Oke, dan noemen we haar vanaf nu toch gewoon Gijs??quote:Op maandag 13 juni 2011 00:49 schreef Allrounder het volgende:
[..]
Maar Miranda, daar kan ik niet van slapen.
Bij Miranda wel ja! Zit boordevol energie aan haar enthousiaste lach te horen, volgens mij accepteert ze het ook welquote:
Welke Gijs?quote:Op maandag 13 juni 2011 00:51 schreef minthy het volgende:
[..]
Oke, dan noemen we haar vanaf nu toch gewoon Gijs??
Dat maakt me niet uit, maar dan is het iig geen Miranda meerquote:
Lekker makkelijk.quote:Op maandag 13 juni 2011 00:54 schreef minthy het volgende:
[..]
Dat maakt me niet uit, maar dan is het iig geen Miranda meer
Doen we zo even joh, draai ik mijn hand niet voor om! Alleen nu ben ik bang dat je alle Gijsen gaat haten...quote:
En dat is jouw schuld!quote:Op maandag 13 juni 2011 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Doen we zo even joh, draai ik mijn hand niet voor om! Alleen nu ben ik bang dat je alle Gijsen gaat haten...
Ja goffer, ik heb het ook altijd gevreten...quote:
Inderdaad. Gijs Stavermanquote:Op maandag 13 juni 2011 00:56 schreef minthy het volgende:
[..]
Doen we zo even joh, draai ik mijn hand niet voor om! Alleen nu ben ik bang dat je alle Gijsen gaat haten...
quote:Op maandag 13 juni 2011 01:07 schreef Pino112 het volgende:
Goed moment om naar bed te gaan, zodat ik om 1.12u slaap![]()
Tot vanochtend
Ah, zo stap ik vaak ik de auto om 13:37...quote:Op maandag 13 juni 2011 01:07 schreef Pino112 het volgende:
Goed moment om naar bed te gaan, zodat ik om 1.12u slaap![]()
Tot vanochtend
Ehm... Frits? Of Kees?? Ken ik ook geen van twee!quote:
Kees vind ik een leuke naam, ik opteer voor Herman.quote:Op maandag 13 juni 2011 01:14 schreef Allrounder het volgende:
Dus we noemen M*randa vanaf nu Frits-Kees.
Jamaar, Domien! Ik ben de enige niet-hater hierquote:
Voor!quote:Op maandag 13 juni 2011 01:14 schreef Allrounder het volgende:
Dus we noemen M*randa vanaf nu Frits-Kees.
Lijkt mij een handige marketing stunt van Van Moofquote:Op maandag 13 juni 2011 01:29 schreef hole1988 het volgende:
![]()
http://www.nydailynews.co(...)too_hot_to_ride.html
zo gaat dat bij de [galm]EO[/galm]quote:
Hij steekt het ook niet onder stoelen en banken. De ochtendshow @work is slechts een dekmantel.quote:
Heeft hij daar al niet gewerkt en is hij daar niet weggegaan omdat het hem niet beviel?quote:Op maandag 13 juni 2011 02:10 schreef Ofyles2 het volgende:
[..]
Hij steekt het ook niet onder stoelen en banken. De ochtendshow @work is slechts een dekmantel.
Mysterie opgelost, boeken toe...
Tjitse komt wel van 538 vandaan evenals Michielquote:Op maandag 13 juni 2011 02:15 schreef minthy het volgende:
[..]
Heeft hij daar al niet gewerkt en is hij daar niet weggegaan omdat het hem niet beviel?
Owja, Domien komt van de 3fm-djschool. ach... Hij zou best passen op 538, al vind ik hem op 3fm ook primaquote:Op maandag 13 juni 2011 02:16 schreef hole1988 het volgende:
[..]
Tjitse komt wel van 538 vandaan evenals Michiel
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |