Okuraquote:Op zondag 12 juni 2011 21:36 schreef donald_dick het volgende:
[..]
te duur! dan ga ik liever naar het akura!
Valt wel mee hoor, ik ben er een paar keer geweest en je kunt er best lekker eten en niet superduur (niet goedkoop, maar niet heeeel duur).quote:
Yep!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:38 schreef donald_dick het volgende:
de regel dat de laatste het topic opent is nu echt weg?
dat is een andere tent,quote:
Ik postte door het slotje heenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:38 schreef donald_dick het volgende:
de regel dat de laatste het topic opent is nu echt weg?
Donald zei dat hij liever in het okura ging eten dan in die kaktent en daar was ik het mee eens. Dat dit niet het okura is, is wel overduidelijk. Je kan er ook Frans eten btwquote:Op zondag 12 juni 2011 21:38 schreef Karina het volgende:
[..]
Dit is niet het OkuraOkura kun je lekker Japans eten.
no shitquote:
Mijn broertje heeft het ook gezien volgens mij!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
je bent de enige die em al gezien heeft
Ik wilde gaan kijkenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
die lul Beau is echt om te kotsen... een eigen show zeg. hoeveel zielepoten stemmen daar dan nog op af?
rob rob rob en joop komt los!quote:
800.000 dus vorige weekquote:Op zondag 12 juni 2011 21:40 schreef gebrokenglas het volgende:
die lul Beau is echt om te kotsen... een eigen show zeg. hoeveel zielepoten stemmen daar dan nog op af?
Gevoelig puntje?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
sterf met je voorwijdige zweetlozing
Ik heb alleen Japans gegeten daar, Frans niet, dat wist ik wel hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 21:39 schreef missU het volgende:
[..]
Donald zei dat hij liever in het okura ging eten dan in die kaktent en daar was ik het mee eens. Dat dit niet het okura is, is wel overduidelijk. Je kan er ook Frans eten btw
Ja dat, nu weten we het wel.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:40 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
sterf met je voorwijdige zweetlozing
nu 6, want het wordt pas om 11 uur uitgezondenquote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:41 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb alleen Japans gegeten daar, Frans niet, dat wist ik wel hoor
dat is zelda ookquote:
ik hoop dat er nog zo'n 200.000 afvallen wegens kutrpogrammaquote:Op zondag 12 juni 2011 21:41 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nu 6, want het wordt pas om 11 uur uitgezonden
Zeur nou eens niet zoquote:
hij is een beetje ongesteld!quote:
Respect My Authoritah!quote:
over 2 zit ik weer met me snikkel in de sake te dippen in tokyoquote:
Zal wel weer te weinig seks hebben gehadquote:
quote:
*jaloers*quote:Op zondag 12 juni 2011 21:43 schreef donald_dick het volgende:
[..]
over 2 zit ik weer met me snikkel in de sake te dippen in tokyo
ja die beesten heb ik ook wel eens op de muurquote:Op zondag 12 juni 2011 21:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Die Rob maakte wel 1 flinke fout. In die broodjeszaak in A'dam-Zuid beweerde hij een kakkerlak gevonden te hebben, maar dat was geen kakkerlak, maar een zilvervisje. Die zitten wel vaker in keukens (en badkamers), zijn volkomen onschadelijk, en hebben ook niets met slechte hygiëne te maken.
Een zilvervisje ziet er echt wel anders uit dan een kakkerlak hoor...quote:Op zondag 12 juni 2011 21:44 schreef Kramerica-Industries het volgende:
Die Rob maakte wel 1 flinke fout. In die broodjeszaak in A'dam-Zuid beweerde hij een kakkerlak gevonden te hebben, maar dat was geen kakkerlak, maar een zilvervisje. Die zitten wel vaker in keukens (en badkamers), zijn volkomen onschadelijk, en hebben ook niets met slechte hygiëne te maken.
en niet zo groot!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Een zilvervisje ziet er echt wel anders uit dan een kakkerlak hoor...
Voor de prijs kan je het beter laten, gelukkig hoefte ik niet te betalenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Ow die ken ik dan weer niet. Maar om nou alleen voor de cocktails naar het Okura te gaan...
dat ding net op tv was echt geen kakkerlak hoorquote:Op zondag 12 juni 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
maar ook geen zilvervliesjequote:Op zondag 12 juni 2011 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat ding net op tv was echt geen kakkerlak hoor
Dat grote beest toch wel?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:45 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
dat ding net op tv was echt geen kakkerlak hoor
Ik ook niet, zou echt doordraaien als er zon beest z'n kop zou laten zienquote:Op zondag 12 juni 2011 21:46 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, wat het ook was. Ik heb zoiets NOOIT in mijn keuken.
Wat was het dan? Het leek er wel op... een zilvervisje is echt wat anders, die zie ik weleens op mijn werk op de wc.quote:
lievvv!quote:
Ik bedoelde niet die kakkerlak uit dat zwartwitfilmpje op het einde van deel 1, maar op de eerste eetgelegenheid die hij bezocht, dat was volgens hem een kakkerlak, maar dat was het dus niet!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:44 schreef Karina het volgende:
[..]
Misschien net zo als André op een krukje gaan staan voor de cameraquote:Op zondag 12 juni 2011 21:49 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
vooral naast die werknemer
Ik bedoelde deze dus: bovenste plaatje: http://www.megades.nl/tekst/17/Zilvervisje.htmlquote:
ik denk het nietquote:
Dat dit kan!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:52 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
9/10 restaurants coderen niet
jup!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
op naar het studentenhuis!
Zal tijd worden!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:53 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
op naar het studentenhuis!
zwaffel haar dan keihard en laat zien wie de baas is!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:53 schreef heloef het volgende:
Rob Geus, wat heb ik tegenwoordig een hekel aan die vent.
En daar wil mijn moeder nog naar kijken ook.
hoelang duurt dat f1 gedoe welquote:Op zondag 12 juni 2011 21:54 schreef Doler12 het volgende:
Ik ga maar lekker de f1 kijken in plaats van een Rob herhaling!
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:53 schreef heloef het volgende:
Rob Geus, wat heb ik tegenwoordig een hekel aan die vent.
En daar wil mijn moeder nog naar kijken ook.
jawel!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Roti eet je niet met je handen
Het stond lang stil ja!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:54 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hoelang duurt dat f1 gedoe wel
je geeft de leftovers natuurlijk aan de cameramanquote:Op zondag 12 juni 2011 21:55 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
ze zit niet vol van de vorige roti?
De pannenkoek vind ik het lekkerstquote:Op zondag 12 juni 2011 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Huh.. hoe kun je dat nou niet lekker vinden!!
Ik houd niet van aardappel en ook niet van kousebandquote:Op zondag 12 juni 2011 21:56 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Huh.. hoe kun je dat nou niet lekker vinden!!
en vergeet het ei nietquote:Op zondag 12 juni 2011 21:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ja met de kip en kouseband
een ei hoort erbijquote:
jupquote:
Maar.. ikwilniequote:Op zondag 12 juni 2011 21:57 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ga nu gelijk naar je lokale surinamer
is vet vers!quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:01 schreef missU het volgende:
Straks krijg je die afgekolfde melk in je koffie
Bah!quote:Op zondag 12 juni 2011 22:01 schreef missU het volgende:
zeer lekker!quote:Op zondag 12 juni 2011 22:01 schreef missU het volgende:
moet ik er 1st een bezwangere, weet je hoe duur dat is?quote:
Het bezwangeren kost waarschijnlijk niksquote:Op zondag 12 juni 2011 22:03 schreef donald_dick het volgende:
[..]
moet ik er 1st een bezwangere, weet je hoe duur dat is?
veel drankquote:Op zondag 12 juni 2011 22:04 schreef missU het volgende:
[..]
Het bezwangeren kost waarschijnlijk niks
Nee met condoom is duurder.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:04 schreef missU het volgende:
[..]
Het bezwangeren kost waarschijnlijk niks
Lol wat?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:04 schreef Karina het volgende:
Ja. Rob heeft een wetenschappelijke achtergrond.
vergeet de literprijs van GHB nietquote:
9euro voor een fles slechte vodkaquote:
ik ben een fokker, dat is echt een brug te verquote:Op zondag 12 juni 2011 22:05 schreef missU het volgende:
[..]
9euro voor een fles slechte vodkaen je moet natuurlijk eerst nog een vrouw vinden die überhaupt een drankje met je wil drinken
Tsja, misschien verkopen ze het op marktplaats of eBayquote:Op zondag 12 juni 2011 22:06 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik ben een fokker, dat is echt een brug te ver
gesponsert!quote:
quote:I cannot even say anything good about this!!!
For a double room it was tiny!! Cant say I enjoy sharing a room (No.201) with a MOUSE, which I managed to get a picture of..... The hotel staff were not even apologetic, were given another room, mainly a Double Room (as in much larger). Staff were unhelpful. The place is a rip off, this should not be a Four Star.
Please do not even think of booking a room!!!
Also, this area is a thiefing hell hole, whilst I was there someones rental was stolen from outside the Hotel!!! Mmm say no more......
hmm ik zit te twijfelen of ik mijn cookie dough er ook uit ga halenquote:Op zondag 12 juni 2011 22:08 schreef missU het volgende:
Oeh dan kan ik m'n ben&jerries uit de vriezer halen![]()
[ afbeelding ]
jup!quote:
Cookie dough ftwquote:Op zondag 12 juni 2011 22:09 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
hmm ik zit te twijfelen of ik mijn cookie dough er ook uit ga halen
quote:Where to start?
The mouse in my room that woke my in the middle of the night by rapping and tapping on my keyboard? They gave me a new room but made me check if it was clean first and naturally offered no help in moving my things.
The breakfast order card they never picked up from my door? Not sure how you miss those things.
The vast difference between the first and the second room I received? The first was miniscule and the second was giant. Not clear why the difference particularly when they forced me to share the smaller one with a mouse
The nasty carpets in the lobby and on the front steps?
The only good thing they provided was good quality Wi-Fi - I give them credit for that. Other than that, for the money, I highly recommend staying elsewhere.
De avond is nog jongquote:Op zondag 12 juni 2011 22:10 schreef Karina het volgende:
Ik heb nog Dorito's, maar om nu nog te gaan zitten vreten.
Ach voor de rest eet ik gezond. En ik kan het wel hebbenquote:Op zondag 12 juni 2011 22:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
wel een beetje cholestorol overdose
Haha ik ken het probleemquote:Op zondag 12 juni 2011 22:12 schreef Karina het volgende:
[..]
Mjah maar ik kan niet slapen met een volle maagIk neem wel een paar olijven.
Als ik straks weer bij een SC elders blijf hangen dan wordt het weer 2 uurquote:Op zondag 12 juni 2011 22:14 schreef missU het volgende:
[..]
Haha ik ken het probleemMaar ben niet van plan vroeg naar bed te gaan en morgen ben ik vrij
![]()
Olijven zijn ook lekker btw
ik keur altijd mijn hotels door middel van deze sitequote:
Als je kan uitslapen is dat toch niet zo erg?quote:Op zondag 12 juni 2011 22:14 schreef Karina het volgende:
[..]
Als ik straks weer bij een SC elders blijf hangen dan wordt het weer 2 uur
langstudeerdersquote:Op zondag 12 juni 2011 22:15 schreef Karina het volgende:
Wat een ouwe studenten? Of ligt dat aan mij.
Nee, maar ik wil morgen nog de stad in, dus ik wil niet zo heel laat opstaan.quote:Op zondag 12 juni 2011 22:16 schreef missU het volgende:
[..]
Als je kan uitslapen is dat toch niet zo erg?
Ik ookquote:Op zondag 12 juni 2011 22:15 schreef donald_dick het volgende:
[..]
ik keur altijd mijn hotels door middel van deze site
Ah vandaarquote:Op zondag 12 juni 2011 22:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, maar ik wil morgen nog de stad in, dus ik wil niet zo heel laat opstaan.
Verstond ik het toch goedquote:Op zondag 12 juni 2011 22:17 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
en heeft het over de voorhuid
als je met zn allen zo'n ding deelt heb je al snel schijt omdat je niet het gevoel hebt dat het van jou is kennelijkquote:Op zondag 12 juni 2011 22:21 schreef donald_dick het volgende:
de tering, ik dacht dat mijn oude studentenkeuken vies was
Ja ik zat in uilenstede en dacht dat dat erg was, niks vergeleken met ditquote:Op zondag 12 juni 2011 22:21 schreef donald_dick het volgende:
de tering, ik dacht dat mijn oude studentenkeuken vies was
jup!quote:Op zondag 12 juni 2011 22:22 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
als je met zn allen zo'n ding deelt heb je al snel schijt omdat je niet het gevoel hebt dat het van jou is kennelijk
studentenkortingquote:
?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |