abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_98123857
Ja ik ging het niet kopen nu, ik wou de vk vragen erover :)
Ik heb een fysio hier gevonden maar eerst vk bellen misschien heeft zij ook een aanbeveling :Y
**human milk for human babies**
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
pi_98123998
Oh Juud, heb ik het heuglijke nieuws helemaal gemist! Gefeliciteerd met jullie dochter! Ik kijk uit naar je komst in het kleine baby'tjestopic.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
  maandag 13 juni 2011 @ 19:45:26 #128
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98125743
ik heb een M gekocht; en ik heb geen ernstige bekkenklachten; en de bedoeling is hier om hem te dragen wanneer ik echt ga lopen (dus boodschappen halen of naar de speeltuin met mijn dreumes ofzo).
Een bekkentherapeut inschakelen is altijd raadzaam :)
ben het wat dat betreft helemaal met bovenstaande dames eens.
Bekkenklachten zijn erg vervelend; en dient uiterst zorgvuldig mee om gegaan te worden..
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  maandag 13 juni 2011 @ 21:02:53 #129
259886 pessie
There's a new chef in tow
pi_98130510
Ik las het net in het update topic. Juud, gefeliciteerd!!!! PM?
pi_98145955
Bij deze laat ik jullie even weten dat ik even afstand neem van hier.

Ook zou ik graag uit de OP gehaald willen worden. Reden staat hieronder in de spoiler.
Ik zal het voorlopig even op een afstandje blijven volgen, en misschien keer ik binnenkort wel weer terug, maar momenteel is het verstandig dat ik even voor mezelf kies.

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 06:48:33 #131
36072 Susie
Hatsjikiedeeeeeeee!
pi_98146014
Jeetje GGB. Sterkte ermee. :* Hoop je toch wel weer eens terug te zien hier!
Unlike those who hide the truth, i tell it like it is......
  dinsdag 14 juni 2011 @ 07:29:39 #132
116890 _evenstar_
Ba-dum-tisssschhh
pi_98146196
Och nee ;( wat verschrikkelijk! Pas op jezelf :*
Engaging Infinite Improbability Drive..
pi_98146238
Laatst kwam ik hier melden dat de verloskundige helaas niks heeft kunnen zien :(

Wij zijn weer langs geweest, 7 weken en een vruchtje van 1cm gezien :)

*O*
pi_98146433
Sterkte GGB!

Xaban06 *O* dat is fijn! Al een knipperend hartje gezien? Vorige x was te vroeg denk ik, nu hpen dat het blijft! Suc6 met broeden!
pi_98146459
Jeetje GGB, heftig en vreselijk zeg. En walgelijk, dat soort mensen :( Heel veel sterkte! :*

Xaban06: Gefeliciteerd, wat fijn!
Tralalalaaa
pi_98146494
meld!

nog niets, vandaag gaan ze m'n vrouw strippen, maar ben benieuwd of dat iets gaat uit maken (als het al lukt).
pi_98146574
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 08:04 schreef Nirak het volgende:
Sterkte GGB!

Xaban06 *O* dat is fijn! Al een knipperend hartje gezien? Vorige x was te vroeg denk ik, nu hpen dat het blijft! Suc6 met broeden!
Jep :) hartje is gezien

Vorige keer was 5 weken, dus iets te vroeg :)

Hebben alle vk eigelijk zo een oud echo apparaat? Ik dacht dat het vrij standaard was om ook geluid waar te nemen. Dat kon bij ons niet.
pi_98146622
Sterkte ggb wat een heftig verhaal zeg! En laat je niet kisten

Xaban wat fijn zeg! Gefeliciteerd!
pi_98146632
Het is uiteraard allemaal nog heel vroeg voor ons :) is ons eerste. Waar kopen jullie de babykamers, via internet (baby-dump) of fysiek in de winkel? Waar letten jullie vooral op, wat is belangrijk? Wat zijn de kosten van zo een kamer? etc etc :)

Als het off topic is, mijn excuses :)
pi_98146902
GGB, heel veel sterkte meid, ik kan me voorstellen dat je even afstand neemt. Laat je niet op je kop zitten en zorg goed voor jou en die kleine in je buik :*

Xaban. Je kunt natuurlijk altijd kamertjes en dergelijke via internet kopen, maar ik zou toch eerst in winkels gaan kijken. Dan zie je beter wat de kwaliteit van de meubelen is. Babydump heeft ook fysieke winkels. Daar kun je dan gaan kijken en er over nadenken en eventueel later online bestellen.
De kosten van een kamertje zijn heel verschillend, Wil je het nieuw, dan zit je vaak zo tussen de
ค400,- en ค? in (je kan het zo duur maken als je wilt natuurlijk).

Ga je voor een kinderwagen, let dan eventuele bergruimte, de afstand voor je voeten als je er achter loopt (niets zo irritant dan dat die afstand te kort is en je steeds op de wagen stapt), de manier van inklappen en uitklappen (gaat dit makkelijk of heb je een heel instructieboek nodig en hoeveel ruimte neemt ie dan in beslag in bijv. je kofferbak). Vaak heb je aanbiedingen, maar kijk goed wat je er dan allemaal bijkrijgt (autostoeltje, kinderwagenbak, wandelwagen, parasol e.d.)

Je hebt nog alle tijd, dus ga lekker op het gemakje op internet snuffelen en af en toe eens naar een winkel (babydump, babypark e.d.) om je ori๋nteren en informatie te krijgen van de medewerkers.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 09:03:05 #141
4089 BE
Gewoon gelukkig!
pi_98147076
GGB ik heb je uit de OP gehaald.
Sterkte ermee. :*

Je staat alleen nog wel in alle voorgaande topics etc. etc. Mss sws onder een kloon verder gaan? Of is deze username niet bekend voor haar?
pi_98147174
Sterkte GGB! En idd, laat je niet op je kop zitten! Snap niet dat mensen zo iets kunnen doen! :r
pi_98147234
GGB wat een rot situatie zeg!! :(
:*
Be who you are and say what you feel, because those who mind don't matter and those who matter don't mind.
  dinsdag 14 juni 2011 @ 09:20:46 #144
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_98147382
;( :*
GGB; wat onzettend rot allemaal.... ik hoop dat jullie je er een weg in vinden samen... :*
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  dinsdag 14 juni 2011 @ 09:23:39 #145
292060 TimeJumper
Jumping around ;)
pi_98147429
GGB sterkte, pfff omver geduwd worden, belachelijk mens die schoonmoeder :{

Xaban06 gefeliciteerd, leuk he zo'n knipperend hartje. O+
Ikzelf koop de kinderkamer op marktplaats.nl, staan nog hele mooie spullen en voor een fractie van de prijs.

Bitterend ik ben benieuwd of het straks werkelijk bekkenklachten zijn. Ik wist niet dat dat zo vroeg al kon beginnen.
Rayen 2½ jaar!
  dinsdag 14 juni 2011 @ 09:24:06 #146
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_98147444
Excht niet te verstaan dat een schoonmoeder zoiets doet, naar een zwangere vrouw dan nog.

Heel veel sterkte, en goede moed!
pi_98147457
TJ: ik had gebeld en de assistent zei : oh waarschijnlijk is het nog je blaasontsteking of banden pijn
ik zei nee het is echt geen blaasontsteking meer! en banden pijn zit nog in je liezen en niet in je rectum??
nou goed iemand belt me vanmiddag terug

[ Bericht 0% gewijzigd door bitterend op 14-06-2011 09:34:06 ]
  dinsdag 14 juni 2011 @ 09:25:46 #148
43584 Beregd
absolutely inch perfect
pi_98147467
en gefeliciteerd xaban!
pi_98147486
GGB wat heftig! En geen woorden voor het feit dat ze je duwt :X :(
Hopelijk knap je snel op. Veel sterkte!
pi_98147489
quote:
0s.gif Op dinsdag 14 juni 2011 08:49 schreef danic het volgende:

Xaban. Je kunt natuurlijk altijd kamertjes en dergelijke via internet kopen, maar ik zou toch eerst in winkels gaan kijken. Dan zie je beter wat de kwaliteit van de meubelen is. Babydump heeft ook fysieke winkels. Daar kun je dan gaan kijken en er over nadenken en eventueel later online bestellen.
Ik wist niet dat ze ook fysieke winkels hadden, eens opzoeken, thanks :)

quote:
De kosten van een kamertje zijn heel verschillend, Wil je het nieuw, dan zit je vaak zo tussen de
ค400,- en ค? in (je kan het zo duur maken als je wilt natuurlijk).
Het zal een nieuwe kamer worden. EUR 400,- valt hartstikke mee, ik hield zelf rekening met +/- EUR 750,-

quote:
Ga je voor een kinderwagen, let dan eventuele bergruimte, de afstand voor je voeten als je er achter loopt (niets zo irritant dan dat die afstand te kort is en je steeds op de wagen stapt), de manier van inklappen en uitklappen (gaat dit makkelijk of heb je een heel instructieboek nodig en hoeveel ruimte neemt ie dan in beslag in bijv. je kofferbak). Vaak heb je aanbiedingen, maar kijk goed wat je er dan allemaal bijkrijgt (autostoeltje, kinderwagenbak, wandelwagen, parasol e.d.)
Dat over de afstand voor je voeten wist ik niet, daar wordt lijkt mij wel over nagedacht bij het ontwikkelen van zo n wagen?
Mijn huidige auto is een coupe, dus maar met 2 deurs, hier dus ook rekening mee houden.

quote:
Je hebt nog alle tijd, dus ga lekker op het gemakje op internet snuffelen en af en toe eens naar een winkel (babydump, babypark e.d.) om je ori๋nteren en informatie te krijgen van de medewerkers.
Thanks!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')