GGB, heel veel sterkte meid, ik kan me voorstellen dat je even afstand neemt. Laat je niet op je kop zitten en zorg goed voor jou en die kleine in je buik
Xaban. Je kunt natuurlijk altijd kamertjes en dergelijke via internet kopen, maar ik zou toch eerst in winkels gaan kijken. Dan zie je beter wat de kwaliteit van de meubelen is. Babydump heeft ook fysieke winkels. Daar kun je dan gaan kijken en er over nadenken en eventueel later online bestellen.
De kosten van een kamertje zijn heel verschillend, Wil je het nieuw, dan zit je vaak zo tussen de
ค400,- en ค? in (je kan het zo duur maken als je wilt natuurlijk).
Ga je voor een kinderwagen, let dan eventuele bergruimte, de afstand voor je voeten als je er achter loopt (niets zo irritant dan dat die afstand te kort is en je steeds op de wagen stapt), de manier van inklappen en uitklappen (gaat dit makkelijk of heb je een heel instructieboek nodig en hoeveel ruimte neemt ie dan in beslag in bijv. je kofferbak). Vaak heb je aanbiedingen, maar kijk goed wat je er dan allemaal bijkrijgt (autostoeltje, kinderwagenbak, wandelwagen, parasol e.d.)
Je hebt nog alle tijd, dus ga lekker op het gemakje op internet snuffelen en af en toe eens naar een winkel (babydump, babypark e.d.) om je ori๋nteren en informatie te krijgen van de medewerkers.