jup!quote:
quote:
2 in de ochtend, 2 in de avondquote:Op zondag 12 juni 2011 21:11 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
je kan ook overdrijven met je koffie
Ik ook niet, alleen op vakantie eigenlijkquote:Op zondag 12 juni 2011 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik drink bijna nooit koffie
2 om te scheiten, 2 om niet in slaap te vallen?quote:
Toevallig net zitten spelenquote:
ik wordt altijd een beetje hyper van koffie..quote:Op zondag 12 juni 2011 21:12 schreef missU het volgende:
[..]
Ik ook niet, alleen op vakantie eigenlijk
Van energiedrankjes kan je ook lekker schijtenquote:Op zondag 12 juni 2011 21:12 schreef donald_dick het volgende:
[..]
2 om te scheiten, 2 om niet in slaap te vallen?
nog een keer hetzelfde spel spelen voor weer 40 euroquote:Op zondag 12 juni 2011 21:12 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Ocarina of Time
Beste game ooit
Best wel dom ja!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
nog een keer hetzelfde spel spelen voor weer 40 euro
ik heb hem hier origineel... heb hem denk ik wel 5x uitgespeeltquote:Op zondag 12 juni 2011 21:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
Daarom download je toch alles voor mequote:Op zondag 12 juni 2011 21:13 schreef donald_dick het volgende:
[..]
zelda altijd -1quote:
Internet is daar te slecht voor momenteelquote:
die heb ik nog niet gespeelt..quote:
Neequote:Op zondag 12 juni 2011 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
die heb ik nog niet gespeelt..
maar de WII is gewoon een KUT DING
of kun ej het ook spelen met een gamecube controller?
Ik heb hem pas net gekocht, dus eigenlijk alleen pas het begin even gekeken.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
MIJN GOD
het op een na beste spel noem je gelijk
Hoe ver ben je
Hoezo? Het werkt prima met die Wii-controllerquote:Op zondag 12 juni 2011 21:15 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
nou dan kan hij van mij de @I$U@($)(
gekocht? origineel is al gauw zo'n 150 euro...quote:Op zondag 12 juni 2011 21:16 schreef Karina het volgende:
[..]
Ik heb hem pas net gekocht, dus eigenlijk alleen pas het begin even gekeken.
Wii controllerquote:Op zondag 12 juni 2011 21:16 schreef Maraca het volgende:
[..]
Hoezo? Het werkt prima met die Wii-controller
checkt voor afval in het park!quote:
Nee, niet het origineel, de remake voor de DS, origineel wil ik ook nog wel een keertje op de kop tikken.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:16 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
gekocht? origineel is al gauw zo'n 150 euro...
Heb je het begin wel gedaan.. het is zo'n mooi verhaal en mooie muziek en en en alles
Met die vette wiiU controllerquote:Op zondag 12 juni 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
Ik heb geen Wii, maar misschien dat ik die nieuwe ga kopen als die uitkomt.
ik heb hem 2x uitgespeelt via emulatiequote:Op zondag 12 juni 2011 21:17 schreef Karina het volgende:
[..]
Nee, niet het origineel, de remake voor de DS, origineel wil ik ook nog wel een keertje op de kop tikken.
Emulatie vind ik nooit zo leuk.quote:Op zondag 12 juni 2011 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
ik heb hem 2x uitgespeelt via emulatie
ga je mond spoelen!quote:
Wij ook!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:18 schreef Karina het volgende:
[..]
Ja, alle andere Nintendo's heb ik wel, van NES t/m gamecube.
werken voor je geld!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben een arme student.. en werkt verder prima
Op Ebay kun je vaak spellen best goedkoop krijgen. Vooral de wat oudere spellen (niet chrono trigger of Paper Mario, die zijn hardstikke duur).quote:Op zondag 12 juni 2011 21:18 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ben een arme student.. en werkt verder prima
Zavvi.com is ook lekker goedkoopquote:Op zondag 12 juni 2011 21:19 schreef Karina het volgende:
[..]
Op Ebay kun je vaak spellen best goedkoop krijgen. Vooral de wat oudere spellen (niet chrono trigger of Paper Mario, die zijn hardstikke duur).
Vond pasgeleden bij een grote ouwe zooi opruimactie bij m'n moeder nog een gameboyquote:Op zondag 12 juni 2011 21:19 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
kik heb ze allemaal gehad iig...
nu nog een NES en N64
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |