ik hou wel van rum..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:49 schreef Blurred86 het volgende:
ik vind bacardi helemaal niet lekker! gelukkig heb ik wijn
Wat kost een ticket?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:49 schreef Blurred86 het volgende:
vind het wel jammer dat ik niet naar de meet kan trouwens
Stuur het door naar je emailquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:50 schreef XcUZ_Me het volgende:
Wijn!
Minder tof: elke foto die ik probeer te downloaden via whatsapp, failed. Ik snap het niet.
ik heb nog nooit andere rum gehad dan bacardi volgens mij..quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:49 schreef progje het volgende:
[..]
ik hou wel van rum..
Maar zit nu ook aan de wijn
dan kunnen we heel fok wel achterwege laten voortaanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:51 schreef progje het volgende:
groepsgesprek via whatsapp is ook wel handige functionaliteit
Ik wil wel 17 euro sponsorenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:52 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
anything from 17 euro tot >150 euro
Klopt, dat hebben wij ook gedaan met de rum die we meegenomen hebben uit Mauritiusquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:51 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
ik heb nog nooit andere rum gehad dan bacardi volgens mij..
ik maak trouwens zelf altijd vanille extract met vanillestokjes in vodka, dat kan vast ook in rum
quote:
Meet in Brusselquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:57 schreef Blurred86 het volgende:
[..]
![]()
25 juni was de meet toch? goedkoopste ticket is 80 euro, naar brussel
volgende keer beter
Ik mis even totaal om welke kleintjes het gaat.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
Help deze babynoob eens? Kunnen die kleintjes niet zonder potjes
En ikquote:Op zaterdag 11 juni 2011 22:59 schreef Ml-etje het volgende:
Help deze babynoob eens? Kunnen die kleintjes niet zonder potjes
Oh dat soort potjes. Die zijn wel vreselijk handig, hoef je niet na te denken en te pureren enzo. Lepelt zo makkelijk weg.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:01 schreef Ml-etje het volgende:
Vriendin gaat op vakantie met man en 2 kleintjes plus heel wat kilo's aan potjes
Door jouw opmerking snap ik pas om welke potjes het gaat. Ik dacht dat MI het had over plas-potjesquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:02 schreef loveli het volgende:
[..]
Oh dat soort potjes. Die zijn wel vreselijk handig, hoef je niet na te denken en te pureren enzo. Lepelt zo makkelijk weg.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Balorig, niet te verwarren met ballorig!
Assumption is the mother of all mistakes....
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:03 schreef Ml-etje het volgende:
Ja dat zei ik ook al
Wacht maar tot je zelf kinderen hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
crap in = crap out
Nee dank jequote:
Mja ik zie het met lede ogen aan zeg maar. Maar soit het is mijn tijdstip van inpakken niet.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:06 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb daar nou werkelijk nog nooit over nagedacht.
quote:
Als je kat Sheba gewend is en in het buitenland verkopen ze alleen Felix... Wat denk je zelf?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:10 schreef XcUZ_Me het volgende:
Verkopen ze in het buutnland geen potjes dan?
Ga even zoekenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:10 schreef Jagärtrut het volgende:
MI'tje, had jij het recept van het landbrood van DE uit het broodtopic? Zo ja, wil je me dat doorgeven??
Ik denk dat ik m'n kat naar het pension zou brengenquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:11 schreef loveli het volgende:
[..]
Als je kat Sheba gewend is en in het buitenland verkopen ze alleen Felix... Wat denk je zelf?
wel in de koelkast bewaard? dan denk ik het wel nog toch? zeker als het vacuum verpakt isquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:15 schreef loveli het volgende:
Als je vergeten bent je vacuumverpakte kalfsentrecote in de vriezer te mikken, is het na 10 dagen nog eetbaar? Ik heb geen kat meer om het te testen.
volgens mij wel... ik heb eens vacuumverpakt vlees bij de slager gekocht en die had het er over dat het 2 - 3 weken houdbaar was. (of misschien nog wel langer weet het niet meer precies, alleen dat ik dacht "zolang..."quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:15 schreef loveli het volgende:
Als je vergeten bent je vacuumverpakte kalfsentrecote in de vriezer te mikken, is het na 10 dagen nog eetbaar? Ik heb geen kat meer om het te testen.
thanks! Ik ga maar eens een deegje in elkaar flansen voor morgenochtned!quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:18 schreef Ml-etje het volgende:
http://uitdekeukenvanarde(...)ns-landbrood_18.html
Deze heb ik laatst gemaakt Jägär, die van DE kan ik niet vinden
Wat m'n naam-/schoen-/drankgenote zegtquote:
Die site is sowieso een aanraderquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:19 schreef Jagärtrut het volgende:
[..]
thanks! Ik ga maar eens een deegje in elkaar flansen voor morgenochtned!
Ditquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:20 schreef Blurred86 het volgende:
ik zou het persoonlijk gewoon proberen loveli, als het goed ruikt zal het nog wel ok zijn! maar ik ben sowieso wel meer van je eigen zintuigen en verstand gebruiken dan dingen klakkeloos in de prullenbak mikken als ze over de datum zijn..
Ik heb zo'n collega die echt altijd alles weggooit ook al ruikt(smaakt) het nog goed... echt zo irritant!quote:
Ja daar kan ik me dan ook weer iets bij voorstellen.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 1x een voedselvergiftiging gehad en sindsdien ben ik wel sneller met weggooien van spullen.
Als ik vannacht over m'n nek ga mik ik die andere 3 wel wegquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:22 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb 1x een voedselvergiftiging gehad en sindsdien ben ik wel sneller met weggooien van spullen.
Dus ja, ik gooi ook wel eens wat weg, wat misschien nog wel goed is. Zij zo.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:23 schreef progje het volgende:
[..]
Ja daar kan ik me dan ook weer iets bij voorstellen.
Ik had een collega die alles at als het nog maar goed rook.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:22 schreef progje het volgende:
[..]
Ik heb zo'n collega die echt altijd alles weggooit ook al ruikt(smaakt) het nog goed... echt zo irritant!
Als je denkt dat iets niet goed is dan smaakt het niet ook.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:24 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Dus ja, ik gooi ook wel eens wat weg, wat misschien nog wel goed is. Zij zo.
Oh jeetje ik kijk daar echt nooit naarquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nu bijvoorbeeld eieren in de koelkast staan, die zijn goed tot vandaag. Dus die gaan morgen de prullenbak in... 4 stuks, heb er maar 2 gebruikt. En zo gaat het altijd met doosjes eieren bij ons.
Dan maak je nu vast een omelet! Lekker morgen koud bij de lunchquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ik heb nu bijvoorbeeld eieren in de koelkast staan, die zijn goed tot vandaag. Dus die gaan morgen de prullenbak in... 4 stuks, heb er maar 2 gebruikt. En zo gaat het altijd met doosjes eieren bij ons.
ik heb vandaag, gisteren en eergisteren nog eieren gegeten die eigenlijk maar tot de 7e goed waren, niks mis meequote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:27 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ze zijn goed tot vandaag dus hup bakken/koken die hapquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou.. ik durf ze eigenlijk nu al niet meer te eten.
En ik denk dat we een doosje eieren per 3-4 maanden gebruiken, alles bij elkaar opgeteld.
Ja vind ik ook!! En ben pas bij ep 9 van het laatste seizoen, dus ik heb nog lekker veel te goed.quote:
Ik heb geen trekquote:
Die is erg lekker jaquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:36 schreef Jagärtrut het volgende:
ik eet extra pure extra grote hagelslag van de ruijter. Bij gebrek aan echte chocola in huis. Best lekker, eigenlijk...
Het verhaal wordt echt elke aflevering beter, elke keer blijken de gebeurtenissen al vanaf het begin helemaal uitgedacht te zijn en alle details vallen dan perfect op hun plaats. Ik ben helemaal fanquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:33 schreef conleche het volgende:
[..]
Ja vind ik ook!! En ben pas bij ep 9 van het laatste seizoen, dus ik heb nog lekker veel te goed.
Oehhh lekker vooruitzicht! Ibiza toch?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:37 schreef Amsel het volgende:
Ooooh en de vakantievoorpret is echt begonnen hier! Outfits liggen klaar, eerste toegangstickets zijn gekocht, inpaklijstje gemaakt... Nog anderhalve week
ik heb jou anders welquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:18 schreef Amsel het volgende:
Lekker rustig avondje zo zonder Slankies in m'n telefoon
Ahhh dé outfits.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:42 schreef Amsel het volgende:
Met een vriendin. We gaan slechts 4 nachtjes hoor. 4 slapeloze nachtjes denk ik
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:30 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou.. ik durf ze eigenlijk nu al niet meer te eten.
En ik denk dat we een doosje eieren per 3-4 maanden gebruiken, alles bij elkaar opgeteld.
Haha daar moest ik net aan denken.quote:
Je bent s'avonds toch wel thuis?quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jaaa, maar hier is niemand overdag in de gelegenheid om een ei te bakken, in het weekend zijn we vaak weg en als we er zijn, zijn ze alweer over de datum. Als we ze kopen, is het meestal voor een gerecht, nou dan heb je er 1-2 nodig en de rest staat dan weer te verpieteren in de koelkast
. Het gaat echt altijd zo
. Zou die dingen graag per stuk kopen!
Truste!quote:
Worden ze nergens meer per stuk verkocht? Poelier ofzo, bio-winkel.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jaaa, maar hier is niemand overdag in de gelegenheid om een ei te bakken, in het weekend zijn we vaak weg en als we er zijn, zijn ze alweer over de datum. Als we ze kopen, is het meestal voor een gerecht, nou dan heb je er 1-2 nodig en de rest staat dan weer te verpieteren in de koelkast
Ze zijn gekookt ook lekker bij die maaltijdsalades die jij vaak eet! Ik denk dat ik wel 10 eieren per week eet. Elke ochtend een gekookt exemplaar en dan nog wel 3 door /bij het eten.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:46 schreef XcUZ_Me het volgende:
ik bewaar die snoteieren van mij maar niet voor de volgende dagquote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:47 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
Je bent s'avonds toch wel thuis?
Ik kook ze en neem ze mee
quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:49 schreef Viking84 het volgende:
[..]
ik bewaar die snoteieren van mij maar niet voor de volgende dag
Ik haal er 10 per half jaar denk ik, buiten de eieren als kookingrediënt om.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 23:49 schreef conleche het volgende:
[..]
Ze zijn gekookt ook lekker bij die maaltijdsalades die jij vaak eet! Ik denk dat ik wel 10 eieren per week eet. Elke ochtend een gekookt exemplaar en dan nog wel 3 door /bij het eten.
die heb ikquote:Op zondag 12 juni 2011 00:02 schreef loveli het volgende:
Ik snap je wel hoor. Nou ja, niet echt, maar ik begrijp wel dat je nu niks meer eet.
Bij de weg, kookboeken zijn niet aan mij besteed, maar dit boek lijkt me gaaf:
http://www.guardian.co.uk(...)views.guardianreview
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En nu ga ik ook slapen. Hoor de vogeltjes al fluiten
![]()
![]()
Oh mijn tweede teen is ook langer dan mn grote teen. Nooit bij stilgestaan eigenlijk.quote:Op zaterdag 11 juni 2011 20:16 schreef Amsel het volgende:
[..]
Yup. Met alle ellende die daarbij kan komen. En dat in combinatie met een hallux valgus. Jeuj.
Dus ik heb wel veel schoenen, maar ik moet m'n voeten flink mishandelen om ze erin te krijgen. En er bestaat een grote kans dat ik ooit wel geopereerd zal moeten worden aan die voeten en dat ik al die schoenen dan niet meer aan kan, dus nu neem ik het er maar vanZo praat ik die schoenenshopmanie goed voor mezelf
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geen zorgen voor de dag van morgen.
dat was het 2 weken geleden ook...maar inderdaad, deze week was het 28 graden....dat komt hier niet heel veel voor!quote:Op zondag 12 juni 2011 10:37 schreef Tinkepink het volgende:
Jammer Jagar. Misschien dat het ook aan het grote temperatuursverschil ligt. Het is ineens wel erg warm he?
Ja, dat vind ik ook altijd raar, dat als je andere sporten doet tussendoor, en je conditie eigenlijk goed is, het hardlopen, na een tijdje niet gedaan te hebben, best moeizaam gaat. Ik heb daardoor het idee dat lopen toch zwaarder is dan de meeste andere beweging.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:35 schreef Jagärtrut het volgende:
Zo, 5 km. hardgelopen. Viel tegen, en realiseerde me dat de laatste keer dat ik gelopen heb bijna 2 weken geleden was, misschien dat het daarom zo moeilijk ging. Tussendoor wel veel gesport (volleybal, vooral), maar daar gebruik je een andere conditie bij. Plus, het was hardstikke benauwd..
Mja, het zal wel met uithoudingsvermogen te maken hebben. Hardlopen is een sport die een beroep doet op je uithoudingsvermogen, continu, voor de tijd die je loopt. Bij andere sporten sta je nog wel eens stil tussendoor.quote:Op zondag 12 juni 2011 10:49 schreef Laureline het volgende:
[..]
Ja, dat vind ik ook altijd raar, dat als je andere sporten doet tussendoor, en je conditie eigenlijk goed is, het hardlopen, na een tijdje niet gedaan te hebben, best moeizaam gaat. Ik heb daardoor het idee dat lopen toch zwaarder is dan de meeste andere beweging.
nou, beachvolleybal doet dat ook. Dat is echt zoo vermoeiend. Ik sanp inderdaad dat het met uithoudingsvermogen te maken heeft. Maar, als ik zonder al te veel problemen anderhalf uur kan beachvolleyballen, en dat daarna een half uur hardlopen (na 10 minuten had ik het al zwaar!) zo moeilijk kan zijn...stom!quote:Op zondag 12 juni 2011 10:50 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Mja, het zal wel met uithoudingsvermogen te maken hebben. Hardlopen is een sport die een beroep doet op je uithoudingsvermogen, continu, voor de tijd die je loopt. Bij andere sporten sta je nog wel eens stil tussendoor.
Mwoah. Niet zo goed. Hij heeft de hele nacht bij ons geslapenquote:
staafmixer en pureren maarquote:
Dit kan ik op heel lugubere wijze interpreteren natuurlijk (en dat deed ik aanvankelijk ookquote:
Meh, klote droom zoietsquote:Op zondag 12 juni 2011 11:09 schreef Viking84 het volgende:
En arme jullie....
Ik droomde vannacht dat Taco en Janneke dood waren. Nou, ik werd half gelukkig wakker, want de één is er nog, maar de ander niet meer
. Ik vond de laatste dagen ook enorm zenuwslopend: af en toe leefde 'ie weer even op en dan kreeg je hoop en het volgende moment lag 'ie klaaglijk te miauwen en kon je hem niet eens aanraken, zoveel pijn had 'ie
.
quote:Op zondag 12 juni 2011 11:10 schreef Viking84 het volgende:
[..]
Dit kan ik op heel lugubere wijze interpreteren natuurlijk (en dat deed ik aanvankelijk ook, maar dat bedoel je vast niet
)
Zou het daar niet aan liggen? Want je eet de hele tijd 'schoon' en dan komt die troep je lijf ineens binnenquote:Op zondag 12 juni 2011 11:23 schreef _aurum_ het volgende:
ik eet nu weer bijna 2 maanden carbs en ik realiseerde me vanmorgen dat mijn huid weer 'slecht' is. Weer last van pukkeltjesTerwijl carbloos ik eigenlijk geen last heb. En ik eet eigenlijk 'schoon', dus het is wel balen...
Lijstje van gister:
O: smoothie+nootjes
S: borst/biceps/cardio
T: 4 rijsewafels, pindakaas en 100 gr biefstuk
T: zoete aardappel en kalkoenfilet
L: rijst, groente en kip
D: aardappel en vis
T: havermoutshake
T: bitterballen, mini frikandellen, borrelnootjes. Jammer dat het niet lukte om van de troep af te blijven
awhquote:Op zondag 12 juni 2011 11:06 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Mwoah. Niet zo goed. Hij heeft de hele nacht bij ons geslapen(of nou ja, wat er over was van de nacht
).
Net heeft hij nog gegeten en lekker geknord toen we hem aaiden/kriebelden, maar nu lijkt hij weer vrij levenloos maar wat te liggenEven in de gaten houden en als het echt (te) erg lijkt te worden, dan bellen we de dierenarts op. Arme Bill
![]()
quote:
En deze?quote:Op zondag 12 juni 2011 11:40 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Dit is het eerste paar schoenen dat jij post dat ik echt niet mooi kan vinden.
quote:Op zondag 12 juni 2011 11:41 schreef motorbloempje het volgende:
Bedankt XM! Ik ga maar weer door met studeren![]()
Dat zijn schoenen waar ik gewoon de hele dag lekker op kan lopen. Dat heb ik niet bij veel pumps en het liefst draag ik natuurlijk wel altijd iets met hakquote:Op zondag 12 juni 2011 11:45 schreef XcUZ_Me het volgende:
Ha GB saves the day!
Ik vind ze niet heel bijzonder inderdaad, maar als ze lekker zitten, why not!
Bij deze echt hoor, ze zaten echt vanaf dag één goed. Het zijn leren schoenen, dat doe een hoopquote:Op zondag 12 juni 2011 11:45 schreef Viking84 het volgende:
Schoenen met hak die goddelijk zitten. Ik kan me er niks bij voorstellen
.
*boks!quote:Op zondag 12 juni 2011 11:46 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Dat zijn schoenen waar ik gewoon de hele dag lekker op kan lopen. Dat heb ik niet bij veel pumps en het liefst draag ik natuurlijk wel altijd iets met hak
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nou ja, dat rood omcirkelde vind ik net stickers. Ziet er zo nep uit (glimt ook zo erg). Denk dat ik het daarom niet zo mooi vind.quote:Op zondag 12 juni 2011 11:49 schreef Viking84 het volgende:
Ik vind die roodomcirkelde op de eerste schoenen net een tattoo en ik houd niet van kleurentattoos(in het algemeen, vind die van MarMar wel mooi!)
quote:Op zondag 12 juni 2011 11:48 schreef Cocotrimonium het volgende:
XM, ik vind printjes op schoenen trouwens vaak wel heel gaaf. En bij die schoenen die jij postte, vind ik een deel van de print geniaal, en een ander deel verpest het voor mij.
Zie spoiler: groen omcirkeld = geniaal, rood omcirkeld = jakkiebahDaar ben ik het op zich wel mee eens! Als de rood omcirkelde gedeelten er niet op hadden gezeten, had ik ze probably besteldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
quote:Op zondag 12 juni 2011 11:49 schreef Cocotrimonium het volgende:
Hoe langer ik kijk, hoe meer die langwerpige bloemetjes op de zwarte schoenen me aan zwemmende spermacellen doen denken though
quote:
quote:
Ja, verjaardag van z'n zusquote:Op zondag 12 juni 2011 11:57 schreef Goodbye het volgende:
Vik, die werkzaamheden zijn toch altijd geplandOf moest hij per se dit weekend weg?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 12 juni 2011 12:00 schreef Cocotrimonium het volgende:
![]()
![]()
Hm. Nee. Alleen die eerste vind ik nog wel aardig, maar dan zonder de plateauzool aubSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
[b]Op dinsdag 4 maart 2008 13:44 schreef Zhenar het volgende:[/b]
Spelletjeshater! :( Prinses der Duisternis! :r Eter van kinderen en puppies!!!!! :'( !!!!!
Echt? Die zool vind ik juist mooiquote:Op zondag 12 juni 2011 12:03 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Hm. Nee. Alleen die eerste vind ik nog wel aardig, maar dan zonder de plateauzool aub.
Krijg altijd beetje dit gevoel daarbij:quote:Op zondag 12 juni 2011 12:05 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
Echt? Die zool vind ik juist mooi<3
*nichtje achter compu wegtrapt*quote:Op zondag 12 juni 2011 12:07 schreef XcUZ_Me het volgende:
[..]
Krijg altijd beetje dit gevoel daarbij:
[ afbeelding ]
Pornoschoenen.
quote:
Die kan 'ie zelf makenquote:
zal wel lekker druk zijnquote:Op zondag 12 juni 2011 12:22 schreef progje het volgende:
zo maar eens naar een vriend van me toe en met zijn zoontjes (tweeling) naar de dierentuin... Hoe burgerlijk
Zelfgebakken brood is niet erg, maar witbrood met roomboter en dan ook nog hagelslag. Het summum van evilnessquote:Op zondag 12 juni 2011 12:28 schreef Jagärtrut het volgende:
pff, ik ga altijd de fout in met zelfgebakken brood. ik eet er veeel te veel van.
Burp.
Lijstje tot nu toe:![]()
T: volkorenbeschuit met hagelslag
S: 30 minuten hardlopen
O: 4 dikke sneeën zelfgebakken witbrood met roomboter en extra pure extra dikke hagelslag.
Nu maar hopen dat je in Hull niet in een pauperbuurt terecht komtquote:Op zondag 12 juni 2011 13:02 schreef motorbloempje het volgende:
Er was een schietpartij in onze wijk vannacht! Blij dat we weg gaan
Gewoon een griepje? Ik zou denk na een week, misschien iets langer. Maar dan wel een week na dat je weer op volle sterkte bent en weer normaal eet enzo.quote:Op zondag 12 juni 2011 13:22 schreef FutureFairytale het volgende:
hoimag ik hier een vraag stellen? in dieet kan ik em niet plaatsen en wil ook geen topic ervoor openen want is een beetje stom maar hier mijn vraag;
hoe lang duurt het ongeveer voor je weer op je oude gewicht nadat je ziek bent geweest?
Bij mij duurt het ook meestal een week, maar ik eet heel veelquote:Op zondag 12 juni 2011 13:22 schreef FutureFairytale het volgende:
hoimag ik hier een vraag stellen? in dieet kan ik em niet plaatsen en wil ook geen topic ervoor openen want is een beetje stom maar hier mijn vraag;
hoe lang duurt het ongeveer voor je weer op je oude gewicht nadat je ziek bent geweest?
jaa helemaal gelukkig! eet alweer een week wat ik altijd eetquote:Op zondag 12 juni 2011 13:33 schreef Goodbye het volgende:
Ja, komt vanzelf goed johJe voelt je verder wel weer prima nu, toch?
quote:Op zondag 12 juni 2011 12:50 schreef uniekhoorn het volgende:
Coco is lief en grappig
Sterkte met Bill trouwens, hoop zo dat het goed komt!
Ben benieuwd!quote:"Beste docent,
Ik ben nu bezig met het essay dat we moeten schrijven. Maar de insteek vind ik niet echt tof.
Daarom zou ik liever een andere insteek kiezen, namelijk... omdat....
Is dat goed?
Groetjes,
Gaby"
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:07 schreef Cocotrimonium het volgende:
[..]
![]()
![]()
En ik hoop het ook, maar denk niet dat dat erin zit. Hij gaat echt ieder uur een beetje achteruit
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
![]()
![]()
*distance-kroel voor Bill*![]()
Ik heb gisteren nog vrienden gemaakt met een kwijlende enthousiaste beagle pup
quote:Op zondag 12 juni 2011 14:25 schreef MariaEtcetera het volgende:
Ik heb gisteren nog vrienden gemaakt met een kwijlende enthousiaste beagle pup
Het hangt er natuurlijk vanaf hoe lang je ziek bent geweest, hoeveel je bent afgevallen, wat je nu weer eet, of je aan sport doet etc. Zou je meer info willen geven?quote:Op zondag 12 juni 2011 13:22 schreef FutureFairytale het volgende:
Hmm wel op de Ef-Bee van het meisje! Weet niet of je dat kan zien!quote:
Ja dusquote:Op zondag 12 juni 2011 15:21 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Hmm wel op de Ef-Bee van het meisje! Weet niet of je dat kan zien!
Och, het gaat alweer eigenlijk. Paar keer vroeg naar bed doet wonderen.quote:Op zondag 12 juni 2011 15:26 schreef MariaEtcetera het volgende:
Je voelt je ook niet zo heel lekker de laatste tijd toch Tink?
Misschien is dat het dan? Veel slapen = weinig honger?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:31 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Och, het gaat alweer eigenlijk. Paar keer vroeg naar bed doet wonderen.
Ja ik had het alleen niet echt duidelijk doorgecommuniceerdquote:Op zondag 12 juni 2011 15:36 schreef Razztwizzle het volgende:
Mocht toch ook even Maria, je bent zo druk geweest met je scriptie!
Alsof ik niets beters te doen hebquote:De vragen van het take-home tentamen worden op woensdagochtend 16 juni om 9:00 op Blackboard geplaatst. De tentamens moeten vervolgens uiterlijk dinsdag 21 juni om 17:00 zijn ingeleverd. Dit gebeurt op drie manieren:
1. Op papier bij het secretariaat ACW. Zorg er hierbij voor dat je de drie opgaven ieder op een apart blad inlevert!
2. Digitaal, via een assignment in Blackboard
3. Nogmaals digitaal, door je tekst te uploaden naar het plagiaat-detectieprogramma Ephorus (http://student.ephorus.nl; de inlevercode is Diversiteit). Deze link vind je ook bij de tentamenopgaven.
ik was na het inleveren van m'n scriptie 2 weken lang niet vooruit te branden. Zo moe steeds!quote:Op zondag 12 juni 2011 15:38 schreef MariaEtcetera het volgende:
[..]
Ja ik had het alleen niet echt duidelijk doorgecommuniceerdAl zal het hun denk ik aan hun anus oxideren hoeveel ik precies werk (heb geen minimum of maximum aantal uur), als ik me maar aan de afspraken houd die we wél maken
![]()
En ja, ik ben wel nogal moe ineensAdrenaline zal wel uitgewerkt raken
Het is ook allemaal best wel snel gegaan!
Ik ben gewend het gewoon één keer in te leveren met een gecombineerde euphorus-blackboard optie óf op papier. Onzin, dat hele vak alquote:Op zondag 12 juni 2011 15:53 schreef Razztwizzle het volgende:
Is toch best redelijk? Zelfs mijn leerlingen moeten schrijf-SE's zowel op papier als in Ephorus inleveren.
Wat denk je dat er gaat gebeuren dan?quote:Op zondag 12 juni 2011 15:48 schreef XcUZ_Me het volgende:
Lijstje, so far.
O: 2 bth aardbeien, 2 dunne plakjes krentenbrood
T: kaakje
L: 2 grote glazen smoothie van aardbeien, banaan, kwark en wat melk
Duvel gaat zich aan de eieren wagen die over de datum zijn. Mij niet gezien.
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:00 schreef Goodbye het volgende:
Wat denk je dat er gaat gebeuren dan?Alsof ze vannacht om klokslag 12 uur ineens evil zijn geworden
![]()
Hihihihihihiquote:
en dat jaquote:Op zondag 12 juni 2011 16:06 schreef Tinkepink het volgende:
Tip voor XM! Als je wilt weten of je ei nog eetbaar is, gooi je 'm voorzichtig in een glas water.
Zakt het ei naar de bodem: vers!
Blijft het ei drijven: weggooien!
Er tussenin (dus ei raakt bodem nog net): kan best, maar ik zou het niet rauw eten.
Ik snap het op zich ook wel. Maar ga je heel blind op die datum af? Want ik heb ook wel eens een pak melk gehad wat nog houdbaar was, maar ik dus echt niet meer op ging drinken omdat het zo raar rookquote:Op zondag 12 juni 2011 16:05 schreef XcUZ_Me het volgende:
Nou.. ik haak eigenlijk al af op de datum die op de verpakking staat. Ik ben echt erg
.
Goed om te weten!quote:Op zondag 12 juni 2011 16:06 schreef Tinkepink het volgende:
Tip voor XM! Als je wilt weten of je ei nog eetbaar is, gooi je 'm voorzichtig in een glas water.
Zakt het ei naar de bodem: vers! Net uit de kip.
Blijft het ei drijven: weggooien!
Er tussenin (dus ei raakt bodem nog net): kan best, maar ik zou het niet rauw eten.
Ik drink geen melkquote:Op zondag 12 juni 2011 16:06 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Ik snap het op zich ook wel. Maar ga je heel blind op die datum af? Want ik heb ook wel eens een pak melk gehad wat nog houdbaar was, maar ik dus echt niet meer op ging drinken omdat het zo raar rookHet zegt dus niet altijd iets, het is een indicatie.
Zoiets zei ik ook al ja. Ze smaakten nog prima.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:00 schreef Goodbye het volgende:
[..]
Wat denk je dat er gaat gebeuren dan?Alsof ze vannacht om klokslag 12 uur ineens evil zijn geworden
![]()
alvast RIP aan de nabestaandenquote:Op zondag 12 juni 2011 16:30 schreef Duvel het volgende:
[..]
Zoiets zei ik ook al ja. Ze smaakten nog prima.
gtt544ljjnnnnnnnnnnnj4____________________________________________________quote:
quote:Op zondag 12 juni 2011 16:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
gtt544ljjnnnnnnnnnnnj4____________________________________________________
Ook als ie niet weet dat het over de datum was? (je kan ook ziek worden van het idee iets te eten wat je ziek kan maken).quote:Op zondag 12 juni 2011 16:30 schreef Mixende_match het volgende:
blegh. mijn cake pasteitjes zijn beetje mislukt. grr.
ik gooi ook niet snel iets weg hoor, mijn vriend wel. maar die krijg ook gelijk last van z'n maag alstie vlees of melk oid wat over de datum is (zelfs een keer op de dag van de datum)...
Lijkt me iets om eens uit te proberenquote:Op zondag 12 juni 2011 16:49 schreef Chicolate het volgende:
[..]
Ook als ie niet weet dat het over de datum was? (je kan ook ziek worden van het idee iets te eten wat je ziek kan maken).
wat een memorabele klankenquote:Op zondag 12 juni 2011 16:40 schreef Duvel het volgende:
[..]
gtt544ljjnnnnnnnnnnnj4____________________________________________________
quote:Foto is genomen op m'n studentenkamer zo te zien, wat was ik daar nog jong en onschuldigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
gaat ook niet zo werken hequote:Pick me!Pick me!
Pick me!
![]()
![]()
Te laat.quote:Op zondag 12 juni 2011 16:59 schreef MariaEtcetera het volgende:
Snel, XM, red hem! Mond op mond! Een striptease! Anything!!1einz!
DM!quote:Op zondag 12 juni 2011 17:14 schreef Blurred86 het volgende:
voor een échte baan Maria? wat voor iets is het?
ik ben verder niet nieuwsgierig hoor![]()
Niet zo heel spannend overigens, voor eventuele andere aagjes: ik ben vooral op zoek en probeer solliciteer-tips te vinden en m'n CV op orde te makenquote:
Had ik ook al gemerktquote:Op zondag 12 juni 2011 18:11 schreef Laureline het volgende:
Ik zit aan de Surinaamse puntjes met daarop een berg tomaten en een enorme hoeveelheid zelfgemaakte pesto![]()
Mijn meneer is de laatste tijd allemaal lekkere dingen voor op brood aan het bereiden, gisteren heb ik me ook al overeten aan de bak zelfgemaakte humus (op rozemarijntoast, ze hebben geen crackers in onze buurtsuper)
Oh, die heb ik gister ook gekeken. Ik vond 'm leukquote:Op zondag 12 juni 2011 14:01 schreef XcUZ_Me het volgende:
Duvel zit The Matrix te kijken.
Dat is nou echt zo'n film waar ik oprecht niks mee kan. Het is zó ongeloofwaardig op elk front dat ik alleen maar "_!!!!!!" kan denken. Wat een onzin zeg
.
En waar zit dat hem in? Welke ingredienten eet je wel/niet?quote:Op zondag 12 juni 2011 19:08 schreef Tinkepink het volgende:
Ik heb de laatste tijd geprobeerd braaf de eetmeter in te vullen en kom tot de schokkende ontdekking dat ik niet gezond eet![]()
Te veel verzadigd vet
Te veel natrium (geloof ik echter niet, daar ik zoutloos kook)
Te weinig ijzer
En kalium, B1, B6 en nicotionezuur zijn grensgevallen. Toevallig hebben die allevier iets te maken met energie en het zenuwstelsel. Net als ijzer natuurlijk.
Hoe bedoel je? Om te weten wat ik wel eet kun je natuurlijk naar mijn daglijstjes kijken. En wat ik niet eet is de restquote:Op zondag 12 juni 2011 19:13 schreef Ml-etje het volgende:
[..]
En waar zit dat hem in? Welke ingredienten eet je wel/niet?
quote:Op zondag 12 juni 2011 19:14 schreef Tinkepink het volgende:
[..]
Hoe bedoel je? Om te weten wat ik wel eet kun je natuurlijk naar mijn daglijstjes kijken. En wat ik niet eet is de rest
Ja, dat stond er dus niet bijquote:Op zondag 12 juni 2011 19:16 schreef Ml-etje het volgende:
[..]sorry ik tikte met een vork in mijn hand
(/excuustruus).
Wat kun je volgens eetmeter doen om het te verbeteren?
Wat ^^ zegtquote:Op zondag 12 juni 2011 19:12 schreef XcUZ_Me het volgende:
Jemig Tink, als het bij jou al niet goed is, dan wil ik niet weten hoe het bij mezelf is geloof ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |