te mainstream heh, maar agh, je moet toch wat. Op de stream ontdek je af en toe wat leuks (als elbow en hurts), voor het festival betalen is daarentegen het geld nu niet waard.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:22 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ben 1 keer op Pinkpop geweest, 2005 geloof ik. Echt helemaal niks voor mij, dat festival.
Ja gaat stukken beter zo manquote:Op maandag 13 juni 2011 01:25 schreef RingBewoner het volgende:
Trouwens? De happer en stotter is eruit? Die zijn lekker ergens anders gaan kutten??
twitter:naatje_1 twitterde op maandag 13-06-2011 om 01:26:36My Top 3#lastfm Artists: Battles (10), Fink (7) & Moby (6)#lastfm http://bit.ly/cqoHQv reageer retweet
Veel plezierquote:Op maandag 13 juni 2011 01:27 schreef ValHallen het volgende:
Ja jongens, ik ga me opmaken voor de 6e Finals game.
GO MAVERICKS![]()
Het is te mainstream gemaakt. 20 jaar geleden was Pinkpop HET festival van Europa. Ze hebben zich keihard in laten halen door jan en alleman. 2006 was het trouwens met RCHP als headliner (vielen tegenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:27 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
te mainstream heh, maar agh, je moet toch wat. Op de stream ontdek je af en toe wat leuks (als elbow en hurts), voor het festival betalen is daarentegen het geld nu niet waard.
RHCPquote:Op maandag 13 juni 2011 01:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Het is te mainstream gemaakt. 20 jaar geleden was Pinkpop HET festival van Europa. Ze hebben zich keihard in laten halen door jan en alleman. 2006 was het trouwens met RCHP als headliner (vielen tegen)
Doe Maar, Het Goede Doel, Prodigyquote:Op maandag 13 juni 2011 01:29 schreef RingBewoner het volgende:
Verzoekjes? Zoek het in de stijl die ik al 1,5 uur draai.
Ook Lowlands is afgezakt. Volgens veel diehards heb ik het laatste echt leuke jaar nog meegemaakt (2006) daarna nog 2 keer geweest maar na 3x was de charme er ook af. De echt leuke festivals vind je nu in Duitsland en Belgie als je niet te veel wilt reizen.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:30 schreef naatje_1 het volgende:
[..]
RHCPen ja, lowlands is wat pinkpop nu had moeten zijn en vroeger was
Editors, Muse, Queenquote:Op maandag 13 juni 2011 01:31 schreef RingBewoner het volgende:
[..]
Wat erg, daar heb ik helemaal niks van.
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:31 schreef RingBewoner het volgende:
Goed, dat was voorlopig de laatste keer dat ik verzoekjes toe sta.....
QFTquote:Op maandag 13 juni 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daarom doe ik niet aan verzoekjes.. ik heb te weinig
Ik ga de komende week hard bezig om de collectie uit te breiden.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
daarom doe ik niet aan verzoekjes.. ik heb te weinig
De massa is dodelijkquote:Op maandag 13 juni 2011 01:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook Lowlands is afgezakt. Volgens veel diehards heb ik het laatste echt leuke jaar nog meegemaakt (2006) daarna nog 2 keer geweest maar na 3x was de charme er ook af. De echt leuke festivals vind je nu in Duitsland en Belgie als je niet te veel wilt reizen.
Ben er vorig jaar nog geweest, maar toen vond ik het al niet leuk meer.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:31 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ook Lowlands is afgezakt. Volgens veel diehards heb ik het laatste echt leuke jaar nog meegemaakt (2006) daarna nog 2 keer geweest maar na 3x was de charme er ook af. De echt leuke festivals vind je nu in Duitsland en Belgie als je niet te veel wilt reizen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |