder regel dan uitzondering dat iemand leuker blijkt na beter contact. :Y
Heb jij zo'n negatieve insteek dan? >:)
The view from nowhere.
pi_98100424
quote:
Bij mij is het eerder regel dan uitzondering dat iemand leuker blijkt na beter contact. :Y
Dit dus.
  maandag 13 juni 2011 @ 02:39:03 #4
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98100427
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2011 02:36 schreef Crutch het volgende:

[..]

Ik heb het niet eens over jou, maar tof dat je je aangesproken voelt. :')
Het was meer algemeen bedoeld dacht ik vandaar dat ik reageer.
C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
pi_98100440
Filmpje waar de TT op slaat:

quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 01:55 schreef minibeer het volgende:
:P
pi_98100450
Players. :')
  maandag 13 juni 2011 @ 02:40:47 #7
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98100460
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2011 02:39 schreef MeraViglioSa het volgende:
Filmpje waar de TT op slaat:

[..]

Ik moet zijn boek maar eens kopen.
C'est la vie
pi_98100470
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 02:38 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Heb jij zo'n negatieve insteek dan? >:)
Ja, ontzettend. :P

Nee, je kan je toch vergissen in iemands uiterlijk. Overkomt iedereen wel eens, me dunkt. :Y
  maandag 13 juni 2011 @ 02:41:47 #9
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98100472
Of gewoon downloaden van het internet nog beter.
C'est la vie
  maandag 13 juni 2011 @ 02:43:40 #10
118585 Crutch
Filantroop || Taalzwengel
pi_98100511
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 02:41 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Nee, je kan je toch vergissen in iemands uiterlijk. Overkomt iedereen wel eens, me dunkt. :Y
Hoe langer je met op het eerste gezicht lelijke mensen omgaat hoe minder het opvalt, merk ik dan.
Daarom is ook niemand écht lelijk, tenzij je helemaal misvormd bent uiteraard.
Je moeder is een hamster
  maandag 13 juni 2011 @ 02:43:53 #11
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98100514
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 02:41 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

Mensen zien er gemiddeld slechter uit dan ze zijn?
The view from nowhere.
  maandag 13 juni 2011 @ 02:44:46 #12
118585 Crutch
pi_98100533
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 02:43 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Gast. :') Wat zit je nou te vissen?
Je moeder is een hamster
pi_98100566
quote:
Nee, mensen kunnen qua innerlijk heel anders zijn dan van buiten lijkt.
  maandag 13 juni 2011 @ 02:47:11 #14
118585 Crutch
pi_98100574
quote:
14s.gif Op maandag 13 juni 2011 02:41 schreef heloef het volgende:
Of gewoon downloaden van het internet nog beter.
^O^ Sowieso.
Je moeder is een hamster
  maandag 13 juni 2011 @ 02:47:29 #15
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_98100579
quote:

[..]

'Slecht' is het woord niet, denk ik.
Het is ook nogal persoonlijk wat de kenmerken zijn van iemand die je een leuk persoon vindt.
Soms vergis je je in die kenmerken, dan blijkt iemand bijvoorbeeld ontzettend jouw type te zijn terwijl je dacht van niet, gebaseerd op kleding, looks misschien, kapsel e.d.
Of andersom.
  maandag 13 juni 2011 @ 02:51:47 #16
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98100625
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 02:47 schreef MeraViglioSa het volgende:

[..]

'Slecht' is het woord niet, denk ik.
Het is ook nogal persoonlijk wat de kenmerken zijn van iemand die je een leuk persoon vindt.
Soms vergis je je in die kenmerken, dan blijkt iemand bijvoorbeeld ontzettend jouw type te zijn terwijl je dacht van niet, gebaseerd op kleding, looks misschien, kapsel e.d.
Of andersom.
Maar in de regel valt het mee (dus andersom komt weinig voor). Ik plaag je maar Mera.
The view from nowhere.
pi_98100632
quote:

[..]

Inderdaad, ik moet wel zeggen dat ik zelf altijd sloom op gang kom met dat soort dingen. Ik voel me niet snel op m'n gemak, eigenlijk alleen als ik in een kring met alleen maar vrienden ben. En als je je niet op je gemak voelt wordt je meestal ook niet aardig of aantrekkelijk gevonden.
Dus, misschien moet ik maar eens (hoe noemen mensen dat ook al weer zo mooi? :P) oja, mijn comfort-zone vergroten. :Y
Finally, someone let me out of my cage
  maandag 13 juni 2011 @ 02:52:34 #18
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_98100633
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 02:51 schreef deelnemer het volgende:

[..]

Maar in de regel valt het mee (dus andersom komt weinig voor). Ik plaag je maar Mera.
In de regel valt het mee, ja. ;)
  maandag 13 juni 2011 @ 02:54:01 #19
312994 deelnemer
ff meedenken
pi_98100649
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 02:52 schreef minibeer het volgende:

[..]

Inderdaad, ik moet wel zeggen dat ik zelf altijd sloom op gang kom met dat soort dingen. Ik voel me niet snel op m'n gemak, eigenlijk alleen als ik in een kring met alleen maar vrienden ben. En als je je niet op je gemak voelt wordt je meestal ook niet aardig of aantrekkelijk gevonden.
Dat is wel een plausibele verklaring. Opgelost.
The view from nowhere.
  maandag 13 juni 2011 @ 02:55:11 #20
305146 heloef
20, Een omgekeerde Saab
pi_98100665
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 02:52 schreef minibeer het volgende:

[..]

Dus, misschien moet ik maar eens (hoe noemen mensen dat ook al weer zo mooi? :P) oja, mijn comfort-zone vergroten. :Y
Ik heb altijd een tijdje nodig om te wennen aan mensen. Als die mensen aardig zijn ben ik binnen no-tim degene met de grootste mond en de gangmaker.
C'est la vie
pi_98100667
Alcohol helpt soms ook wel (maar niet altijd, om de een of andere reden)
pi_98100676
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 02:55 schreef heloef het volgende:

[..]

Ik heb altijd een tijdje nodig om te wennen aan mensen. Als die mensen aardig zijn ben ik binnen no-tim degene met de grootste mond en de gangmaker.
Dat heb ik ook wel een beetje met mijn huidige click (naar mijn idee, maar ik weet niet of ik dan gewoon normaal doe of dat ik echt zo'n gangmaker ben :P).
pi_98100709
Ik moet trouwens wel altijd idioot lang 'wennen'. Sommige mensen hebben altijd in het eerste gesprek al een klik met iedereen. Wel bewonderenswaardig (en benijdenswaardig)
  maandag 13 juni 2011 @ 03:01:31 #24
252654 MeraViglioSa
village idiot
pi_98100730
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 02:59 schreef minibeer het volgende:
Ik moet trouwens wel altijd idioot lang 'wennen'. Sommige mensen hebben altijd in het eerste gesprek al een klik met iedereen. Wel bewonderenswaardig (en benijdenswaardig)
Verkijk je daar niet op, dat is meestal juist omdat ze onzeker zijn. Als je weet hoe je leuk overkomt word je al snel aardig gevonden. Wil niet zeggen dat er ook echt een klik is, er valt veel te spelen als je iedereen nog slecht kent.
pi_98100733
quote:
0s.gif Op maandag 13 juni 2011 02:59 schreef minibeer het volgende:
Valt wel mee hoor, iedereen is toch anders
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')