Al kreeg ik er geld bij dan hoefde ik die kattenpis nog niet.quote:
Geen idee!quote:Op zondag 12 juni 2011 22:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand hier die Beau gaat kijken?
Met rooksignalen moet het lukken.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:26 schreef Maraca het volgende:
Goed, internet in de woonkamer is dus niet mogelijk
het moet maar....quote:Op zondag 12 juni 2011 22:25 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Iemand hier die Beau gaat kijken?
F! natuurlijk!quote:Op zondag 12 juni 2011 22:27 schreef missU het volgende:
Is er niks beters dan beau van sterven dorens op de buis vanavond?
Ik weet niet of ik dat aankan hoor.quote:
Stomme is dat het in de slaapkamer wel werkt, maar daar heb ik nog geen tvquote:Op zondag 12 juni 2011 22:27 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Met rooksignalen moet het lukken.
hij is druk bezig met het schoonmaken van zijn eigen restaurant!quote:Op zondag 12 juni 2011 22:27 schreef Maraca het volgende:
Gaat Rob ooit nog nieuwe afleveringen maken?
In Limburgquote:Op zondag 12 juni 2011 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hij is druk bezig met het schoonmaken van zijn eigen restaurant!
heeft hij een restaurant?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hij is druk bezig met het schoonmaken van zijn eigen restaurant!
HvN?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:30 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
weet iemand wat er na rob komt?
Misschien als je zo'n mooie witte jas aan doet mag je ook in de keuken kijkenquote:
Jaquote:
hoe heet die dan?quote:
Dat was iets ranzigs met kinderen toch?quote:
Originele naam!quote:Op zondag 12 juni 2011 22:33 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
http://www.smaakpannenkoek.nl/
met een sprookjeskelder.. creepy
de SM kelderquote:Op zondag 12 juni 2011 22:33 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
Dat was iets ranzigs met kinderen toch?
ondertussen 3,5 uur bezigquote:
Als er kleine jongetjes zijn dan ga ik er wel even langs.quote:
Ieeeeeeuwquote:
Ragout is net kots.quote:
in limburg ?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:36 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
we gingen toch een meeting houden bij zijn restaurant?
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:35 schreef Doler12 het volgende:
Maraca kom jij ook langs voor de masterclasse?
quote:In een openhartig interview vertellen drie Amerikaanse seriemoordenaars over hun gruwelijke daden. Roderick Feller, de vampier van Kentucky, sloeg op 16-jarige leeftijd twee mensen met een koevoet dood. Gerard Schaeffer heeft in ieder geval twee, maar naar eigen zeggen meer dan dertig jonge vrouwen vermoord. En Edmund Kemper, de Oger van Santa Cruz, vermoordde op 15-jarige leeftijd zijn beide grootouders.
Omg pedo Robquote:Op zondag 12 juni 2011 22:37 schreef donald_dick het volgende:
[ afbeelding ]dat kleine meisje zit aan zijn kruis
dat links is een jongetje?quote:
Vies hoor!quote:Op zondag 12 juni 2011 22:37 schreef donald_dick het volgende:
arm jongetje...quote:
Weet je hoe duur die lessen zijn?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:40 schreef Doler12 het volgende:
[..]
http://www.rtl.nl/service/masterclasses/home/
Die linker lijkt op flipjequote:Op zondag 12 juni 2011 22:37 schreef donald_dick het volgende:
Hij doet me denken aan Zanger Bobquote:Op zondag 12 juni 2011 22:41 schreef missU het volgende:
[..]
Die linker lijkt op flipje
[ afbeelding ]
¤ 225,- dus het valt nog wel mee. Heb ook wel eens uitnodigingen gekregen waarbij de cursussen rond de ¤ 750,- warenquote:Op zondag 12 juni 2011 22:43 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Heel duur natuurlijk maar het is wel Nyenrode he!
Krijg je dan geen korting als student?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
¤ 225,- dus het valt nog wel mee. Heb ook wel eens uitnodigingen gekregen waarbij de cursussen rond de ¤ 750,- warenEn ik ga studeren aan Nyenrode dus ze krijgen al genoeg geld
nyenrodequote:Op zondag 12 juni 2011 22:43 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Heel duur natuurlijk maar het is wel Nyenrode he!
Ben officieel nog geen student. Pas vanaf september.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:44 schreef Doler12 het volgende:
[..]
Krijg je dan geen korting als student?
Je weet dat je je diploma ook gewoon kan kopen hèquote:Op zondag 12 juni 2011 22:44 schreef Maraca het volgende:
[..]
¤ 225,- dus het valt nog wel mee. Heb ook wel eens uitnodigingen gekregen waarbij de cursussen rond de ¤ 750,- warenEn ik ga studeren aan Nyenrode dus ze krijgen al genoeg geld
denken dat je met een nyenrode papiertje alle deuren voor je open gaanquote:
Niet aan Nyenrodequote:Op zondag 12 juni 2011 22:46 schreef missU het volgende:
[..]
Je weet dat je je diploma ook gewoon kan kopen hè
als je pappie maar genoeg geld heeftquote:
Zo lang ze niet allemaal voor je neus worden dichtgegooid is het wel ok tochquote:Op zondag 12 juni 2011 22:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
denken dat je met een nyenrode papiertje alle deuren voor je open gaan
Sommige mensen denken dat jaquote:Op zondag 12 juni 2011 22:46 schreef donald_dick het volgende:
[..]
denken dat je met een nyenrode papiertje alle deuren voor je open gaan
Nah, ik ga hem wel verdienen met hard werken enzoquote:Op zondag 12 juni 2011 22:47 schreef donald_dick het volgende:
[..]
als je pappie maar genoeg geld heeft
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:47 schreef Maraca het volgende:
[..]
Nah, ik ga hem wel verdienen met hard werken enzo
Ja, want aan die titel heb je niksquote:
Hangt toch af van je houding en of je in het plaatje past van het bedrijf of je er wat mee opschietquote:
quote:
nee niks neequote:Nyenrode werkt voor deze opleiding samen met 5 hogescholen: INHolland Academy Amsterdam/Diemen en Rotterdam, de Hogeschool Arnhem-Nijmegen, Fontys Hogeschool, en Hogeschool Windesheim. De opleiding duurt 1 jaar, waarna studenten kunnen doorstuderen aan Nyenrode
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:49 schreef MarkoAlmelo het volgende:
Al die meiden met tikkende eierstokken
ik kijk jaquote:
Lees de laatste zin eensquote:
Ook. De combinatie Big4 en Nyenrode opent toch wel deuren hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 22:50 schreef missU het volgende:
[..]
Hangt toch af van je houding en of je in het plaatje past van het bedrijf of je er wat mee opschiet
kijk eens straks naast je in de schoolbanken en bedenk je dan eens hoe goed dat internationaal staatquote:
pooisterquote:
Ja maar alleen als je ook interessante ervaring hebtquote:Op zondag 12 juni 2011 22:52 schreef Maraca het volgende:
[..]
Ook. De combinatie Big4 en Nyenrode opent toch wel deuren hoor
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:54 schreef donald_dick het volgende:
[..]
kijk eens straks naast je in de schoolbanken en bedenk je dan eens hoe goed dat internationaal staat
Ja, die doe je op als je werktquote:Op zondag 12 juni 2011 22:54 schreef missU het volgende:
[..]
Ja maar alleen als je ook interessante ervaring hebt
aduh, niet voor de eerquote:
tot de handjes voor de crouch!quote:Op zondag 12 juni 2011 22:56 schreef Karina het volgende:
Oh de London Knights, die gingen IETS verder dan de rest...
Die net had wel een leuk guitig gezicht, maar daar gaat het niet omquote:Op zondag 12 juni 2011 22:56 schreef missU het volgende:
Moet toch eerlijk zeggen dat ik van die mannen niet echt vochtig word....
Mag je hopen dat ze je niet alleen koffie laten halen en je leuke projecten laten doenquote:
Nee de rest is zeker ook belangrijk! Maar ik kan er niks mee als ie een rotkop heeftquote:Op zondag 12 juni 2011 22:56 schreef Karina het volgende:
[..]
Die net had wel een leuk guitig gezicht, maar daar gaat het niet om
Daar maak ik mij geen zorgen over.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:57 schreef missU het volgende:
[..]
Mag je hopen dat ze je niet alleen koffie laten halen en je leuke projecten laten doen
Waar en een beetje humor is ook nooit weg.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:58 schreef missU het volgende:
[..]
Nee de rest is zeker ook belangrijk! Maar ik kan er niks mee als ie een rotkop heeft
Bij mij probeerden ze het, maar gelukkig ben ik goed genoeg gebekt dat ze daar niet mee weg kwamenquote:Op zondag 12 juni 2011 22:58 schreef Maraca het volgende:
[..]
Daar maak ik mij geen zorgen over.Alhoewel ik niet onder het koffie halen uit zal komen
En een geweldige lachquote:Op zondag 12 juni 2011 22:59 schreef Karina het volgende:
[..]
Waar en een beetje humor is ook nooit weg.
Wat voor werk doe je?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:59 schreef missU het volgende:
[..]
Bij mij probeerden ze het, maar gelukkig ben ik goed genoeg gebekt dat ze daar niet mee weg kwamen
daar heb je ook last van muizen!quote:
The administrator is cheatingquote:
morgen maar weer eens spelen! maar 1st max payne uitspelenquote:
Beau von Doorn from the netherlands speaking!quote:
Do you ship to the Netherlands?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:05 schreef donald_dick het volgende:
[..]
-naam verwijderd- from the netherlands speaking!
quote:
Dat spel is zo gaafquote:Op zondag 12 juni 2011 23:04 schreef missU het volgende:
Theme hospital!Was dat spel al bijna vergeten!
nee hoorquote:
jersey style!quote:
zijn borsthaar lijkt op een vogelquote:Op zondag 12 juni 2011 23:09 schreef missU het volgende:
Zijn borsthaar is bijna erger Dan dat van Austin powers![]()
[ afbeelding ]
Ik niet hoor!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:10 schreef tralalala het volgende:
Jullie hebben een super vette ontknoping gemist bij F1
shhit, kijk het morgenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:10 schreef tralalala het volgende:
Sssssshhhht ik wil het nog niet we tenquote:Op zondag 12 juni 2011 23:10 schreef tralalala het volgende:
die komen ook niet voor bij F1quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 23:12 schreef missU het volgende:
[..]
De coureurs zien er wel beter uit dan die chippendales
vooral schumacherquote:Op zondag 12 juni 2011 23:12 schreef missU het volgende:
[..]
De coureurs zien er wel beter uit dan die chippendales
bij spa iig welquote:
quote:
Schumacher heeft een ouwe rotkop! En Ben nog steeds boos om dat geintje wat ie geflikt hadquote:
die zie je ook echt de gehele tijdquote:Op zondag 12 juni 2011 23:14 schreef missU het volgende:
[..]
![]()
Maar ik kijk het ook omdat ik F1 echt leuk vind, de coureurs zijn een leuke bonus
F1 is rete saaiquote:Op zondag 12 juni 2011 23:14 schreef missU het volgende:
[..]
![]()
Maar ik kijk het ook omdat ik F1 echt leuk vind, de coureurs zijn een leuke bonus
Zondagmiddaggeluiden idd.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:16 schreef Karina het volgende:
Ik vind alles met rondjes rijden saai. Of het nou auto's zijn of motoren.
24hr le mansquote:Op zondag 12 juni 2011 23:15 schreef tralalala het volgende:
[..]
F1 is rete saaivandaag was redelijk
MotoGP
mag ook wel, hij is een presentator, voor de rest kan ie niksquote:
Ja dat maakt me niet uit, maar mijn vader zat dat vroeger altijd op zondagmiddag te kijken op tv, trauma's jonguh.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:18 schreef tralalala het volgende:
[..]
Met de motor dijkjes rijden en dan van allerlei bejaarden middelvingers krijgen![]()
Wil ik dat?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
hebben jullie zijn stijve lul al gezien?
nee, dat doen ze nietquote:
Ik moest lachen.quote:Op zondag 12 juni 2011 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
He bah!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:23 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
geen eens zijn kloppende paal?quote:
Nee niet eensquote:Op zondag 12 juni 2011 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
geen eens zijn kloppende paal?
waarom zou je dan nog kijken, ik ga toch ook geen halve boterham eten
Ik zou van beau ook geen hele boterham lusten....quote:Op zondag 12 juni 2011 23:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
geen eens zijn kloppende paal?
waarom zou je dan nog kijken, ik ga toch ook geen halve boterham eten
niet eens maisbrood?quote:Op zondag 12 juni 2011 23:29 schreef missU het volgende:
[..]
Ik zou van beau ook geen hele boterham lusten....
de flamingo dansenquote:
net als dat hij geen 35 KM over wilde zee kan zwemmen na 6 weken training, ongelofelijk!!quote:Op zondag 12 juni 2011 23:28 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee niet eenswat een anticlimax alweer.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |