Ik had echt veel muziek, van alles. Van R&B tot klassiek, ben helaas alles kwijt. Had voor ruim 300GB aan muziek.quote:
Op Cultura24 heb je nu uitzendingen van vroegere edities van Pinkpop. 1980 met The Jam, ufo. In Maastrichtquote:Op maandag 13 juni 2011 01:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is te mainstream gemaakt. 20 jaar geleden was Pinkpop HET festival van Europa. Ze hebben zich keihard in laten halen door jan en alleman. 2006 was het trouwens met RCHP als headliner (vielen tegen)
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daarom doe ik niet alleen aan Turn up the Bass verzoekjes.. andere muziek heb ik te weinig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
-insert koosnaampje-
You cannot save a life, you simply delay death.
Eetze.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:35 schreef Redskillz het volgende:
Best zin in een beschuitje met kaas jwz
nacht hequote:Op maandag 13 juni 2011 01:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
slapen
ring was tof op de haper enzo na..
toedels
Trustenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
slapen
toedels
Weet nu waar het aan ligt, volgende keer is vanaf de start beter.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:35 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
slapen
toedels
Mwah, 16 jarige hipsters zijn dodelijk voor je festival. Die gaan de hele dag in de grote tent met hun rug naar de artiesten zitten omdat ze de beste plekken willen hebben tijdens Kaiser Chiefs, Placebo of The Prodigy. Zodoende missen ze alles waar een festival als Lowlands voor staat. Zulke mensen zijn niet eens heel erg maar wel als je publiek voor minstens 50% uit dat soort mensen bestaat.quote:
Daar ben ik het wel helemaal mee eens. De line-up van Lowlands is best goed (beter sinds jaren)quote:Op maandag 13 juni 2011 01:35 schreef naatje_1 het volgende:
Maargoed, lowlands trekt ten minste wel de alternatieve bandjes OOK aan. Pinkpop doet hooguit aan 4 of 5 onbekende bandjes, waarvan er eigenlijk 2 of 3 al door 3fm worden gehypet.
faye was een 16 jarige hipster. Gelukkig heeft ze mede door onzin radio (en helemaal door mij natuurlijk) wat nieuwe muziek leren ontdekken.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:36 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Mwah, 16 jarige hipsters zijn dodelijk voor je festival. Die gaan de hele dag in de grote tent met hun rug naar de artiesten zitten omdat ze de beste plekken willen hebben tijdens Kaiser Chiefs, Placebo of The Prodigy. Zodoende missen ze alles waar een festival als Lowlands voor staat. Zulke mensen zijn niet eens heel erg maar wel als je publiek voor minstens 50% uit dat soort mensen bestaat.
Lowlands voor mij was om 5 uur s'nachts Hostel kijken met mensen die luid schreeuwend de clou verklappen en dan giechelend wegrennen. Of in de kleine tenten naar bizarre meuk te gaan kijken die af en toe nog bekend worden ook (Triggerfinger, Aux Raus zo ontdekt)
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:39 schreef RingBewoner het volgende:
Hihi, ik zei: "Oostblokhoer" op de radio.
Daar is de mensheid je echt heel dankbaar voor. Volgend jaar een X-Raydio meet op Dourquote:Op maandag 13 juni 2011 01:39 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
faye was een 16 jarige hipster. Gelukkig heeft ze mede door onzin radio (en helemaal door mij natuurlijk) wat nieuwe muziek leren ontdekken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |