• weetabix met melkquote:Op zondag 12 juni 2011 19:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat ^^ zegt.
Ik ben wel benieuwd wat de eetmeter zou vinden van de lijstjes van sigme!
Poesjes zijn ook leuk.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lievv![]()
Vanochtend bekeek ik het kattenfototopic en zat gewoon geluidjes te maken dat het zo lief was allemaal![]()
It gets mine!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:17 schreef Blurred86 het volgende:
krijgt mijn lijstje van vandaag wel Uniek's seal of approval?
Moet je niet bbq'en?quote:
yesssquote:Op zondag 12 juni 2011 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja Blurred...
Tikka misala, nog nooit gehad.. Lekker? is dat met kokos?
F1 is nogal saai.. ze rijden niet
Heerlijk gegeten, lever met uien, spek, bloem en champignons waren uitzonderlijk goed gelukt.
ja, viel ook wel mee. Was vooral BBQ-en 'uit noodzaak' omdat de vriezer leeg moet. Moet ook weer door met essay-schrijven en Mr.Mo is achter mij het keukenblok aan het demonterenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat waren maar weinig vleeschjes dan.
Daar heb je nou My Episodes voorquote:Op zondag 12 juni 2011 20:30 schreef Blurred86 het volgende:
oh ja fringe daar was ik ook ooit aan begonnen toen al mijn series een stop haddenben er alleen op een gegeven moment weer mee gestopt toen de leuke dingen weer begonnen
![]()
misschien moet ik het weer kijken, was best leuk! (al heb ik geen flauw idee waar ik was gebleven en ik wil niet overnieuw beginnen)
que?quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:39 schreef progje het volgende:
Lamsrack gemaakt, ben benieuwd of het lekker geworden is
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:42 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
que?
nevermind ik heb het al gevonden denk ikeven checken
ik snap het niet helemaal geloof ik toch wel![]()
Goh, is Il colosseo Italiaans?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
en?
Twee restaurants in Alkmaar gevonden, Il colosseo (Italiaans) en Sui Sha Ya (Japans).
Iemand die het kent toevallig?
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goh, is Il colosseo Italiaans?
/flauw.
Ik ga hem downloaden!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:04 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben pas begonnen met nurse jackie, is ook leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Eens checken!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:03 schreef Rituals het volgende:
Ik gebruik voor al mijn series de app 'tvjunkie'. Erg handig.
TBBTquote:Op zondag 12 juni 2011 21:02 schreef Rituals het volgende:
Ik raad iedereen die The Big Bang Theory nog niet heeft gekeken aan dat te doen! Wat een hilarische serie![]()
. Heb binnen zeer korte tijd alle vier de seizoenen gekeken
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Your body. Your soul. Your rituals.
Wees blij met de BBC, die is er net bij gekomen...quote:Op zondag 12 juni 2011 21:09 schreef Syrena het volgende:
Op dit moment volg ik alleen nog Deadliest Catch, rest van mijn series hebben zomerstop.
Verdomme, krijg het draadloos niet werkend op minilappie, wel met draad. Grrr.
En Digitenne heeft een brom bij de meeste zendersen ik kan geen ondertiteling via 888 meer op de beide BBC's.
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
MI-etje in Alkmaar?Laar maar weten of die motto sushi wat is
Yap, Alkmaarquote:Op zondag 12 juni 2011 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]we zitten eigks in Warmenhuizen.
Kom jij uit die omgeving? Veel slankies wel geloof ik
Daarom heb ik nu ook Digitennequote:Op zondag 12 juni 2011 21:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wees blij met de BBC, die is er net bij gekomen...
Oehh shoptips?quote:
Ehhh xD Mijn vriend zegt: "Het huis met de kogel en patat van de Vlaminckquote:Op zondag 12 juni 2011 22:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oehh shoptips?Sightseeiing tips?
We hebben 1 dag over dus die besteden we in Alkmaar.
Copy pastequote:Op zondag 12 juni 2011 22:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ehhh xD Mijn vriend zegt: "Het huis met de kogel en patat van de Vlaminck"
![]()
Oh en Grieks eten is fijn bij Irodion
En voor lunch is er een bagels & beans
![]()
En ehhh, ja, de meeste mainstream winkels zitten op de Laat en de Langestraat (lopen parallel). In de zijstraatjes vind je leuke apartere winkeltjes. Op de Magdalenenstraat zitten een grappig home deco-winkeltje en kaaszaakEn weer ergens anders is er een winkel met echte Disney-beeldjes en prints en concept art. En een wereldwinkel. Hangt er eigenlijk net vanaf wat jullie leuk vinden natuurlijk!
Oh en de Grote Kerk heeft soms exposities enzo!
Dacht ik al jaquote:Op zondag 12 juni 2011 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Copy pastethnx!!
We duiken dan de zijstraatjes in, de standaard winkels geloof ik wel
Niks in het bijzonderquote:Op zondag 12 juni 2011 22:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
"Kartonnen ideologie"
Arme Che
[..]
Dacht ik al jaAls je op zoek bent naar speciale winkeltjes moet je het zeggen, dan denk ik even na!
Niet dat ik een Alkmaar-kenner ben, maar de meeste winkels in de binnenstad ken ik wel
Verkocht?quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, uit elkaar gehaalddie gaat mee
Die zien we opgebouwd vast nog voorbij komenquote:Op zondag 12 juni 2011 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
Nee hoor, we hadden een 'bar': 3 keukenkastjes, werkblad erop en daarboven een rand waar dingen als kruiden, uien en dergelijken op stonden. Geen eet-bar. We hebben gelukkig onze eettafel, stoelen en tuinstoelen nog!
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kom even melden dat ik volledig awesome ben, want ik heb "gewoon" even 150 mijl gefietst de afgelopen 2 dagen en daarna gewoon lachend over de finish!
Ik volgde eerst ook zooveel. Haha zowieso grey's anothomyquote:Op zondag 12 juni 2011 21:29 schreef Blurred86 het volgende:
greys anatomy
desperate housewives
bbt
himym
californication
dexter
shameless
nurse jackie
the peep show
en ik vergeet er vast nog wat
niet allemaal tegelijk trouwens
Dat heb ik al 2 maand geleden gedaan! En dat is inderdaad fijn.Ik heb al in tijden niet meer gehuild!quote:
^quote:Op maandag 13 juni 2011 08:56 schreef Jagärtrut het volgende:
Werken op dagen dat ik weet dat jullie in NL vrij zijn is niet tof.
laminaat is niet noodzakelijk. Gasfornuis, borden en laptop zijn dat welquote:Op maandag 13 juni 2011 09:54 schreef Viking84 het volgende:
Gezellig. Waarom heb je niet eerst de minst noodzakelijke spullen ingepakt en pas in de laatste dagen de noodzakelijke?
Verkopen? we geven 't gratis weg als ze komen helpen uithalen, wat ze vanmiddag dus komen doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:56 schreef Viking84 het volgende:
En in eerste instantie zou je het laminaat toch verkopen aan iemand die niet kwam opdagen? Hoe kan het er dan nu pas uit gaan? *confuzzled*
Ah zoquote:Op maandag 13 juni 2011 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
laminaat is niet noodzakelijk. Gasfornuis, borden en laptop zijn dat wel
[..]
Verkopen? we geven 't gratis weg als ze komen helpen uithalen, wat ze vanmiddag dus komen doen.
Er zou iemand komen kijken vorige week, maar die is nooit op komen dagen. Dus daarna hebben we deze meneer gemaild en die vroeg ons een datum te stellen. Omdat ik met tentamens zit en zeker volgend weekend non-stop in de boeken moet zitten was vandaag de beste optie qua tijd om de boel leeg te halen
quote:Op maandag 13 juni 2011 02:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Henkpiet. Omg, jij bent echt gewldig!
Ben zelf aangeschoten.
Ik bedoel: ik dacht dat de meneer die niet kwam opdagen het meteen mee kon nemen als 'ie wel was komen opdagenquote:Op maandag 13 juni 2011 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, nee, de eikelen ook niets meer laten horen/weten hè?
Maargoed, de meneer die nu komt heeft zijn huidige vloer 'verloren' door waterschade, dus kon 't wel gebruikenwij bouwen echt major karmapunten op tijdens deze verhuizing!
quote:•Medewerkers van DigiD zullen nooit naar uw gebruikersnaam en wachtwoord vragen. Niet via internet, e-mail, telefonisch of via welke andere manier dan ook.
Nee dat denk ik niet, heb overigens uiteraard alles muv datum en naam onleesbaar gemaakt op screenprintquote:Op maandag 13 juni 2011 10:20 schreef Syrena het volgende:
Was het geen phising? Ik dacht dat DigiD je nooit mailde (nadat ik het had aangevraagd, ww was vergeten en dacht dat ze dat wel zouden mailen, nee dusopnieuw aanvragen en zelf opschrijven was de bedoeling).
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
Ik welquote:Op maandag 13 juni 2011 10:53 schreef motorbloempje het volgende:
oei, ik wist niet dat er zoveel stof achter een kastje kon liggen!
Ik ookquote:
Sporten op alleen koffie?quote:Op maandag 13 juni 2011 11:57 schreef progje het volgende:
HPKWwat goed
![]()
Pfff kom pas net mijn bed uit en voel me nog steeds brak?
Naja even ontbijten met een mega bak koffieen dan maar eens naar de sportschool
Vergeleken met jou ben ik echt een oma!quote:Op maandag 13 juni 2011 13:02 schreef conleche het volgende:
Ik ben ook brak.Wel bijna een kilo weggedanst gisteren, was vanochtend pas tegen zessen thuis.
Maar even rustigjes aandoen vandaag denk ik.
Goed bezig HPKW!! En succes met de reis.quote:Op maandag 13 juni 2011 13:40 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Tnx! Ik voelme nog steeds awesome en ik heb niet eens spierpijn! Om het nog toffer te maken!
Ik sta nu op de bus te wachten en heb er alleen maar slechte verhalen over gehoord. Ben benieuwd!
Had je wel kracht dan, na een bak koffie?quote:
Ja vreemd genoeg kan ik veel beter sporten (kracht en cardio) op een lege maag...quote:Op maandag 13 juni 2011 14:47 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Had je wel kracht dan, na een bak koffie?.
Jaquote:Op maandag 13 juni 2011 14:52 schreef Viking84 het volgende:
Samen met M uitgebreid de schappen afgetuurd, maar géén rozemarijncrackers gevonden, ook geen vermelding op een labeltje bij een leeg schap. Neem tenminste aan dat ze bij de broodvervangers liggen bij hun Wasa-broertjes en -zusjes?
Verschrikkelijkquote:"Het was verschrikkelijk", onthult Natasha [de bezwangerde dame in kwestie] maandag tegen de Britse tabloid News of the World. "Ik zou de volgende maand trouwen met Rhodri en was ondertussen zwanger van zijn broer."
antibiotica? Wa hebbu dan?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Toch maar even naar de huisartsenpost geweest vanwege erger wordende buikpijn. En nu heb ik een antibioticakuurtje. Jippie.
Een bacteriële infectie.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:06 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
antibiotica? Wa hebbu dan?
Beterschaap!
Oh hoeraquote:
Komt goed! Anders lees je mijn verhaal nog een keerquote:Op maandag 13 juni 2011 15:28 schreef Jagärtrut het volgende:
bah, XM..
Ik zie tegen de plaatsing van de mirena op. Moet om 5 uur...En lees de hele dag al overal horrorverhalen, en heb net het ding bij de apotheek opgehaald, en hij is bijna een halve meter lang! De verpakking, althans...
2 paracetemol en 1 ibuprofen. Waar staat jouw verhaal?quote:Op maandag 13 juni 2011 15:32 schreef Rituals het volgende:
[..]
Komt goed! Anders lees je mijn verhaal nog een keer. Heb je al wat pijnstilling genomen?
De Mirena zelf niet, gelukkigquote:Op maandag 13 juni 2011 15:28 schreef Jagärtrut het volgende:
bah, XM..
Ik zie tegen de plaatsing van de mirena op. Moet om 5 uur...En lees de hele dag al overal horrorverhalen, en heb net het ding bij de apotheek opgehaald, en hij is bijna een halve meter lang! De verpakking, althans...
Ik heb hem al even bekeken, was wel nieuwsgierig. Het is een enorm ding om het in te brengen.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:42 schreef Phaidra het volgende:
Alvast sterkte jagar! De verpakking ziet er idd huge uit (heb 'm bij een vriendin mogen aanschouwen). Er zit vast veel vulling in, en een enorm lange gebruiksaanwijzing![]()
.
Goed zo.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:37 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
2 paracetemol en 1 ibuprofen. Waar staat jouw verhaal?
thanks! Nog een uurtje! Nog maar even proberen te werken..quote:Op maandag 13 juni 2011 15:52 schreef Rituals het volgende:
[..]
Goed zo.
Slank #1330 - Geld moet rollen, niet mensen :* post 192.
Daarna helemaal nergens last van gehad. Ik was niet duizelig, geen buikpijn, geen krampen, meteen gestopt met bloeden (heel af en toe een heel klein beetje bruin spul gehad, maar dat was alles). Kortom: ik ben meer dan tevreden.
Nee, ik ga alleen. Ik heb hier niet echt iemand die ik mee zou vragen. Ik doe gewoon rustig aan daarna..quote:Op maandag 13 juni 2011 15:58 schreef Viking84 het volgende:
De Mirena was bij in z'n geheel geen succes (noch de plaatsing --> viel nadien bijna flauw, gaat er iemand met je mee Jagär? Even rustig aan doen daarna!!!, noch achteraf: > een half jaar buikpijn/bloedverlies tot ik hem er maar uit heb laten halen)
Maar ik vond het wel de moeite waard om te proberen.
Ja niet meteen op de fiets stappen enzo. Ik stapte heel vrolijk de behandelkamer uit, "Oh dat viel mee", om eenmaal buiten bijna van m'n stokje te gaan. Gelukkig was M mee.quote:Op maandag 13 juni 2011 15:59 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
Nee, ik ga alleen. Ik heb hier niet echt iemand die ik mee zou vragen. Ik doe gewoon rustig aan daarna..
Ik was ook alleen gegaan, ben daarna ook gaan fietsen en dat ging prima. Verschilt dus heel erg per persoon.quote:Op maandag 13 juni 2011 16:24 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja niet meteen op de fiets stappen enzo. Ik stapte heel vrolijk de behandelkamer uit, "Oh dat viel mee", om eenmaal buiten bijna van m'n stokje te gaan. Gelukkig was M mee.
Ik denk dat het verstandig is om het zekere voor het onzekere te nemenquote:Op maandag 13 juni 2011 17:02 schreef Rituals het volgende:
[..]
Ik was ook alleen gegaan, ben daarna ook gaan fietsen en dat ging prima. Verschilt dus heel erg per persoon.
Veel succes Jagar! Hopelijk valt het jou ook zo mee!
I did it. Alleen en terug gefietst. Het zetten deed pijn, het opmeten van de baarmoedermond, en daarna het inbrengen van het ding. Maar goed, het is achter de rug. Nu hier en daar een kramp, maar dat valt tot nu toe mee...quote:Op maandag 13 juni 2011 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandig is om het zekere voor het onzekere te nemen. Je wilt niet op je fiets out gaan, terwijl er een dikke vrachtwagen achter je zit.
Lijkt me inderdaad niet de bedoelingquote:Op maandag 13 juni 2011 17:41 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik denk dat het verstandig is om het zekere voor het onzekere te nemen. Je wilt niet op je fiets out gaan, terwijl er een dikke vrachtwagen achter je zit.
ja, daar ga ik eens over nadenken, dat cadeautje. Over 3 maand moet ik op controle komen!quote:Op maandag 13 juni 2011 18:04 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nu mag je een cadeautje!
Ik trouwens ook.
Fietsenquote:Op maandag 13 juni 2011 18:03 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
I did it. Alleen en terug gefietst. Het zetten deed pijn, het opmeten van de baarmoedermond, en daarna het inbrengen van het ding. Maar goed, het is achter de rug. Nu hier en daar een kramp, maar dat valt tot nu toe mee...
Lijstje:
T: banaan
O: vruchtneyoghurt met allbrann
L: broccolisalade (broccoli, rozijnen, wat amandelen en rode ui met griekse yoghurt dressing), 2 sneeen witbrood met tevredenheid
D: spinaziepizza
T: chocola?
Had ook niet veel last hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 18:59 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb echt nergens last van nu! Wow, ik ben verbaasd.
Nu mag de chocola eigenlijk ook wel in de kast blijven liggen...Kijken of dat lukt..
Lekker toch!quote:Op maandag 13 juni 2011 18:59 schreef Jagärtrut het volgende:
ik heb echt nergens last van nu! Wow, ik ben verbaasd.
Nu mag de chocola eigenlijk ook wel in de kast blijven liggen...Kijken of dat lukt..
Anders spreek je met jezelf af dat je het ergens tot 28 juni 1x mag doen en dat je er dan 1 van de 2 weggeeft aan een lief persoon in je nabije omgevingquote:Op maandag 13 juni 2011 19:06 schreef Blurred86 het volgende:
fijn dat het meeviel jagar!
En damn you superquinnze hebben ALWEER de B&J in de aanbieding gedaan, nu moet ik t/m 28 juni iedere keer dat ik boodschappen doe de verleiding zien te weerstaan om niet 2 voor de prijs van 1 te kopen! Ben benieuwd hoe lang ik het vol ga houden
Dat is een goede!quote:Op maandag 13 juni 2011 19:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Anders spreek je met jezelf af dat je het ergens tot 28 juni 1x mag doen en dat je er dan 1 van de 2 weggeeft aan een lief persoon in je nabije omgeving
dan heeft de hele app niet zoveel nut meer want dan ben je onbereikbaarquote:Op maandag 13 juni 2011 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan je whatapp ook even uitzetten ofzo? Bij mij blijft hij constant op de achtergrond ' draaien'
goeie tip ja! ik denk er nog even overquote:Op maandag 13 juni 2011 19:15 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Anders spreek je met jezelf af dat je het ergens tot 28 juni 1x mag doen en dat je er dan 1 van de 2 weggeeft aan een lief persoon in je nabije omgeving
Dat is juist de bedoeling van What's Appquote:Op maandag 13 juni 2011 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
Kan je whatapp ook even uitzetten ofzo? Bij mij blijft hij constant op de achtergrond ' draaien'
Canon 1000Dquote:Op maandag 13 juni 2011 19:34 schreef uniekhoorn het volgende:
Kloof Kreta:
Heb 10 jaar geleden met exman ook een kloof gelopen, was ook mooi.
Halverwege september gaan wij, hopen dat het lukt
Zo maar douchen en naar bed, zijn we vandaag toch zo'n 9 uur wakker geweest
Wat voor camera ML?
Ik sluit hem regelmatig helemaal af, dus ja het kanquote:Op maandag 13 juni 2011 19:51 schreef uniekhoorn het volgende:
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:04 schreef motorbloempje het volgende:
zo. wokken was lekker![]()
nou ja, is
Laminaat is eruit, alle dingen die we niet meer nodig hebben ingepakt en we hebben nog hardboard om op te lopen in de woonkamer![]()
en alles op de badkamer na, is schoon!
Oeh wauwie!!quote:
mooi lijstje!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:12 schreef Blurred86 het volgende:
lijstje:
O: havermout, banaan, volle melk +kleeein korstje brood met pindakaas
B: 35 min lopen
L: bruin sodabread dubbel met kaas
T: bruin sodabread dubbel met roomboter/jam
T: appel
B: 35 min lopen
T: bakje magere yoghurt met wat blauwe bessen en 1 lepel muesli, koffie met volle melk
D: couscous met ui, wortel, courgette en cherrytomaatjes +kikkererwten en tonijn, glas witte wijn
T: misschien zakje popcorn, misschien perzik even kijken waar ik na het eten nog zin in heb
Vroegaahh.. nam iedereen CU2 en had ik daar geen zin in... en toen kwam de hyves .... en nu facebook en linked in en twitter en blablablaquote:Op maandag 13 juni 2011 20:17 schreef Viking84 het volgende:
Is het toeval dat ik ineens allemaal Slankies online zie op FB?.
@ Puff: ben benieuwd wat ervoor nodig is om jou over de streep te trekken wb FB.
Zie die andere foto op FB bij profielfoto's.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:19 schreef Viking84 het volgende:
Ik snap alleen niet helemaal hoe die foto gemaakt is, want het lijkt alsof ze voor de spiegel staat, maar ze heeft geen foon in d'r hand dus ze heeft hem niet zelf gemaakt? (van die is die schouder dan die je in beeld ziet?)
Ah ik zie hetquote:Op maandag 13 juni 2011 20:20 schreef Rituals het volgende:
[..]
Zie die andere foto op FB bij profielfoto's.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:23 schreef MarMar het volgende:
haha jemig *bloos* o hai!!
Chris heeft die foto gemaakt, die stond schuin achter mij met de camera, je ziet nog net een stukje been van hem linksonder. De schouder is van mijzelluf
het was een supertoftegek weekend
Voor de aagjes die geen fb hebben hier nog maar een keertje dan:Beetje stiekem terugkomen en dan eerst gaan FB'enSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Niet meer actief op Fok!
hihiquote:Op maandag 13 juni 2011 20:25 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Beetje stiekem terugkomen en dan eerst gaan FB'en.
Ja hoor, typisch dat je juist op dit moment komt binnenvallenquote:
het is dan ook kriekbier en niet kriekranjaquote:Op maandag 13 juni 2011 20:34 schreef Viking84 het volgende:
Oh en het kriekbier van Bellevue is ook viesss, maar dat kan ook komen doordat er ijs in zat wegens te lang in de vriezer laten liggen. Maar ijs verandert de smaak toch niet zo sterk? Er zit een veel duidelijke biersmaak aan dan aan die van Lindemans.
</fok>quote:Op maandag 13 juni 2011 20:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
MarMar![]()
![]()
Mooie jurk, staat je prachtig. En je haarIk vind je sexy en zou je doen
Die jurk is weg van Zalandoquote:Op maandag 13 juni 2011 20:40 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
</fok>![]()
Ik probeerde die ene jurk te vinden via zalando maar het lukt nie![]()
En ik heb zin om gave dingen te kopen![]()
Ja die! Met de artsy bloemetjesquote:Op maandag 13 juni 2011 20:42 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Die jurk is weg van ZalandoTenminste, als je die ene die ik laatst postte bedoelt. Ik heb 'm ook niet meer kunnen bestellen /cry
Nouhou!quote:Op maandag 13 juni 2011 20:39 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
het is dan ook kriekbier en niet kriekranja
Jaja, praatjesquote:Op maandag 13 juni 2011 20:39 schreef Cocotrimonium het volgende:
MarMar![]()
![]()
Mooie jurk, staat je prachtig. En je haarIk vind je sexy en zou je doen
Geef maar toe, stiekem hou je best van jurken. En M. ookquote:Op maandag 13 juni 2011 20:48 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Nouhou!.
Wij zagen een mooie jas (ik typte: jurk) voor M op Zalando, maar die hadden ze alleen nog in maat M
.
Ik houd ook wel van jurken hoorquote:Op maandag 13 juni 2011 20:53 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Geef maar toe, stiekem hou je best van jurken. En M. ook
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:54 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ik houd ook wel van jurken hoor. Maar krijg soms een beetje een overdosis hier
.
Ik vind vrouwen soms heel sexy en aantrekkelijk hoor.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Mooi! Wel duur-ig. Maar heel mooiquote:Op maandag 13 juni 2011 20:57 schreef MariaEtcetera het volgende:
Oogjens even de andere kant op Vik![]()
Deze vind ik ook best wel tofIk weet alleen niet of dat waterval-effect niet heel raar gaat vallen bij mij
![]()
[ afbeelding ]
Steps, Top Vintage if you're into that sorta thing, soms Wehkamp of Esprit...quote:Op maandag 13 juni 2011 20:58 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik weet niet meer waar ik jurkjes moet bestellen. Zalando vind ik zo stom, komt door de reclame denk ik
Dat.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:58 schreef Goodbye het volgende:
Denk je dat wij dat woord overdosis zien staan? Jouw hele post bestaat gewoon uit
JURKJES!
King Louie is ook leuk. Heb er een prachtige rok van.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Steps, Top Vintage if you're into that sorta thing, soms Wehkamp of Esprit...![]()
Ik wil van alles hebben![]()
Ohja, steps.quote:Op maandag 13 juni 2011 20:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Steps, Top Vintage if you're into that sorta thing, soms Wehkamp of Esprit...![]()
Ik wil van alles hebben![]()
Mijn halve kledingkast komt daar vandaan.quote:
Ja vinnik ook, mede daarom heb ik nog niet besteldquote:Op maandag 13 juni 2011 20:59 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mooi! Wel duur-ig. Maar heel mooi
Zalando is ook echt te groot... Je ziet door de bomen de juweeltjes niet meerquote:Op maandag 13 juni 2011 20:58 schreef Goodbye het volgende:
Ja, ik weet niet meer waar ik jurkjes moet bestellen. Zalando vind ik zo stom, komt door de reclame denk ik
quote:
Ik heb er eentje van 20 euroquote:Op maandag 13 juni 2011 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja vinnik ook, mede daarom heb ik nog niet besteldEr staat een raaf op
![]()
</Poe>![]()
En ik heb bedacht dat ik een trenchcoat wil. Jaja. En solliciteerkleding.
Maar ook veel onflatteuzer. Je lijf verdient toch ook mooie kleding?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:02 schreef MariaEtcetera het volgende:
Wanneer ben ik trouwens ineens een vrouwmensch geworden? Onmodieus zijn is veul goeikoper!
Zonder dat halve t-shirt zou ik 'm heel mooi gevonden hebben.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:02 schreef Ewelina het volgende:
Of deze.Kleur staat me iig fantastisch.
[ afbeelding ]
Oempff ik ging net even kijken heb wel eenquote:
Ïk eentje van 38,-. Een prachtige paarsequote:Op maandag 13 juni 2011 21:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van 20 euro![]()
Maar stiekem zijn die van de Zara een stuk mooier.
Agree!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zonder dat halve t-shirt zou ik 'm heel mooi gevonden hebben.
Zonder dat halve shirt zou ik hem niet kunnen kopen vanwege strapless en teveel inkijk denk ik... en het lijkt me wel een mooi jurkje om gewoon aan te doen naar werk/studie etc.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:03 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Zonder dat halve t-shirt zou ik 'm heel mooi gevonden hebben.
quote:Op maandag 13 juni 2011 20:57 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Ik vind vrouwen soms heel sexy en aantrekkelijk hoor.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt."Wie niet gelooft in wonderen, is geen realist."
Ja ik ben op zoek naar een Gulden Middenweg van Niet Duur en Toch Awesomequote:Op maandag 13 juni 2011 21:02 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik heb er eentje van 20 euro![]()
Maar stiekem zijn die van de Zara een stuk mooier.
True enoughquote:Op maandag 13 juni 2011 21:03 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Maar ook veel onflatteuzer. Je lijf verdient toch ook mooie kleding?
Hihihihiquote:Op maandag 13 juni 2011 21:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
jurkje
Deze moet ik eigenlijk bestellen voor zaterdag. Of ik 'm nu mooi vind of niet. Check die naam
Het duurde even voor ik hem door hadquote:Op maandag 13 juni 2011 21:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
jurkje
Deze moet ik eigenlijk bestellen voor zaterdag. Of ik 'm nu mooi vind of niet. Check die naam
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:06 schreef progje het volgende:
[..]Willen jullie iets aankondigen ladies?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b]Op dinsdag 27 januari 2009 21:01 schreef MariaEtcetera het volgende:[/b]
We zijn gewoon een topic vol dysfunctional awesomeness! And proud of it!
shit.. betrapt...quote:Op maandag 13 juni 2011 21:07 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Willen jullie iets aankondigen ladies?
Ik ook.quote:
Ik moet hem deze week echt niet ergens tegen het lijf lopen en hij moet me dan al helemaal niet staanquote:Op maandag 13 juni 2011 21:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ook.Hij is alleen zo duur.
IRL is ie trouwens wel minder mooi.
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:06 schreef progje het volgende:
[..]SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Oh, ik vond 'm op de pop wel mooi eigenlijk.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:08 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Ik ook.Hij is alleen zo duur.
IRL is ie trouwens wel minder mooi.
Wel mooi, maar minder mooi dan op het plaatje. Stof is niet zo geweldig, maar ik heb hem niet gepast.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:09 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Ik moet hem deze week echt niet ergens tegen het lijf lopen en hij moet me dan al helemaal niet staan
Oeh echt? Niet mooi?
En ik een jurkje dat Colette heet (was een jurkje dat eruit zag als een smokingquote:Op maandag 13 juni 2011 21:07 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Het duurde even voor ik hem door had![]()
Ik zag net ook een rokje oids wat Laureline heette
Shut itquote:Op maandag 13 juni 2011 21:11 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Oe volgens mij is die heel mooi met jouw blonde haartjes!
Ah, over 12 dagen mag je vast wel weerquote:Op maandag 13 juni 2011 21:15 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Shut it
Net 200 zoveel voor een camera uitgeteld
En dan in het bos je verstoppen en dan kan niemand je vinden!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:17 schreef Viking84 het volgende:
http://pics.esprit.de/Shop/PicProductFrontView/041CC3E003_399.jpg
Deze vind ik wel mooi trouwens. Frutseltjes
.
Voor de gein vind ik zo raar. Zoenen doe je toch voor de lekker?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:18 schreef Amsel het volgende:
[..]
Ach wat is nou een keertje zoenen voor de gein. Al is het niet iets wat ik wekelijks doe hoor
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:17 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Ah, over 12 dagen mag je vast wel weer
Ooit had ik kisten, die zouden er wel leuk bij staan, denk ikquote:Op maandag 13 juni 2011 21:19 schreef Amsel het volgende:
[..]
En dan in het bos je verstoppen en dan kan niemand je vinden!
quote:Op maandag 13 juni 2011 21:21 schreef motorbloempje het volgende:
Vik! Ik heb mijn moeder de dvd voor M. meegegevenAls zij of collega binnenkort in de buurt is gooit ze 'm in de brievenbus!
Gein en lekker kan toch samengaan?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:20 schreef MevrouwPuff het volgende:
Voor de gein vind ik zo raar. Zoenen doe je toch voor de lekker?![]()
Bij voor de gein krijg ik altijd deja-vu's naar schoolfeesten, waar meisjes gingen zoenen om aandacht van de jonges te krijgen![]()
Oooh, ik heb ooit een soortgelijk jurkje van H&M gehad en daar had ik precies het omgekeerde probleem. Volgens mij staat zo'n jurkje me perfect.quote:Op maandag 13 juni 2011 21:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
http://pics.esprit.de/Shop/PicProductFlatView/S01552_350.jpg
Deze had ik gepast, hij was![]()
Behalve dat m'n boezem er niet groot genoeg voor was in maat 38
Oeh, die ziet er idd wel nice uit. Maar zie je daar niet elk vetje inquote:Op maandag 13 juni 2011 21:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Wie kijkt daar nog naar met jouw boezem en taille?quote:Op maandag 13 juni 2011 21:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oeh, die ziet er idd wel nice uit. Maar zie je daar niet elk vetje in. Tailletechnisch gezien prachtig, maar buiktechnisch?
Moi had er geen buik inquote:Op maandag 13 juni 2011 21:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Oeh, die ziet er idd wel nice uit. Maar zie je daar niet elk vetje in. Tailletechnisch gezien prachtig, maar buiktechnisch?
http://www.hunkemoller.nl/specials/maximizer.htmlquote:Op maandag 13 juni 2011 21:22 schreef MevrouwPuff het volgende:
Daar zeg je watquote:Op maandag 13 juni 2011 21:23 schreef Ewelina het volgende:
[..]
Wie kijkt daar nog naar met jouw boezem en taille?
gaat geloof ik niet zo makkelijk met die esprit site..quote:Op maandag 13 juni 2011 21:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Heb je ook een volledige link, Puff?.
terug sturen is gratisquote:Op maandag 13 juni 2011 21:30 schreef Viking84 het volgende:
Lol hij is er niet in de Espritwinkel in DH. Gelukkig maar?
.
Edit: nergens zelfs, alleen nog op de site.
Ik ben ook niet goed voor mijn eigen banksaldo.quote:
Volgens mij heeft XM prima dingen voor jouw toekomstige banksaldo gedaan!quote:Op maandag 13 juni 2011 21:32 schreef Viking84 het volgende:
[..]
En ook niet voor het mijne en dat is al zo slecht atm.
Ja, maar daar moet ik eerst nog wel wat voor doen hèquote:Op maandag 13 juni 2011 21:37 schreef Amsel het volgende:
[..]
Volgens mij heeft XM prima dingen voor jouw toekomstige banksaldo gedaan!
Daar ben je zelf bijquote:Op maandag 13 juni 2011 21:39 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Ja, maar daar moet ik eerst nog wel wat voor doen hè. Straks sta ik na een week alweer op straat
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |