SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.NOTE: Dit topic is niet gemaakt voor alleen één persoon. Het wordt verwacht dat je ook ruimte laat voor andere mensen die hun ervaringen (en oplossingen) willen delen. Als niemand met anders iets te zeggen heeft, mag je dan wel doorgaan met wat jij wil zeggen. Maar als je merkt dat er een nieuweling erbij komt, geef hem de ruimte om ook zijn verhaal te doen.
De OP vind je hier
En eerst nog met dit:quote:Op zondag 12 juni 2011 22:54 schreef Arthur_Dent het volgende:
Nou in de film is ie getrouwd met een ontzettend leuk uitziend azische vrouw
Is dat Madonna?quote:
Na een flinke beurt?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:57 schreef Techno het volgende:
[..]
Uiteraard, ze zit nu in de trein naar huis. :/
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
Je maakt een grapjequote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
Na een flinke beurt?Ze was hier al sinds vrijdagavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Na een flinke beurt?Een?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Okee beurten dus. Leuk voor jullie.quote:
Zie mijn rectificatie.quote:
Baasquote:
Nee ze lijkt wel een beetje op Madonna. Nee echtquote:Op zondag 12 juni 2011 22:58 schreef heloef het volgende:
[..]
Je maakt een grapje![]()
Nee das Heather Graham.
Jij kijkt te weinig films en series.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:02 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Nee ze lijkt wel een beetje op Madonna. Nee echt
Ze zitten qua uiterlijk op hetzelfde niveau, in mijn ogen een goede combo.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik zit nu zo in de fotoboeken van Mera en Techno te kijken.. kan niet echt tot me doordringen.. zulke dingen moet je in het echt zien denk ik, dat de mensen van de foto's zo nader tot elkaar komen
Of ik ben wat ouderquote:
Nee je kijkt te weinig films en series.quote:
Brakke iPhone pic... want genomen met de 1mp webcam camera.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:01 schreef lanterfanteraar het volgende:
Ik zit nu zo in de fotoboeken van Mera en Techno te kijken.. kan niet echt tot me doordringen.. zulke dingen moet je in het echt zien denk ik, dat de mensen van de foto's zo nader tot elkaar komen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Brakke iPhone pic... want genomen met de 1mp webcam camera.Wat liefSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
14 SHADES OF GREY
Nothing is black or white. Nothing is wrong or right. But everything is 14 shades of grey.
Ach nu weet ik ook hoe Techno eruit zietquote:
Ik heb gewoon een fobo hoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:09 schreef tijnbrein het volgende:
Ach nu weet ik ook hoe Techno eruit ziet
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:07 schreef Techno het volgende:
[..]
Brakke iPhone pic... want genomen met de 1mp webcam camera.En opgeslagen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.C'est la vie
Verliefdheid is voor de dommen
A lion does not lose sleep over the opinion of sheep
Hier sprak Tchock Heloefs lul is zo ondergewaardeerd.
De fotos in zijn fobo waren niet voldoende?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:09 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Ach nu weet ik ook hoe Techno eruit ziet
Ja het is echt schat ze hebben aanrakingen en die monden uit in handelingen.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
Het is echt, kijk maar naar de hand op zijn borst.
Op die foto lijk jij op een crimineelquote:
Ohw oh ik heb net ook wat foto's op een fobo gegooid, maar beter van niet(Ik dacht zie je je een keertje met wie iedereen praat)quote:Ik dacht gisteren ik gooi ook wat fotos in mijn fobo, maar dat bleek me toch maar niet zo'n goed idee.
Goede image ziet er uit als een stoere vent die niet over zich heen laat lopen.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op die foto lijk jij op een crimineel
Ja ik kon het dan ook niet zo goed plaatsen. Op deze foto zie je dat hij wel goed voor haar zorgt en dat ze zich veilig voelt bij hem.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:14 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Op die foto lijk jij op een crimineel
Nog nooit in zijn fobo gekekenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
De fotos in zijn fobo waren niet voldoende?![]()
Ik dacht gisteren ik gooi ook wat fotos in mijn fobo, maar dat bleek me toch maar niet zo'n goed idee.
.quote:Ja ik kon het dan ook niet zo goed plaatsen. Op deze foto zie je dat hij wel goed voor haar zorgt en dat ze zich veilig voelt bij hem.
In die van mij wel.quote:
ja net pasquote:Op zondag 12 juni 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
In die van mij wel.
Ik heb je wel gezien hoor.
Hij ziet er misschien uit als een crimineel, het is geen onaardige vent hoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:15 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
Ja ik kon het dan ook niet zo goed plaatsen. Op deze foto zie je dat hij wel goed voor haar zorgt en dat ze zich veilig voelt bij hem.
Toch slaat ze de spijker op z'n kop.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:17 schreef heloef het volgende:
[..]
Hij ziet er misschien uit als een crimineel, het is geen onaardige vent hoor.![]()
Uiterlijk zegt niks over iemands karakter schat.
Dank jequote:Op zondag 12 juni 2011 23:19 schreef Arthur_Dent het volgende:
@teinbrein,
Nou ja je hebt iig een goede muziek smaak.
Beetje jammer dat er op zulke avonden misschien maar 3 dames in de kroeg zijn. Die alle 3 al met bikers ofzo gaan..
In een discussie tussen mij en lant haar kant kiezen.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:23 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Toch slaat ze de spijker op z'n kop.
Waarom niet, het fok fotoboek functioneert als prima contact-/datingsite.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:12 schreef heloef het volgende:
[..]
De fotos in zijn fobo waren niet voldoende?![]()
Ik dacht gisteren ik gooi ook wat fotos in mijn fobo, maar dat bleek me toch maar niet zo'n goed idee.
Had je die dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:25 schreef heloef het volgende:
[..]
In een discussie tussen mij en lant haar kant kiezen.
Je hebt mijn ego en zelfvertrouwen verwoest.
En klein beetje opgebouwd nadat Geraldine tegen me had gepraat.quote:
Voor jou misschienquote:Op zondag 12 juni 2011 23:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Waarom niet, het fok fotoboek functioneert als prima contact-/datingsite.
Wil je er over praten?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:27 schreef heloef het volgende:
[..]
En klein beetje opgebouwd nadat Geraldine tegen me had gepraat.
Maar nu is het weg foetsie, verdwenen voor altijd.
Nou enorm veel vrouwen zullen niet op mijn fotos reageren hoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Jaquote:
Behalve als je niet fotogeniek bent.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:25 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Er was/is een fok-smiley pakket in omloop voor MSN.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:28 schreef Mystikvm het volgende:
Behalve als je niet fotogeniek bent.
Hoe wijdverbreid zijn trouwens de Fok smilies op MSN? Zitten chatten met een meisje van Paiq en het viel me pas later op dat heel veel zinnen werden afgesloten meten
![]()
Precies, vraag me dus af of dat pakket ook door veel niet-Fokkers wordt gebruikt. Anders heb ik weer een Fokster aan de haak geslagenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:30 schreef Techno het volgende:
[..]
Er was/is een fok-smiley pakket in omloop voor MSN.
Je bent nog jong. Jij bent een leuke aardige jongen jouw tijd komt nog welquote:
Oh, dat zag je best veel op van die msn-addon sites. Maar goed, zo'n ramp is dat laatste nu ook weer niet, toch?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:31 schreef Mystikvm het volgende:
Precies, vraag me dus af of dat pakket ook door veel niet-Fokkers wordt gebruikt. Anders heb ik weer een Fokster aan de haak geslagen
Waar ga jij vaak naar concerten toe?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:29 schreef Arthur_Dent het volgende:
@ heloef, ga maar op de bank liggen..
We ziujn een en al oor,
@ Teeinbrein: ja ik ken het probleem.. helaas
Maar de patat vs. friet discussies na de seks! The horror!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:32 schreef Techno het volgende:
[..]
Oh, dat zag je best veel op van die msn-addon sites. Maar goed, zo'n ramp is dat laatste nu ook weer niet, toch?
Een beetje.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:31 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Je bent nog jong. Jij bent een leuke aardige jongen jouw tijd komt nog wel![]()
Helpt dat?
Gewoon jezelf blijvenquote:
013 daar kom ik regelmatig. De rest nietquote:Op zondag 12 juni 2011 23:35 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Utrecht Zwolle, soms ook Tilburg (013)
Zo waar, ditquote:Op zondag 12 juni 2011 23:33 schreef Mystikvm het volgende:
[..]
Maar de patat vs. friet discussies na de seks! The horror!
Dan maak je toch een nieuwe?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:35 schreef heloef het volgende:
Verrek dat is nog best moeilijk een leuke foto van mij vinden.
WTF ga jij na de seks die discussie voerenquote:
Ik val altijd in slaap, romantische ziel dat ik er ben.. Tenzij het niet mijn kamer is, dan wil ik altijd weg..quote:WTF ga jij na de seks die discussie voeren ik knuffel liever nog wat
Dus ik heb onze foto voor Jan met de korte achternaam gepost?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:41 schreef formerjellybean het volgende:
Niet zo snel![]()
Verder kunnen we het volgende deel niet noemen waar Lanter foto's ontleed ....
Je moet toch eten op een gegeven moment?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
WTF ga jij na de seks die discussie voerenik knuffel liever nog wat
Dat moet toch altijd bij de hoeren?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:41 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ik val altijd in slaap, romantische ziel dat ik er ben.. Tenzij het niet mijn kamer is, dan wil ik altijd weg..
quote:Dus ik heb onze foto voor Jan met de korte achternaam gepost?
Nee , hoor wel een lief koppeltjequote:Op zondag 12 juni 2011 23:42 schreef Techno het volgende:
[..]
Dus ik heb onze foto voor Jan met de korte achternaam gepost?
Ik moest lachen, en huilen omdat het waar is..quote:Dat moet toch altijd bij de hoeren?
Een man die knuffelt na de sexquote:Op zondag 12 juni 2011 23:39 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
WTF ga jij na de seks die discussie voerenik knuffel liever nog wat
Dat is waarquote:Op zondag 12 juni 2011 23:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Je moet toch eten op een gegeven moment?
Ja he.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:43 schreef formerjellybean het volgende:
Nee , hoor wel een lief koppeltjePast leuk bij elkaar
Wat is daar mis mee dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:44 schreef formerjellybean het volgende:
Een man die knuffelt na de sex![]()
Ben je niet stiekem een vrouw ???
Dan kan je veel bier voor drinkenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:44 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Ik moest lachen, en huilen omdat het waar is..
Maar nee ik geef het geld liever uit aan bier dan aan hoeren.
Nee ik vind knuffelen gewoon lekker ;Yquote:Op zondag 12 juni 2011 23:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Slapen is voor mietjes.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:46 schreef formerjellybean het volgende:
Niets mis mee maar de meeste mannen die ik ken zijn niet knuffelig maar willen slapen
Knuffelen en daarna op naar de volgende rondequote:Op zondag 12 juni 2011 23:46 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Niets mis mee maar de meeste mannen die ik ken zijn niet knuffelig maar willen slapen
En vrouw die er voor dood bijligt is ook niet geilquote:Op zondag 12 juni 2011 23:49 schreef formerjellybean het volgende:
Damn ik put ze uit![]()
Ik doe schijnbaar iets niet goed.
Dat ben ik dus duidelijk nietquote:Op zondag 12 juni 2011 23:50 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
En vrouw die er voor dood bijligt is ook niet geilbah
Dat is toch juist goed. Mijn ex lag er dus alleen maar bij en deed zelf dus nietsquote:
Dat is inderdaad een afknapper. Het is toch een samenspel.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:52 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dat is toch juist goed. Mijn ex lag er dus alleen maar bij en deed zelf dus niets
Het erge was nog dat ik dat daar dus niet over durfde te praten met haar.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:54 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is inderdaad een afknapper. Het is toch een samenspel.
Hahaha dan ben ik niet de enige die er ooit zo een heeft gehad dus. Net alsof je een plank ligt te douwenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:50 schreef tijnbrein het volgende:
En vrouw die er voor dood bijligt is ook niet geilbah
Dan was de klik er waarschijnlijk niet helemaal, hoe lang heb je het met haar gehad ???quote:Op zondag 12 juni 2011 23:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het erge was nog dat ik dat daar dus niet over durfde te praten met haar.Sowieso vond ik het lastig om echt met haar te praten.
Tsja, daar noem je wat. Valt me wel op dat het voor vrouwen min of meer "vanzelf" moet gaan of zoquote:Op zondag 12 juni 2011 23:56 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Het erge was nog dat ik dat daar dus niet over durfde te praten met haar.Sowieso vond ik het lastig om echt met haar te praten.
Misschien deden wij het gewoon niet goedquote:Op zondag 12 juni 2011 23:56 schreef Hoogheid het volgende:
[..]
Hahaha dan ben ik niet de enige die er ooit zo een heeft gehad dus. Net alsof je een plank ligt te douwen
3 maanden was mijn eerste relatie. En echt seks was het niet eens meer voelen en strelen. Maar zij deed dus geen donder.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:57 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dan was de klik er waarschijnlijk niet helemaal, hoe lang heb je het met haar gehad ???
Echt, wat ben jij voor figuurquote:Op zondag 12 juni 2011 23:11 schreef lanterfanteraar het volgende:
Het is echt, kijk maar naar de hand op zijn borst.
hahaquote:Op zondag 12 juni 2011 23:58 schreef Hoogheid het volgende:
Als je er de volgende keer weer zo een hebt, gewoon op gaan slaan en kijken of het werkt.
1 avond lang genoeg?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:59 schreef formerjellybean het volgende:
Maar als je elkaar een poosje kent leer je elkaar toch ook steeds beter kennen, je leert toch meer hoe je hem opwind en hij jou ??? Of waren het een beetje saaie mutsen ???
Als je elkaar een toch wel een poosje kent hoort het beter te gaan niet slechter.
Als ik terug denk was het wel een beetje een saaie muts. Helaas was het iets ingewikkelder dan dat.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:59 schreef formerjellybean het volgende:
Maar als je elkaar een poosje kent leer je elkaar toch ook steeds beter kennen, je leert toch meer hoe je hem opwind en hij jou ??? Of waren het een beetje saaie mutsen ???
Als je elkaar een toch wel een poosje kent hoort het beter te gaan niet slechter.
Dat was dus 1 keer en nooit weer ???quote:Op maandag 13 juni 2011 00:00 schreef Hoogheid het volgende:
En je bevindingen dan even hier posten als het heeft gewerkt of niet
[..]
1 avond lang genoeg?
De eerste keer seks met iemand is sowieso moeilijk dus misschien lag het daar aanquote:
Niets mis met knuffelenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:46 schreef MeraViglioSa het volgende:
Nu nog een van Happy en Lipper en van Straw en Supersoep. MLiG ......zonder condoom
Dit.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:04 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
De eerste keer seks met iemand is sowieso moeilijk dus misschien lag het daar aan
Nou dacht het niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:20 schreef Arthur_Dent het volgende:
Keurig! laat de vrouwen nu maar je fobo instromen!
Je ziet er prima uit Heloef. Wie is die blonde op de extra foto?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:18 schreef heloef het volgende:
Nou het is me gelukt hoor, ik heb een leuke foto gevonden.
huh stiekem aan het fokken ???quote:Op maandag 13 juni 2011 00:17 schreef Halcon het volgende:
Vanaf de mobiel dan maar. Scharrel is even naar de wc.
Ah jawel joh, let op man voor dat je het weet stromen de date aanzoeken binnen.quote:Nou dacht het niet.
Ik ben wel een lefbak he.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:25 schreef formerjellybean het volgende:
Je zou er bijna paranoia van worden van al die spionage
Waar blijft nou die leuke foto van je moederquote:Op maandag 13 juni 2011 00:25 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ben wel een lefbak he.
Met al die spionage nog foto's van mezelf online gooien.
Ohjee, waar heb je die opgeduikeld en hoe?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:17 schreef Halcon het volgende:
Vanaf de mobiel dan maar. Scharrel is even naar de wc.
Nou een meisje heeft geen prioriteit hoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:27 schreef formerjellybean het volgende:
Heloef zoekt een meisje geen nieuwe papa
De moeder benader je het best via haar kinderenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:27 schreef formerjellybean het volgende:
Heloef zoekt een meisje geen nieuwe papa
Ik heb net jou en Lant's fobo bespioneertquote:Op maandag 13 juni 2011 00:31 schreef formerjellybean het volgende:
misschien spioneert Lant ons welZe duikt zo onverwacht op
kroegje cq club in het brabantse. Stknd aan de bar te gapen en ze vroeg me wat. Best leuk hier voor een zondag.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:27 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ohjee, waar heb je die opgeduikeld en hoe?
jij bent snelquote:Op maandag 13 juni 2011 00:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
kroegje cq club in het brabantse. Stknd aan de bar te gapen en ze vroeg me wat. Best leuk hier voor een zondag.
Ik vind het een beetje raar, beetje narcistisch om te denken dat mensen je zo gaan zitten volgen... Wat maakt je zo speciaal dat anderen geobsedeerd zouden moeten zijn door je?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:32 schreef Arthur_Dent het volgende:
Ohw nooo's
In het kader van omdat je paranoide bent wil niet zeggen dat ze niet achter je aan zitten
Het aantal pagina's in je fobo is een goede indicatie (vooral de anomieme lurker vertrouw ik voor geen meter)quote:Op maandag 13 juni 2011 00:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar, beetje narcistisch om te denken dat mensen je zo gaan zitten volgen... Wat maakt je zo speciaal dat anderen geobsedeerd zouden moeten zijn door je?
Hier ook.quote:
Het is ook raar , ik ben blij dat ik het niet heb want ik zou gillend gek van mezelf worden. Ik denk altijd mensen hebben wel wat beters te doen dan mij in de gaten te houden.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:37 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik vind het een beetje raar, beetje narcistisch om te denken dat mensen je zo gaan zitten volgen... Wat maakt je zo speciaal dat anderen geobsedeerd zouden moeten zijn door je?
Nice.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:35 schreef Halcon het volgende:
[..]
kroegje cq club in het brabantse. Stknd aan de bar te gapen en ze vroeg me wat. Best leuk hier voor een zondag.
Die tekeningen in mijn fotoboek zijn mijn eigen tekeningen trouwens leer via wat boeken Manga tekenen.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:39 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het aantal pagina's in je fobo is een goede indicatie (vooral de anomieme lurker vertrouw ik voor geen meter)
Ik lurk ook anoniem. Heb dat uitgezet omdat ik ook veel in fobo's kijk van mensen die ik zelf niet vertrouw.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:39 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Het aantal pagina's in je fobo is een goede indicatie (vooral de anomieme lurker vertrouw ik voor geen meter)
Ik meen het hoor, valt me ontzettend mee na je verhalen over dat je zelf vindt dat je niet zo hot bent.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:40 schreef heloef het volgende:
Oh mijn dag is gered Mera vind dat ik er leuk uit zie.
Ja, ik zag mooie tekeningen, een leuke meid en een lieve poes.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die tekeningen in mijn fotoboek zijn mijn eigen tekeningen trouwens leer via wat boeken Manga tekenen.
Eigenlijk zou je voor het inkleuren wat goede markers moeten hebben, alleen jammer dat die zo duur zijn.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:42 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Die tekeningen in mijn fotoboek zijn mijn eigen tekeningen trouwens leer via wat boeken Manga tekenen.
BDD?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik meen het hoor, valt me ontzettend mee na je verhalen over dat je zelf vindt dat je niet zo hot bent.
Eeuh ik ben niet speciaal, was meer een sarcastische opmerking over dat spionage gedoe. Omdat ik denk dat het allemaal wel meevalt met al dat " foto's nooit op internet zetten gedoe.quote:Ik vind het een beetje raar, beetje narcistisch om te denken dat mensen je zo gaan zitten volgen... Wat maakt je zo speciaal dat anderen geobsedeerd zouden moeten zijn door je?
dit is ook maar stom "geluk"quote:Op maandag 13 juni 2011 00:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Hier ook.
Alleen ik ga er niet zo geweldig mee om.
Welnee. Niet iedereen die zichzelf niet knap vindt heeft meteen BDD.quote:
Het zijn stabilo's ik weet niet of je dat wat zegt ???? Heb er wel wat kleurbeperkingen in ben op zoek naar lichtgrijs en die vind ik er niet gauw tussen, de hele fijne en de dikkere stabilo'squote:Op maandag 13 juni 2011 00:46 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Eigenlijk zou je voor het inkleuren wat goede markers moeten hebben, alleen jammer dat die zo duur zijn.
Ik bedoelde het niet persoonlijk, "je" was algemeen bedoeld. Als in "men".quote:Op maandag 13 juni 2011 00:46 schreef Arthur_Dent het volgende:
[..]
Eeuh ik ben niet speciaal, was meer een sarcastische opmerking over dat spionage gedoe. Omdat ik denk dat het allemaal wel meevalt met al dat " foto's nooit op internet zetten gedoe.
Ik ken Stabilo wel maar ik denk dat de markers van Copic of Prismacolor meer geschikt zijn hiervoor, die vloeien mooier in elkaar over en dan heb je niet van die duidelijke tekenlijntjes.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:49 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Het zijn stabilo's ik weet niet of je dat wat zegt ???? Heb er wel wat kleurbeperkingen in ben op zoek naar lichtgrijs en die vind ik er niet gauw tussen, de hele fijne en de dikkere stabilo's
Inderdaad.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:50 schreef Techno het volgende:
Ik vind dat heloef er als een relaxte gast uitziet.
Hahaha.. oohw, ik zat al helemaal achter de computer : Ja maar ja maar het was een grapje...quote:Ik bedoelde het niet persoonlijk, "je" was algemeen bedoeld. Als in "men".
Je bent wel in een serieuze bui vandaag. Wat is er dit weekend voorgevallen? Ik wacht nog op een uitgebreid verslagquote:Op maandag 13 juni 2011 00:47 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Welnee. Niet iedereen die zichzelf niet knap vindt heeft meteen BDD.
Nogal een ernstige stoornis is dat, niet te vergelijken met iets van jezelf vinden dat vrij normaal is.
Dat is een hele goede tip moet ik dan maar eens gaan kijken voor dan. Is dat ook met dunnere en dikkere versie ???quote:Op maandag 13 juni 2011 00:51 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ik ken Stabilo wel maar ik denk dat de markers van Copic of Prismacolor meer geschikt zijn hiervoor, die vloeien mooier in elkaar over en dan heb je niet van die duidelijke tekenlijntjes.
Ze is het hele weekend bij me geweest. Even teruglezen.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:51 schreef deelnemer het volgende:
Je bent wel in een serieuze bui vandaag. Wat is er dit weekend voorgevallen? Ik wacht nog op een uitgebreid verslag
Geen verslag gezien hoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:53 schreef Techno het volgende:
[..]
Ze is het hele weekend bij me geweest. Even teruglezen.
Al was ik gewoon slank geweest ik vind het gewoon not done om te zeggen dat je lekker bent. Als een vrouw dat over zichzelf zegt is het meestal ook een arrogant wijf.quote:
Ja volgens mij wel, maar ze zijn wel nogal duur. Er zijn vast ook goedkopere merken te vinden maar daar ken ik de namen niet van. Ze zijn wel echt ideaal voor mooi inkleur-werk.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:53 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Dat is een hele goede tip moet ik dan maar eens gaan kijken voor dan. Is dat ook met dunnere en dikkere versie ???
oh, je wist het wel. Stop maar met de complimentjes. Nergens voor nodig.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Al was ik gewoon slank geweest ik vind het gewoon not done om te zeggen dat je lekker bent. Als een vrouw dat over zichzelf zegt is het meestal ook een arrogant wijf.
Je hoeft jezelf niet lekker te noemen. Gewoon dat je blij bent met je uiterlijk, dat je er oke uitziet of gewoon goed uitziet. Klinkt niet heel arrogant of zo.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:53 schreef heloef het volgende:
[..]
Al was ik gewoon slank geweest ik vind het gewoon not done om te zeggen dat je lekker bent. Als een vrouw dat over zichzelf zegt is het meestal ook een arrogant wijf.
Dat is dan een mooi iets om voor mezelf opzij te leggen dan. Het is voor mij ook net dat ik er vorig jaar mee begonnen ben en ben dus redelijk nieuw op dat gebied . Thanx voor de tip.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:54 schreef moneyfornothing het volgende:
[..]
Ja volgens mij wel, maar ze zijn wel nogal duur. Er zijn vast ook goedkopere merken te vinden maar daar ken ik de namen niet van. Ze zijn wel echt ideaal voor mooi inkleur-werk.
Precies, meestal is het met mensen die van zichzelf weten en vinden dat lekker zijn nogal arrogant zijn en op mensen neer kijken.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:54 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Je hoeft jezelf niet lekker te noemen. Gewoon dat je blij bent met je uiterlijk, dat je er oke uitziet of gewoon goed uitziet. Klinkt niet heel arrogant of zo.
En wij kijken weer neer op arrogante mensenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:57 schreef heloef het volgende:
[..]
Precies, meestal is het met mensen die van zichzelf weten en vinden dat lekker zijn nogal arrogant zijn en op mensen neer kijken.
Haquote:Op maandag 13 juni 2011 00:51 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je bent wel in een serieuze bui vandaag. Wat is er dit weekend voorgevallen? Ik wacht nog op een uitgebreid verslag
Weer zo'n arrogante vrouw. Bah.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Vannacht zei iemand: "je ziet er goed uit".
Ik zei: "weet ik".
Zozo mevrouw krijgt zelfvertrouwen.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Haar fobo loopt vol. Fok! is al op zoek naar extra data opslag capaciteit.quote:
Fout petje was gewoon aanwezig hoor.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef Chewbalhaar het volgende:
Hehe, grappig, hoe je iemand verkeerd in kunt schatten, ik had Heloef meer als zo'n "stoere" ghetto-negert voorgesteld, slank, basketballshirtje, te fout petje etc.
meer zoiets:
[ afbeelding ]
Dan zeg je: Dankje.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
Waar precies?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef heloef het volgende:
Trouwens ik zie bewijs dat Richard gewoon mee leest hier.
Nee, dat is pas arrogant. Als je niet heel blij reageert, wek je de indruk dat het normaal vindt.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zeg je: Dankje.
En lach er even lief bij.
Ik heb zo laatst ook nog gereageerd, maar dat was eigenlijk gewoon als grap.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
ja weet ik, maar had ik geen zin inquote:Op maandag 13 juni 2011 01:01 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Dan zeg je: Dankje.
En lach er even lief bij.
Vertel, welk bewijs? Overigens kan ik het je ook wel garanderen hoor, dat zie ik hier alleen niet terug.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:00 schreef heloef het volgende:
Trouwens ik zie bewijs dat Richard gewoon mee leest hier.
Dankje is korter dan 'weet ik'.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:02 schreef lanterfanteraar het volgende:
[..]
ja weet ik, maar had ik geen zin in
Naah, dit valt nog mee, het ligt meer aan het totaalbeeld ookquote:
Van die types die dan reageren met:quote:Op maandag 13 juni 2011 01:02 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Ik heb zo laatst ook nog gereageerd, maar dat was eigenlijk gewoon als grap.
Als je als reactie gaat zitten zaniken over hoe je vindt dat je niet knap bent is het ook weer zo'n afknapper hè.
Nee joh zo'n glimlachje van "oh dank je" duidt eerder dat weinig mensen dat tegen haar zeggen.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:02 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Nee, dat is pas arrogant. Als je niet heel blij reageert, wek je de indruk dat het normaal vindt.
Nee, dat is zo standaard. Je hoort te gaan blozen, zo:quote:Op maandag 13 juni 2011 01:04 schreef heloef het volgende:
[..]
Nee joh zo'n glimlachje van "oh dank je" duidt eerder dat weinig mensen dat tegen haar zeggen.
Oh is het alleen steeds een pornoweekend?quote:
Mehehequote:Op maandag 13 juni 2011 01:05 schreef Godshand het volgende:
[..]
Oh is het alleen steeds een pornoweekend?
Dus praten komt niets meer van terecht, behalve " Friet!". " Nee, patat!"
Leuke foto van jullie 2, alleen ik denk dat die van Supersoep en Aardbei pas komt als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Normaal is niets anders dan het gemiddelde van alle afwijkingen.
Ach ja, ik heb niet zo de behoefte om een uitgebreid verslag van onze Handelingen te posten, nee.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:05 schreef Godshand het volgende:
Oh is het alleen steeds een pornoweekend?
Dus praten komt niets meer van terecht, behalve " Friet!". " Nee, patat!"
Leuke foto van jullie 2, alleen ik denk dat die van Supersoep en Aardbei pas komt als Pasen en Pinksteren op 1 dag vallen
Je hebt geen tips nodig van het team van adviseursquote:Op maandag 13 juni 2011 01:08 schreef Techno het volgende:
[..]
Ach ja, ik heb niet zo de behoefte om een uitgebreid verslag van onze Handelingen te posten, nee.
Nee. !!quote:Op maandag 13 juni 2011 01:11 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Je hebt geen tips nodig van het team van adviseurs
Karma Sutra?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:13 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Ik had de Karma Sutra al opengenslagen.
Die ken ik uit mijn hoofd.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:13 schreef deelnemer het volgende:
Ik had de Karma Sutra al opengenslagen.
Copic?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:15 schreef formerjellybean het volgende:
ohh copic is duurmaar wel veel kleuren , dus even sparen maar
Zie eerdere tip van Money qua tekenen nadat ze mijn fotoboek zag en kreeg daarvoor een tip, begonnen met mangatekenen en zij tipte me over copic markersquote:
Oh ja, kamaquote:Op maandag 13 juni 2011 01:14 schreef Godshand het volgende:
[..]
Karma Sutra?
Kama jongen, of deed je het express?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The view from nowhere.
Mooie tekst. Laat Lanter er maar in komen...quote:Op maandag 13 juni 2011 01:19 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Oh ja,
Kama-loka (begeerte-wereld of begeerte-niveau), verwijst naar de 'De Sfeer der Geneugten', een verzameling van werelden waarin wezens wedergeboren kunnen worden. Deze werelden behoren tot de kama-loka omdat het leven daar gekenmerkt wordt door de kwaliteit van het ervaren sensueel bestaan.
Alle Hemelse Handelingen in één sutra. Toch knap.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:20 schreef Godshand het volgende:
[..]
Mooie tekst. Laat Lanter er maar in komen...
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:22 schreef deelnemer het volgende:
Alle Hemelse Handelingen in één sutra. Toch knap.
Zijn goede stiften.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:18 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Zie eerdere tip van Money qua tekenen nadat ze mijn fotoboek zag en kreeg daarvoor een tip, begonnen met mangatekenen en zij tipte me over copic markers
Knuffelen is voor mij net zo belangrijk als de seks zelfquote:Op zondag 12 juni 2011 23:44 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Liquideren. Je mag zelf kiezen wie van de twee.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:25 schreef Halcon het volgende:
Ze wil haar tel nr niet geven want ZE HEEFT EEN VRIEND. DE SLET.
Gore slet een beetje je misleiden de hoerquote:Op maandag 13 juni 2011 01:25 schreef Halcon het volgende:
Pfff eerst een vent lopen inpalmen en dan zeggen dat je en vriend hebt.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:25 schreef Halcon het volgende:
ze zoeken het verder maar uit. Goedkoop wijf.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:26 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Liquideren. Je mag zelf kiezen wie van de twee.
heb haar wel.gezoend en zo. Gewoon een sletje helaas.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:27 schreef heloef het volgende:
[..]
Pfff eerst een vent lopen inpalmen en dan zeggen dat je en vriend hebt.![]()
Ik mis trouwens wel die publieke evenmenten.
De huldiging van Ajax, Koninginnedag daar heb ik zoveel vrienden gemaakt.
Lolwhut. Omg.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:25 schreef Halcon het volgende:
zij is gewoon een vuile overspeligequote:Op maandag 13 juni 2011 01:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
heb haar wel.gezoend en zo. Gewoon een sletje helaas.
Ai, balen man. Maar ja, weinig aan te doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:28 schreef Halcon het volgende:
Wat een goedkope slet.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:28 schreef Halcon het volgende:
[..]
hoe werd hier vervolgens op gereageerd?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:58 schreef lanterfanteraar het volgende:
kan gebeuren!quote:Op maandag 13 juni 2011 01:25 schreef Halcon het volgende:
Open relatie...heel misschien? Vast niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:25 schreef Halcon het volgende:
En nu is overal het licht uit gegaan. De stilte, de rust, voel je het ook?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:27 schreef Halcon het volgende:
[..]
ze zoeken het verder maar uit. Goedkoop wijf.
Ben je onder invloed?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:35 schreef deelnemer het volgende:
[..]
En nu is overal het licht uit gegaan. De stilte, de rust, voel je het ook?
Ben ik ff in de war, dacht dat er 1 uit antwerpen was ook.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:09 schreef deelnemer het volgende:
[..]
???
SuperSoep zit in Gent, mss dat hij het weet.
Wehehequote:
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:25 schreef Halcon het volgende:
Ach prima, kan ze je als troost nog een gratis whiskey trakteren. Heb je wel verdiendquote:
Tof, doe eens een stukje Bijbel in 15 talen?quote:
Zal ik het afsluitende gebed doen in het sanskriet?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:43 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Tof, doe eens een stukje Bijbel in 15 talen?
Ehm ja zover je dat versieren kan noemen.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:50 schreef greatjob het volgende:
Kunnen mensen hun eerste versierpoging nog herinneren?
Nou nee , toen was ik zoiets als 16 dat is te lang terugquote:Op maandag 13 juni 2011 01:50 schreef greatjob het volgende:
Niet echt, was ook niet zo'n succesquote:Op maandag 13 juni 2011 01:50 schreef greatjob het volgende:
Zou je nu iets vergelijkbaars doen?quote:Op maandag 13 juni 2011 01:51 schreef heloef het volgende:
[..]
Ehm ja zover je dat versieren kan noemen.
Ik was 9 en vroeg een meisje verkering.
Verder niks.
Nou dan niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:47 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zal ik het afsluitende gebed doen in het sanskriet?
Waarschijnlijk in 9 van de 10 gevallen niet.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:54 schreef greatjob het volgende:
[..]
Zou je nu iets vergelijkbaars doen?
Toen ik jonger was dacht ik minder over zulke dingen na en was veel impulsiever
Hoe kan je eigenlijk posts deleten?
Volgens mij gebeurt dat met alles naarmate je ouder wordt.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:54 schreef greatjob het volgende:
[..]
Zou je nu iets vergelijkbaars doen?
Toen ik jonger was dacht ik minder over zulke dingen na en was veel impulsiever
Niet. Hooguit (weg)editen, en dat kan maar een dag ofzo dacht ik.quote:Hoe kan je eigenlijk posts deleten?
Inderdaad. Het viel mij op dat ik een 180 had gemaakt. Het gebeurd ook wle op andere terreinen.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:59 schreef MeraViglioSa het volgende:
[..]
Volgens mij gebeurt dat met alles naarmate je ouder wordt.![]()
[..]
Niet. Hooguit (weg)editen, en dat kan maar een dag ofzo dacht ik.
Als je het echt helemaal weg wilt hebben zou je ff een moderator moeten contacten.
Een 180 gemaakt? Was je aan het darten?quote:Op maandag 13 juni 2011 02:02 schreef greatjob het volgende:
[..]
Inderdaad. Het viel mij op dat ik een 180 had gemaakt. Het gebeurd ook wle op andere terreinen.
Wat dan bespugen ze hem die neiging heb ik namelijk welquote:Op maandag 13 juni 2011 02:10 schreef Crutch het volgende:
[..]
HIj kan zelf niet meer normaal over straat volgens mij.
Z'n state of mind is wel okay.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:07 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Zijn openingen zijn echt erg. Dus toch de looks.
Laat het MLiG niet horenquote:Op maandag 13 juni 2011 02:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Wat dan bespugen ze hem die neiging heb ik namelijk wel
uhh wat?quote:Op maandag 13 juni 2011 02:14 schreef De_Kardinaal het volgende:
Ik heb meer game dan hele voetballiga bij elkaar.
Je hebt 't zelf in de hand. Als je zegt dat hij weg moet gaan dan gaat hij ook weg.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Ik kan zelfs je oma aan het glimlachen krijgen en dan maakt het niet eens of ze nog leeft of al dood is. Zowel game heb ik.quote:
Hij zal deze kant niet aan vrouwen laten zien. Waarschijnlijk zijn de gesprekken best leuk en sociaal acceptabel. Je zou niet zo snel dít vermoeden. Daarbij houdt hij zijn conversaties ook nog kort, dus weinig kans om de mist in te gaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:14 schreef formerjellybean het volgende:
Dit vind ik zo'n jongen die er eerst goed uitziet en naarmate die gaat praten zeg ik nee bedankt.
Ok dank je, doei. Ga maar weer met je houtduif spelen.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kan zelfs je oma aan het glimlachen krijgen en dan maakt het niet eens of ze nog leeft of al dood is. Zowel game heb ik.
quote:Op maandag 13 juni 2011 02:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Ik kan zelfs je oma aan het glimlachen krijgen en dan maakt het niet eens of ze nog leeft of al dood is. Zowel game heb ik.
Zal eeuwen geleden voor haar zijn. Ik zou het niemand willen toewensen, maar als jij het zo graag wilt. Ga je gangquote:Op maandag 13 juni 2011 02:16 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar hoef ik niets voor te doen. Vrouwen lachen van nature naar mij. Dat is wat anders dan uitlachen zoals de meesten hier zal overkomen.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:19 schreef greatjob het volgende:
[..]
Zal eeuwen geleden voor haar zijn. Ik zou het niemand willen toewensen, maar als jij het zo graag wilt. Ga je gang
Inderdaad wat een held.quote:
Maar hij is wel lekker Former. Toch? Voor een keertje dan.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:11 schreef formerjellybean het volgende:
[..]
Pics of het is niet waar.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:20 schreef De_Kardinaal het volgende:
[..]
Daar hoef ik niets voor te doen. Vrouwen lachen van nature naar mij. Dat is wat anders dan uitlachen zoals de meesten hier zal overkomen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.The view from nowhere.
Kan 't voor vrouwen ook andersom?quote:Op maandag 13 juni 2011 02:14 schreef formerjellybean het volgende:
Dit vind ik zo'n jongen die er eerst goed uitziet en naarmate die gaat praten zeg ik nee bedankt.
Als je een stem als die van Barry White hebt misschien.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan 't voor vrouwen ook andersom?
Dat je eerst denkt "Nah, liever niet!" en naarmate die gaat praten dat je denkt dat 'ie leuker is dan je eerst dacht?
Of is 't eenmaal afgeknapt is voor altijd afgeknapt?
Hij geeft best goed advies. Je zal niet zo snel geluk vinden of een relatie krijgen, maar zijn tips zijn praktisch als het je alleen om handelingen zou gaan.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:24 schreef heloef het volgende:
Hij zegt soms wel wat zinnige dingen trouwens. "Some men elevate women so much that they fear approach" daar heeft ie natuurlijk wel gelijk in.
Begin jij nu ook al?quote:Op maandag 13 juni 2011 02:26 schreef greatjob het volgende:
[..]
Hij geeft best goed advies. Je zal niet zo snel geluk vinden of een relatie krijgen, maar zijn tips zijn praktisch als het je alleen om handelingen zou gaan.
De verloedering...quote:Op maandag 13 juni 2011 02:28 schreef deelnemer het volgende:
[..]
Lant taal is een officiele taal binnen dit topic.
Ik denk dat ik liever het antwoord van de vrouwen afwacht...:Pquote:Op maandag 13 juni 2011 02:26 schreef Crutch het volgende:
[..]
Als je een stem als die van Barry White hebt misschien.
Wacht maar. Het wordt binnenkort opgenomen in de dikke Van Dale en op scholen als vak ingevoerd.quote:
Wij Amsterdammers houden van duidelijkheid.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:31 schreef minibeer het volgende:
ik vind het wel wat hebben, 'handelingen'
klinkt netter dan 'gebatst', 'gebanged', 'geneukt' of 'geknald'
Zo zakelijk ook. Alhoewel het zijn hemelse handelingen, ja.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:31 schreef minibeer het volgende:
Of het heerlijk christelijke geslachtsgemeenschap.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:31 schreef minibeer het volgende:
Ik ga mijn teksten hier niet nalopen op correcte spelling in zinsbouw. Dat doe ik wel als ik iets moet inleveren voor school.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:32 schreef Crutch het volgende:
Begin niet over verloedering, want een aantal van jullie maakt heel dikwijls verschrikkelijke taalfouten.
Ik ben nog mild, trouwens.
Bij mij is het eerder regel dan uitzondering dat iemand leuker blijkt na beter contact.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:25 schreef magnetronkoffie het volgende:
[..]
Kan 't voor vrouwen ook andersom?
Dat je eerst denkt "Nah, liever niet!" en naarmate die gaat praten dat je denkt dat 'ie leuker is dan je eerst dacht?
Of is 't eenmaal afgeknapt is voor altijd afgeknapt?
Ik heb het niet eens over jou, maar tof dat je je aangesproken voelt.quote:Op maandag 13 juni 2011 02:34 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ga mijn teksten hier niet nalopen op correcte spelling in zinsbouw. Dat doe ik wel als ik iets moet inleveren voor school.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |