• weetabix met melkquote:Op zondag 12 juni 2011 19:23 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Wat ^^ zegt.
Ik ben wel benieuwd wat de eetmeter zou vinden van de lijstjes van sigme!
Poesjes zijn ook leuk.quote:Op zondag 12 juni 2011 19:41 schreef MevrouwPuff het volgende:
Lievv![]()
Vanochtend bekeek ik het kattenfototopic en zat gewoon geluidjes te maken dat het zo lief was allemaal![]()
It gets mine!quote:Op zondag 12 juni 2011 20:17 schreef Blurred86 het volgende:
krijgt mijn lijstje van vandaag wel Uniek's seal of approval?
Moet je niet bbq'en?quote:
yesssquote:Op zondag 12 juni 2011 20:23 schreef uniekhoorn het volgende:
Ja Blurred...
Tikka misala, nog nooit gehad.. Lekker? is dat met kokos?
F1 is nogal saai.. ze rijden niet
Heerlijk gegeten, lever met uien, spek, bloem en champignons waren uitzonderlijk goed gelukt.
ja, viel ook wel mee. Was vooral BBQ-en 'uit noodzaak' omdat de vriezer leeg moet. Moet ook weer door met essay-schrijven en Mr.Mo is achter mij het keukenblok aan het demonterenquote:Op zondag 12 juni 2011 20:28 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dat waren maar weinig vleeschjes dan.
Daar heb je nou My Episodes voorquote:Op zondag 12 juni 2011 20:30 schreef Blurred86 het volgende:
oh ja fringe daar was ik ook ooit aan begonnen toen al mijn series een stop haddenben er alleen op een gegeven moment weer mee gestopt toen de leuke dingen weer begonnen
![]()
misschien moet ik het weer kijken, was best leuk! (al heb ik geen flauw idee waar ik was gebleven en ik wil niet overnieuw beginnen)
que?quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:39 schreef progje het volgende:
Lamsrack gemaakt, ben benieuwd of het lekker geworden is
quote:Op zondag 12 juni 2011 20:42 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
que?
nevermind ik heb het al gevonden denk ikeven checken
ik snap het niet helemaal geloof ik toch wel![]()
Goh, is Il colosseo Italiaans?quote:Op zondag 12 juni 2011 21:01 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
en?
Twee restaurants in Alkmaar gevonden, Il colosseo (Italiaans) en Sui Sha Ya (Japans).
Iemand die het kent toevallig?
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:02 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Goh, is Il colosseo Italiaans?
/flauw.
Ik ga hem downloaden!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:04 schreef Blurred86 het volgende:
ik ben pas begonnen met nurse jackie, is ook leuk!
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Your body. Your soul. Your rituals.
Eens checken!quote:Op zondag 12 juni 2011 21:03 schreef Rituals het volgende:
Ik gebruik voor al mijn series de app 'tvjunkie'. Erg handig.
TBBTquote:Op zondag 12 juni 2011 21:02 schreef Rituals het volgende:
Ik raad iedereen die The Big Bang Theory nog niet heeft gekeken aan dat te doen! Wat een hilarische serie![]()
. Heb binnen zeer korte tijd alle vier de seizoenen gekeken
![]()
.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Ja doei.
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:08 schreef motorbloempje het volgende:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Your body. Your soul. Your rituals.
Wees blij met de BBC, die is er net bij gekomen...quote:Op zondag 12 juni 2011 21:09 schreef Syrena het volgende:
Op dit moment volg ik alleen nog Deadliest Catch, rest van mijn series hebben zomerstop.
Verdomme, krijg het draadloos niet werkend op minilappie, wel met draad. Grrr.
En Digitenne heeft een brom bij de meeste zendersen ik kan geen ondertiteling via 888 meer op de beide BBC's.
quote:Op zondag 12 juni 2011 21:45 schreef MariaEtcetera het volgende:
MI-etje in Alkmaar?Laar maar weten of die motto sushi wat is
Yap, Alkmaarquote:Op zondag 12 juni 2011 21:48 schreef Ml-etje het volgende:
[..]we zitten eigks in Warmenhuizen.
Kom jij uit die omgeving? Veel slankies wel geloof ik
Daarom heb ik nu ook Digitennequote:Op zondag 12 juni 2011 21:21 schreef MevrouwPuff het volgende:
[..]
Wees blij met de BBC, die is er net bij gekomen...
Oehh shoptips?quote:
Ehhh xD Mijn vriend zegt: "Het huis met de kogel en patat van de Vlaminckquote:Op zondag 12 juni 2011 22:07 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Oehh shoptips?Sightseeiing tips?
We hebben 1 dag over dus die besteden we in Alkmaar.
Copy pastequote:Op zondag 12 juni 2011 22:13 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ehhh xD Mijn vriend zegt: "Het huis met de kogel en patat van de Vlaminck"
![]()
Oh en Grieks eten is fijn bij Irodion
En voor lunch is er een bagels & beans
![]()
En ehhh, ja, de meeste mainstream winkels zitten op de Laat en de Langestraat (lopen parallel). In de zijstraatjes vind je leuke apartere winkeltjes. Op de Magdalenenstraat zitten een grappig home deco-winkeltje en kaaszaakEn weer ergens anders is er een winkel met echte Disney-beeldjes en prints en concept art. En een wereldwinkel. Hangt er eigenlijk net vanaf wat jullie leuk vinden natuurlijk!
Oh en de Grote Kerk heeft soms exposities enzo!
Dacht ik al jaquote:Op zondag 12 juni 2011 22:19 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Copy pastethnx!!
We duiken dan de zijstraatjes in, de standaard winkels geloof ik wel
Niks in het bijzonderquote:Op zondag 12 juni 2011 22:22 schreef MariaEtcetera het volgende:
[ afbeelding ]
![]()
"Kartonnen ideologie"
Arme Che
[..]
Dacht ik al jaAls je op zoek bent naar speciale winkeltjes moet je het zeggen, dan denk ik even na!
Niet dat ik een Alkmaar-kenner ben, maar de meeste winkels in de binnenstad ken ik wel
Verkocht?quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 22:35 schreef motorbloempje het volgende:
Nee, uit elkaar gehaalddie gaat mee
Die zien we opgebouwd vast nog voorbij komenquote:Op zondag 12 juni 2011 22:39 schreef motorbloempje het volgende:
Nee hoor, we hadden een 'bar': 3 keukenkastjes, werkblad erop en daarboven een rand waar dingen als kruiden, uien en dergelijken op stonden. Geen eet-bar. We hebben gelukkig onze eettafel, stoelen en tuinstoelen nog!
quote:Op maandag 13 juni 2011 00:27 schreef HenkPietKlaasWim het volgende:
Ik kom even melden dat ik volledig awesome ben, want ik heb "gewoon" even 150 mijl gefietst de afgelopen 2 dagen en daarna gewoon lachend over de finish!
Ik volgde eerst ook zooveel. Haha zowieso grey's anothomyquote:Op zondag 12 juni 2011 21:29 schreef Blurred86 het volgende:
greys anatomy
desperate housewives
bbt
himym
californication
dexter
shameless
nurse jackie
the peep show
en ik vergeet er vast nog wat
niet allemaal tegelijk trouwens
Dat heb ik al 2 maand geleden gedaan! En dat is inderdaad fijn.Ik heb al in tijden niet meer gehuild!quote:
^quote:Op maandag 13 juni 2011 08:56 schreef Jagärtrut het volgende:
Werken op dagen dat ik weet dat jullie in NL vrij zijn is niet tof.
laminaat is niet noodzakelijk. Gasfornuis, borden en laptop zijn dat welquote:Op maandag 13 juni 2011 09:54 schreef Viking84 het volgende:
Gezellig. Waarom heb je niet eerst de minst noodzakelijke spullen ingepakt en pas in de laatste dagen de noodzakelijke?
Verkopen? we geven 't gratis weg als ze komen helpen uithalen, wat ze vanmiddag dus komen doen.quote:Op maandag 13 juni 2011 09:56 schreef Viking84 het volgende:
En in eerste instantie zou je het laminaat toch verkopen aan iemand die niet kwam opdagen? Hoe kan het er dan nu pas uit gaan? *confuzzled*
Ah zoquote:Op maandag 13 juni 2011 10:01 schreef motorbloempje het volgende:
[..]
laminaat is niet noodzakelijk. Gasfornuis, borden en laptop zijn dat wel
[..]
Verkopen? we geven 't gratis weg als ze komen helpen uithalen, wat ze vanmiddag dus komen doen.
Er zou iemand komen kijken vorige week, maar die is nooit op komen dagen. Dus daarna hebben we deze meneer gemaild en die vroeg ons een datum te stellen. Omdat ik met tentamens zit en zeker volgend weekend non-stop in de boeken moet zitten was vandaag de beste optie qua tijd om de boel leeg te halen
quote:Op maandag 13 juni 2011 02:54 schreef uniekhoorn het volgende:
Henkpiet. Omg, jij bent echt gewldig!
Ben zelf aangeschoten.
Ik bedoel: ik dacht dat de meneer die niet kwam opdagen het meteen mee kon nemen als 'ie wel was komen opdagenquote:Op maandag 13 juni 2011 10:03 schreef motorbloempje het volgende:
Ja, nee, de eikelen ook niets meer laten horen/weten hè?
Maargoed, de meneer die nu komt heeft zijn huidige vloer 'verloren' door waterschade, dus kon 't wel gebruikenwij bouwen echt major karmapunten op tijdens deze verhuizing!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |