Ik hoop het eerste.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
uhm is mijn internet fucked up of hapert hij als een malle?
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:54 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
uhm is mijn internet fucked up of hapert hij als een malle?
Muziek klinkt op zich lekker, maar het hapert hier als een mallequote:Op maandag 13 juni 2011 00:54 schreef RingBewoner het volgende:
Voor mijn gevoel gaat het beter dan vanmiddag....
Jij bent ook fan?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:54 schreef naatje_1 het volgende:
tong80 is de virtuele alter ego van Gerard Ekdom.
Hoezo niet, t/m 2 uur hebben we muziek door ringbewoner, dus dat is redelijk mainstreamquote:Op maandag 13 juni 2011 00:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Meh dat gaan ze niet waarderenOh en ik moet gaan playbacken voor 70 kinderen
Hier is het haperen iig gestoptquote:
Volgens mij hadden ze al een DJ geregeld.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:55 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Hoezo niet, t/m 2 uur hebben we muziek door ringbewoner, dus dat is redelijk mainstream
Krijgen we dat, elke keer als ik draai moet ik om het kwartier resetten.quote:
Ik ga wel eens even kijken wat ik ervan bak, als ik hulp nodig heb horen jullie het wel hahaquote:Op maandag 13 juni 2011 00:47 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
Dat. Tenzij je ook wilt praten, dan heb je een mic nodig. Waar je mee zou kunnen beginnen is denk ik via VDJ draaien. Met Edcast heb ik geen goede ervaringen (daar draaide ik net mee), maar dat zou je ook kunnen proberen. Het schijnt ook zo te zijn dat je met VLC kan draaien en met winamp moet het volgens mij ook kunnen. Voor die laatste 2 moet je echter niet bij mij zijn, ik kan enkel helpen met VDJ en Edcast.
valt tegen, want hier hapert ie weer, hoe draai je?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Krijgen we dat, elke keer als ik draai moet ik om het kwartier resetten.
Effe Pissenquote:Op maandag 13 juni 2011 00:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
natuurlijk ben ik fan, onnatuurlijk niet.
Denk tquote:Op maandag 13 juni 2011 00:56 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Krijgen we dat, elke keer als ik draai moet ik om het kwartier resetten.
SAM v4.8.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:56 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
valt tegen, want hier hapert ie weer, hoe draai je?
Dear Gawdquote:Op maandag 13 juni 2011 00:57 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
vh heb je al gezien hoe ik je op het rooster heb gezet voor zaterdagnacht de 25
Heb je toevallig downloads aanstaan oid ?quote:
Nee, en broertje ook niet meer.....quote:Op maandag 13 juni 2011 00:58 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Heb je toevallig downloads aanstaan oid ?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |